Mop (modern organic products)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja nysimum »

No eipä siellä enää shampoita ollut  :'( :'( Nyyh, oispa saanut tiedon noista ysmyistä aiemmin. No, liityin nyt postituslistalle, toivottavasti ensi kerralla olisi parempi tuuri. Ostin lohdutukseksi c-system curl enhancing shampoon. Kaipa sekin aika kosteuttava on, kun on kerran kiharalle tukalle, ei ainakaan näkynyt SLS:ää, ALS:ää tai kookossulfaattia ja se on (mulle) tärkeintä.

Mäkin ostin ton mopin rekun, mutta en kyllä tajua mikä siinä on se rakennepaikkaava ainesosa? [edit: siirsin tämän kysymyksen rekkutopiciin]

Vähän vielä itkettää tuo hydrating-shampoon missaaminen, mutta toisaalta eipä noi lohdutuspalkinnotkaan paljoa kukkaroa keventäneet, kolme euroa kipale :)

Viimeksi muokannut nysimum, 31 Touko 2012, 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja kuku »

^ Hydrating ja curl enhancing shampoo on melkein samaa tavaraa! Joku muistaakseni kommentoi että ei huomannut noissa paljoakaan eroa, eikä noiden INCItkään ole kovin erilaisia. :)
2a F ii – Iho: kuiva
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja nysimum »

Aijaa, no kiva! Toi kylläkin on vaan 250 ml puteli, mutta toi 300 ml:n Hydrating-pullokin on riittänyt jo melkein puoli vuotta, niin ehkä mulla on sit hyvät saumat selviytyä ensi ysmyihin ;D

Kuluuko ton kiharashampoon muuten olla "leikkautunut"? Valoa vasten näyttää siltä kuin pullo olisi vain puoliksi täynnä, mutta siinä pinnalla onkin jotain läpinäkyvää ja pohjalla jotain valkoista? ??? Varmaan sen ravistamalla saisi sekaisin mutta aika outoa silti!
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja garme »

Tykkäsin Hydrating-hoitoaineesta sen verran että täytyi hankkia shampookin. Vähän etukäteen jännitti pesuteho, mutta tää vaahtosi oikein hyvin eikä pesutehossakaan ollut valittamista. Hiukan tuokin takutti, mutta vähemmän kuin mulla shampoot yleensä. Saman sarjan hoitoaine selvitti nopeasti nekin takut. Pesun jälkeen hiukset oli hieman pörröiset ja latvoista karheat, mutta mahdotonta niitä on sileiksi ilman suoristusta saadakaan. Ei ollut kuitenkaan höttöisyyttä vaan hiukset olivat vahvan ja jäntevän tuntuiset.

Tuoksu on ihanan sitruksinen näissä, jos shampoo osoittautuu mulle sopimattomaksi pidemmällä ajalla niin käytän varmasti suihkugeelinä sen. Shampoon koostumus oli vähän lirumpi kuin odotin, mutta ei nyt varsinaisesti mitenkään ongelmallinen, täytyy vain varoa seuraavalla kerralla.
Viimeksi muokannut garme, 13 Heinä 2012, 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iHerb alekoodi: FEW484
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Virus »

Mistäs pääkaupunkiseudulla mahtaa saada MOP:ia? Oon testannut Hydrating-shampoota ja hoitoainetta ja ne pitävät tämän iljettäviä mikrokiharoita tunkevan reuhkan kurissa peräti shampoopaloja paremmin. Nöyrryn toki tilaamaan uudelleen ulkomailta, jos kotimaasta ei löydy.
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Mistä saisin tilattua edullisimmin mopin hydrating shampoota litran putelissa? Hairsupermarketissa on loppu ja ymmärsin että lisää litraisia ei olisi tulossa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Punatulkku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 09 Syys 2012, 22:28

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Punatulkku »

Olen lueskellut iltapäivän tätä keskustelua ja täytyy sanoa että odotan kyllä innolla tuota tilaamaani Hydrating- hoitista  ;D Jospa se olisi vastaus mun loputtoman karhealle ja huonokuntoiselle tukalle... Tämä taitaa myös Suomessa olla sopuhintaista verrattuna esim. Tigeihin?
hairwreck
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 07 Loka 2010, 12:07

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja hairwreck »

Osaako kukaan sanoa, onko tuo MOP eläimillä testaamatonta tai esim vegaanista? En nyt jotenkin aamujumituksissa osannut etsiä vastausta tähän kysymykseen. Pohdiskelen tässä nimittäin, mitä shampoota seuraavaksi koittaisin ikuiseen ongelmapäähäni. MOPin hydrating siis kiinnostaa tällä hetkellä, mutta jotenkin omatunto kolkuttaa näin kosmetiikan keskivertokuluttajana eli koitan välttää ainakin niitä kaikista pahiksimpia.
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja nysimum »

Google antaa niinkin nokkelalla hakusanalla kuin "mop animal testing" tulokseksi tämän sivun, jolla todetaan:

Are mop products tested on animals?
Absolutely no MOP products or their ingredients are tested on animals.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
hairwreck
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 07 Loka 2010, 12:07

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja hairwreck »

Joo, kiitos. Vähän niiden sivuja kattelinkin, mutta jotenkin en ihan luota tuotteiden omiin sivuihin aina. Miltään listoilta toi MOP ei tainnu löytyä. Mutta ei silti ainakaan pahimmasta päästä varmaankaan.
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back
aibu

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja aibu »

MOP C-System Hydrating shampoo on kyllä sellanen shampoo, et jos jotain yhtä vaan sais koko loppuelämän käyttää nii se ois tämä! Tuoksukin on niiiiiiin ihanan raikas sitrus, pesee tukan pehmeäksi ja hellästi. Aina ku on hiustenpesupäivä niin se ihanan pirteä keltanen pullo tervehtii mua iloisesti&nbsp; :) <3 Hydrating hoitoaine on myös ihan jees, tosin ei näin uskomattoman mieletön. Taidan silti kyllä vielä ettiä sitä täydellisen pehmentävää ja syväkosteuttavaa hoitsikkaa. MOP C-System reconstructing treatment taas oli hienoinen pettymys. Lanzan rekku on yhä voittaja. Tän koostumus oli jotenkin oudon klimppinen, olikohan mennyt vanhaksi? Joka tapauksessa ei löytynyt tarpeeks tehoja mun tukkaan.

Nyt on vähän mixed feelings pitäiskö sijottaa mopin muotoilutuotteisiin. Varsinkin se kiharavoide kiinnostais! Löytyykö keltään kokemuksia? Haku ei ainakaan tuottanut tulosta..
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Oivoi, yhtäkkiä tuli mieleen kun näin ketjun MOPista, että munhan on jo kauan aikaa pitänyt jostain tilata tuota Hydrating-shampoota. Se on niin parasta herkkua mun tukalle&nbsp; :l Ja mä tykkään siitä raikkaasta sitruksen tuoksustakin. Alkoikin tulla siihen sen verran kaipuu että pitänee lähteä etsiä mistä tilaa :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
aibu

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja aibu »

Tietääkö kukaan mahdetaanko noita SKT-groupin ystävämyyntejä enää järjestää vai mikä nyt on kyseisen firman status?&nbsp; :-\
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Apua, tällä sivulla lukee, että Hydrating-shampoo olisi lopetettu? :o Ei kai oikeasti voi olla?

http://www.mophair.com/mop-products-hai ... hampoo.htm
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Täälläkin lukee sama eli kai se on uskottava, että Hydrating -shampoo ja -hoitoaine on tosiaan lopetettu. :( :( :(

http://www.bathandunwind.com/mop/ranges ... hampoo.htm
Vastaa Viestiin