Kuinka usein peset hiuksesi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein peset hiuksesi?

7-6 kertaa
195
23%
5-4 kertaa
222
26%
3-2 kertaa
404
47%
1 kerran
34
4%
 
Ääniä yhteensä: 855

Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Minunki varmaan pitäs alkaa peseen joka päivä (nyt kun EVSkin muutti tottumuksiaan). Rasvanen päänahka on kaikkea muuta kuin kiva seuralainen. :-X
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Vulpes

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Vulpes »

Mä pesen yleensä kaks kertaa viikossa, päänahka on niin kuiva ettei tukkakaan rasvoitu. Joskus tulee pestyä kolmesti, ihan vaan sen takia että haluaa hoitaa hiukset. Nyt alan varmaan pesemään shampoolla vain kerran viikossa, toinen sitten co-pesu. Saa nähdä toimiiiko pidemmän päälle, luulisin että näin talvella ainakin riittää.
rolla

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja rolla »

Shampoolla joka kolmas päivä. Co pesua käytän päivittäin sitten ja usein myös naamiota päälle. Syväputsaria kerran pari kuussa.
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mä pesen vähintään joka toinen päivä. Hiukset on kaukana rasvaisesta mutta se on lähinnä varmaan tapa joka jäi "aktiiviurheilijan" ajoista. Joka toisen pesun oon alkanut korvaamaan CO:lla.  Niin ja mun hiukset tuntuu imevän hajuja ja pahanhajuiset, esim tupakalle haisevat hiukset on ällöt. Syväputsaria käytän ehkä kerran kuussa.
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Minni »

Pesen joka toinen päivä, ja shampoolla. Kolmantena päivänä alkaa hiukset olla jo niin päätä myöten ettei enää ihmisten ilmoille viitsi lähteä. Tykkään niin vastapestyjen hiusten tuuheudesta ja takuttomuudesta, että haluan pestä suht usein. :)
Euphoria

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Kyllä tulee melkein joka päivä pestyä. Yritän pestä joka toisella kerralla co-pesulla. Pitänee ottaa viikonlopuksi XZ vaniljasuklaa mukaan, kun silloin pesen joka päivä shampoolla. Jos minulla ei ole mitään menoa, kuten lomilla, en pese joka päivä hiuksiani.
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Viisi tai neljä kertaa tulee viikossa pestyä, olen nyt pyrkinyt tekemään joka toisen pesun co:lla, jos vain aikaa on.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Minni »

Subilla on nyt tuossa siivousohjelmassa mies joka ei ole pessyt hiuksiaan 15 vuoteen! :o Sillä on rastat.
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Pesen yleensä joka päivä, tosin viikonloppuna voin joskus jättää yhden pesun väliin. CO-pesua käytän noin joka toinen tai vähintään joka kolmas päivä, ettei hiukset kuivuisi niin paljoa.
irvikissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 961
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja irvikissa »

Yleensä 2-3 kertaa viikossa, mutta joskus useamminkin, jos tilanne vaatii. Pari kolme päivää pysyy tukka ihan hyvännäköisenä ja puhtaana, mutta jos oon vaan kotona enkä lähde ihmisten ilmoille, en jaksa välittää jos välillä näyttää rasvaiselta. Joskus tuntuu riippuvan ihan aineistakin että miltä tukka tuntuu, jotkut lähmäävät tukan heti, jotkut ei.

Katoin kanssa tota subin siivousohjelmaa siitä miehestä joka ei pessyt tukkaansa 15 vuoteen. Ihan järkyttävä se bakteerien määrä hiuksissa!  :o Luulisi, että siinä vaiheessa itestäkin tuntuu pahalle, saati sitten sen tyttöystävästä. Itse asiassa olin aika järkyttynyt kun huomasin että sillä miehellä ON tyttöystävä...
EVS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:21

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja EVS »

Mustikka kirjoitti: Minunki varmaan pitäs alkaa peseen joka päivä (nyt kun EVSkin muutti tottumuksiaan). Rasvanen päänahka on kaikkea muuta kuin kiva seuralainen. :-X
On kyllä kiva kun tukka on joka päivä puhtaan tuntuinen, mutta sitten pitää olla valmis pesemään tukka oikeasti joka päivä. Rasvoittuminen nopeutuu sen verran, että seuraavana päivänä tukka on jo niin ällölikainen, ettei ulos viitsi lähteä. Mä kyllä tykkään tukan kanssa läträämisestä, ja en oikein osaa herätäkään ilman pitkää aamusuihkua. Lisäksi kaikki purkit kuluu nopeammin loppuun.
1a F ii
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Luomo »

EVS kirjoitti:
Mustikka kirjoitti: Minunki varmaan pitäs alkaa peseen joka päivä (nyt kun EVSkin muutti tottumuksiaan). Rasvanen päänahka on kaikkea muuta kuin kiva seuralainen. :-X
On kyllä kiva kun tukka on joka päivä puhtaan tuntuinen, mutta sitten pitää olla valmis pesemään tukka oikeasti joka päivä. Rasvoittuminen nopeutuu sen verran, että seuraavana päivänä tukka on jo niin ällölikainen, ettei ulos viitsi lähteä. Mä kyllä tykkään tukan kanssa läträämisestä, ja en oikein osaa herätäkään ilman pitkää aamusuihkua. Lisäksi kaikki purkit kuluu nopeammin loppuun.
Miten EVS kuivaat hiuksesi? Kun mulla se ongelma ei olisi niinkään peseminen vaan se, että hiukset kuivavat monta tuntia ja föönaamalla niistä tulee kauhea kuiva pörrö. Saisi herätä aamuneljältä pesemään hiukset  ;D.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Efva »

Mä pesen hiukseni aina iltaisin. :)
irvikissa kirjoitti: Katoin kanssa tota subin siivousohjelmaa siitä miehestä joka ei pessyt tukkaansa 15 vuoteen. Ihan järkyttävä se bakteerien määrä hiuksissa!  :o Luulisi, että siinä vaiheessa itestäkin tuntuu pahalle, saati sitten sen tyttöystävästä. Itse asiassa olin aika järkyttynyt kun huomasin että sillä miehellä ON tyttöystävä...
Niin mäkin, päivittelin vielä miehellekin, että "sillä on tyttöystäväkin  :o" ;D

Mä en ole mitenkään erityisen pöpökammoinen, päinvastoin, mutta se ukko alkoi kyllä yököttää.

Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Mischa »

irvikissa kirjoitti: Katoin kanssa tota subin siivousohjelmaa siitä miehestä joka ei pessyt tukkaansa 15 vuoteen. Ihan järkyttävä se bakteerien määrä hiuksissa!  :o Luulisi, että siinä vaiheessa itestäkin tuntuu pahalle, saati sitten sen tyttöystävästä. Itse asiassa olin aika järkyttynyt kun huomasin että sillä miehellä ON tyttöystävä...
Katsoin tuota myös hetken matkaa ja yökötti. Hyih.

Vastasin 5-4 kertaa, koska pesen hiukset joka toinen päivä. Jokunen aika sitten pesin joka päivä, tottumuksesta, mutta nyt olen saanut pesuvälin muutettua eikä päänahka edes rasvoitu niin paljoa kuin mitä muistin (tai sitten mulla oli ennen väärä shampoo).
1b M ii
Vihtori
Haiven
Haiven
Viestit: 37
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 15:12

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Vihtori »

olen yrittänyt kesästä asti totuttaa hiuksia joka toinen päivä pesuun,
mutta kun hiukset muutenkin ovat ohuet ja hennot niin rasvoittuvat nopeaan..
ja kun ei ne oikeestaan kunnolla sopeutunu tohon koskaan niin pesen nyt joka päivä,
tosin shampoolla vain joka kolmas päivä ja muuten CO:ta:)
1bFii  Hieman olkapäiden yli ulottuvat, takkuntuvat, pehmeät.
Vastaa Viestiin