Lushin hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Tekisi nyt mieli pistää tilaus Lushille ja ottaa saman tien iso pakkaus American Creamia. En kuitenkaan ihan taida uskaltaa kun en ole aiemmin testannut, eli jos joku olisi halukas myymään siitä jonkinlaisen näytteen niin voisi laittaa minulle yksäriä. ;)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Nyt on tricomaniaa käytetty jo sen verran että uskaltaudun jakamaan käyttökokemuksia:
Tykkään todella paljon! Tuoksu on hyvä, vaahtoavuus erinomainen!
Vaikka irrottaa suoraväriä kohtuu hyvin (mikä on ollut pelastus mulle nyt ku laitoin väärän suoravärin..) käytän tuota jatkuvasti. Alkuun tuli vähän funkyhair efekti, mutta ei enää. Käytän kyllä shampoopalan jälkeen ihan normaaleja hoitoaineita.
Jos nyt jotain negatiivistä pitää sanoo niin pala kuluu kyllä nopeammin kuin oletin. Pala on niin pehmeää.
Hieron kyllä palaa aina suoraan päähän ja käsien välistä laitan vain syvemmälle hiuspohjan sekaan.
No, ei se mitään. Mulla on oikein reilu pala tota shampoota ja saapahan ostaa sitten lisää hyvillä mielin kun toi pala loppuukin joskus :)
Viimeksi muokannut Luscious, 03 Helmi 2009, 03:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
nanai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 374
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 08:11

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nanai »

Yhdyn Trichomania-ylistykseen! Kokeilin sitä eilen pitkästä aikaa ja hiuksista tuli harvinaisen kiiltävät ja pehmeät. Tämä on ehkä ainut kokeilemani shampoo, missä pesevyyden ja hoitavuuden välinen suhde on tismalleen sopiva hiuksilleni. Eli pala pesee hyvin, mutta hoitaa samalla tehokkaasti. Hiukseni pysyvät Trichomanian jälkeen paljon kauemmin puhtaina kuin esim. Mopin Hydratingin jälkeen, mutta hoitavuus on melkein samaa luokkaa. Ihanan kermainen vaahto ja huumaava kookostuoksu lisäävät pesunautintoa. Loistava shampoo yksinkertaisesti!

Edit. kirjoitusvirhe
Viimeksi muokannut nanai, 02 Helmi 2009, 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break
tukutuku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1308
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tukutuku »

Mulla on käytössä Lushin Godiva-shampoopala sekä Jungle-hoitoainepala, joista molemmista tykkään. Tuosta junglesta meinasin jo parin ekan hiustenpesun jälkeen luopua, mutta sitten kokeilin sitä hiuksiin saunan lämmössä, muhittelin pitkään ja se toimikin ihan loistavasti. Hiukset oli helppo selvittää, kiilsivät ja olivat normaalia vähemmän pörröiset. Godiva pesee&nbsp; puhtaaksi ja tuoksuu hyvältä, tosin ajattelin testata ensin muut Lushin shampoot ennen kuin ostan tätä uudestaan. Junglea voisin ostaa lisää jo valmiiksi kaappiin.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"
ilona
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 469
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:01

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ilona »

Ei nyt varsinaisesti tähän ketjuun liity, mutta en parempaakaan topicia löytänyt. Kävin tänään kysymässä josko kiinteistä shampoista (lähinnä trichomania kiinnosti) olisi saanut pienehkön palan kokeiluun. Myyjä sanoi, että heitä on ohjeistettu niin, että se 100g olisi minimi mitä saa myydä. Aika outoa, sillä mielestäni luin, että joku muu oli kyllä näytepaloja saanut. Itse kävin siis Lahden myymälässä. Enpä sitten viitsinyt ottaa mitään, kun shampoopaloja en ole lainkaan käyttänyt enkä tiedä miten ne tässä tukassa käyttäytyy.

Toinen asia mikä Lushissa ärsyttää on valmiiden palojen erikokoisuus (olipa typerästi sanottu). Mutta esimerkiksi Sweet japanese girlit ovat hyvin erikokoisia keskenään, vaikka kaikissa pitäisi olla se 35g tavaraa ja hinta kiinteä. Vai olenko ainoa joka ennen ostoa valkkaa isoimman palan&nbsp; :-[ ??
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Magia »

Minkähän ihmeen takia monissa, taisi olla jopa kaikissa, LUSHin hoitoaineissa on jotain sulfaattia melko alussa inciä? Mitä ihmettä niillä tekee hoitoaineessa?! Olisin halunnut ostaa pari muuten inciltään lupaavalta vaikuttavaa hoitista kokeiluun, mutta jätin sulfaattien takia kauppaan. Shampoissakin yritän sulfaatteja vältellä, puhumattakaan nyt hoitoaineessa en näe niitä mitenkään tarpeellisina.. Joku tuolla kertoikin, että American creamista oli jäänyt pehmeä, mutta pörröinen tukka, ja itselleni varmasti sulfaattien takia kävisi samoin.
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Liina »

^Sulfaattia käytetään vedenpehmittimenä eli lisäämään vesiliukoisuutta. Ainakin Jungle-hoitoaine on koostumukseltaan niin huonosti veteen liukenevaa, että ilman sulfaatteja sitä ei pysty huuhtomaan hiuksista pois. Tietysti on olemassa muitakin vedenpehmennysaineita, mutta sulfaatit (tai siis sodium lauryl sulfate) taitaa olla ainoita luonnonmukaisia vedenpehmittimiä, koska pääraaka-aine on kasviöljy. Korjatkaa jos olen väärässä.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Lumo

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Lumo »

Ultimate Shine ja Seanik ovat suosikkejani. Nämä ovat kaikkein pesevimpiä kokeilemistani shampoista, mutta vaahto on silti ihanan pehmeää ja kermaista. Lasimaiset hiukseni eivät näiden käytön jälkeen ole enää päätämyöden menevät luirut, vaan jopa hiusten kerrostettu leikkaus pääsee oikeuksiinsa.

Hard ja Godiva sisältävät molemmat kaakaovoita ja ovat siten hoitavampia. Godiva haisi niin voimakkaalle että annoin sen äidilleni (jolla on isompi kylpyhuone missä tuo haju ei tunnu niin voimakkalta).

Trichomainia ja the Blonde ovat liian hoitavia omalle hiuslaadulleni ja vain lähmäävät. Pestessä tekevät kyllä hiukset narskuvan puhtaiksi, mutta seuraavana iltana hiukset ovat jo likaisen tuntuiset. En pidä näistä.

Jungle Conditioneria kokeilin kerran äidiltäni, mutta se ei tehnyt mitään hiuksilleni. Piti laittaa toinen hoitoaine heti perään. Äitini on kuulemma saanut tämän toimimaan paremmin vaikean alun jälkeen, mutta itse en ole viitsinyt enää yrittää.

American Cream haisee pahalle eikä tee kovin ihmeitä hiuksilleni. Sekoitan tuota Tigin hoitoaineiden kanssa että saisin käytettyä pois ja silti haju puskee läpi. En osta uudestaan.
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Mä tykkään paljon daddy o shampoosta ja american cream hoitoaineesta. Hiusten kuivuttua niistä tulee ihanan pehmeät ja ilmavat. Shampoo vie myös mielestäni kellertävyyttä pois.

Kiinteät shampoot trichomania ja blonde eivät taas oikein vakuuttaneet... Heti pesun jälkeen lähmäiset ja likaisen tuntuiset hiukset. Olen myös käyttänyt flying fox ja snow fairy suihkugeelejä shampoina, toimii oikein loistavasti, jos haluaa joskus niiden tuoksua hiuksiin.
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Apuva!
Tuo American cream tuntuu sopivan mun tukalle hyvin, mutta se haju on niin karmea, etttä ei pysty käyttämään! Voiskohan joku muu Lushin hoitoaineista ajaa saman asian? Saa siis olla aika hoitava.
lip_eh
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 14:40

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja lip_eh »

Ärsyttävää, kun kaikissa Lushin hoitoaineissa on sulfaatteja! Kammoksun sitä ainesosaa, joten palat saa jäädä kauppaan.. :-\
Mutta onko kukaan kokeillut THE BIG TEASE-nimistä geeliä/vahaa Lushilta? Jos jollakin on omana tätä niin olisitko ystävällinen ja lähettäisit minulle maksua vastaan pienen näytteen? O:)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Ostin vähän ennakkoluuloisena kokeiluun tuon Lushin Godiva - shampoopalan, ja tämä kyllä toimii todella hyvin! Hankasin siis palaa suoraan hiuksiin (vaikka myyjä suosittelikin palan hankaamista käsiin ja sitten hiuksiin) ja hiuksista tuli ihanan puhtaat ja ilmavat. Tuoksu tuossa palassa on kyllä melkoisen voimakas, mutta ei se jäänyt mitenkään häiritsevästi hiuksiin.

Sen sijaan Veganese-hoitoaine tuoksui ihan hirveälle.&nbsp; :-X Yleensä en ole mitenkään kovinkaan tuoksuherkkä, mutta tuossa oli kyllä jotain kuvottavan tuoksuista joka jäi hiuksiinkin haisemaan, eikä tuntunut tekevän hiuksille erityisesti mitään.

Shampoopaloihin ihastuin kyllä, aion taatusti käyttää jatkossa noita ja kokeilla muitakin. Onneksi en ostanut sellaista säilytysrasiaa shampoolle, nimittäin vanha ja tyhjä vaseliinipurkki kävi tuohon tarkoitukseen oikein mainiosti.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä.&nbsp;
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Magia »

^ Minullakin oli tuo Godiva, kun sain lahjaksi, mutta haisi niin karmealla ja voimakkaalle että ei kärsinyt avata sitä kaappia, missä tuota säilytin. :-X Ihan järisyttävä haju, en kyllä noin voimakkaasti tuoksuvaa uskaltaisi edes pääni lähelle laittaa.

American cream hoitiksesta en myöskään tykkää yhtään, vaniljakookoshaju muuttui parissa päivässä ällöksi ja tunkkaiseksi, en ymmärrä miksi. Toisekseen minusta tuo on aika lirua ja sisältää sulfaatteja aika alussa tämäkin. Ei tuntunut tekevän hiuksille muuta kuin lisää pörröä. Minulla on tästä pieni koko vapaana, jos joku haluaa tämän kokeiluun.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Jungle hoitoainepala on jäänyt lojumaan kylppäriin lähes käyttämättä. Tuoksu ei miellytä ja levittäminen hiuksiin on vaikeaa. Ne pari kertaa kun olen tuota kokeillut niin levitysvaiheessa tuntuu ettei hiuksissa ole ollenkaan hoitoainetta ja huuhtelun jälkeen tuntuu ettei mitään olisi laittanutkaan hiuksiin.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Saisikohan Junglen sitten toimimaan ihan vaikka latvasuojana? Vähän niin kuin Fox's Shea Buter Conditioning Creamin, eli hierotaan vähän käsiin ja suitaan sitten latvoihin. Itse en siis Junglea omista enkä ole päässyt testailemaan, tuli vaan mieleen...&nbsp; ::)
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vastaa Viestiin