Hiustuotteiden ostolakko

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Muutama kuukausi sitten oli kamala himo saada Tigejä, mutta onneksi se meni ohi, en niitä tarvitse :)

Hyvää hoitoainetta saan ostaa, esim. jos sattuu löytymään MOP Hydrating kohtuuhalvalla.
Joicon vanhoja pulloja on hamstrattuna varastoon niin monta, että niitä en myöskään saa ostaa!


1b M ii
petomaani

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja petomaani »

PAKKO pitää lakkoa, kun kaappeihin ei yksinkertaisesti enää mitään MAHDU! Pesuhuoneen lokerot on pullollaan tuotteita, joista osasta en enää edes tiedä. "Oho, mullako oli tämmöstäki täälä, ihan käyttämätön puteli!" (semmosia ihania ilahtuneita hetkiä kylläkin!) Paskimmat tuotteet nakoin vasta joku aika sitten roskiin, yritin tehdä inventaariota ja asetella pöytään vaan ne 3-6 tuotetta, mitä tarttisin eniten, mutta kyllä sinne pikkasen useampi jäi...  ::)
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Anissa »

No niin.Repsahdin.Kävin Malmin Hairstoressa ja siellä oli Joicoa niin halvalla,että oli pakko ostaa.Mukaan tarttui 2 IHT:tä ja K-Pakin pikahoitoaine.Inhoan itseäni.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

^ IHT:täkö nyt sitten saakin Suomesta? Mitäs se sitten siellä Malmin Hairstoressa kustansi? Outoa että IHT:tä tuodaan Suomen markkinoille silloin kun tuote poistuu myynnistä (ja on nyt siis korvautunut IH:lla).
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Minäkin liityn lakkoilijoihin. Viimeisen vuoden ajan olen vähentänyt reilusti ostelua, käyttänyt entisiä ja antanut huonompia pois. Noin 35 purkkia vielä löytyy. Niistäkin osa on sellaisia, joita en tahdo ostaa uudelleen. Pyörivät vain nurkissa pölyttymässä. Uusia purkkeja ei oikeastaan tee kovasti edes mieli, koska pelkään, että entiset ehtii mennä pilalle. Niin ja kun tuntuu, että ei tämä tukka näytä yhtään paremmalta, vaikka tekisin mitä. Värit ei pysy, latvat on kuivat ja tukka on lättänä ja rasvainen. :(

Ihan pyhästi en voi luvata alkavani lakkoon, koska aion ostaa Miracle mistiä (tai potion 9:ää) heti kun vain sitä jostain löydän. Jotain tehohoitoakin tekisi mieli ostaa, kun latvat ovat olleet vähän huonona ja minun omista tuntuu loppuvan tehot tai sitten syytän tätä kauan jatkunutta kovaa pakkasta.

No joka tapauksessa tähtäimessä olisi, että minulla olisi n. 20 purkkia shampoita, hoitoaineita, muotoiluaineita, tehohoitoja ja jätettäviä yhteensä! Vähemmälläkin pärjäisi, mutta tuossa nyt on alkuunsa. :D
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

^ Mulla on Potion 9 myynnissä tuolla myydään itselle sopimattomat tuotteet -ketjussa.  ;)
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

^Aaagh! Vähän olet hävytön! Tulet kaupittelemaan ostoslakko-ketjussa. ;D
Ei sentäs, pitää pistää korvan taakse. ;)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

Mustikka kirjoitti: ^Aaagh! Vähän olet hävytön! Tulet kaupittelemaan ostoslakko-ketjussa. ;D
Ei sentäs, pitää pistää korvan taakse. ;)
Katsos vaan.  ;D
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Todia »

Anissa kirjoitti: No niin.Repsahdin.Kävin Malmin Hairstoressa ja siellä oli Joicoa niin halvalla,että oli pakko ostaa.Mukaan tarttui 2 IHT:tä ja K-Pakin pikahoitoaine.Inhoan itseäni.
Hmm.. Saako udella, mikä IHT:n hinta oli? :P ;D
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
nanai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 374
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 08:11

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja nanai »

Lupaan olla ostamatta uutta shampoota ennen kuin nykyinen varasto on pienentynyt. Nyt löytyy noin 2 litraa kaapista ja se on aivan liikaa :-\
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Todia kirjoitti:
Anissa kirjoitti: No niin.Repsahdin.Kävin Malmin Hairstoressa ja siellä oli Joicoa niin halvalla,että oli pakko ostaa.Mukaan tarttui 2 IHT:tä ja K-Pakin pikahoitoaine.Inhoan itseäni.
Hmm.. Saako udella, mikä IHT:n hinta oli? :P ;D
Tyhmää mainostaa tässä,mutta hinta oli 6 eukkaa purkki ja niitä oli vielä eilen joku parisenkymmentä siellä putiikin perällä.Eihän siihen voinut olla sortumatta. ;D
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Mun lakko jatkuu tuon viime viikkoisen hairahduksen jälkeen. Aion nyt vakaasti pysytellä lakossa. Päätin kyllä, että tää lakko ei koske markettituotteita ::) Tosin niitä ostankin äärimmäisen harvoin.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Liisi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 449
Liittynyt: 20 Touko 2006, 16:48

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Liisi »

Tänään tein päätöksen olla ostamatta ainakaan kuukauteen mitään hiustuotetta. Pitkään olin tyytyväinen yhteen jätettävään hoitoaineeseen, yhteen kosteuttavaan shampooseen, yhteen hoitosuihkeeseen jne. Nyt mulla on kertynyt tosi montaa eri merkkiä kutakin tuotetta. Saankohan joskus käytettyä nuo kaikki? Lupaan tulla kertomaan heti, jos päätökseni epäonnistuu.
2c M i
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

Tää otsikko kirpaisi mua aika tavalla, kun sen ensimmäistä kertaa näin, mutta nyt vihdoin uskallan osallistua  ;). Mä haluan myös pienentää tuotearsenaaliani huomattavasti, joten käyttelen nyt vanhoja pois ennen uusien ostoa. Jonkin aikaa, noin vuoden alusta alkaen, olen ostamista jo vältellyt, sillä varauksella kuitenkin että hyvästä tarjouksesta saa ostaa (esim. vanhat Joicot). Alkutavoite on muutaman kuukauden päässä, mutta toivoisin syksyyn asti kestäväni. Silloin mahdollisesti tulee muutto eteen, eikä ole kivaa laatikoittain kantaa hiusjuttuja. Hyvä tsemppaaja, vaikkei varmaa vielä olekaan.

Pelottaa vaan, että jos tulee tilattua härpättimiä äitienpäivälahjaksi, että miten sitä malttaa olla ottamatta itselleen jotain. Ja tuo IHT houkuttaa ihan kohtuullisesti. Olisikohan ne loppu jo  ::). Noh, ehkä repsahtaminen silloin tällöin ei ole niin vakavaa  ;).
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Mun lakko on sujunut oikein hyvín. Huomasin, etten ole ostanut hiustuotteita yli kuukauteen. Ilmaisena tosin olen saanut 4 pulloa. Mutta olen minä myynytkin pois jonkun 10 pulloa. Nyt olen kyllä huomannut kuinka monet härpättimet ovat turhia. Käytän nykyään viittä eri tuotetta ja se riittää hyvin, loput ovatkin melkein turhia. Tai odottavat käyttöön pääsyä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Vastaa Viestiin