Mun päänahka on temppuillut todenteolla koko talven ja olen nyt kahtena päivänä peräkkäin pessyt hiukset Lanzan Remedy shampoolla. Täytyy kyllä sanoa, että on loistavaa tavaraa. Ensimmäiseksi huomasin, että hulluksi tekevä kutina on kadonnut totaalisesti ja mitä itse olen hiusrajaa tarkkaillut, niin kaikki punaiset hilseilevät läntit on kadonnut kuin pieru saharaan. Halleluujaa. Mies saa vielä tänään katsoa mikä on tilanne niskassa ja takaraivolla. Olen itse diagnosoinut

, että mulla on päänahassa psoriasis, joka on aika ajoin kiusannut mua jo lapsuusiästä asti.
Sanoisin, että Remedy on aika voimakkaasti pesevä ja tukka on pesun jälkeen vähän narskuva. Huomasin myös ensimmäisen pesukerran jälkeen, että hiusväri ja etenkin raidat kirkastuivat. En siis ihan joka päivä tuolla pesisi, mutta kuuriluontoiseen pesuun sopii varmaan mainiosti. Remedyn jälkeen olen laittanut hiuksiin lähinnä kosteuttavia hoitoaineita/tehohoitoja, joka taltuttaa latvojen ja pituuksien kuivuutta.
Pesin tuolla Remedyllä myös tyttäreni (1v.9kk) pään, kun silläkin sitä sitkeää karstaa löytyy ja jo yhden pesukerran jälkeen hiuspohjassa oli huomattava ero. Supervixenille iso kiitos vinkistä

!
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.