Mop (modern organic products)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja SH »

^Mullakin on sileä suora hius, mutta en mä huomaa muuta kuin, että kihartuu jos ei harjaa märkänä. Eikä tietenkään kuivu nättiin muotoonkaan, mutta mitään takkuuntumista en ole huomannut. Takatukka menee kyllä helposti takkuun esim kostealla kelillä jos hiukset on auki ja hankaa vaikkapa vielä kaulukseen, mutta siinä on kyllä blondauksellakin osansa. Teezer onneksi selvittää.  :)
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Jonsu kirjoitti: Takuttaako muilla hydrating shampoo ja hoitis?
Shampoo ei takuta. Itse levitän hiuspohjaan, en vaahdottele tai hankaa. Jos ei kevyellä levityksellä vaahtoa, huuhtelen ja levitän toisen kerran, jolloin varmasti vaahtoa ilman hinkkaamista.
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Mulla ei myöskään ole koskaan takuttanut kumpikaan Hydrating. Pesen shampoolla vain kerran (monihan täällä tuntuu vaahdottavan sillä pari kertaa) ihan samaan tyyliin kuin millä tahansa muulla shampoolla. Hoitis tekee ainakin mun luonnontaipuisasta ohuehkosta silkkisestä hiuksistosta tosi pehmeät. Olen käyttänyt Hydratingeja sekä yhdessä että erikseen muiden tuotteiden kanssa, enkä ole huomannut eroa lopputuloksessa.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mulla ei takuta, tosin hius ei yleensäkään ole mitään takkuuntuvaa laatua. Hius jää näiden jäljiltä erittäin pehmeäksi, mutta muutenkin suurin ongelmani pintapörrö korostuu siinä määrin, että käytän mieluummin jotain sileämmän tuloksen antavaa. Lisäksi useamman kerran peräkkäin käytettynä päänahka alkaa kutista (myös Clean sh tekee saman), luultavasti johtuu runsaasta sitrusuutemäärästä. Tuoksu ja hellävaraisuus on kuitenkin niin iso plussa, että välillä käytän ja hoitoainetta tulee toki käytettyä useammin, se on hyvää myös sekoituksiin.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Eilen en saanut niin takkuun tukkaa, kun en pyyhekuivannut hiuksia ennen hoitoaineen levitystä, enkä siinä sitten myöskään levittänyt hoitoainetta teezerillä. Eli kunnolla puristelin kuivaksi ja siihen vaan hoitis perään.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja kuku »

Tykkään tosi paljon mop glisten spray gloss -suihkeesta! Antaa kevyttä tukea, aine tulee täydellisen tasaisena sumuna :-* ja tuoksuu hyvälle. Auttaa myös sähköisyyteen! Olen suihkutellut tätä mm.suoristamisen jälkeen kuivaan tukkaan. En osaa sanoa tuleeko lisäkiiltoa, ehkä hieman? INCIn alussa on denaturoitu alkoholi (ei silti kuivata) ja silikoni (siloittaa).
2a F ii – Iho: kuiva
iloa

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja iloa »

Tilasin netistä (lookfantastic.comista) vahingossa MOPin extreme protein tehistä kaks putelia, vaikka oli tarkoitus tilata extreme moisturea. Tukka on kyllä rakennepaikkauksen tarpeessa, mutta myös selkeästi kosteutusta tarvitsee. Mulla on jäljellä MOPin c-system hydrating hoitista, mutta siitä on jäänyt melko lähmänen tukka, mitä extreme moisture ei oo tehnyt.  Elikkä viisaat juurekset, onko tossa extreme proteinissa samassa paketissa myös tarpeeksi kosteuttavia tehoja? Ainaki incissä oli kosteuttavia ainesosia alkupäässä. Vai onko liika tuhti rekku tukalle, joka tarttee kosteutusta?

Oon lähdössä kolmen päivän päästä Turkkiin, että tämä oli melkoinen takapakki kun ei ehdi oikein tilalle mitään tehokosteuttajaa tähän hätään tilata >:(

/Edit. Tässä vielä extreme proteinin inci:
water (aqua), (eau), cetearyl alcohol, glyceryl stearate (palm, soybean or rapeseed), PEG-40 castor oil, stearalkonium chloride, poluqyaternium-11, silt (mineral), phospholipids, PEG-10 soy sterol, ricinus communis (castor) seed oil, olea europaea (olive) fruit oil, avena sativa (oat) kernel flour, medicago sativa (alfalfa) extract, phaseolus angularis seed powder, keratin amino acids, sodium chloride, wheat amino acids, hydrolyzed wheat protein, wheatgermamidopropyl dimethylamine hydrolyzed wheat protein, hydrolyzed soy protein, hydrolyzed vegetable protein, hydrolyzed milk protein, citrid acid, fragrance (parfum), benzyl benzoate, hexyl cinnamal, limonene, linalool, methylparaben, propylparaben, phenoxyethanol, chromium oxide greens
Viimeksi muokannut iloa, 08 Kesä 2010, 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Kukka kirjoitti:
Jonsu kirjoitti: Takuttaako muilla hydrating shampoo ja hoitis?
Shampoo ei takuta. Itse levitän hiuspohjaan, en vaahdottele tai hankaa. Jos ei kevyellä levityksellä vaahtoa, huuhtelen ja levitän toisen kerran, jolloin varmasti vaahtoa ilman hinkkaamista.
Täh en voi uskoa että toi shampoo jollain takuttaisi! Mun tukassa se tuntuu tosi liukkaalta ja mukavalta vaahdotusvaiheessa ja huuhdellessa tukka tuntuu siltä että siihen olisi jo laitettu hoitsikkaa. Hydrating-shampoon kanssa kehnommankin hoitiksen kanssa tulee hyvä tulos. En tiedä onko toi sitten uudistunut jossain vaiheessa, oma putelini on jo useamman vuoden vanha.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Mulla on ollut nyt muutaman viikon käytössä Hydrating-shampoo, jonka hankin juuressuositusten perusteella kuivalle päänahalleni. Aluksi pukkasi kovan hilseen päälle, mutta nyt päänahka on rauhoittunut eikä juuri hilsettä näy. Vaikuttaisi siis hyvältä! Joudun tosiaan yleensä vaahdottamaan kahteen kertaan mutta kun sen tietää niin ei lotraa ensimmäiseen satsiin liikaa ainetta vaahdon toivossa, vaan maltillisesti, lyhyt huuhtelu ja uusi vaahdotus. Toivottavasti päänahka pysyisi syksyn tullenkin hyvin kosteutettuna eikä parempi kunto johtuisi vain kesästä jolloin iho on muutenkin parempi.

Takkuuntumista on jonkun verran enemmän kuin aiemmin, tosin otin kesän kunniaksi raidat ja ne tekee joka tapauksessa hiuksesta kuivemman. Eikös kuitenkin hoitoainetta käytetä juuri sen takia että se sulkee hiussuomut shampoon jäljiltä ja tekee hiuksista takuttomammat ja kiiltävämmät. Minä käytän edelleen hyväksi todettua Fudgen Colour Lockia + tarvittaessa myös jätettävää hoitista (Redken Total Recharge).
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

Mikäköhän MOP:in shampoo olisi Cleania pesevämpi, mutta ei kuitenkaan mikään superpesevä?

Clean on aivan ihana (ei takuta tai kuivata pituuksia, tuo kiiltoa, pesee paremmin kuin Hydrating  :-*  :-* ) ja sillä olen nyt pessyt päivittäin taas jonkun kuukauden. Välillä (etenkin ennen kevytväriä) pesen syväputsarilla, mutta yksittäisinä kertoina olisi silti kiva muulloinkin pestä jollakin hieman pesevämmällä.
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Pähkinä kirjoitti: Mikäköhän MOP:in shampoo olisi Cleania pesevämpi, mutta ei kuitenkaan mikään superpesevä?
Mixed Greens tai Glisten, riippuu millaista etsit. Ensimmäinen on mielestäni pesevämpi ja sellainen "perusshampoo". Glisten taas on melko lailla samaa luokkaa kuin Clean... kosteuttava, mutta incin puolesta siitä löytyy Sodium Laureth Sulfate, jota Cleanissa ei ole.   
1b M ii
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

^ Tuo Glisten vaikuttaa kiinnostavalle. Olinkin sen ihan unohtanut, vaikka on käynyt sen tilaaminen mielessä jo aika päiviä sitten!
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Tilasin Clean-sh ja kokeilin sitä ensimmäistä kertaa. Sh oli koostumukseltaan geelimäinen joka ensin huvitti. Mutta vaahtosi todella hyvin ja pesi narskuvan puhtaaksi, vaikka minulla oli öljymuhitus päässä. Kuitenkin vaikka Clean pesi puhtaaksi, se ei pessyt liian puhtaaksi ja hiuksiin jäi sellainen kosteutetun tuntoinen puhtaus. Tykkäsin kovasti.
Epäilemättä Clean ja Hydrating ovat parhaimpia shampoita mitä olen koskaan kokeillut.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Onkos tuo Clean muuten sulfaatiton? Pesin tänään piiiitkästä aikaa Hydratingilla, kun se vihdoin ja viimein suvaitsi saapua, ja onhan se ihana! Nenä vaan on flunssan takia niin tukossa etten haistanut mitään, jäi se ihana raikas tuoksu vielä seuraavaan kertaan nautittavaksi :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Eikös Cleanin pitäisi olla sulfaatiton, niin se mainostaa. Olen kyllä aivan lovena tuohon shampooseen ja olen aika tavalla ainoastaan käyttänyt tätä. Ei kai ihmekkään kun putelista on jäljellä 1/3. Varmaan pitäs tilata litranen tähän käyttöön.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Vastaa Viestiin