Kuinka usein peset hiuksesi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein peset hiuksesi?

7-6 kertaa
195
23%
5-4 kertaa
222
26%
3-2 kertaa
404
47%
1 kerran
34
4%
 
Ääniä yhteensä: 855

elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja elly »

Mulla on silikoneista luopuminen kans edessä ja toivon sen helpottavan tätä projektia. Käytän yhden kaapista löytyvän silikonisuihkeen loppuun ja sen jälkeen jatkan ilman. Tänään on pesupäivä ja mulla on ollut riesana juurikin toi kuskus:n mainitsema yleinen epäsiisti olo. Oon nyt vähän kahden vaiheilla että onko toisen päivän rasvaisuuden kannalta parempi harjata päänahan rasva pituuksiin vai yrittää olla koskematta hiuksiin mahdollisimman vähän.
Xhex0879
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 99
Liittynyt: 14 Elo 2017, 12:51

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Xhex0879 »

Pesen hiukset joka toinen päivä.  Jouduin jättämään sulfaattia sisältävät shampoot pois,  joten hiukset rasvoittuu  nopeammin. Kuivashampoota en halua käyttää se kutittaa päänahkaa ja kuivattaa  hiuksia. En ole onnistunut pidentämään pesuväliä, päänahka alkaa kutisemaan ja hiukset ällön rasvaiset.
Vyötäröpituus, hennalla värjäystä vuodesta 2014
miero
Haiven
Haiven
Viestit: 22
Liittynyt: 12 Tammi 2020, 03:58

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja miero »

Yleensä pesen kahdesti viikossa, mutta jos olen urheillut (=hikoillut päästä tai pyöräillyt sateessa) saatan tiuhentaa. Enkä oikeen osaa käydä pitkässä suikussa pesemättä hiuksia samalla.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja elly »

Nykyään pesuväli on joka kolmas päivä ja hiukset eivät ole edes aina likaiset kolmantena päivänä :T
Ihan valtava työvoitto siihen nähden, että pesin hiukset aiemmin joka päivä. Oon siirtynyt takaisin käyttämään silikonisia hoitoaineita pesuvälin pidennyttyä, koska silikonittomissa ei tunnu riittävän suojaustehot kolmeksi päiväksi ja latva alkoi hapsuuntua. Huomaan myös, että hiukset pysyvät puhtaina pidempään, jos kuivaan ne hiustenkuivaajalla pesun jälkeen. Yleensä mä vain annan hiusten kuivua itsekseen ja silloin tuntuvat rasvoittuvan jostain syystä helpommin.
kuskus
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 06 Syys 2018, 20:26

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja kuskus »

^Olen huomannut saman, että hiukset pysyvät pidempään puhtaina, jos kuivaa ne hiustenkuivaimella. Useimmiten minäkin kyllä annan kuivua itsekseen.
2abc M ii häntäluupituus, ruskeista hiuksista hennattu kettutukka
Vastaa Viestiin