Lushin hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Arnella kirjoitti: Hoitoaineista kokeilussa ovat olleet American cream ja Veganese. Omaan päähäni molemmat toimivat aika lailla samoin tavoin ja oikestaan vain tuoksu erotti. AC:n tuoksusta en erottanut vaniljaa vaan tuli koirien kumiset vinkulelut(?) mieleen. Ei paha, muttei kyllä hyväkään. Veganese taas toi mieleen jonkun tutun sitruunakarkin. Molemmat toivat hiuksiin ihanasti pehmeyttä, mutta silti jäi tunne, ettei kosteutustehot ihan riittäneet vaalennettuun päähäni. En oikeastaan huomannut tuloksessa eroa pikahoidon ja muhittelun välillä.Molemmissa hoitoaineissa huonona puolena oli purkki, jonka puristaminen on työlästä.
Ostin piiiitkästä aikaa American Cream hoitista ja piti ihan kurkkia, mitä mieltä olinkaan siitä aikoinaan ollut. Muistelinkin tämän jättävän hiukset tosi pehmeiksi ja se on ehkä se, mitä eniten hoitoaineelta toivoisin ja siksi tätä uudelleen törkyhinnasta huolimatta päätin ostaa. Olen nykyisin paljon laiskempi hoitamaan hiuksiani ja en ehkä ole enää niin vaativa, koska  kosteutustehotkin tuntuivat riittävän ihan hyvin tällä kertaa. Tuoksu on kyllä edelleen kumilelumainen, mutta ihan miellyttävä. Hyvä tuote siis kaiken kaikkiaan, mitta hinnasta pitkä miinus.
1bMii, vaalennettu.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tein pari päivää sitten ison tilauksen ja hiustuotteista mukaan päätyivät kiinteät shampoot Godiva ja Brazilliant.

Godivaa olen käyttänyt vuosia sitten lyhythiuksisena, enkä liiemmin ihastunut, mutta ajattelin antaa sille uuden mahdollisuuden. Pitäisi sopia nyt selvästi paremmin, toivottavasti tuoksukin on nenään viime kertaa miellyttävämpi. Brazilliant taas on rajoitettuna eränä myytävä uutuus, joka kuulostaa erityisen mielenkiintoiselta:

"Get Rio-lly good hair with this shampoo bar, reminiscient of the Brazilian sun. Whole fresh organic oranges are packed with nutrients which will make your locks super shiny. Andiroba oil makes this especially moisturising when use on curly or Afro-Caribbean hair. We've also added ylang ylang oil and sweet orange oil to treat your hair to tropical fragrance."
Toivottavasti tuoksu olisi oikein appelsiininen!
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Tehtiin eilen miehen kanssa pienehkö tilaus, johon tuli Dirty Styling Cream, Shine So Bright -latvahoito ja Big-shampoo. Kaikki ennestään tuttuja tuotteita. Eniten kaipasin Shine So Brightia, mutta ajateltiin tehdä sellainen tilaus, ettei sitten kaivata Lushilta mitään muuta pitkään aikaan. Mies tarvitsi muotoilutuotteen, ja Big taas on mahtava tuuheuttaja käytettäväksi silloin, kun on jotain kivaa menoa. Big on turhan kuivattavaa hiuksille usein toistuvaan käyttöön, mutta tuuheuttamiseen tosiaan aika ilmiömäistä, kun antaa lisäksi kiiltoakin. Tilattiin Briteistä, ja hinnaksi tuli toimituskuluineen (n. 10 e) yhteensä n. 40 e. Suomesta tilattaessa hintaa olisi tullut n. 59 e.
1cFii, oma väri.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Mäkin tein juuri tilauksen Britti-Lushille siskon kanssa, ja tilaamisen lomassa tein vertailuostoskorin Suomen Lushin puolelle. Karsimme myöhemmin ostoskoria päästäksemme postikuluissa alle 2 kilon kriittisen rajan, mutta niillä kalleimmillakin, 17 punnan postikuluilla, ostoskorien hintaero oli tosi merkittävä. Brittikori jättipostareilla oli 115 euroa, Suomikori 170 euroa. Ei kyllä tarvinut miettiä, kumpaan suuntaan vilautti luottokorttia.

Tuo Big kuulosti kyllä nyt niin kiinnostavalta, että täytyy laittaa korvan taakse seuraavaa tilausta varten. Nyt joutui tuon jaetun, pienen painorajan takia jättämään aika monta himotusta pois, ja keskittyä lähinnä kausituotteisiin :/

Onko jengillä kokemuksia kiinteästä Jungle -hoitsikasta? Jouduin pudottamaan senkin korista, mutta jäi mietityttämään.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Nuo painorajat eivät tosiaan kovin suurta tuotemäärää salli. Toisaalta sitten se kalleinkaan kuriirimaksu ei ole kovin hurja, jos pystyy tilaamaan ison läjän kerralla, ja senkin kanssa hinta jää helposti kauas Suomen hinnoista.

Mua on vähän ihmetyttänyt, kun .uk-sivuilla kommentoidaan hoitoaineista ainakin Veganesen kohdalla, että koostumus olisi muuttunut hiljattain oleellisesti. Useampi siellä sanoo, että vuosikausien suosikkituotteesta on tullut ihan kelvoton. Siellä mainitaan, että Lushilta olisi kysyttäessä kerrottu koostumusta muutettaneen siksi, että tuotteeseen riittäisi pienempi määrä säilöntäaineita. Kuulostaa ihan naurettavalta, ja vielä kun Lushin hoitoaineet ovat jo ennestäänkin tunnettuja keveydestään... Ei tietty ole silti varsinaisesti vaikea uskoa, kun eihän Lushilla mitään kovin yleviä periaatteita noudateta. Harmi. En sitten viitsinyt laittaa viimeisimpään tilaukseen edes pienimpiä hoitiksia mukaan.
1cFii, oma väri.
Avatar
Jenn
Haiven
Haiven
Viestit: 14
Liittynyt: 17 Joulu 2012, 21:52

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Jenn »

bubbs kirjoitti: Onko jengillä kokemuksia kiinteästä Jungle -hoitsikasta? Jouduin pudottamaan senkin korista, mutta jäi mietityttämään.
Mä ostin just sen, kokeilen tänään vielä :)
Ja mietin just että miten ne voi maksaa noin paljon Suomessa. Ostin just sen Junglen täällä Britanniassa 3,5 punnalla eli noin 4,5 eurolla ja Suomen nettikaupassa se on melkein seitsemän euroa. Ja Seanik on 13,5 euroa ja täällä noin 6 puntaa (n. 8 euroa).  Ainakin tiedä, mitä vien tuliaisiksi jouluna.

/Vaikka täällä onkin paljon negatiivisia kokemuksia Junglesta niin mulla toimi ihan hyvin :D En kyllä ehtinyt kauaa pitää päässä, huomenna suoritan syvällisemmän tutkimuksen. Musta ihan helposti irtosi ainetta hiuksiin kun märin käsin ensin vähän hieroi ja sitten hiuksiin. Uskalsin pistää vain ihan latvoihin kun on lähmäiseksi haukuttu mutta huomenna olen rohkeampi :)
Viimeksi muokannut Jenn, 05 Marras 2014, 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Sain tänään pakettini Briteistä, ihan mukavan ripeästi tuli, kun tasan viikko sitten tehtiin tilaus. Olen kyllä onnellinen Shine So Brightista! On tämä vaan ihana jätettävä hennoille mutta kuiville latvoille. Käytän tätä itse aina kosteisiin hiuksiin pesun jälkeen jätettävänä. Kuiviin laitettuna olisi varmaan mulla liian rasvaista. Kosteissa hiuksissa ei latista yhtään, mutta selvittää ja antaa jämäkkyyttä ja kiiltoa. Myös Big-shampoon tuoksu (suosikkini!) ihan purnukan ulkopuolellakin ilostuttaa suihkussa. :)

Edit. Dirty-muotoiluvoide oli kuitenkin melkoinen failure. Olen käyttänyt sitä ennenkin, ja se on muotoilutuotteena ihan huippu, mutta tiesin että vahva tuoksu on riski. Tuoksu oli tosiaan vielä vahvempi kuin muistin (tai sitten oikeastikin vahvempi kuin edellisessä), ja eihän tuota mieskään pystynyt käyttämään. Jos jokin haisee noin voimakkaasti, ei sillä ole edes väliä onko se tuoksu itsessään hyvä vai paha, ei sellaista vain jaksa ja karmeaa se olisi toisiakin kohtaan.
Viimeksi muokannut evergreen, 07 Marras 2014, 16:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii, oma väri.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Olen käytellyt Godivaa jonkin aikaa ja tykkään siitä nyt paljon enemmän kuin vuosia sitten lyhythiuksisena. On hoitava ja tuoksukaan ei häiritse, vaikka en siitä niin paljon välitäkään. Kestävyys hiukan mietityttää, tuossa on paljon kaakaovoipaloja, jotka kuluvat paljon hitaammin kuin muu pala. Taannoin Hybridin kanssa kävi niin, että pesutulos alkoi olla aika lähmäinen, kun palasta oli jäljellä niin paljon enemmän karitevoita kuin mitään muuta.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Horros »

Onko Triina jo kokeillut Brazilliantia? Noista uusista shampoopaloista lähes kaikki kuulostavat todella mielenkiintoisilta, eäh... :D Etenkin Copperhead ja Montalbano kiinnostavat.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
ankisan

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ankisan »

Oon jo pitemmän aikaa suunnitellut aloittavani palashampookokeilut, ja eilen sitten hetken mielijohteesta marssin Lushiin ostamaan Jumping juniper -palan. Oon kyllä ainakin näin ekan käyttökerran jälkeen ihan rakastunut! Tuli tosi puhdas ja lähmätön tukka ilman mitään hapanhuuhteluja, toisin kuin joskus vuosia sitten monen muun palan kanssa. Yllätyin myös vähän, kun tuoksu ei ollutkaan yhtään liian läpitunkeva, vaan jopa melko mieto. Ihanaa!  :-*
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Tuohan on kuitenkin sulfaattipala, joten ei kai lähmää voi olla odotettavissakaan..?
1cFii, oma väri.
ankisan

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ankisan »

Evergreen: Niin, totta. Mutta muistelisin et joku Lushin sulfaatillinen aiheutti mulla ihan oksettavan lähmän sillon edellisten kokeilujen aikaan. En tosin yhtään muista mikä pala se oli, joten tarkempaa analyysia on en nyt osaa antaa..
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Ne Lushin palat, joissa on joukossa luonnonvoipaloja (esim. karite, kaakao), lähmäävät ainakin mulla sulfaateistaan huolimatta. Godiva tekee sitä aika pahasti  >:(
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Joo, kyllä mäkin noilta rasvaisuutta odottaisin. Nuo rasvattomat SLS-palat varmaan ovat kuitenkin aika takuuvarmasti peseviä.
1cFii, oma väri.
ankisan

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ankisan »

Aaa noniin, sehän sen varmaan selittää. Hyvä tietää jatkoa varten, kiitos!
Vastaa Viestiin