Kuinka usein peset hiuksesi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein peset hiuksesi?

7-6 kertaa
195
23%
5-4 kertaa
222
26%
3-2 kertaa
404
47%
1 kerran
34
4%
 
Ääniä yhteensä: 855

marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Mulla tulee pestyä hiukset joka toinen päivä. Nyt kesällä on tullut käytyä useamminkin suihkussa.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Poistin vanhan ääneni, joka oli 7-6 kertaa. Nykyään pesen joka toinen päivä. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Mä olen niin average. :D Jokaisessa äänestyksessä taidan olla siellä enemmistön joukossa.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Varjotar

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Joka toinen päivä eli aina kun käyn suihkussa. Joskus tulee käytyä suihkussa joka päivä ja pestyä hiukset samalla.
|Piija

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja |Piija »

Nykyään tulee pestyä joka päivä, sillä töissä pitää olla freesinä. Jos seuraavana päivänä on vapaa, niin voi olla, että käyn vasta aamulla suihkussa. Harvemmin tosin näin.  :-\
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mä pesen keskimäärin 5 kertaa viikossa. Joka päivä tulee kuitenkin käytettyä muotoilutuotteita, joten tukka on tokana päivänä turhan lähmäinen. Ja toisaalta, jos shampoovarastot tursuaa yli ja päänahka ja hiuksisto ei tykkää kyttyrää, miksei pesis joka päivä.. Kun välillä mulla on huono omatunto siitä että pesen (lähes) joka päivä. En pysty ymmärtämään niitä jotka pesee tukan tyyliin kerran viikossa, itse en kykenis vaikka mulla ei ole edes mikään rasvoittuva pää!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja deko »

Tällä hetkellä lipsun eli pesen letin CWC-tyylillä jos on seuraavana päivänä duunia. Viikonloput mennään pesemättä, annan sen verran hiuksistolle armoa. Viitisen pesua viikossa, ainakin yhden pesun yhteydessä tehohoitomuhitus ja pyrin tekemään jonkinlaisen metallipoiston edes parin viikon välein. Joka kuukausi syväputsari.

Yksi syväputsauksen / metallipoistopesun jälkeen suosimistani tehiksistä on SMT, hunajaa, aloeveraa ja hoitista. Mainio keksintö. Mittasuhteita saa muokata, alkuperäinen ohje ehdottaa 2 osaa hoitista, 1 osa aloe veraa ja 1 osa hunajaa, mutta mittasuhteita saa tietenkin säätää ja lisäillä hoitisosuuteen mukavia öljyjä tms.
this too shall pass.
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Ennen pesin hiukseni joka päivä, johtuen päänahan lievästä psoriasiksesta. Psori pysyy parhaiten kurissa päänahassa, kun ei anna päänahan mennä likaiseksi. Nyt on kuitenkin psorin kanssa ollut pitkään jo niin hyvä vaihe, että pyrin hiusteni kunnon vuoksi vähentämään pesukertoja ensin joka toiseen päivään ja jos päänahka ei siitä pahastu niin sitten alan pestä kolmen päivän välein. Hiukseni ovat niin kuivat, että niiden rasvoittumisen puolesta pystyisin pesemään hiukset vain pari kertaa viikossa. Pesumetodeina CWC-pesut sekä CO-pesut, viikonloppuisin tehohoidan hiuksiani ja välillä myös viikolla.
hampputukka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 81
Liittynyt: 07 Touko 2012, 20:24

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja hampputukka »

Reilu vuosi sitten pesin tukkani joka päivä, mutta tajuttuani ettei sille ollut mitään tarvetta, venytin pesuväliä ja aloin pesemään joka toinen päivä. Sitten alkoi tuntumaan, ettei siinäkään ollut enää mitään järkeä, joten aloin pesemään vuodenvaihteessa joka kolmas päivä  :) Nyt löysin sopivan pesuvälin.

// edit. Nykyään tulee pestyä tukka useinkin joka toinen päivä kun olen näin keväällä alkanu enemmän urheilemaan ja hikoilemaan.
Viimeksi muokannut hampputukka, 23 Touko 2012, 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?p=848478#p848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Mai »

Vastasin että 2-3 kertaa viikossa, noin niinkuin yleensä. Tukka ei rasvoitu vaikka olisi päiviäkin pesemättä, vaikkakin kesäisin pesen tukan hieman useammin, joskus joka toinenkin päivä.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Ööps. Pesen tukkani 3-4 kertaa viikossa. Tukkani ei oikeastaan ole erityisen rasvoittuva, sellainen aika normaali. Sen huomaa hyvin tuosta 5-10 sentin juurikasvusta. On hankalaa pestä tätä reuhkaa, kun päänahalle pitäisi käyttää jotain normaalin tukan tuotteita, mutta pituudet huutaa kosteutta ja rakennepaikkaustakin.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Liane
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 16:04

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Liane »

Joudun pesemään joka päivä. Ei sitä päärasvan hajua ja tuntua vaan kestä. Lisäksi hiukset varmaan kerää kaikenlaista päivän mittaan, ja aknenkin takia haluan mennä nukkumaan puhtailla hiuksilla.
Instagram (lähinnä cosplayjuttuja): https://www.instagram.com/echoesofoblivion/
Soundcloud (musiikkia): https://soundcloud.com/echoesofoblivion
Ekku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Marras 2009, 00:08

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Ekku »

Vaihdoin oman äänen 2-3 kert/vk --> 6-7 krt/vk. Joudun nykyään pesemään joka päivä, koska tukka on jatkuvasti rasvanen. Minulla on lyhyt tukka ja siinä oma luonnollinen hiusväri. Syksyllä minulla oli vielä yli olkapäiden ulottuva musta väreillä rääkätty tukka, joka ei rasvoittunut ikinä. Pesin 2 krt viikossa silloin hiukset, nykyään ei onnistuisi millään. Ihmeellistä... :/
Ylikasvanut poikatukka omalla värillä, kohti polkkaa mennään nopeaa tahtia.

i <3 my natural hair colour
Elna H
Haiven
Haiven
Viestit: 37
Liittynyt: 03 Elo 2011, 14:39

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja Elna H »

Pesen hiukset yleensä kerran viikossa. En pidä hiusten pesusta enkä märistä hiuksista selässäni, joten pesen niitä lähes niin harvoin kun pystyn&nbsp; ;D Pääni ei myöskään rasvoitu tai hikoa lähes ollenkaan eli en kulje rasvalettinä haisulina kaupungilla. (Lähden muuten juuri viikoksi reissuun. Otan riskin enkä ota hiusten pesuvälineitä mukaan. Toivon pääni osaavan käyttäytyvän nätisti&nbsp; :) )
chai

Vs: Kuinka usein peset hiuksesi?

Viesti Kirjoittaja chai »

3-4 kertaa viikossa tai useamminkin, jos käyn urheilemassa. Parhaalta tukka näyttää vähintään joka toinen päivä pestynä, ja oikeille tuotteilla tukkakaan ei ihan hirveästi kärsi.
Vastaa Viestiin