Hiustuotteiden ostolakko

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Kuullostaa tutulta. Mulla on ainakin 3 shampoota joita en meinaa saada millään pois... Ja ne vielä vaahtoavatkin tietty niin hyvin, että vaikea läträtä. Ja mitään en raaski heittää pois.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja deko »

^ huonot shampoot toimivat yleensä mainiosti käsisaippuana ;)
this too shall pass.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Haa, loistavaa!&nbsp; :D Miksiköhän en ole aikaisemmin tajunnut tuota...
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Oma lakko on pitänyt hyvin &nbsp;;D Tosin se raha minkä näissä olen säästänyt on mennyt vaatteisiin. Mikä ei kyllä ole huono asia. Shampoita riittää vielä pitkään, hoitoaineitakin joksikin aikaa. After Party alkaa pikku hiljaa kiskoa viimeisiään ja sen tilalle saan ostaa uuden kun loppuu, muuta en. Yritän saada tuon kestämään vielä tämän kuukauden. Tässä kuukaudessa ei olisi oikein varaa tilata uutta, mutta tarvitsen tuota AP:ta. :P Tuskaisesti olen kulutellut tuota O&H:ta (inhoan sitä tuoksua), että saisin ostettua IHT:ta tilalle.
Viimeksi muokannut Sinimusta, 01 Huhti 2010, 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja deko »

Lipsahti tukkakamamäärä yli kolmeenkymmeneen purtiloon eli nyt on taas rajoitusten aika. Mitään turhaa ei ostella ennen kuin määrä alittaa taas reilusti 25 purkkia. Mielellään pyrittäisiin alle 20 annokseen. Alle kymmenen purkin en pääse, se on todettu.

Pari shampoota on melkein lopussa ja yksi hoitis ihan melkein tyhjä ja toinen yli puolenvälin eli kyllä se tästä ;D
this too shall pass.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja nelma »

Mä onnistuin olemaan ostamatta yhtään hiustuotetta maaliskuun aikana.&nbsp; ;D Olen niin ylpeä itsestäni.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
LP_Alice

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

Kaikki värit lakkoon nyt! Pitää muistaa myös räpsiä hieman kuvia tästä rumasta värjäyksistä kärsineestä karvasta, jolla voin sitten aina muistutella itseä, että miksi tähän ryhdyttiin. ;D
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Oma lakko on toiminut hyvin, kun ei minulla nykyään ole edes mitään polttavaa halua saada uusia hiustuotteita. Ostan tuotteita tarpeeseen. Nykyään tykkään lutrata pulloilla, jotka haluan pois kaapista ja hommata parempia tilalle. Voi sitä iloa, kun saa nakata pullon roskiin&nbsp; ;D
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Mena »

Nyt kun Tigit saapuivat (tween odottaa mua postissa) niin voisi taas lakkoilla. Lukuunottamatta hennan tilaamista kun sitä tarvitsee joka tapauksessa jossain vaiheessa lisää, onneksi olen niin uuno noiden öljyjen yms kanssa ettei tuolta putiikista oikein muuta mulle ol kuin henna. :) Saas nähdä kauanko tämä lakko taas kestää, nyt yritän ihan tosissani. Tuntuu että joka paikka on täynnä hiuskamaa.
Spirelly

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Spirelly »

Shamppoissa täysi ostokielto
Hoitoaineita voin ostaa lähinnä CO-pesuun
Ei mitään muuta uutta, ennen kuin vanha loppuu, johon menee kaikkien purkkien osalta varmaan loppu vuosi.
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja tragedia »

Nyt on oikeastaan käytössä kaikki hiuskama, mitä tarvitsen eikä edes näköpiirissä oikein mitään tuotteita, jotka erityisesti polttelisivat kokeilemaan, joten lakkoilu tuntuu tällä hetkellä melko iisiltä.

Hyvä tilanne hiustuotteissa tosin sitten kompensoituukin valtavalla vimmalla hankkia kaikkia ihania meikkejä eli rahallisesti tästä lakkoilusta ei ole juuri hyötyä, nooh...meikit sentään menee pienempään tilaan :D

1cFii
Sikses iha nätti naine.
|Piija

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja |Piija »

Ostolakko on ollut jo pidemmän aikaan, mutta jostain syystä se aina meinaa rikkoutua uuden mielenkiintoisen tuotteen löydyttyä. Vähän aikaa sitten oli kaapeissa vielä reilut 50 tuotetta nyt olisi laskujeni mukaan 29. Shampoita en osta ennen kuin joku noista loppuu ( Paitsi jos Herbinen syväputsarin löydän niin ostan, entisessä "enää" puolet.. )
Hoitoaineita en oikeasti tarvitsisi kuin ehkä kolmea + öljyt, joten siltä osin en osta enää uusia kokeiluun.&nbsp; :)
Ninne

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Ninne »

Cheapsmellsin tilaukseni tuli ja nyt on kaapit täynnä että pakko vähän aikaa lakkoilla, eli ei ainakaan shamppoota tai hoitoainetta saa ostaa ennen kuin entiset loppuu...&nbsp; ;D
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja tragedia »

tragedia kirjoitti: Nyt on oikeastaan käytössä kaikki hiuskama, mitä tarvitsen eikä edes näköpiirissä oikein mitään tuotteita, jotka erityisesti polttelisivat kokeilemaan, joten lakkoilu tuntuu tällä hetkellä melko iisiltä.

Hyvä tilanne hiustuotteissa tosin sitten kompensoituukin valtavalla vimmalla hankkia kaikkia ihania meikkejä eli rahallisesti tästä lakkoilusta ei ole juuri hyötyä, nooh...meikit sentään menee pienempään tilaan :D

No juu, näin kauanhan siinä sitten meni sortumatta. ::)

Eli päätin tarvitsevani Tangle Teezerin ja sehän tiedetään, että juuresmatematiikalla samoilla postikuluilla useamman tuotteen tilaaminen on pelkkää säästöä... (ja tässä tapauksessahan ontuu jopa juures-logiikka sillä beautybayssa postikulut lisääntyvät jokaisen tuotteen myötä kuitenkin hieman).

Onnistuin kuitenkin pitämään tilauksen melko kohtuullisena, ottaen huomioon että klikkailin jo silmät kiiluen vaikka mitä ihanuuksia ostoskoriin, mutta poistelin tunnollisesti kaikki tuotteet joitten hankkimiselle en keksinyt riittävän vakuuttavia tekosyitä ja rajasin tilauksen tangle teezeriin+kolmeen purnukkaan.

Ja tässä kootut selitykset:
-control freak seerumi: Havaitsin, että mun L'orealin suoristusvoide loppuu ihan pian eikä mulla ole muuta hyvää lämpösuojaa/muotoilutuotetta suoristusraudan alle. Ja se pullo on vastustamattoman söpö.

-superstar sh ja control freak ha: Totesin ehdottomasti "tarvitsevani" pikkupullot hellästi, mutta tehokkaasti pesevää shampoota ja silikonista hoitsikkaa, joilla saan nopeasti meikattua tukan hyvännäköiseksi jumpan (juupajuu, senkun näkis...pitänee määrätä rangaistukseksi lakkorikkuruudesta muutama jumppa-/salikäynti) tai maauimalakäynnin jälkeen nyt kun Samppalinna pian taas aukeaa ja siellä tulee varmasti lilluttua.&nbsp; O:)
(Rehellisyyden nimissä oikeammat syyt olisivat, että noita polttelisi kokeilla hedelmäisten tuoksujen ja söpöjen putelien vuoksi, mutta koska kotikäytössä ovat hoitavammat tuotteet, piti keksiä tekosyy jonka varjolla noitten hankinnan voisi perustella itselleen. Olisihan mulla vanhoja peseviä shampoita, jotka olisi syytä käyttää loppuun, isoja pulloja silaripommeja, joista voisi siirtää hoitsikkaa pienempään ja vielä pieni BG-ha, joka toimii hyvin pikahoitsikkana, mutta oon niin pinnallinen pissis, että mulle tuottaa ihan kohtuuttomasti iloa kun voin iloisena ja pirteänä maauimalapäivänä kaivaa uimakassista iloisen ja pirteän väriset putelit ja uinnin jälkeen haluan mieluummin nuuhkia virkistävää herkullisen hedelmäisen tuoksuista hoitsikkaa kuin raskasta ja unettavaa toffee-vanilja -tuoksua.)

Oon ihan toivoton tapaus&nbsp; ::)
Viimeksi muokannut tragedia, 29 Huhti 2010, 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Pienen lievennyksen muotoilu- ja jätettäviä/latvasuojia koskevaan ostolakkooni oon päättänyt tehdä. Sen sijaan etten saisi ostaa niitä ollenkaan, niin purkkien vähentämisessä aion silti pysyä eli uuden tuotteen annan itselleni luvan ostaa vasta sitten kun vähintään 2 vanhaa tuotetta oon käyttänyt loppuun.

Tällainen muutos tuli jo mieleen siksi, että latvasuojat on nyt ollut loppu jo hetken aikaa ja uusi pitää saada jos haluan pitää latvat edes jotenkin kunnossa.
Viimeksi muokannut Hilippa, 07 Touko 2010, 06:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin