Lushin hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja purppura »

Mä nyt kopsaan tähän saamani vastauksen suoraan, niin en tahtomattamani vahingossa vääristele sanoja.  ;D

"Lushin tuotekehittelijät eivät mielellään keskustele tuotteiden ph-arvoista. Ph-arvolla ei ole juurikaan tekemistä tuotteen toimivuuden kanssa, esim. shampoon tehtävä on pestä rasva ja lika pois hiuksista. Raaka-aineiden sekoitussuhde on oikein halutun toimivuuden saamiseksi, eikä Lush usko että ph-arvo vaikuttaa tuotteen tehokkuuteen. Lush ei julkaise tuotteiden ph-arvoja, joten valitettavasti en voi auttaa kysymyksesi kanssa."

Sinällään erikoinen näkökanta, kun nykyään sopivasta ph-arvosta tunnutaan toitotettavan niin monesta suunnasta. Mutta, kukapa sen sanoo, mikä on oikea ja väärä lähestymistapa näihin asioihin, itekään kun en ole tiedemies. Mä ite oon kuitenkin enemmän sitä koulukuntaa, joka uskoo ph-arvon merkitykseen ihonhoidossa ainakin jossain määrin, ja tämän takia mulla kieltämättä hieman väheni halu ostaa Lushilta, koska varmaa tietoa arvoista ei heillä ole antaa. Ainoa keino tässä tapauksessa olisi kait ostaa ph-lappuja ja testata itse. Siitäkin huolimatta, että Lushin ph-arvot olisivat hyvät nykytiedon silmissä, niin hassua tuo hyvin vankalta kuulostava kanta julkaisemattomuuden suhteen.
Viimeksi muokannut purppura, 29 Marras 2017, 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Lushin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Horros »

Mulla ei ole mitenkään erityisen rasvoittuvat hiukset (pesuväli yleensä noin 6 päivää), mutta Jason and the argan oil lyhensi sitä hiusten rasvoituttua nopeammin, joten en ehkä rasvoittuvalle suosittelisi. Tosi pehmeät ja kiiltävät hiukset sillä toki tulee.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Vastaa Viestiin