Hiustuotteiden ostolakko

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Natalija
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 19:55

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Natalija »

Voi, tällainen tukiketju olisi pitänyt olla jo viime syksynä! Tein elokuun lopussa ostolakon, joka kesti kuin kestikin sinne asti kuin piti, eli vuoden alkuun. Tuona aikana en tainnut ostaa mitään muuta kuin syväpuhdistajan, mutta se olikin pakko ostaa, kun edellinen loppui. Nyt ei ole suunnitelmissa ostolakkoja, mutta suht säästäväinen yritän silti olla.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.
Euphoria

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Minäkin olen ostolakossa. Viimeksi olen ostanut XZ suklaa-vanilja-hoitosuihkeen, mutta nyt en saa ostaa muita hiusjuttuja, sillä vanhoja pitää käyttää pois. Eihän niitä kaikkia ennätä edes käyttää, jos jatkuvasti ostaa uutta. En ole kyllä paljoa ostellutkaan viimeisen puolen vuoden aikana.
Lilly Missy

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

;D Näin se alkaa ;D Ostin äsken Hairstorelta Trendlinen piece- hiusvahan, ku makso vaan 1e. Eikä mulla just sitä satu oleen ja siinä on niin kätevä pieni laatikko, helppo ottaa mukaan ::) ;D
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Liityn myös ostolakkoon, ainakin siihen asti kun olen saanut kulutettua muutaman entisen putelin pois. Tänä vuonna olen ostanut vain Humectressin ja Freemanin hoitiksen, siihen saa jäädä ainakin parilta kuukaudelta. Eikä olisi kyllä rahaakaan. Vain hiuslakkaa saa ostaa lisää, kun se mulla loppuu nopeasti ja sitä aina tarvitsee.
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Mullakin on vähennys meneillään, ollut jo jonkin aikaa. Vähän lipsahdin niiden halpojen Joicojen kanssa vuodenvaihteessa... Käytän siis nyt kaiken loppuun ja ostan vain sitä, mikä loppuu ja on välttämätöntä. Tähän kastiin kuuluvat lähinnä muotoilutuotteet, mutta niitäkin on ainakin pariksi vuodeksi varastossa.

Ulkoimailla käydessäni saan ostaa halpoja tuotteita, reissuja ei kyllä tule kovinkaan usein.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Mä liityn kanssa joukkoon. En saa ostaa enää yhtään shampoota, hoitista, pikahoitista tai jätettävää. Niitä nyt on ihan tarpeeksi. Hiussuihketta ostan vielä tässä kuussa, niitä menee aika lujaa tahtia. Ja tosiaankin saan ostaa vasta sitten jonkun uuden, kun edellinen on lopput ja varastot tyhjentyneet. Ainoa minkä saan ostaa on Mopin C-System Hydrating shampoo ja hoitis, jos ne myydään yhdessä tarjouksessa.  Noi on nimittäin parasta mitä tiedän ja ei niillä aina niitä tarjouksia ole. Tehiksiä saan ostaa, koska tulut joitakin hutiostoksia, mutta ei paljoa. Itse asiassa tehiksistä tarttee ostaa vaan Nutri Gloss naamion, kun on vielä tehiksiä jäljellä sen verran niin ei tartte muita.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Fry

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Fry »

Hurrrr, vois sanoa että mäkin olen ostolakossa. Ei vaan yksinkertaisesti ole varaa, ja kyllähän multa löytyy melkein kaikki välttämättömimmät hiustenhoitotuotteet.

Perjantaina kävin Kampaamokauppa Sitruunassa, ja uudet Joicot oli puoleen hintaan.. Hemmetti.. Melkeen ostin.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Myönnän repsahtaneeni ja pahasti.  :-[

- tulossa meikkejä, lähinnä pohjia EDM:lta (noku teki mieli vertailla Loloihin)
- tilauksessa Luxeja, mm. luomivärejä (noku kimppatilaus)
- ostin Joicon CE-vaahdon (noku on niin kehuttu, poistuva tuote, ja teki mieli kokeilla)
- ostin jojoba- ja aprikoosinsiemenöljyä (noku sai halvalla)
- tilasin satsin MOPeja (noku teki mieli kokeilla)
- postiluukusta kolahti pari 12 pulloa kynsilakkoja, pari arkkia tarroja ja muutama pussi strasseja (noku sai halvalla)

Olen sentään saanut jotain myytyä, ja pitäis raaskia myydä vielä enemmän semmoisia, mitä en vaan hyvin suurella todennäkösyydelläi enää käytä. Elumen-tilauskin on työn alla, mutta ei kai värin ylläpitoa nyt voi lakon alle laskea, eihän?  ::)  Mitään en kyllä värejä lukuunottamatta nyt saa enää tilailla, ellei vanhoja tule myytyä pois.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
ilona
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 469
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:01

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja ilona »

Voi, ei.. Ketjun innoittamana rupesin katselemaan varastojani ja huomattuani kuinka paljon shampoita ja hoitsikoita on kertynyt päätin minäkin ruveta ostolakkoon. Ei tässä ole mitään järkeä, että shampoita on pari kylppärissä käytössä ja viisi kaapissa odottamassa vuoroaan!  :o Sen verran voin kyllä joustaa, että jos joku mahtava tarjous sattuu kohdalle, niin sen saa ostaa. (Onneksi tätä ei usein tapahdu.) 

Jos edes kuukauden ajan pystyisi olla ostamatta hiusjuttuja..
Varis

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Varis »

Hirveästi kuumottaa kauppojen hyllyillä olevat ostamattomat hiustuotteet. Olen selvästi riippuvainen, joten tiukkana on oltava lakon kanssa. Tekee mieli kuluttaa nuo tämän hetkikset tuotteet ennätysvauhtia pois ja sitten taas uutta, uutta, uutta.. Joopa joo, aion pitäytyä kuitenkin tällä lakkoilu linjalla.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Triina »

Voi rähmä. Sorruin. Tilasin Fantsusta Joicon uuden K-Pak-jätettävän, Lanzan kaksi jätettävää ja kukui Nutin. Ehkä mä vielä tulen katumapäälle ja myyn ne saman tien pois kun tulevat. Ainakin yritän luopua sitten jostain muusta.

Liha on heikkoa, indeed.
Piu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 341
Liittynyt: 04 Helmi 2007, 13:18

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Piu »

Omaa lakonyritelmääni helpottaa tällä hetkellä tuo pakkanen. Tilailen hiushärpäkkeet pääasiassa ulkomailta enkä halua olla tietoinen, että putelit ovat varmasti jäätyneet viimeistään posteljoonin kärryssä. Mielummin ajattelen, että ehkä on ehkä ei.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Seela »

Minä ilmoittaudun myös mukaan. Olen saanut jo suuresti vähennettyä hiushärpättimien ostoa mutta Tukholman reissu aiheutti melkoisen henkisen krapulan. Yritän ajatella järjellä että vaikka en ostaisi enää yhtäkään pulloa niin pärjäisin näillä nykyisillä avokkini kanssa noin vuoteen 2020 asti.... Kaappeihin ei enää mahdu ja tilin saldo on huolestuttava.

Seuraavalla ruokakauppa-reissulla ostan XZ:n tyrni-öljyhoidon ja se on sitten siinä. Wish me luck  ;)

(Vaati melkoista tahdonvoimaa olla lukematta äsken Hyvät tarjoukset -ketjua.......)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Crysania
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 809
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 12:42

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Crysania »

Täällä myös yksi purkkimerten valtiatar ostolakossa. Olen ollut nyt lakossa viime marraskuusta ja ajattelin silloin, että kyllä mulla jo tammikuussa kaikesta pulaa on mutta hahhah yhden hoitoaineen olen tuossa ajassa saanut käytettyä loppuun. Ärgh milloin nuo kaikki loppuu... Luultavammin ei ikinä, koska vuodessa saan kulutettua ehkä kaksi shampoota vaikka pesen tukkani päivittäin ja se on aika pitkä.

Pitäisi luultavammin ryhtyä myös samanlaiseen lakkoon meikkien suhteen. Olen havainnut, että meikkikokoelmani kasvaa varsin eksponentiaalisesti, vaikka
a) enhän minä edes käytä arkisin kuin ehkä ripsiväriä
b) bilemeikkiinkään en voi oikein panostaa silmien osalta kun silmänympärykset on tällä hetkellä atooppisen ihottuman peitossa
c) enhän mä edes ikinä käy missään bilettämässä niin miksi hankkia sellaisia tuotteita
d) no onhan se meikkaus kivaa vaikka yleensä hienoja pakkeleitani ei ole näkemässä kuin ehkä kissa tai poikkis.
Apricot
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 847
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 22:36

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Apricot »

Täällä myös yksi lakkolainen. Päätin marraskuussa että nyt saa tämä härpättimien haaliminen riittää, kun kaapissa on jo 30-40 pulloa ja yksi miettii vaan jo seuraavia ja seuraavia ostoksia. Tarkoituksena on siis olla ostolakossa koko tämä vuosi (poikkeuksen tekevät MOPin Clean-shampoo ja tarvittavat muotoilutuotteet, niihin kun mulla ei ole fiksaatioita  ;D) ja uskoisin että tulen onnistumaan, sillä tuli niin mitta täyteen tuollaista älytöntä kuluttamistani kohtaan.
Viimeksi muokannut Apricot, 08 Helmi 2007, 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."
Vastaa Viestiin