Mop (modern organic products)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

^ Forumin Hairlekiinissa on nyt tarjous, 2 isoa pulloa 32€, tästä onkin ollut parissa ketjussa puhetta jo. Itse ostin pienemmät putelit Pikku robalta, Glam-kampaamosta. Netin kautta tietty sais halvemmalla. Mutta tuolla Glamissa oli semmoinen pussukka jossa oli Hydrating shampoo ja moisture complex hoitsikka + suoristusvoide 30e. En tiedä onko enää mutta eiköhän.

Ja täältä löytyy myös ostopaikkatiedusteluketju, sieltä löytyy muut paikat mistä saa ostaa (itsekin kysellyt samaa ;)): http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... ic.php?t=2
Lauris
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 22 Elo 2006, 11:54

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Lauris »

Ostinpa sitten Hairlekiinin tarjouksesta Hydrating-shampoon ja hoitiksen. Vähän arvelutti, ovatko omalle päälleni liian hoitavia ja sitä myöten lätsäyttäviä. Pelko taisi olla turha: sain noilla tosi paksun ja ilmavan tuntuiset hiukset. Vaahdotin shampoolla kaksi kertaa, ensimmäinen vaahdotus pienellä määrällä shampoota vain kevyesti. Näistä tuli heti uusia suosikkejani :-*
Amy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 716
Liittynyt: 16 Syys 2006, 20:10

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Amy »

Minä olen nyt käyttänyt jonkin aikaa MOPin Glisteneitä ja alkuun ne ei täysin vakuuttaneet mutta lämpenen niille koko ajan enemmän. Ne tekee ihan häikäisevän kiiltäväksi hiukset, mutta se hoitoaineen "tuoksu" on paha, se haisee ihan ummehtuneelle!
Melisande

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Melisande »

Kaksi pesua Hydrating -tuotteilla takana..  :-*  Odotukset oli korkealla, enkä joutunut pettymään sitten yhtään. On kuin jonkun toisen hiukset olisi istutettu mun päähän, näin pehmoset ja taipuisat nämä on ollut josko koskaan. Shampoo pesee aivan riittävästi yhdellä vaahdotuksella ja hyvin vaahtoaakin. Tuoksuista pidän myös, miedompia kuin monissa muissa tuotteissa. Olen kyllä todella tyytyväinen näihin, täytyy ilahduttaa siskoa ja äitiä matkapullollisilla  :)
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Säde »

Ai että kun himottaa tuo Hydrating-shampoo kun sitä on täällä niin kehuttu. Sopisikohan se mun raidoilla vaalennettuun tukkaani? Päänahan rasvoittumisongelmaa ei ole.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Miten teillä muilla nuo Mopin Hydrating hoitis ja shampoo parhaiten toimii, yhdessä vai erikseen joidenkin muiden tuotteiden kanssa käytettynä ?
Itse olen enimmäkseen testaillut shampoota ja hoitista yhdessä, mutta se yhdistelmä mulle ei ainakaan tuppaa sopimaan sitten yhtään ... Tulee joko huono tai ihan ok lopputulos. Kiiltoa jostain kumman syystä näyttäisi noilla tulevan, mutta muuten lopputulos on jotenkin tosi erikoinen; raskas ja samaan aikaan kuitenkin ihmeen höttöisen oloinen, sekä hieman likainen ja kuivahko. Eli huono lopputulos. inhottava.

Silleen olen muutaman kerran testannut, että shampoon on joku muu ja hoitiksena mop hydrating. Tällätavoin tulee jonkin verran parempi lopputulos, muttei hoitiskaan näinkään käytettynä järisyttävän hyvältä tunnu.
Hydrating shampoota en ole muiden hoitisten kanssa vielä oikein testaillutkaan, niin en tiedä sitten miten noin käytettynä pelkkä shampoo käyttäytyisi, että minkälaisen lopputuloksen yhdistettynä muuhun hoitoaineeseen se antaisi.
Viimeksi muokannut -kata-, 28 Helmi 2007, 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

Tuossa Hydrating shampoossa ja hoitoaineessa on suht korkeat pH:t, hoitoaineessakin 5,5-6,5, joten jos kokeilisit tuon shampoon kanssa jotain sulkevampaa hoitista tai sitten tuon hoitoaineen jälkeen huuhtelisit kylmällä vedellä tai laittaisit tukkaan vielä senkin jälkeen jonkun sellaisen hoitoaineen, missä olisi alhainen pH. Sen hoitoaineen ei siis tarvitsisi muuten olla mikään erityisen hyvä.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja -kata- »

^ahaa, aivan joo ... Aikeissa onkin vielä kokeilla shampoota eri hoitisten kanssa, kunhan kerkiän, kun on tässä kuukausitolkulla kokeilujonossa ollut niin montaa muutakin juttua ihan ruuhkaksi asti  ;D.
Shampoon huuhtelen aina haalealla tai lämpimällä vedellä, hoitiksen huuhtelen aina viileällä tai kylmällä vedellä, juuri sen takia että se kylmä vesi osaltaan hoitaisi sen sulkemisen.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Mä oon käyttänyt Hydrating shampoota myös mm. Humectressin kanssa, ja hyvin on pelittänyt. Hoitista taas shampoon lisäksi Glistenien tai Therappen kaverina, jätettävinä käytän yleensä Luxxtressia ja CE-vaahtoa. Tukka kiiltää, taipuu, eikä latistu.  :-*
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Wanda
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1012
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 20:16

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Wanda »

Mun uus suosikki on MOPin Clean-shampoo, jonka meinasin jo tyrmätä toimimattomana. Kahdella vaahdotuksella kuitenkin toimii loistavasti ja lopputulos on puhdas, mutta ei yhtään takkuinen :-* Lisäks olen löytänyt hyllyn perällä lojuneen MOPin rekunkin uudestaan ja siitäkin on tullut taas yksi suosikkituotteista.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Minunkin täytyy kehua clean-shampoota. Jo yhdellä vaahdotuksella tulee hyvä tukka, ja pesuväli pitenee. Tämä on ainut shampoo jonka annan vaikuttaa hieman pidempään, koska sillä tuntuu tulevan paras tulos. Ja juuri löysin tätä ison putelin kympillä, jesh :-*
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Humppasusi kirjoitti: Ja juuri löysin tätä ison putelin kympillä, jesh :-*
Mistäs löysit?  :)
Wanda
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1012
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 20:16

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Wanda »

Humppasuden puolesta vastailen (kun hän on muistaakseni näitä Mansen juuriksia), että ainakin Desilassa oli vielä pari viikkoa sitten isoja Clean-shampoita kympillä. Mun täytyy kans varmaan käydä hakemassa, kun edellinen pienempi puteli alkaa uhkaavasti tyhjenemään.

Ja Nuppu hei, jos käyt Desilassa, niin laitatko vaikka tänne tietoa / mulle yksäriä, onko niitä siellä vielä? En ehdi käymään ennen ens viikkoa, enkä viittis turhaa reissua tehdä. :)
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Wanda  kirjoitti: Ja Nuppu hei, jos käyt Desilassa, niin laitatko vaikka tänne tietoa / mulle yksäriä, onko niitä siellä vielä? En ehdi käymään ennen ens viikkoa, enkä viittis turhaa reissua tehdä. :)
Toki ilmoittelen, jos käyn siellä  :) Näillä näkymin en kyllä itsekään ole ennen ensi viikkoa menossa.
Wanda
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1012
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 20:16

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Wanda »

Nuppu kirjoitti: Toki ilmoittelen, jos käyn siellä  :) Näillä näkymin en kyllä itsekään ole ennen ensi viikkoa menossa.
Jos mä ehdin ensin, niin voin ilmotella myös :) Viimeks siellä oli myös isoja rekkuja kympillä, täytyy ehkä harkita sitäkin.
Vastaa Viestiin