Sebastianin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Spritz »

Sebastianin muotoilutuotteet ansaitsevat myös oman ketjunsa!

Minun kaksi kaikkien aikojen ehdottamasti mieluisinta muotoilutuotetta ovat Sebastianilta; Body Double Thickefy Styler ja Evokativ Bohemian.

Kuva Kuva

Thickefy Styler tuuheuttaa ehdottomasti parhaiten kokeilemistani föönauksen alle käytettävistä aineista ja pitää myös tuuheutuksen pisimpään. Jossain vaiheessahan tietysti painovoima voittaa ja pitkät hiukset latistuu, mutta kyllä tuo baari-illan jaksaa. :D Arkiaamuina harvemmin tulee föönailtuakaan.

Bohemian on kiharanvirkistäjä, jota myös kaksi kampaajaa mulle kehui parhaaksi koskaan käyttämäkseen! Minulla on siis vain vähän taipuisat hiukset, mutta tuolla saa kunnon kiharapehkon. Laitan kosteisiin hiuksiin ja föönaan diffuusorin kanssa. Ainetta voi puristella vielä kuiviin hiuksiin. Muuta ei sitten tarvitakaan, paitsi lakkaa voi tietty suihkaista hieman. Lopputulos on kauniisti erotellut kiharat, jotka on liikkuvaiset ja luonnolliset, mutta kestävät koko illan. Tämä on ensimmäinen kokeilemani kiharanvirkistäjä, mutta en oikein tiedä mitä muuta voisin semmoiselta toivoa, niin jää varmaan viimeiseksikin.  :)

Lisäksi minulla on Sebastianilta Evokativ Sensual Slip -muotoiluneste, jota olen käyttänyt kiharoiden puristeluun ja tuuheutukseen. Molempiin on ihan ok, mutta kaksi ensin mainitsemaani tuotetta toimivat paremmin. Mutta se tässä Sensual Slipissä on kivaa, että vaikka tällä ei tule semmoinen kiharapilvi kuin Bohemianilla niin tällä saa kauniit laineet. Sopisi arkikampauksiin hyvin, jos joskus jaksaisi herätä tarpeeksi aikaisin aamulla.

Ostoslistalla on myös Shaper Plus -lakka, koska tällä pysyi kampaajan suoristamat hiukset kosteasta säästä huolimatta suorana (tavallisesti olisi taipuneet kaksi sekuntia sen jälkeen, kun astunut ulos), sekä Evokativ Lustfull -muotovaahto. Tämä ihan vaan siksi, että tekee mieli.  ;D
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

mikäs on bohemianin hinta?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Spritz »

Ice kirjoitti: mikäs on bohemianin hinta?
Oliskohan se ollut 23e. Vai 33e, hmm. Jommin kummin.  ;D
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
peppi

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja peppi »

Minulla on käytössä tuo Evokativ Lustfull tuuheuttava muotovaahto ja olen tykännyt. Tosiaan tuuheuttaa mukavasti ja pitoakin löytyy ei kuitenkaan tee koppurajälkeä. Lupaa herättää hiusten leikkisyyden, antaa kimmoisuutta, runsasta rakennetta ja keskivahvaa, kosketeltavaa tukea. On varmaan omiaan taipuisille tai kiharille hiuksille mutta toiminut minun suorissa ja lyhyissä myöskin.  Ei edes tuo vaahdon vaniljainen tuoksu ole alkanut tökkimään  ;) En tiedä löytyykö isommassa pullossa kuin tuo 150ml...
Käytössä oli joskus muinoin Molding Mud kuituvaha(kohan se olisi) josta tykkäsin, ainoa miinus puoli siinä taisi olla tuoksu. Taitaa löytyä tuota tuotetta vieläkin, voisi harkitakin sen ostoa.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tuoksuukohan tuo Thickefy Styler samalta kuin Body Doublew -sarjan shampoo ja hoitoaine? Minulla oli ne, mutta laitoin lopulta puolikkaat pullot eteenpäin, kun haju tökki. Sellainen pistävähkö, osismainen.

Omia kokemuksia on vain vanhan sarjan Massive Texture Jel Mististä, tuuheuttava geelisuihke. Tuuheuttaa tosi hyvin, mutta annostelun kanssa pitää olla tosi taskka, muuten kovettaa ja tahmaa. Ei missään nimessä voi suihkia suoraan, vaan viedään käsien kautta hiuksiin. Aika lailla samaa luokkaa B&B:n tai Fudgen Pump Upin kanssa, mutta tällä epäonnistuu herkemmin annostelussa. Päätin siksi myydä omani pois.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Sebastianin Hand Press Flattening Fluide toimii mulla hyvin, suoristaa ja siloittaa hiukset vaikkei föönaisi/käyttäisi suoristusrautaa. Ostin tuon Hairstoren alesta jollain 7 eurolla joten olen ollut hyvin tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen. Root Raise Lifting Spraysta mulla on sellainen minipullo jonka ostin eurolla kokeiluun, tämä kohottaa suht hyvin juuresta jopa pitkiä hiuksiani. Tuoksu on tosin aika omituinen, tulee mieleen se fluorijuttu mitä hammaslääkärissä laitetaan hampaisiin, sellainen teollinen banaanintuoksu. Ostin myös eurolla minikokoisen Smoothing Groomerin mutta sitä en ole ehtinyt vielä kokeilla, laitan kommentit siitä kunhan olen testannut sitä.

Sebastianilta kiinnostaisi kokeilla tuota Spritzin kehumaa Thickefy styleria, tuota on itseasiassa tehnyt mieli testata jo jotain puolitoista vuotta mutten ole saanut hankittua, tarkoituksena on hankkia tuo kevään aikana. Toinen kiinnostava tuote on Texturizer.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Mäkin pidän Thickefy Stylerista todella paljon. Paras tuuheuttaja Tigin Big&biggerin ohella. :)
Tuoksuukohan tuo Thickefy Styler samalta kuin Body Doublew -sarjan shampoo ja hoitoaine? Minulla oli ne, mutta laitoin lopulta puolikkaat pullot eteenpäin, kun haju tökki. Sellainen pistävähkö, osismainen.


Tuoksu ei ole sama,  mutta ei se ole hyvä tuossa stylerissakaan. Muistuttaa ihan jotain astianpesuainetta tai puhdistusainetta.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Lafanque

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Sebastianin Laminates sarjan Hairspray antifrizz thermal styler on ollut yksi mun lempparituotteista jo tosi kauan ja tätä ostan aina vaan uudelleen. Tuo toimii sekä lämpösuojana että viimeistelysuihkeena, antaa kiiltoakin tosi kivasti. Rautojen alla käytän tuota satunnaisesti, harvemmin tulee viimeisteltyä tuolla. Koko Laminates sarja toimii mulla todella hyvin ja tämä on ehdottomasti lemppari muotoilutuote Sebastianilta. Kovasti tykkään myös Shaper Iron works hot tools Protecting spraysta jota käytän myöskin rautojen kanssa. Hiuksista tulee sileän kestävän suorat.
Volumizer on osoittaunut myös aika hyväksi tuotteeksi, käytän lähinnä kiinnittämiseen ja viimeistelyyn, mutta toki se toimisi myös runsauden tuomisessa tukkaan jos moista kaipaisi. Hand press flattening fluid ja Sleek hold jel on molemmat erinomaisia silottavia ja suoristavia tuotteita, tykkään paljon, mutten ehkä kuitenkaan ostaisi uudestaan enää mikäli näitä edes myydään vielä. Sebastianille näytti tulleen ihan kivalta näyttäviä muotoilutuotteita kun katselin niitä pitkästä aikaa eilen Stockalla, muttei niistä yksikään vaikuttanut sellaselta jota tykkäisin kuitenkaan erityisesti käyttää. Pitää katsoa vielä tarkemmin niitä kunhan ehdin, jos niistä edes joku ois mulle sopiva. Lakkoja ja muotovaahtoja omistan tältä merkiltä 4kpl, mutta niitä en oo käyttänyt itelleni enää pitkään aikaan. Lakat etenkin on olleet kuitenkin tosi laadukkaita ja kunnolla pitoa antavia.
Mm. Root raise lifting spray löytyy multa kanssa, mutta sen käyttö on kyllä aivan jäänyt kun en tuollasta tuotetta tarvi omaan tukkaan.
blendermiss
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 02 Touko 2007, 19:52

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja blendermiss »

Voi ei, mä olen ihan hirmuisen pettynyt  :-[  Sain eilen Shaper Plus -lakan ja toki piti heti aamulla koittaa toimivuutta. Kuljen töihin pyörällä ja tänään oli erittäin vaativa ilmasto: oli juuri satanut joten ilma oli kostea. Suoristin siis aamulla hiukset kuten tavallisesti ja suihkuttelin lakkaa (melko reippaasti jopa, sääolosuhteiden vuoksi). Töissä latvat olivat kuitenkin aivan kiharassa, vain tuoksu muistutti lakasta  :-\ Suojaan hiukseni myös huivilla ja alakerrokseen laitoin lakan erikseen suoristuksen yhteydessä. Kai se olisikin ollut liikaa toivottu että mikään tuote pitäisi näitä hiuksia aisoissa.
2a F i/ii
Omistamat
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Miia »

Sebastianilla on mun kokemuksien mukaan muutama huipputuote muotoiluun:

Sebastian Shaper Hair Spray: Erittäin hienojakoinen hiuskiinne, antaa kevyen tuntuisen pidon eikä tahmaa. Toiseksi paras kokeilemani kiinne! Sopii kevyen pitonsa takia etenkin ohuille hiuksille, vahvemmat lakat kun tahtovat vaan lässäyttää. Tuoksu jakaa taatusti mielipiteet, itsessäni ei herätä tunteita kumpaankaan suuntaan.

Sebastian Shaper Massive Texture Jel Mist: Uskomattoman vahva tuote, nestemäistä geeliä muistuttava suihke joka tuuheutti aivan äärimmilleen mutta oli tahmainen. Sopisi varmaan paremmin ihan lyhyisiin hiuksiin. Luulen että tätä kun tarpeeksi laittaisi saisi tukkansa vaikka puoliksi ilmaan. Jos haluaa vaan että näyttää että tukka on tosi tuuhea eikä välitä miltä tukka tuntuu nii tämä on iha loistotuote. Tässä oli kiva tuoksu, semmonen jotenkin lääkemäinen mutta kiva.

Sebasian Shaper Blow out thermal body boost: Ihana, kevyt muotoiluhyytelö joka sopii nappihyvin mun ohuen tukan tuuheuttamiseen. Käytän yhdessä tyvivaahdon kanssa. Tosi luonnollinen eikä tahmaa tippaakaan. Helppo levittää tukkaan. Tuoksu aika mitäänsanomaton, ei jää tuoksumaan hiuksissa.

Sebastian Raise Root Raise Lifting Spray: Paras kokeilemani tyvivaahto. Nostaa hiusta tyvestä tehokkaasti ja ohut tukkani pysyy ilmavana koko illan. Ei tahmaa vaikka tukka kostuisikin. Veikkaan kuitenkin ettei tarpeeksi vahva paksuille hiuksille. Pidän tuoksusta, tulee mieleen etäisesti vesimeloni.
babei
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 23 Heinä 2006, 15:46

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja babei »

Spritz kirjoitti:
Bohemian on kiharanvirkistäjä, jota myös kaksi kampaajaa mulle kehui parhaaksi koskaan käyttämäkseen! Minulla on siis vain vähän taipuisat hiukset, mutta tuolla saa kunnon kiharapehkon. Laitan kosteisiin hiuksiin ja föönaan diffuusorin kanssa. Ainetta voi puristella vielä kuiviin hiuksiin. Muuta ei sitten tarvitakaan, paitsi lakkaa voi tietty suihkaista hieman. Lopputulos on kauniisti erotellut kiharat, jotka on liikkuvaiset ja luonnolliset, mutta kestävät koko illan. Tämä on ensimmäinen kokeilemani kiharanvirkistäjä, mutta en oikein tiedä mitä muuta voisin semmoiselta toivoa, niin jää varmaan viimeiseksikin.  :)
Onko tuo Bohemian geelimäinen vai "tahnamainen"? Sisältääkö alkoholia?
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Spritz »

^Bohemian on voidemainen. Eli noista vaihtoehdoistasi lähempänä tahnaa.  :D
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Mulla on kohta menossa jo toinen pullo Body Double Thickefy Styleria ja olen ihastunut siihen täysin. Tällä hetkellä se on ehdottomasti mun lempparituuheuttaja. :-* Ei tahmaa eikä korputa, vaan antaa hiuksille rakennetta ja tuuheutta.
Mun mielestä tuoksukaan ei ole mikään paha. Ei nyt ehkä mitenkään herkullinen, mutta ei kyllä yhtään häiritseväkään.
1bFii
Euphoria

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Ostin kerran Sokoksen hiustenhellimisviikolta Sebastianin Texturizer-geelin. Aivan turha tuote minulle, koska saan sillä aikaan vain hirveän lähmätukan.  >:(
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Sebastianin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Kokeile pienemmällä määrällä? useinhan geelit ja voiteet tms. lähmäävät, jos niitä laittaa vähänkin liikaa.
Vastaa Viestiin