Mop (modern organic products)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
SSpiegel

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja SSpiegel »

Sain tänään postista mopin mixed greens shampoon ja hoitoaineen. Tykkään kyllä ehdottomasti hydratingistakin, mutta ne tuntuu joskus liian raskaalle. Tukkani oli kuitenkin melko puhdas, sillä olen pessyt sitä tiuhaan b4-käsittelyn takia, joten en ole varma miten tuo shampoo sitten toimii normitilanteessa. Pesi kuitenkin mukavasti ja hellävaraisesti, hoitoaineessakin on tarpeeksi kosteutustehoja. Ihan yhtä tehokasta ei ole kuin hydrating. Hiukseni ovat kuitenkin tällä hetkellä sen verran hyvässä kunnossa, että jatkuvasti ei tarvitse käyttää jytyimpiä aineita, joten hydratingin kanssa vuorotellessa toimii varmasti oikein hyvin.
Ja jos muuten luulitte, että hydrating ha on jynkkyä tavaraa, mixed greens se vasta tiukkaa onkin. Vastakorkatusta pullostakin piti puristaa voimalla aine ulos. Huh.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Mena »

On muuten toi mun Hydrating hoitiskin ihan riittävän jankkia, meinaa loppua voimat puristaa purkkia vaikken mielestäni mikään heikko käsistäni ole..  :o Jos koostumusta ei voi muuttaa, niin voisi edes pakata nuo löysään tuubiin, olisi helpompi puristaa sellaista kuin kovaa muovia.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Nyt oon kokeillut Hydrating- shampoota ja -hoitoainetta, Moisture Complex-hoitista, sekä Clean-shampoota.

Hydrating-shampoosta olen samaa mieltä kuin aieminkin; ihan hellästi pesi, mutta tiedän mun päähän hellemminkin peseviä shampoita. Oli todella suuret odotukset tähän ja ehkä vähän petyinkin.
Hydrating-hoitis oli yhtä ihana kuin ennenkin, tekee tosi siloiseksi lyhyellä vaikutusajalla. Minusta on kuitenkin tullut sen verran pihi, niin tiedän kyllä todella hyviä melkein saman tuloksen tuovia halvemmallakin, joten en ostaisi ainakaan lähiaikoina uudelleen.
Moisture Complex teki kans ihan sieläksi, oli ohuempaa koostumukseltaan kuin Hydrating. Ei kuitenkaan voita Hydratingia, vaikka selvitti takutkin tosi hyvin.
Clean-shampoo takutti mun tukkaa ihan hirveesti.  :o En pystynyt pesemään kuin kerran tällä, loput oli tyrkättävä muille.

Olin aika kova lutraamaan näillä, kaikki on jo loppu.  ;D Purkit säästin, oli tosi hyvän kokosia (50m) täytettäväksi matkalle!
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

Minä olen käyttänyt melkein yhden pullollisen Hydrating -shampoota ja se tuntuu kyllä toimivan hyvin. Alussa tuntui ehkä vähän siltä kuin se olisi rasvoittanut hiuksiani nopeammin kuin shampoot yleensä, mutta sekin meni sitten ohi. Muuten se on tuntunut hellävaraiselta ja kosteuttavalta, hiukset ovat pehmeän tuntuiset, alkuun ehkä jopa liiankin pehmeän ja höttöisen tuntuiset kun olen tottunut siihen että tukkani on enemmän tai vähemmän karhea.

Ostinpahan nyt sitten uudenkin pullon tuota shampoota ja suunnitelmissa olisi testata myös Hydrating -hoitoainetta kunhan saan sitä tilattua jostain. Odotukset sen suhteen ovat kyllä aika korkealla, mutta saa sitten nähdä miten se pelittää päässäni.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja kuku »

Tietääkö kukaan saako MOP:ia Lontoosta? :P Ja mistä sieltä?
2a F ii – Iho: kuiva
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Mena »

Saako litraiseen MOP C-System Hydrating Conditioneriin jostain pumppua? Tai käykö siihen esim. Tigin pumput? Aion siis tilata tuon litraisen pönikän, varmaankin Hairsupermarketista (riippuen siitä mistä sen saa halvimmalla).

Osaisiko joku verrata mulle C-Curl ja C-System hoitiksia? Luonnonkihara kuiva pehko mulla.

EDIT: Googlasin tuota pumppua ja kyllä sitä näköjään löytyy joistain kaupoista, mutta Hairsupermarket taitaa olla edullisin vaikkei siellä pumppua myydäkään. Googlasin juurikasvua (löytää paremmin kuin tämä oma haku) ja bongasin Kimaran kokemuksen että Tigin pumppu käy kun lyhentää, vieläkö on noin? :) Sitten mun tarttis ruinata joltain Tigin pumppu, kun heitin just oman tyhjän pumpputigini pois....
Viimeksi muokannut Mena, 16 Maalis 2012, 08:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Puf »

cenadra kirjoitti: Nyt oon kokeillut Hydrating- shampoota ja -hoitoainetta, Moisture Complex-hoitista, sekä Clean-shampoota.

Hydrating-shampoosta olen samaa mieltä kuin aieminkin; ihan hellästi pesi, mutta tiedän mun päähän hellemminkin peseviä shampoita. Oli todella suuret odotukset tähän ja ehkä vähän petyinkin.
Hydrating-hoitis oli yhtä ihana kuin ennenkin, tekee tosi siloiseksi lyhyellä vaikutusajalla. Minusta on kuitenkin tullut sen verran pihi, niin tiedän kyllä todella hyviä melkein saman tuloksen tuovia halvemmallakin, joten en ostaisi ainakaan lähiaikoina uudelleen.
Moisture Complex teki kans ihan sieläksi, oli ohuempaa koostumukseltaan kuin Hydrating. Ei kuitenkaan voita Hydratingia, vaikka selvitti takutkin tosi hyvin.
Clean-shampoo takutti mun tukkaa ihan hirveesti.  :o En pystynyt pesemään kuin kerran tällä, loput oli tyrkättävä muille.
Kiinnostaisi tietää nuo Hydrating-shampoota kevyemmät shampoot mitkä sulla on olleet käytössä :)? Hydrating on ehdottomasti ollut hellävaraisin shampooni tähän mennessä, mutten mitenkään innolla käytä sitä tuon sitrustuoksun takia...
Viimeksi muokannut Puf, 17 Huhti 2012, 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Puf »

Ja onko Hydrating-shampoossa UV-suoja? ??? Netistä löytyi haulla jotain sen suuntaista mutta klikkaamalla linkkiä ei kuitenkaan löytynyt suoraa tekstiä jossa sanottaisiin näin.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Olen joskus ostanut MOP Lemongrass shampoon, jota nyt olen yrittänyt käyttää loppuun. Kun pesin sillä ihan ensimmäistä kertaa, niin tukka oli pesun jälkeen kauhean rasvainen. Toisella käyttökerralla pesi jo puhtaaksi. Kyllähän se tekeekin tuuhean tukan, mutta nyt olen huomannut hiuspohjan hilseilevän enemmän. En varmaan osta toista kertaa tuota shampoota.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

SSpiegel kirjoitti: ...
Ja jos muuten luulitte, että hydrating ha on jynkkyä tavaraa, mixed greens se vasta tiukkaa onkin. Vastakorkatusta pullostakin piti puristaa voimalla aine ulos. Huh.
Kannattaa ottaa korkki ihan suosiolla irti ja sitten puristella tökötit ulos :D mixed greens ja lemongrass ovat kummatkin ihan samanlaista liisteriä, ei niitä saa muuten purkista ulos ellei ota korkkia kokonaan irti. Ja sittenkin hoitoaineet venyvät hieman oudosti...
Mutta juuh, mixed greens oli aivan liian kevyttä minun blondatulle (päällä suoraväriä) tukalleni. Vaikka sekoittelin öljyä mukaan, silti jätti tukan kuivakaksi. Ja lemongrass on minusta ihan samaa ainetta eri purkissa, hajukin ihan sama (paha, sellainen ummehtunut)! En tykännyt näistä, käytinkin ne CWC-pesussa ekana hoitsikkana.
Hydrating shampoo sen sijaan on ihana: koostumus, tuoksu, pesevyys ja kaikki!  :l  sarjan hoitsikastakin pidin paljon, mutta koska löträän hoitoaineilla aika paljon, tulee tämän käyttö kalliiksi. Tulen ostamaan vielä uudestaan kun olen paremmissa varoissa!
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja kuku »

^ Litran puteli vois tulla halvemmaksi? :)

http://hairsupermarket.com/p/5411
2a F ii – Iho: kuiva
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

^ Tulisihan se, mutta en nyt ole niin varoissani, että tuoltakaan voisin tilata  :D kun siinä samalla pitäisi ostaa Joicon rekkuakin litran puteli, ja kaikkea muutakin kivaa, eikun tarpeellista  :P
Shimmie
Haiven
Haiven
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Kesä 2010, 15:01

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Shimmie »

Kävin tänään SKT-Groupin ystävämyynnissä Helsingin Kontulassa (Sirrikuja 3) ja ostin sieltä litrasen Hydrating Shampoon viidellä eurolla! Katselin, että niitä on jäljellä vielä jonkin verran. Samalla käynnillä tarttui mukaan C-systemin rekku ja Smoothing conditioner. Jälkimmäisillä oli hintaa muistaakseni 3€/kpl  :)
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja nysimum »

^ vau, kiitos vinkistä! Pitääpä mennä heti huomenna :)
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Puf »

Voi ei miks siellä on noin halpaa :( Harmi että oon niin kaukana pääkaupunkiseudusta, Cloud Nine ja litran tonkka hydrating shampoota ois maistunu mulleki...
Vastaa Viestiin