Sivu 1/1

Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 09 Tammi 2007, 18:47
Kirjoittaja Triina
Näillekin voisi tehdä oman ketjun, kun tuolta ihonhoitopuolen Dermosil-topicista on vaikea kaivella hiuksia koskevat viestit. Valikoima on kapeahko, mutta joitakin kokemuksia varmaan löytyy.

Itse olen kokeillut 8T-shampoota ja Add Volume-jätettävää, lisäksi vanhemmillani on paria muuta shampoota, joita olen satunnaisesti käyttänyt siellä saunoessa.

  >:( Olen tosi pettynyt, tuntuvat vain kuivattavan ja tekevän huonon näköisiksi hiukset, jätettävä oli ihan pohjanoteeraus, teki samalla limaisiksi, lattaeiksi ja karheiksi. Incitkin näyttävät aika vaatimatomilta.

Ainoa mielenkiintoa herättävä taoaus on Add Volume muotovaahto, jossa on hoitavia aineita mukana. En aio sellaista ainakaan vähän aikaan hankkia, mutta kokemukset kiinnostaisivat. Kunhan joku olemassaolevista loppuu, niin tuossa voisi olla edullinen vaihtoehto, jos on yhtään kelvollista.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 09 Tammi 2007, 19:01
Kirjoittaja helion
Ainoana tämän sarjan hiustuotteista on ollut käytössä hiusnaamio, josta olen kyllä tykännyt. 8-T:n shampoo on odottamassa kokeilua.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 09 Tammi 2007, 19:51
Kirjoittaja Shi Shi
Mulla ei ole juuta tai jaata sanottavaa tuosta 8T-shampoosta, ihan ok, mutta ei mitenkään erityistä millään tapaa mielestäni. Niistä kirkkaissa pulloissa myytävistä hiustuotteista (värihiusten sh + ha ja volyymi sh + ha) kauhistelin INCI-listoja, kun äiti oli niitä itselleen tilaillut. Jopa shampoissa oli reilusti silkkareita, eikä hoitoaineissakaan muistaakseni kummemmin hoitavia aineta. Mieluummin suosittelisin ihan XZ:aa tai vaikka Lifetexia.  :D

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 09 Tammi 2007, 20:10
Kirjoittaja calypso
Minä en ole kokeillut Dermosililta ainuttakaan hiustenhoito- tai muotoilutuotetta, mutta kaverini käyttää hoitoshampoota. Viimeksikin kun kävin kaverin kylppärissä niin siellä oli kolme pänikkää tuota eikä juuri muuta  :D

Hänellä on vaikkakin vaalennetut, mutta silti ihan lasimaiset hiukset ja siis käyttää pelkästään tuota shampoota eikä edes hoitoainetta, ja siitäkin huolimatta hänellä on hyväkuntoisen ja kiiltävän näköiset hiukset  :P Yrittää vielä Osiksen Hairbody suihkeella saada niihin käsiteltävyyttä (sehän sisältää kuivattavaa alcohol denattia paljon).
Itse jos käyttäisin ainoastaan tuota tai mitä tahansa pelkkää shampoota eikä hoitista ollenkaan niin tuloksena olisi varmaan yksi suuri rasta..

Tuo 8T-shampoo ihmetyttää hieman, tuotekuvauksen mukaan nimi 8T tulee kahdeksasta tensidistä, eli pesevästä ainesosasta. Sekö on sitten hyvä juttu että niitä on oikein useampia?? Eikös se ole jo melko ytyä shampoota ja todella pesevää & takuttavaa?

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 09 Tammi 2007, 21:13
Kirjoittaja Triina
http://www.dermoshop.com/catalog.asp?path=1&pid=11829&page=1&group=hair

Tämä "hoito"shampoo on vielä kamalampi... Tuotevihossa vielä lukee, että et välttämättä tarvitse hoitoainetta, koska shampoo sisältää hoitavia aineosia... Jaa mikä tuossa on hoitavaa? Alcohol denat? Akrylaatit? Mielestäni ihan hirveän näköinen inci, ja vielä herkkäihoisille.

Aqua Purificata, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamide DEA, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Alcohol Denat., Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Methylparaben, Citric Acid, Propylparaben 

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 21:52
Kirjoittaja sininen kissa
Minäkin työpaikalla selasin Dermosilin kuvaston ja tsekkasin hiustuotteiden incit. Aivan järkyttäviä!! Melkein jokaisessa tuotteessa silikoneja ja alcohol denatia. Ei mitään hoitavia ainesosia. Hyväuskoiset ihmiset noita ostelee ja luulee että esim. juuri tuo "hoitoshampoo" tekee hiukset upeiksi...Ai oikein niin hoitavaa, ettei hoitoainetta tarvitse ollenkaan! Huh huh! Dermosilin saippuoihin ja suihkugeeleihin + rasvoihin olen ollut tyytyväinen, mutta hiustuotteita en kyllä ostaisi.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 22:50
Kirjoittaja Kemuli
Onko kokemuksia give moisture -shampoosta? Dimethicone ei näyttäis ihan INCIn alkupäässä olla, mun pää kun alkaa kutiaa ihan järkyttävästi silareiden ansiosta  :(  Entä osaako joku fiksumpi kertoa, sisältääkö ko. shampoo oikeasti hoitavia/kosteuttavia ainesosia? Jos, niin vois kai sitä kutinaakin kestää, jos silloin tällöin pesis :-\

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 22:54
Kirjoittaja Ice
^ kannattaa tutustua ennemmin oikeasti kosteuttaviin ja silarittomiin, tuo sarja kokonaisuudessakaan ei tehnyt minun päälleni yhtään mitään positiivista

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 23:03
Kirjoittaja Kemuli
^ Tottaa puhut Ice! :) Onhan noita kaikennäköisiä, joita haluis kokeilla (IHT, O&H jne), mutta kun ei kukkaro anna periks :( Pakko aina yrittää ostaa sieltä edullisimmasta päästä, niin oonkin sitten päätynyt markettitavaran testaajaks :D Jooh, OT :-X


Edit. Kiittikiittikiitti Ice! :-*

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 23:04
Kirjoittaja Ice
huuto.net, myyntiketju ;) OT

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 21 Tammi 2008, 12:50
Kirjoittaja NarnianQueen
Dermolta on ilmestynyt uutuutena Aloe Vera-hoitoaine sekä Hoitava Shampoo.
Kokeilin tänä aamuna Aloe vera-näytepussukan ainetta, ja tuoksu on ainakin tuntuva. Koostumus on muuten hyvin simppeli, ja hoitavat aineet listattu vasta hajusteen jälkeen. Tuntui kuitenkin perusselvittävältä normaaliin käyttöön.
Onko kukaan kokeillut Passport-sarjan Aloe vera-tuotteita?

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 21 Tammi 2008, 13:26
Kirjoittaja Herya
^Siinä sen hoitoane aloe vera näytepakkauksen inciksi on laitettu vahingossa passport hoitoaineen inci. Kuvastossa ja sivuilla se on oikein mutta tossa näytepakkausessa on väärä inci. Passport hoitoaineen inci on muuten paremman näköinen kun ton.
Toi hoitava shampoo on ollu jo kauan valikoimissa.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 21 Tammi 2008, 13:53
Kirjoittaja NarnianQueen
Hemppa kirjoitti: ^Siinä sen hoitoane aloe vera näytepakkauksen inciksi on laitettu vahingossa passport hoitoaineen inci. Kuvastossa ja sivuilla se on oikein mutta tossa näytepakkausessa on väärä inci. Passport hoitoaineen inci on muuten paremman näköinen kun ton.

Joo, tiedän. Tuossa sivulla näkyy INCI ja siitä sen katsoinkin. Ei mikään erityinen, mutta hiukset selvenivät kiitettävästi.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 21 Tammi 2008, 13:57
Kirjoittaja Herya
^Aijaa joo ymmärsin että katoit siitä näytepakkauksesta. No nyt tietää ne ketkä ei tienny  ;D
Mä en oo ikinä ostanut mitään hiustuotteita dermosililtä. Teki mieli ostaa joskus kun luin sitä foorumia siellä sivuilla ja moni kehu. Aika hassua jos täällä kuitenkaan kukaan ei tykkää ja ainesosat on huonoja. Sain tilauslahjana joku kerta kun tilasin kiiltosuihkeen mikä oli ihan hirveetä, tahmas ja kökötti. Mnkäänlaista kiiltoa en huomannut tukassa.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 21 Tammi 2008, 14:38
Kirjoittaja -j-
^
Nyt minä tiedän :)
En ole vielä kokeillut hoitsikkanäytettä, mutta muistaakseni näytepussin INCI näytti ihan kohtuulliselta. Hyvä tietää, ettei sisältö olekaan se.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 23:03
Kirjoittaja Jouana
Olisin kaivannut tietoa jostain samantapaisesta:

Dermosilin 8T-shampoo yhdistettynä aloevera-hoitoaineeseen. Hiuksistani tulee huomattavan paljon paremmat kuin monilla kalliimmilla tuotteilla! Hiusmateriaalini on litteää ja herkästi kuivuvaa sorttia. Latvat tuppaavat käpertymään.  Em tuotteilla pestynä ja cutrinin monitoimisuihketta muotoilutuotteena käyttäessäni pitkähtköt hiukseni ovat olleet irtonaiset, ja tuntuneet pehmeiltä ja tuuheilta, pitkään! Eivät  latistu eivätkä jää tönkköydy.

Budjetti on esteenä kalliimmille hankinnoille, mutta kiinnostaisi tietää mitä muita tuotteita olisi jolla saisi vastaavaa tulosta. Muhkeamman budjetin aikoina tigin tuotteilla sain samantapaista tulosta. Nyt tuntuu että tulos on silti vieläkin parempi, mutta varmasti hiusteni kunto on myöskin parantunut ajan kanssa.

Kiitollisena vinkeistä,
J

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 07 Elo 2008, 13:47
Kirjoittaja NarnianQueen
Nostelen hieman tätä unholaan jäänyttä ketjua  :) Muistaakseni jollain oli jo kokemusta uudesta Primo 'esikäsittelevästä' shampoosta. Kommenttia olisi kiva saada tännekin. Sain ko. tuotteen tilauksen mukana ilmaislahjana, ja odotan mielenkiinnolla kokeilua. Putelin hassusti ruttaantuva muovimateriaali ainakin on tullut havaituksi, mutta mitenkä lie pesevyyden laita..?

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 07 Elo 2008, 17:56
Kirjoittaja kuukkeli
^ Mullekin tuli tuo toissapäivänä tilauksen mukana ilmaislahjana. Aika hassu toi pintamateriaali kyllä, tosi hepposen oloista ja helposti ruttaantuvaa  ;D Ihmettelen kyllä vähän tuota shampoon "esikäsittelevä" nimeäkin. Vielä en ole kokeillut ja saas nähdä tuleeko vähään aikaan kokeiltuakaan, ainakaan inci ei näyttänyt kummoiselta..

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 07 Elo 2008, 21:30
Kirjoittaja Jouana
Jouana kirjoitti: Olisin kaivannut tietoa jostain samantapaisesta:
Täysin OT, mutta ihan pakko kommentoida tuota omaa postausta: se oli ennen "juures-herätystäni" ;D Oikein nauratti kun hetki sitten luin tuon jo kauan sitten unohtuneen viestini. Ai että kun olen iloinen että olen löytänyt tieni tänne juuresten pariin!  :-*  :)

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 09 Elo 2008, 21:27
Kirjoittaja tadetski
Aloe Vera hoitoainetta on  minulle kehuttu ja itsekin olen sitä käyttänyt ja ihan tykännytkin. Minä kun en ole mikään asiantuntija näissä hiusjutuissa niin pelaan ihan sen varassa miltä tuote tuntuu. Tilauksin tuli hoitoaineesta tänään joten en nyt ihan usko sen kovin huonoakaan olevan.

Meillä on hoitoshampoo jolla pesen 6v poikamme hiukset. Ihan hyvää on kyllä ollut siihen hommaan tuo tuote.

Esikäsittelevää shampoota testasin kerran, mutta en oikein osaa sen peursteella sanoa juuta tai jaata. Täytyy ottaa sen jatkuvaan käyttöön joku päivä.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 09 Elo 2008, 21:56
Kirjoittaja Hermione
Esikäsittelevä shampoo pääsi ensitestiin eilen.

Vaahtosi oikein mukavasti ja levittyi hyvin. Ei tehnyt tukasta takkupalloa, tuntui aika mukavan hellävaraiselta. Minkäänlaista kutinaa ei toistaiseksi ole esiintynyt, eli voin käyttää jatkossakin. Tuoksu oli perus-dermo-hypoallergeenisettuoksut -tyyppinen. Tuoksuu samalta kuin clear-sarjan shampoot joskus.

Täytynee käyttää useamminkin, että saa vähän kattavamman kuvan. Ekan kerran jälkeen todettavaa: perusshampoo muiden yhtä hyvien rinnalle. Kiva ylläri tilaajalahjana!

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 16 Elo 2008, 16:20
Kirjoittaja Chronos
Minulla on puteli sitä Aloe passport hoitoainetta ja on ihan hyvä tuote.Harmi vain kun ei ole isommassa putelissa myytävänä.Huuhdeltaessa hiukset eivät tunnu kovin kummoisilta,mutta kuivuttuaan tuntuvat sileiltä.pH  tuotteessa on 3,5.Tuoksu on raikas,ei käy nenään.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 16 Elo 2008, 16:33
Kirjoittaja NarnianQueen
Chronos kirjoitti: Minulla on puteli sitä Aloe passport hoitoainetta ja on ihan hyvä tuote.Harmi vain kun ei ole isommassa putelissa myytävänä.
Harmi kyllä, mutta jospa se tulee jossain vaiheessa Maxi-valikoimaan. Aloe Passport -shampoo ja vartalovoide löytyvät jo jättikokoina.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 18 Elo 2008, 16:33
Kirjoittaja olivia
Musta hoitava shampoo on ihan kiva, käytän sitä viikottain..en mä hirveästi muuta vaadi shampoolta kuin että pesee puhtaaksi mutta on hellävarainen eikä sisällä silikoneja. Eikä toi takuta. Plussaa tuoksuttomuudesta.

Muoks. Luin edelliseltä sivulta vasta nyt Triinan viestin tosta incistä..no mä kun en niistä muuta juurikaan ymmärrä kuin silikonit ja alkoholin niin en osannu arvata että olis jotain myrkkyä..ehkä vähennän kuitenkin ton käyttöä..ja sallin itselleni ostaa tilalle Nivean shampoon..

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 07 Syys 2008, 16:24
Kirjoittaja pallopaita
Luettuani keskustelunne ja etenkin kohdat siitä hoitavasta shampoosta kirmasin äkkiä saunallemme tarkistamaan eikai meilläkin ole sitä, muistin nimittäin että jokunen dermosilin pänikkä siellä oli. Tadaa, sehän siellä.  olen sillä joskus monta kuukautta sitten omankin lettini pessyt enkä omaa muistikuvia upeista tuloksista  -________-'  Taidan käyttää reilulla kädellä sen lopun vaikka kainaloitteni pesuun ja estän äitiä tilaamasta meille sitä lisää  :-X  Löytyyhän sieltä saunalta myös 8T-shampoo enkä nyt oikein ole päässyt selvyyteen onko sekin ihan pelkkää kakkaa  :-\  Ehkäpä sitä joskus uskaltaa testata, on meinaan ihan iskemätön vielä. Onneksi ei sentään niin iso pänikkä kuin sen "hoitavan" shampoon jos ei osoittaudu hyväksi.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 07 Syys 2008, 16:31
Kirjoittaja Jouana
^ Mulla on käytössä tuo 8T-shampoo ja tykkäilen siitä kyllä. Ei ole mun käsityksen mukaan ihan täyttä shcaibaa...se on melko pesevä kyllä, eli ei järin hienovarainen, mutta itsellä kun on lyhyt polkkamalli niin käytän aika paljon muotoilutuotteita, joten mun shampoo-kokoelmaani tuo istuu sopivasti Herbinan syväputsarin ja Liquid silkin(+Nivean straigt&easyn) väliin. Eli silloin kun haluan puhtaampaa jälkeä mutta ei ihan syväputsarin jytyä niin tuo on oikein passeli. Eikä mulla kuivata latvoja kun teen aina cwc-pesun eli ennen shampoopesua laitan hoitsikkaa vähäksi aikaa latvoihin vaikuttamaan.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 07 Syys 2008, 19:37
Kirjoittaja pallopaita
Selvä homma ^^
Itekin oon suunnitellu aloittavani ne cwc-pesut niin ei latvat turhia rasittuisi  :) Ehkäpä saan sen 8T:n tuhottua jollakin konstilla vielä joku päivä ! Voihan se ihan asiansa ajaakin, iski vain lievä vainoharhaisuus kun luin näitä juttuja :'D

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 13 Syys 2008, 13:44
Kirjoittaja Jouana
NarnianQueen kirjoitti: Noissa Dermosilin hiustuotteissa ei kylläkään silikonia ole, joten ainoa silikonillinen käyttämistäsi on ehkä tuo Lorkku. Dermoissa on silkkiproteiinia, jonka pitäisi tuoda kiiltoa. Hauska kuulla, että ovat noin tehokkaita kiillon antajia, täytyypä pian kokeilla!  :)
Kyllä tuossa Dermon shine treatment hoitoaineessa on silikonia, shampoon tiesinkin silikonittomaksi. Mutta, tuon hoitoaineessa olevan silikonin pitäisi olla sellaisessa muodossa (PEG/PPG-15/15 Dimethicone), että lähtee shampoopesulla pois. Eli ei pitäis kertyä hiuksiin.

Miten muuten sulla toimii tuo pre-treatment sh? Siskoni sanoi, että hänellä tekee hiuksista ihan lättänät ja samoin käy hänen 5½v tyttärensä luonnonkiharille kutreille ja siis hoitoaineesta riippumatta. Mullahan kävi noin myös, mutta oletan että johtui muista syistä. Pitää nyt kotioloissa testata uudemman kerran miten hiukset käyttäytyvät.

Ai niin, ja vielä lisäys, että mulla oli alla kohtalaisen tuore väri, joten osa kunniasta kiillon suhteen menee sille, mutta kyllä ihan selvästi huomasi että hiukset säihkyi normia enemmän pesun jälkeen.

(Siirsin postaukseni itse tänne hiustenpesukokemus-ketjusta.)

tanja kirjoitti: Voihan se ihan asiansa ajaakin, iski vain lievä vainoharhaisuus kun luin näitä juttuja :'D
;D tiedän tunteen liiankin hyvin, kyllä se siitä tasoittuu!

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 13 Syys 2008, 17:45
Kirjoittaja NarnianQueen
Jouana kirjoitti: Kyllä tuossa Dermon shine treatment hoitoaineessa on silikonia, shampoon tiesinkin silikonittomaksi. Mutta, tuon hoitoaineessa olevan silikonin pitäisi olla sellaisessa muodossa (PEG/PPG-15/15 Dimethicone), että lähtee shampoopesulla pois. Eli ei pitäis kertyä hiuksiin.
Ohoh, niinpä onkin! En ollut kyllin tarkkasilmäinen.  :) Tuo vesiliukoisuus silikonissa on muuten aivan sama iskulause, jolla olen kuullut kampaamotuotteita mainostettavan turvallisina - vielä en ole nähnyt yhtäkään tuotetta, jolla olisi kyljessään varoituskyltti hiuksiin jäävästä silikonista...  ;)

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 13 Syys 2008, 17:58
Kirjoittaja Jouana
^ Syvä huokaus...vähän tuollainen fiilis mulla olikin, mutta aina tulee toivottua ihmeitä  ::) Niin, et vastannut siitä pre-treatment shampoost, mä ymmärsin että sulla olisi se myös ollut käytössä?

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 13 Syys 2008, 20:05
Kirjoittaja pallopaita
Tämä Dermosilin surullisenkuuluisa hoitava shampoo sai äsken tehtäväkseen "hoidella" meidän vessanpöntön ja lavuaarin  ;D ;D ;D Tarkoituksena oli surutta käyttää jäljellä oleva mömmö loppuun ja hupskeikkaa, tuli annosteltua sitä oikein reilulla kädellä ! :D No mutta puhdasta tuli ja eipä enää tarvitse siihen shampooseen ikinä kajota !

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 13 Syys 2008, 22:16
Kirjoittaja NarnianQueen
Jouana, olen testannut tuon Dermon esi-pesevän yhden kerran, joten sen tarkempaa en osaa sen perusteella sanoa. Ainakaan se ei mitenkään suuresti latistanut - hiukset saivat osakseen öljy-hoitoainekylvyn sekä pesua ennen että sen jälkeen, joten jonkinlaista latistumista olisi jo voinut odottaa...  :D
Tykkäsin tuoksusta, ei mikään tavanomainen markettien tuoksuihin verrattuna. Käytän tuota vaihdellen muun repertuaarin kanssa, enkä kokenut mitään syytä vältellä tuota.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 13 Syys 2008, 22:58
Kirjoittaja Jouana
^ Ok, toihan kuulostaa hyvältä. Meinaan myös ottaa sen käyttöön muiden seuraksi. Onhan tuossa jo vissiin 4-5 shampoota ennestän ::) mutta hyvä vaan että on eri tarkoituksiin sopivia. Tuosta tuoksusta piti vielä sanomani, että on tosiaan erittäin positiivinen. Dermosilin tapaan sellainen mieto ja hienostunut, ei todellakaan mikään markettimainen. Niin ja tuo putelin ryppyisyys....se on jotenkin suorastaan veikeä kun on vielä tosi simppeli ja matta muutenkin. Suorastaan Trash-designia  8)

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 23 Syys 2008, 13:51
Kirjoittaja annu
Täällä kokeiltiin Dermosilin esikäsittelevä shampoo (tms.) ja hiusnaamio. Molemmat olivat yllättävän mukavia tuttavuuksia. Mieto tuoksu ja päänahkakaan ei alkanut kutisemaan kuten jostain aimmin kokeilemastani dermosilin shampoosta. Tuota naamiota käytin ihan hoitoaineen tapaan, annoin vaikuttaa saunassa. Pitkät hiukseni kiiltävät nyt ihan nätisti.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 26 Syys 2008, 22:53
Kirjoittaja Jouana
^ Sullakaan ei siis tehnyt hiuksia latteiksi? Mulla vain yksi  käyttökerta takana ja tukka roikkui päätä myöten vaikka mitä tein. Dermosilin 8T -shampoo kuuluu sen sijaan lemppareihin.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 06 Marras 2008, 14:22
Kirjoittaja kookos
Mulla äiti tilailee ittelleen noita dermosilin shamppoita ja hoitsikoita, en oikeen pidä niistä. Ainakin tuo hoitava shampoo pesee aivan liikaa, tulee ihan natiseva tukka. Myös aiemmin pitemmällä tukalla tuli takkuja. Mielestäni söi hiusväriäkin, jos ihan oikeen muistan. En oo suostunu peseen enää tukkaa niillä, jos oon ollu kyläilemässä, vaan käytän niitä muita puteleita siellä ;D Eli kyl Dermosilil on ollu pettymys nää tukkatuotteet, oon kokeillu useampia mutta ei niitä enää muista mitä kaikkee koklannu :)

Oli kyllä hienoinen järkytys tosiaan noi incit, kun itekki tossa aiemmin kattelin..jotenki sitä kuvittelee, että Dermosilillä olis semmosia hyvää tekeviä tuotteita..Noihin muihin tuotteisiin oon ollu melko tyytyväinen, esim. extra-rasva on omalle iholle ihan huippua, ku on tämmönen kuiva iho. Siis semmosena kohdehoitona, ei nyt joka paikkaa levitettynä :)

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Lähetetty: 25 Joulu 2008, 11:42
Kirjoittaja Iia
Joulupukki toi Dermosilin primo hair- hoitoaineen vaaleanruskeille hiuksille. Mulle ainakin tämä on oudompi tapaus. Nyt siis vain testaamaan.  Löytyykö testanneita?  :)

Täältähän löytyikin ketju ko. tuotesarjalle, eikä kyllä lupaavalta kuulosta. Nyt hoitoaine kuitenkin päässä ja näen mitä tekee minun hiuksille. Ihan mukava ruskean vivahde tuolla tuli hiuksiin, mutta päänahkaa kutittelee. Silikoni, luulisin. Ehkä tämä menee silloin tällöin värin piristäjänä, mutta ei varmaan useasti käytettynä.

Näpyttelin tuon incin listalle, kertokaa paremmin tietävät onko ihan p-kamaa.


Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 24 Maalis 2009, 13:12
Kirjoittaja Herya
Onko muut kerennyt kokeilemaan puolukkashampoota? Ite oon pessyt sillä nyt muutaman kerran hiukset ja tykkään muuten tosi paljon, mutta tuntuu lätsäyttävän tukkaa. Se pesee puhtaaksi ja jo huuhtelun jälkeen tukka tuntuu siloiselta. Päänahkani ei enään kutisekkaan niinkuin ennen. Tuoksuukin aivan ihanalta  :l. Harmittaa vain tuo lätsäyttävyys, mutta kaippa sitä pitää sitten alkaa hieman tupeeraamaan tukkaa tai jotain kun muuten on niin hyvä shampoo. Ei taida sisältää silikoniakaan jos nyt oikein tulkitsin?! Miinusta tulee pienestä koosta ja kalliista hinnasta. Veikkaisin että saan kulutettua ton 150ml kuukaudessa ihan keposesti  :-\

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 24 Maalis 2009, 16:08
Kirjoittaja nelma
Minä olen käyttänyt muutamia kertoja tutulla saunoessa Red-hoitoainetta. En tiedä minkä tyyppisille hiuksille on tarkoitettu. Tuoksu on ok, aika makea karkki, ei ihan purkka. Aine oli koostumukseltaan kivaa ja levittyi hyvin. Käytin sitä sekoitettuna TBS oliivihoitikseen joten tulos ei ole ihan luotettava, mutta mun hiuksista tuli tän jälkeen todella sileät ja todella kiiltävät -  ja aika lättänät. Rasvoittuivat ehkä nopeamminkin.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 12 Elo 2009, 22:41
Kirjoittaja Reeta-
Onko joku kokeillut Dermosilin Give Moisture hiusnaamiota? Tilasin Dermosililta tuon hiusnaamion, mutta huomasin, että INCIn loppupuolella on Alcohol denat. Kuivattaako?

Kirjoitin INCIn hoitoaine-ketjuun. Voisiko joku INCI-lukutaitoinen varmistaa, ettei tuossa ole silikonia? Päänahka ei nimittäin tykkää niistä yhtään. Itse yritin vähäisillä tiedoilla lueskella ja etsiä silikoneja, mutta en huomannut yhtään.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 12 Elo 2009, 23:15
Kirjoittaja Herya
^ Kokemusta ei ole, mutta toi amodimethicone on ainakin silikoni..

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 13 Elo 2009, 00:17
Kirjoittaja Reeta-
Voi plääh, miten en tuota huomannut. Pitää kyllä vielä kokeilla, mitä nahka tykkää tuosta. Millainen silikoni tuo amodimethicone on? Lätsäyttääkö?

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 13 Elo 2009, 14:34
Kirjoittaja Paka-08
^ amodimethicone ei ole vesiliukoinen eikä lähde välttämättä kokonaan hiuksista edes syväputsarilla, jos on ahkerasti käyttänyt tuotteita missä sitä silikonia on paljon. Omia hiuksiani ei ole latistanut amodimethicone vaikka sitä kaipaisin kun pehko on turhan tuuhea. En voi muiden puolesta kuitenkaan väittää mitään varmaksi, mutta jos sinulla lätsäyttää helposti niin ei varmaankaan kannata kauheasti käyttää jos ei halua sitä efektiä. Jos se alkoholi on siellä INCI:n loppupäässä niin ei pitäisi olla mitenkään merkittävästi kuivattava, kun sitä ei silloin ole paljoa koko tuotteessa.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 01 Syys 2010, 12:32
Kirjoittaja NarnianQueen
Dermo on nyt näemmä laajentanut hiustuotevalikoimaansa reippaasti. Uuden jakson lehden mukana tuli iso kasa näytepusseja. harmi, etten saanut pussukkaan hajustamattomasta shampoosta, se olisi uutuuksien joukosta oikeastaan ainoana kiinnostanut - tuoksuttomia vaihtoehtoja ei ole hiustenhoidossa liikaa saatavilla. INCIt näytivät aika tavanomaisilta, kosteuttavassa tehonaamiossa näkyy olevan sentään mukana karite (elis shea)-voita ja mehiläisvahaa & jotain muuta luonnosta peräisin olevaa vahaa.

Testailen näytepussukat, ja raportoin sitten enemmän..

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 03 Syys 2010, 14:21
Kirjoittaja imaria
Höh, mälsää.

Dermosilin uutiskirjeestä klikkailin sivuille katsomaan noita uutuuksia. Kiinnostuin erityisesti tuosta hoitosuihkeesta, jonka kuvaus oli ihan jees lauseeseen: "Silikonit tuovat hiuksiin kiiltoa" -lauseeseen asti. No, ei mitään, ajattelin, että jos niitä on sitten ihan pikkuisen vain, mutta katinkontit! Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol... Onhan siellä sitten neljäntenä silkkiproteiini, mutta enpä tiedä. Latvasuojasuihkeeksi voisi tietysti ajatella.



Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 11 Marras 2010, 14:58
Kirjoittaja Jouana
Mulla on ollut aika pitkään kaapissa avaamattomana Esikäsittelevä shampoo ja Kiiltoa tuova hoitoaine. Osin ihan ovat unohtuneetkin. Anyway, otin eilen molemmat käyttöön ja valmistauduin jo siihen, että tukka tulee olemaan lässähtänyt silikonien takia jos ei muutenkin. Mutta tulos olikin aivan loistava! Hiuksissa oli tosiaan enemmän kiiltoa kiitos silkkareiden (tällä hetkellä ei nappaa mistä kiilot on peräisin kunhan sitä on... ::)) ja lisäksi hiukset tuntuivat ilmavilta ja jänteviltä. Olen vieläkin aika "oho". Jätettäväksi laitoin, kuten yleensä muutenkin O&H'ta kyllä, mutta tulos silti hyvin vaikuttava.

Saapi nähdä miten hiukset käyttäytyvät tällä setillä pidemmällä välillä. Syväputsaria tarvitsee käyttää kyllä enemmän, mutta toisaalta onneksi iHebiltä löytyi toimiva ja vähäsulfaattinen syvputsari, niin sitä voi huoletta käyttääkin usein.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 13 Marras 2010, 11:17
Kirjoittaja Triina
Testasin lehden mukana tulleet näytteet värihiusten shampoosta ja hoitoaineesta (normaalien hiusten) ja Perheshampoosta + hoitoaineesta. Kummassakin on kiva hedelmäinen ja raikas tuoksu, joka ei häiritse nenässä. Näytteissä oli 5 ml tavaraa, joka normaaliin kulutukseen verrattuna on mulla aika pieni määrä, varsinkin hoitoaine tuntui hulahtavan hiuksiin. Koostumusta oli aika vaikea arvioida, mutta mitään ihan lirua se ei ollut.

Värihiusten tuotteilla pesutulos oli todella hyvä, kiiltävä, ilmava ja jäntevä, mutta hoidetun tuntuinen, siitäkin huolimatta että hoitista oli niin vähän. Shampoo vaahtosi kohtalaisesti, tykkään runsaasta vaahdosta ja luultavasti isommalla määrällä tälläkin saisi sellaista aikaan. Voisin hyvin kuvitella hankkivani näitä, ilmeisesti hoitiksen silarimäärä on just hyvä mun tukalle. Shampoosta kiinnostaa se kuivien hiusten versio eniten.

Perheshampoon pesuteho ei riitä, hius tuntui päälaelta/takaraivolta rasvaiselta vielä samana päivänä. Tämä olisi luultavasti todella hyvä lasten hiuksille, tuntui hellältä. Hoitoaine oli aika kevyttä sekin, lisäsin latvoihin Nutri-Glossia ja sain hyvän tuloksen, mutta näitä ei ole aikomusta ostaa.

Dermon hiustuotteet ovat ennen olleet mielestäni aika kehnoja, tämä kokeilu nosti kyllä pisteitä reilusti.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 02 Helmi 2011, 14:53
Kirjoittaja Kukka
Muotoiluvoide lähti viime tilauksessa mukaan ja kokemuksia siitä. Silottaa, antaa rakennetta, muotoiltavuutta ja jonkin verran kuohkeuttakin.  :ts Itselläni on luonnontaipuisa hento, mutta karhea ja käsitelty puolipitkä hiuksisto. Tämä muotoiluvoide oli tosi yllätys, hinta edullinen ja sisältää vielä lämpösuojankin. Ensimmäisellä kokeilukerralla pesin nestemäisellä mustasaippua+shealla hiukset ja pyyhekuiviin hiuksiin muotoiluvoidetta, föönaus perään. Ihmettelin mistä niitä hiuksia ilmestyi päähäni, hiuksisto tuntui paksulta ja muhkealta. Seuraavan kerran pesin normishampoolla+hoitsikalla ja muotoiluvoide perään, tulos ei yhtä muhkea, mutta silottaa ja antaa käsiteltävyyttä aivan mahtavasti!

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 02 Kesä 2011, 19:26
Kirjoittaja Jouana
^ Tuon sun postauksen inspiroimana pyysin Dermoa lähettämään mulle näytteen tuosta muotoiluvoiteesta. Vielä en ole testannut, mutta olispa kiva jos toimisi mullakin niin hyvin kuin sulla - ja monilla Dermoshopin arvosteluissa tuotteeseen tykästyneillä.

Aika pitkään on tullut käytettyä iHerbin tuotteita, mutta jotenkin tuntuu, että niiden runsas öljypitoisuus on alkanut olla liikaa mulle. Varmaan taas jossain vaiheessa toimii kuin unelma. Piti siis vaihtaa muuhun ja Dermon tuotteet on kyllä vaan niin hyviä! Uudistuneista hiustuotteista mulla ei ole kokemuksia vielä lainkaan, mutta aikoinaan 8T-shampoo oli ehdottomia suosikkeja! Myös tuo pre-shampoo, josta oon näemmä aiemmin pauhannut toimi hyvin loppuunsa asti. Sitä ei taida valikoimassa enää ollakaan.
Anyway, tilasin nyt tuuheuttavan shampoon ja hoitoaineen, sekä sensitive hoitoaineen ja lisäksi pikkupullot perhehoitista ja kuivien värjättyjen hiusten hoitista. Kaikkia (paitsi sensitiveä) olen tuoksutellut ja niissä on Dermomainen tuoksu, tykkään tosi paljon. Erityisesti perhehoitiksen omenainen tuoksu on aivan ihana! Toivottavasti hiuksissakin tuo tuoksu toimii. Olen parit pesut pessyt nyt tuolla tuuheuttava sh&ha'lla ja olen erittäin tyytyväinen; shampoo pesee yhdellä vaahdotuksella kunnolla ja hoitis on sopivan paksua että saa hyvin levitettyä. Lisäksi se on myös selkeästi riittoisaa. Mä en selviä ikinä hiusten kanssa ilman jätettävää ja sen virkaa saa toimittaa edelleen Alba Botanican jätettävä. En nyt mitään tuuheuttavaa sinänsä huomannut, mutta hiuksista tuli puhtaat kuivattamatta ja seuraavanakin päivänä oli vielä oikein puhtaan tuntuista, lähes ilmavaa. Niin ja se on jo paljon, koska olin aika pitkään ulkona ja yleensä tuollaisen päivän jälkeen on selvästi likaisempi letti.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 11:52
Kirjoittaja Ilyasviel
Sain siskolta jättipönikän Punainen Appelsiini -shampoota. Ihan kamalaa tavaraa  0_0 tuoksu on todella ällöttävä makea jaffalimu ja pesutehoja on IHAN liikaa. En saa aikaiseksi mitään muuta kuin hirveän takkukasan, joka vaatii jälkeensä erittäin runsaasti hoitoainetta. Yritäppä tässä sitten käyttää tuo 500ml purkki loppuun.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 11:54
Kirjoittaja Chaos
^ Mä oon tehnyt niin, jos shampoo on nii huono, etten itse pysty käyttämään eikä avomieskään, niin käsisaippuaksi vain, surutta ;)

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 11:56
Kirjoittaja Ilyasviel
^ Mä en tiedä kestänkö tota hajua edes siinä käytössä :D

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 11:59
Kirjoittaja Chaos
^ No vähän mietinkin ;D Entä sitten jollekin annat sen, joka tykkäis siitä tuoksusta?

Edit. Ja ettei ihan OT:ksi mene, niin kehun Dermosilin syväputsaria. Oon tainnut täällä aiemminkin sitä kehua, mutta siis: Pesee tehokkaasti, muttei kuivata liikaa eikä hiukset takkuunnu/karheennu liikaa, miellyttävä tuoksu ja plussaa pumppupullosta. Ostan varmasti toistekin! Syväputsaria käytän vain kerran kuussa, päivää ennen tyvikasvun värjäämistä, että varmasti väri tarttuu parhaiten. Suosittelen tuota syväputsaria todellakin!

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 12:37
Kirjoittaja Varjotar
Triina kirjoitti: http://www.dermoshop.com/catalog.asp?path=1&pid=11829&page=1&group=hair

Tämä "hoito"shampoo on vielä kamalampi... Tuotevihossa vielä lukee, että et välttämättä tarvitse hoitoainetta, koska shampoo sisältää hoitavia aineosia.

Aqua Purificata, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamide DEA, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Alcohol Denat., Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Methylparaben, Citric Acid, Propylparaben 
0_0 Ei pyhä jysäys.. ALCOHOL DENAT 0_0

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 12:42
Kirjoittaja Hue
Alkoholia on tuossa tuotteessa on aika vähän (puhutaan aika varmasti alle 5%) ja sitä on käytetty luultavasti vain säilöntään.

Sitten voidaan taas miettiä kuinka hyödyllistä on ylipäänsä nostaa joku viisi vuotta vanha viesti esiin. Onkohan tota tuotetta enää edes myynnissä?

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 14:26
Kirjoittaja Ilyasviel
Chaos kirjoitti: ^ No vähän mietinkin ;D Entä sitten jollekin annat sen, joka tykkäis siitä tuoksusta?
Laitan vahingon eteenpäin ;) niin ja unohtui ensimmäisestä viestistä: sain myös pienen pullon kiiltoseerumia ja tämä oli paljon mukavampi tuttavuus. Okei, se on pelkkää silikonia mutta sen ansiosta ihan mahtava latvasuoja! Parempi kuin normaalisti suosimani Bonacure. Tuntuu tosi riittoisalta ja silottavalta.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 15:10
Kirjoittaja Triina
Varjotar kirjoitti:
Triina kirjoitti: http://www.dermoshop.com/catalog.asp?path=1&pid=11829&page=1&group=hair

Tämä "hoito"shampoo on vielä kamalampi... Tuotevihossa vielä lukee, että et välttämättä tarvitse hoitoainetta, koska shampoo sisältää hoitavia aineosia.

Aqua Purificata, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamide DEA, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Alcohol Denat., Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Methylparaben, Citric Acid, Propylparaben 
0_0 Ei pyhä jysäys.. ALCOHOL DENAT 0_0
Joo. Kosmetiikassa käytetään alkoholia mm. säilöntäaineena, ei se nyt ihan noin kauheaa ole, että viiden vuoden jälkeen tarvitsee pelkästään sitä tulla päivittelemään...  ;)  Tuotetta ei ole ollut enää aikoihin myynnissä, sarja uudistui pari vuotta sitten kokonaan.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 15:17
Kirjoittaja Retro
Ilyasviel kirjoitti: Sain siskolta jättipönikän Punainen Appelsiini -shampoota. Ihan kamalaa tavaraa  0_0 tuoksu on todella ällöttävä makea jaffalimu ja pesutehoja on IHAN liikaa. En saa aikaiseksi mitään muuta kuin hirveän takkukasan, joka vaatii jälkeensä erittäin runsaasti hoitoainetta. Yritäppä tässä sitten käyttää tuo 500ml purkki loppuun.
Mulla jää myös tuo shampoo käyttämättä. Mä tykkäsin tuoksusta ja pesutehosta, mutta päänahka ei, hiusrajaan ja päälaelle ilmaantui isoja, kutiavia paukamia. Ei kiva. Mutta kiitti Chaos vinkistä, taidan lykätä tuon käsisaippuaksi, kun vanha loppuu.  ;D

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 20:01
Kirjoittaja Halina
Samanlaisia kokemuksi punainen appelsiini shampposta. Karmean takkukasan teki jonka selvittelyyn sai käyttää aikaa ja vaivaa.
Punainen appelsiini hoitoaine oli myös täysi floppi, karmea haju eikä hoitotehoja yhtään. Heippa dermot, en tilaa toiste!

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 23 Huhti 2012, 08:44
Kirjoittaja ainokainen
Mullakin on tuo punainen appelsiini -shampoo, ja mä tykkään siitä kyllä. Käytän sitä oikeastaan vähän samalla tavalla kuin syväpuhdistavaa, eli jos päänahka tuntuu erityisen lähmäiseltä, käytän tätä. Mun mielestä ihan ok tuote ja tuoksuu ihanalle, mutta ei ehkä tosiaan päivittäiseen käyttöön sopivaa juuri tuon liiallisen pesevyyden vuoksi.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 24 Touko 2012, 11:53
Kirjoittaja Jouana
Sama täällä - eli löytyy Punainen Appelsiini sh ja ha. Tilasin siksi, että aikanaan rakastuin hulluna saman sarjan suihkusaippuaan ja deoon. Deo on edelleenkin luottodödöni.
Tuo shampoo menee mullakin käsisaippuaksi, en pitänyt tuoksusta eikä muutenkaan vaikuttanut. Hoitista ajattelin kokeilla käytellä boostattuna esim kauraproteiinilla ja öljyillä.

Mutta noiden parin tuotteen takia en menisi Dermosilia hylkäämään, sieltä löytyy silti edelleen todella runsas määrä tuotteita, jotka taas on aivan parhaita! Mulla tosin painottuu enemmän ihonhoitopuolelle, mutta hiuspuolella esim Hiuskiinne Structure & Volume superstrong on loistotuote; hajuton, mikä on todella iso asia, koska pääsääntöisesti hiuskiinteet tuoksuu kammottavilta mun nenääni, hinta on todella kohdallaan ja pito on hyvä.

Sensitive Hoitoaine on myös hyvä perushoitis. Laitoin siihen mukaan 1-2 tippaa kauraproteiinia ja siitä tuli aivan loistava! Oon tykännyt myös Tuuheuttavasta Hoitoaineesta, siinä on hyvä mieto tuoksu. Dermon tuoksumaailma on mun mielestä harvinaisen onnistunut. Joskin niitä floppeja tietysti tulee välillä väkisinkin.

Niin, ja vakaa aikomus on tilata Syväpuhdistava Shampoo seuraavalla kerralla; Avalon Organicsin ei vaan enää toimi (tuotteen sisältöä mentiin muuttamaan, eikä sen jälkeen vaan enää saanut ihan saa tulosta) ja Herbinan on niin kamalan kuivattava. Olis siis erittäin kiva kuulla Chaoksen suositus kyseisestä aineesta! ;D

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 24 Touko 2012, 12:07
Kirjoittaja Chaos
Jouana, täältä pesee ;D En kai oo tarpeeks kehunu tuota siis!  Mä juuri eilen käytin tuota ennen hiusten värjäämistä ja taas mietin miten paras syväputsari se on! Todellakin pesee syväputsarin lailla, mutta ainakaan mun hiuksia ei takuta, mutta hiukset tuntuu tosi puhtailta. En osaa sanoa miten hyvin muotoilutuotteita poistaa, koska en käytä kuin kuivashampoota välilä ja sekin lähtee ihan normisshampoolla. Tuossa on myös tuoksu tosi hyvä :) Pumppupullosta plussa myös. Käytän tuota vain kerran kuussa juuri ennen hiusten/tyven värjäämistä, koska musta tuntuu, että väri tarttuu paremmin syväputsauksen jälkeen. Eli todellakin suosittelen! On riittoisa, ainakin näin harvakseltaan käytettynä, mutta vaahtoaa älyttömän hyvin, niin luulis olevan muutenkin. Puolet jäljellä enkä ees muista, milloin oon oistanut tuon. Pari vuotta sitten? :D Paras syväpuhdistava mitä oon testannut, tosin Herbinaa en ole testannut esim. Kokemuksia vaan Goldwellista ja tuosta Avalon Organicsista.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 24 Touko 2012, 12:28
Kirjoittaja Jouana
^ Oho! Mulle oli tullut tuohon edelliseen postaukseeni kirjoitusvirhe! Aika hauska virhe sinänsä, koska mä siis nimenomaan olin lukenut sun hehkutuksia :D Luulin kirjoittaneeni "Oli siis erittäin kiva kuulla..." mutta ehkä mä alitajuisesti tarvitsin vielä lisää ;D

Mä käytän kylläkin muotoiloutuotteita, ja silikonisia suojia, mutta kyllä toi silti kuulostaa hyvältä kamalta! Muistaisin lukeneeni jostain, että se perustuu edesmenneeseen 8T-shampooseen ja sehän oli mulla joskus ihan luottotuote. Jos näin on, niin ei mulla enää edes ole muita vaihtoehtoja kuin tilata tuo :D

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 27 Marras 2012, 10:36
Kirjoittaja Pulla
Enemmän mulla on käytössä iholle Dermoa, mtta hiuksillekin jotakin enemmän tai vähemmän säännöllisessä käytössä:

- Sensitive Hoitoaine. Toimii yllättävän hyvin, tekee hiuksista pehmeät ja ei ärsytä päänahkaa.
- Syväpuhdistava shampoo. Puhdistaa hyvin öljykerrostumat veke. Käytän noin kerran/kaksi kuussa.
- Kiiltoseerumi. Silikonia, käytän latvasuojana ja kun haluan latvat meikattua siisteiksi. (Karkeahko, kiharahko hius, niin ei nuo latvat kovin siisteiltä aina näytä..)
- Suihkehoitoaine. Ihan jees, mutta tuskin ostan toisten. Ei varsinaisesti hoida ja helposti tekee hiuksista likaisen näköiset jos annostelee vähänkin liikaa.

Ihonhoitopuolella Dermolla on mulle ihan HG tuotteita, mutta on tässä hiustenhoitokamassa mun mielestä tapahtunut paljon edistystä. :)

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 02 Joulu 2012, 08:44
Kirjoittaja ainokainen
Dermosilin Structure & Volume -hiuslakka on parasta lakkaa ikinä! Olen nyt jonkun aikaa käyttänyt tätä, ja todennut tämän aivan mahtavaksi tuotteeksi. Tässä on todellakin pitoa, ja hiukset pysyvät kuohkeina. Plussaa hajuttomuudesta. Tätä ostan jatkossakin!

Tadaa, tilasinkin heti 10 pulloa Dermoshopista...  :P

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 05 Helmi 2013, 13:52
Kirjoittaja wilma
Syväpuhdistava shampoo testattu ja ostan kyllä jatkossa uudelleen! Shampoo vaahtoaa kunnolla, miellyttävä käyttää. Mieto tuoksu ja käytännöllinen pumppupullo. Pesee hyvin, ei takuta/kuivata eikä kutita päänahkaa. Mun mielestä sopii tiuhempaankin käyttöön, koska tuntuu tosi hellävaraiselta vaikka peseekin hyvin. Tukasta tulee just sopivan ilmava ja kuohkea. Hinta/laatu suhteeltaan todella hyvä tuote.  :)

Väriä suojaava hoitoaine normaaleille-kuiville hiuksille sen sijaan oli pienoinen pettymys. Hoitoaine lupaa kosteuttaa, hoitaa ja pehmittää tukkaa, mutta mun mielestä toimi kyllä ihan päinvastaisesti. Hoitoainetta piti laittaa aluksi aivan kamala määrä tukkaan, koska tuntui katoavan jonnekkin. Jättää tukan jotenkin kummallisen karheaksi ja lähmää. Käyttelen loppuun sekoitettuna johonkin toiseen hoitoaineeseen, mutta en osta uudelleen. Melko mitäänsanomaton hoitoaine mielestäni.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 05 Helmi 2013, 16:08
Kirjoittaja Hermione
Mä en ole koskaan oikein löytänyt Dermon hiustuotteista itselleni mitään. Nyt uudistuksen jälkeen syväpuhdistava shampoo on ollut käytössä pullollisen verran ja uusi lähtee heti seuraavaan tilaukseen mukaan. Pesee puhtaaksi, mutta aika hellävaraisesti. Ei tuoksu millekään, siitä plussaa. Pumppupullot on kätevämpiä kuin ajattelisikaan.

Samaan tilaukseen ajattelin pistää uuden limited-arganhoitoaineen. Onko tästä kellään kokemusta? Onko järkeä?

En ole testannut muita Dermon hoitiksia, mutta käyttelen pääasiassa markettien silarittomia. Hiukset kaipaisivat enemmän hoitoa, mitä tällä hetkellä saavat. Olenkin pyrkinyt lisäämään kookosöljyn käyttöä esihoitiksena sekä jätettävänä, isompia muhituksia jne. Toisaalta arkipesuni ovat yleensä aika kiireisiä, joten muhitteluille ei ole aikaa. Päänahka reagoi aika helposti liian hoitaviin/peseviin/tuoksuviin tuotteisiin. Olenkin pitäytynyt suht kevyissä hoitiksissa, joista kuitenkin jää jonkinmoinen takuttomuus tai pehmeys (hg on Tresemme Naturals).

Millaisia nää Dermon hoitoaineet noin yleisesti on? Talvihoidon lisäksi kaihertaisi testata Sensitiveä.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 09 Helmi 2013, 12:25
Kirjoittaja EllaBella
Kokeilin eilen Dermosilin Talvihoitoainetta jossa on arganöljyä. Inci oli mielestäni hyvä, silikoniton ja käy myös humektanttiherkille hiuksille. Tuoksu oli aika voimakas ja makeahko, koostumus oli hieman lirua. Annoin muhia puolisen tuntia ja huuhtelin. Huuhteluvaiheessa tuntui takkuisuutta joten sulkevaksi pistin Joicon hoitoainetta.
Nyt hiukset tuntuvat liukkailta ja pehmeiltä. Kokeilut jatkuvat, mutta näin ensituntumalta sain ihan hyvän kokemuksen. Tuoksu vain on aika voimakas mielestäni.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Syys 2013, 11:03
Kirjoittaja NarnianQueen
Ihastuin Winter-hoitoaineeseen suuresti, ja nyt harmittaa, kun se ei enää ole valikoimassa... Makea miellyttävä tuoksu, ja selvitystehoja tarpeeksi ilman lähmäyttävää vaikutusta. Tätä saisi aina olla kaapissa! Mutta minkä sille voi, että hyvät tuotteet ovat vain väliaikaisia..

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 22 Syys 2013, 21:51
Kirjoittaja siili
EllaBella kirjoitti: Kokeilin eilen Dermosilin Talvihoitoainetta jossa on arganöljyä.
Mäkin tykkäsin tästä -tuoksua lukuunottamatta. Aika voimakas tosiaan. Ei onneksi jää leijumaan hiuksiin.
Kirkas Sensitive shampoo on myös ihan ok kamaa, ei suuria tunteita puoleen eikä toiseen. Käyttelen pois , mutta tuskin ostan lisää. Tykkään kovasti dermon pumppupulloista, käteviä käyttää.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 11 Tammi 2014, 12:44
Kirjoittaja Vivi
Mulla on muutamasta dermosilin hiustuotteesta kokemusta.

Kosteuttava hiusnaamio Tykkäsin, kosteutta ja silotti, mutta ei tehnyt hiuksia latteiksi. Tuoksu oli hyvä, miinusta vain purkista, leveä purkki oli epäkäytännöllinen säilytyksen kannalta.

Kiiltoseerumi. Riittoisa silikonitippa, plussaa hajuttomuudesta. Purkki on käytönnöllinen.

Suihkehoitoaine, koostuu lähinnä silikonista, muta toki sitten hoitaa hommansa kauheissa latvoissa. Haju on paha ( tulee mieleen jopa pissa...)  mutta onneksi se ei jää hiuksiin pyörimään vaan haihtuu nopeasti. Samaan tarkoitukseen mielestäni sopii paremmin toi kiiltoseerumi, helpompi levittää latvoihin ja se ei haise miltään.

Sensitive shampoo. Tämä ei sopinut mulle yhtään, hiukset jäi jotenkin omituisen tahmean tuntuisiksi. 

Värjättyjen hiusten shampoo rasvoittuville hiuksille. Tästä mulla on minikokoinen pullo. Voisin ostaa kesäksi täysikokoinen. Pesee hiukset tehokkaasti puhtaaksi ja jättää ne mun mielestä ihan kivan tuntuisiksi. Tuoksu on ok.  Mulla on tosin värjäämättömät hiukset mutta se ei haitanne.

Nyt tilasin syväpuhdistavan shampoon ja työkaverien suosituksesta myös värjättyjen hiusten hoitoaineen kuville hiuksille.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 11 Tammi 2014, 17:50
Kirjoittaja Jenje
Vivi kirjoitti: Suihkehoitoaine, koostuu lähinnä silikonista, muta toki sitten hoitaa hommansa kauheissa latvoissa. Haju on paha ( tulee mieleen jopa pissa...) 
Tämä on muuten totta, tuo suihke haisee ihan pissalle. Mä en muutenkaan ole oikein tykännyt siitä, se tuntuu lähinnä vain kerrostavan silikoneja hiuksiin.

Muita Dermon hoitoaineita en ole viitsinyt edes testata, ne kun tuntuvat olevan kaikki aikamoisia silikonipommeja. Syväputsari sen sijaan on ihan jees. Ei nyt mikään paras kokeilemani, mutta voittaa ainakin marketin syväputsarit, ja on hintaansa nähden oikein kelpo tuote.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 11 Tammi 2014, 18:23
Kirjoittaja Vivi
^Mä en oo sitä joka pesun jälkeen laittanut, mutta varmaan noin alkaisi käymään jos usein laittaisi. Laitan silloin kun latvat kaipaa silotusta. 

En oo miten tarkoittanut kirjoittaa "kauheissa latvoissa", autocorrect on korjannut, taisin kirjoittaa "kuivissa".  Ei mulla sentään kauheat latvat ole.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 20 Helmi 2014, 14:24
Kirjoittaja wilma
Dermon kosteuttava hiusnaamio alkaa pian vetelemään viimeisiään ja en taida enää ostaa uutta.

Hiuksista tulee kyllä todella pehmeät ja sileät, mutta tämä lätsäyttää. Lähmäinen ja lätsääntynyt tunne on sellainen, mitä en voi sietää yhtään koska heti tulee jotenkin likainen olo. Pelkästään latvoille käytettynä tämä olisi varmaankin ihan ok, mutta mä en ainakaan jaksa käyttää kahta eri tuotetta latvoihin ja muualle pituuksiin vaan haluan käyttää samaa tuotetta koko tukkaan.
En oikein tykännyt koostumuksestaan, ei ole varsinaisesti lirua mutta melko vetelää kuitenkin. Varsinkin tälläinen tuote joka on purnukassa ja jota otetaan käsin, on helpompi ottaa kun koostumus on paksumpaa. Levittyi kyllä hyvin hiuksiin ja tuoksu on neutraali.

Mun mielestä tämä hiusnaamio oli myös hieman ylihinnoiteltu.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 20 Helmi 2014, 16:59
Kirjoittaja versicolori
Suihkehoitoaineen haju ihmetytti muakin, ei hyvä  :P  Mutta ainakaan ei jää haisemaan hiuksiin kuivuttuaan. Tulee käytettyä, suojaa ja selvittää tällä hetkellä ihan tarpeeksi.

Tuuheuttava hiuspuuteri oli hirveä kokemus. Tämä Dermosilin puuteri oli kokeillessa niin inhaa koostumukseltaan, että tuskin enää yritänkään saada tuota toimimaan. Yritin ripotella pikkuisen sormille ja sitä kautta hiusten tyveen, mutta  eihän tuota ainetta meinannut saada irti enää käsistä. Ihoon jäi tiukasti kiinni nihkeä pinta, jota yritin pestä pois ties kuinka kauan ennen kuin käsien ihon oli lopulta puhdas ja kunnolla kuivahtanut. Hiuksissa ei sitten tehnyt kummempaa vaikutusta, vaikea arvioida tuotteen suoritusta muuten kun olin niin järkyttynyt käsien kunnosta  ::)

Ihana, kun sai käytettyä Herbinan syväpuhdistavan loppuun ja pääsee taas käyttelemään vanhaa suosikkia Dermosililta.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 28 Helmi 2014, 13:03
Kirjoittaja Debs
Tuo tuuheuttava hiuspuuteri on kyllä aika järkky.  :-\ Se ei tunnu lähtevän hiuksista eikä iholta millään irti... Tuoksuttomuus plussaa ja hinta kohdallaan, harmi kun itse tuote on mahdoton käyttää...

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 01 Maalis 2014, 12:36
Kirjoittaja MNi
Dermon syväpuhdistava shampoo on ollut kyllä hyvä ostos. Tosi riittoisaa ja ajaa asiansa.. Anoppilassa oli jotain värjättyjen hiusten shampoita / hoitoaineita, joita täytyy ensi kerralla varmaan tilata itsellekkin.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 10 Maalis 2014, 12:33
Kirjoittaja mar.ia
Mä sain edellisen tilauksen mukana todella paljon näytteitä mutta ainoa näyte hiuksille oli perhehoitoaineesta. Mullahan on siis hartiamittaiset, käsittelemättömät mutta näin talven jäljiltä kuivan puoleiset hiukset, joille tämä perhehoitoaine oli kolmen testikerran perusteella ihan toimiva ja mukavan kevyt hoitis, jonka saatan ostaa täysikokoisena jossain vaiheessa kun edelliset hoitoaineet on käytetty loppuun. Ei käsittääkseni sisällä silikonia mutta siloitti latvat tosi hyvin ilman lätsäyttämistä, tähän kun heitin päälle Bonacuren latvasuojaa sain oikein pehmeän, sileän ja kivannäköisen lopputuloksen.

Mulla on erityisesti uusi shampoo hakusessa kun en ole vielä löytänyt mitään niin HG-shampoota itselleni, joten olisi kiinnostanut testailla niitäkin. Harmi, että kommentit Dermosilin shampoista näyttää olevan suurimmaksi osaksi negatiivisia, niin en uskalla tilata noita täysikokoisina...

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 11 Maalis 2014, 19:48
Kirjoittaja NarnianQueen
Minustakin tuo perhehoitis on todella hyvin selvittävä, omat hiukseni ovat pitkät (alaselkään) ja totta kai latvoista jo kuivahkot. Vielä paremman selvitystehon kuitenkin saan siitä suihkeesta, jota on moititu tiskiaineen hajuiseksi (mikä näissä hiusten hoitosuihkeissa oikein on, kun hajusteeksi valitaan usein juuri sitruunamainen tiskineste?! vrt: Nexxus!)  :)

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 14 Touko 2014, 01:29
Kirjoittaja SannaS
Meni tuolla ihonhoidon puolella vähän hiustenhoidonkin puolelle, mutta täytyy tulla kehumaan tännekin. Tilasin Dermosilin syväpuhdistavan shampoon, ja se tuoksu on aivan ihana ja pesee just oikean tuntuisiksi hiukset  :l Siis puhtaaksi, mutta ei narskuvan koppuraiseksi. Jää ehdottomasti vakkarikäyttöön tämä!

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 14 Touko 2014, 12:21
Kirjoittaja Kristiina
^Kyllä! On myös mun lemppari Dermon hiustuotteista. Ja tuoksu on hyvä. Pesee hellästi, eikä takuta, kuten Herbinan sp saattaa tehdä.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 14 Touko 2014, 14:09
Kirjoittaja Katariina
Mun mielestä Dermosilin hiustuotteet ovat olleet aika susia...etenkin rasvoittuva/värjäytty/tuuheuttava shampoot ja hoitikset ovat vain kuivattaneet, sähköistäneet ja jättäneet likaisen tuntuiseksi. MUTTA. Muutama helmi on ja ne ovat juurikin syväpuhdistava shampoo (tosin ehkä pidän enemmän Herbinasta) sekä kosteuttava hiusnaamio! Aivan ihana luonnonkiharan ja kuivan hiuksen pelastaja!


Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 27 Touko 2014, 10:19
Kirjoittaja SannaS
^Juuri nuo hiustenhoitotuotteet sieltä viimeksi tilasin ja tykkäsin molemmista. Mä en tykkää Herbinan syväpuhdistavan shampoon hajusta, se on jotenki tosi vastenmielinen... Dermosil ei pese liian narskuvan tuntuisiksi, mutta puhtaaksi kuitenkin. Tuo kosteuttava tehohoito on pitkästä aikaa hoitis jota käytän, jossa on silikonia. Kyllähän sen tavallaan huomaa, mutta silti se jätti niin kivan tuntuiset hiukset että tehiskäytössä annetaan se silikoni anteeksi :)

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 08 Maalis 2015, 10:10
Kirjoittaja Pulla
Dermon arganöljyhoitoaine ei toimi, mulla karkeahkoa luonnonkiharaa, silti latistaa täysin, hiukset rasvoittuu nopeasti, mutta siltikään ei tunnu kosteutetulta vaan rahisee. Olen koittanut eri ajoilla, vähän ja paljon huuhtomalla, mutta ei niin ei. Ei edes pelkissä latvoissa.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 28 Syys 2015, 19:40
Kirjoittaja Marie Corelli
Kokeilin viikonloppuna testeristä Koivunmahlashampoota ja se tuntui kertakokeilun perusteella hyvältä. INCIn perusteella en odottanut niin hurjaa vaahtoamista. Tuoksukin oli mielestäni kiva. Hiukset olivat kyllä aikamoisena takkupesänä pesun jälkeen, joten jouduin käyttämään jätettävää hoitoainetta. Mitään lättätukkaa tuolla ei onneksi saanut aikaan, joten tätä voisin tilatakin. Millainenhan sarjan hoitoaine on?

Edit. Luin juuri tuotearvosteluja Dermoshopoin sivuilta ja siellä tuo shampoo oli haukuttu. Ei kuulemma vaahtoa, eikä levity. Ainakin saunan lämmössä vaahtosi ja levittyi hyvin. Suihkussa eivät minullakaan sulfaatittomat shampoot vaahtoa hyvin. Kumma juttu tuo sauna.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 02 Loka 2015, 21:07
Kirjoittaja Hilippa
Minä olen kokeillut Dermon hiustuotteita tähän mennessä vain näytteistä: esim. koivunmahlashampoossa ei ollut tarpeeksi tavaraa jotta olisi riittänyt mun likipitäen vyötäröpituiseen tukaan. Huomasin myös tuon vaahtoamattomuuden mistä onkin ollut kommenttia. Jouduin siis sekaan laittamaan muuta shampoota, joten sen jälkeen on mahdoton sanoa juuri tästä tuotteesta tarkalleen enää mitään.

Arganöljynaamion kanssa oli myös aika tiukasssa että riitti mun hiuksistoon, mutta sen seassa en sentään mitään muuta käyttänyt. Huuhtelun jäljiltä oli ihan hyvä tuntuma hiuksissa – ainakin selvitti jonkin verran ja sileyttäkin tuntui kuivumisen jälkeen. Hinta ei ole paha, joten ehkä voisin tätä jopa täysikokoisena ostaa.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 07 Marras 2015, 23:24
Kirjoittaja SannaS
Dermolla on kolme hiustuotetta ehdottomasti ylitse muiden: syväpuhdistava shampoo ja vitamin e shampoo ja hoitis .Syväputsarissa hyvä tuoksu, kätevä pumppis joka on vähä pienempi kuin muut pumppupullossa olevat hiustenhoitotuotteet. Vitamin E sarjan tuotteiden tuoksusta pidän muutenkin ja nämä on ihanan kosteuttavia. Pesee puhtaaksi mutta soveltuu päivittäiseen käyttöön. Hoitis tekee pehmoiset ja kiiltävät hiukset jotka ei pörrötä!  :T

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 08 Marras 2015, 13:23
Kirjoittaja wilma
^ Mä tykkään myös tosi paljon tuosta syväpuhdistavasta shampoosta! Siinä on kyllä erittäin hyvä hinta/laatu suhde.

Nyt mua jäi vähän harmittamaan, kun en tilannutkaan vitamin e sarjan shampoota ja hoitoainetta.  :D Ne oli mulla jo ostoskorissa, mutta klikkailin pois koska kotoa löytyy jo aika monta shampoota ja hoitoainetta tällä hetkellä, enkä halua tilailla mitään ylimääräistä. Seuraavaan tilaukseen otan nämä kyllä mukaan!

Uusin tuttavuus dermon hiustuotteista mulle on arganöljyhiusnaamio. Joskus kokeiliin näytteen jostain dermon arganöljytuotteesta, enkä pitänyt, mutta tämä jäi silti kiinnostamaan.
Kahden käyttökerran jälkeen vaikuttaa erittäin pätevältä tuotteelta.  :ts Mä olen molemmilla kerroilla antanut naamion vaikuttaa saunan lämmössä, ja lopputulos on ollut erittäin hyvä! Tukkaan on tullut vähän jämäkkyyttä, kiiltoa ja sileyttä. Tykkään todella paljon. Tuoksu on mun nenääni tosi huomaamaton. Tätä kuluu tukkaan melko paljon kerrallaan, mutta onneksi tuubi on iso ja hinta ihan kohtuullinen näin hyvästä hiusnaamiosta.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 08 Marras 2015, 21:35
Kirjoittaja Marie Corelli
Minä hankin Dermosilin hiuslakan, jota olen käyttänyt pari kertaa. En osaa vielä sanoa sen toimivuudesta juuri mitään, mutta ainakin se tuntuu saavan hiukset karheiksi ja ainakin tänään on kampaukseni pysynyt paikoillaan. Incissä on ensimmäisenä alkoholi, joten lakka voi olla kuivattavaa. Tykkään siitä, että tuote on tuoksuton ja alkohlin tuoksukin haihtuu nopeasti.

Edit. Tykkään tästä! Tulee kyllä helposti sellainen kova kypärä, mutta monet hajusteettomat hiuslakat ovat liian kevyitä, eivätkä pidä hiuksia paikallaan.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 20 Marras 2015, 23:00
Kirjoittaja SannaS
wilma kirjoitti:
Nyt mua jäi vähän harmittamaan, kun en tilannutkaan vitamin e sarjan shampoota ja hoitoainetta.  :D Ne oli mulla jo ostoskorissa, mutta klikkailin pois koska kotoa löytyy jo aika monta shampoota ja hoitoainetta tällä hetkellä, enkä halua tilailla mitään ylimääräistä. Seuraavaan tilaukseen otan nämä kyllä mukaan!

Uusin tuttavuus dermon hiustuotteista mulle on arganöljyhiusnaamio. Tykkään todella paljon.
Tuota vitamin e shampoota ja hoitista myydään sellaisissa parinkymmenen millin pikkupulloissa .Voi testata Tykkääkö ja jos ei niin ei jää isoa määrää pyörimään. On myös kiva jos on paljon tukkatuotteita kokeiltavana, niin riittää pariin pesuun mutta ei jää lojumaan.

Arganöljytuotteista mulla oli kovat odotukset mutta mikään niistä ei oikeastaan lunastanut odotuksia tai lupauksia. Hiukset oli karhean ja kuivan tuntuiset shampoon ja hoitiksen jäljiltä. Tehistä kokeilin käyttää saunassa mutta lopputulos mitäänsanomaton .

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 14 Joulu 2015, 06:35
Kirjoittaja elly
Onko kokemuksia Dermosilin hoitoaineista CO-pesussa? Nuo puolen litran pumppupullot eivät olisi litrahinnaltaan ainakaan kalliita siihen hommaan.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 19 Joulu 2015, 15:08
Kirjoittaja Hilippa
Itse ostin äskettäin punainen appelsiini perhehoitoaineen (joka tosin on vain 250 ml). Musta toimii co-pesussa hyvin eli tuntuu puhdistavan riittävästi ja kuitenkin lopputulos on suht sileä ja takuton tukka. Tavallisena hoitiksena en ole edes kokeillut. Tuoksuhan tuossa on aivan ihana, mutta harmi ettei se jää enemmän hiuksiin.

Samalla tilasin syväpuhdistavan shampoon. Tuntuu ainakin parin ekan kerran perusteella toimivan niin kuin pitääkin. En kuitenkaan suoranaisesti ole ihastunut tähän eli sellainen erityinen vau-fiilis on jäänyt uupumaan. Toki shampoo tulee käytettyä pois (mutta saatan nopeuttaa käyttöä pesemällä esim. myös meikkisiveltimiä).

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 17 Tammi 2016, 14:44
Kirjoittaja grace
Hiukan kokemuksia Dermosilin hiustuotteista, mulla on ohuehkot, liukkaat hiukset.
Vitamin E shampoo ja hoitoaine Shampoo vaahtoaa hyvin, pesee hellävaraisesti ja tuoksuu suht miedosti. Mun päässä pesutulos on vähän liiankin hento, tykkään pestä hiukset joka toinen päivä ja tällä kombolla juuret on jo seuraavana päivänä lähmäisen näköiset. Hoitoaine selvittää ihan ok:sti, mutta veikkaan, että huonkuntoisemmalle tai kuivemmalle hiukselle tämä olisi liian kevyt. Ei varmaan tule näidn pullojen jälkeen hankittua uudelleen.
Arganöljy shampoo ja hoitoaine Nämä olivat mun lirutukalle liian raskaat, eivätkä kuitenkaan oikein toimineet superkärsineissä latvoissa. Laitoin kiertoon.

Olisin halunnut tykätä Punainen appelsiini-sarjan hiustuotteista, koska rakastan sarjan tuoksua. Nuo pelittivät pesun ja hoidon puolesta ihan hyvin, mutta hajusteet aiheuttivat päänahkaan paukamia.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 03 Marras 2017, 18:20
Kirjoittaja Marie Corelli
Valitsin bonustuotteeksi syväpuhdistavan shampoon ja nyt kokeilin sitä. Tuoksusta en tykkää. Se muistutti jotain pilaantuneen hedelmän tuoksua. Muotoilutuotteet tuntuivat kuitenkin lähteneen pesun jälkeen. Tukka tuntuu karhealta latvoista, vaikka käytin hoitoainetta. Olisi varmaan pitänyt käyttää kosteuttavaa hoitoainetta. Juuresta hiukset ovat pehmeämmät.

Päivitystä. Nyt on tukka kuivunut ja melko karhealta tuntuu aivan juurta (n. 2 cm) lukuunottamatta. Latvat alkavat olla jo huonossa kunnossa.

Tämä shampoo yllätti minut positiivisesti. Tukka oli puhdas vielä tänäänkin. Yleensä syväpuhdistavan shampoon jäkeen tukka on rasvoittunut nopeasti. Ehkä kestän erikoisen tuoksun.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 31 Tammi 2018, 13:19
Kirjoittaja NarnianQueen
Runsaita kehuja Dermon vaaleanpunaisessa tuubissa olevalle Arganöljy hiusnaamiolle. Loistavaa tavaraa&nbsp; <3 :l
Ei ole sama, mitä hiuksiinsa pesun jälkeen laittaa: varsinkin talvisin näin pitkähiuksisena saa usein sähköisen pörrön... Tämä tuote selvittää, jättää hiukset ihanan sileiksi ja sähköttömiksi, ja vielä puhtaan tuntuisiksi: ei tee mieli pestä päätä joka ilta..!
Tällaista aarretta en ole löytänyt aikoihin. Suosittelen!

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 19 Touko 2018, 21:30
Kirjoittaja wilma
Dermon thickening shampoo oli mulle uusi tuttavuus. Nyt parin viikon käytön jälkeen voin todeta että tämä jää kyllä ihan vakkarikäyttöön.

https://cdn.dermosil.io/pr/products/gallery/default/3906.png

En tiedä saako tämä tukkaa varsinaisesti tuntumaan mitenkään normaalia paksummalta, mutta tämän jälkeen tukka tuntuu ihanan raikkaalta ja pehmeältä. On myös tosi riittoisaa, aika pieni määrä riittää sillä vaahtoaa tosi hyvin. Tällä saa just sellaisen puhtaan raikkaan ja pehmeän tukan, joka tuntuu just siltä että olisi ollut järvessä uimassa ja sen jälkeen muhitellut mökin saunalla jotain hoitoainetta.&nbsp; :l Ja erityisen iso peukku riittoisuudesta.&nbsp; :ts

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 24 Kesä 2018, 22:35
Kirjoittaja Happy
Dermosilin Arganöljy hiusseerumi (tai öljy tai mikälie) on parasta mitä oon tukkaani laittanut. Hiusöljynä ihan superhyvä ja nyt mua kiinnostaa ton sarjan muutkin tuotteet jos tosiaan olis vastaavaa ihmetavaraa. Tätä pitää jossain välissä tilauttaa lisää, ei tainnu olla liian kalliskaan. Tehokulutan nyt noita muita hiusöljyjä ettei tarttis niitä enää kattella kun ei oo tän parempaa kyl tullu vastaan ja ne tuntuu ihan kesseleiltä verrattuna.

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Lähetetty: 01 Helmi 2019, 07:13
Kirjoittaja Marie Corelli
Marie Corelli kirjoitti: Kokeilin testeristä hopeashampoota ja -hoitoainetta. Tuoksu oli melko voimakas, mutta miellyttävä. Voisin tilata nämä täysikokoisinakin, koska näissä ei ole sitä herkistävää säilöntäaineyhdistelmää, kuten esim. omistamassani Lanzassa on. Mutta viimeksimainittua on vielä paljon jäljellä. En huomannut eroa näiden tuotteiden välillä. Ehkä hopeashampoo ei vain toimi minulla luonnonvaaleassa tukassa tai olisi pitänyt ensin pestä syväpuhdistavalla shampoolla.
Kokeilin ensimmäistä kertaa Nature Shampoota, joka on sulfaatiton. Tykkään tästä paljon. Tuoksu on mieto, vaahtoaa sopivasti, eikä tukka tunnu muovisella pestessä. Vähän sai kyllä kammalla selvitellä hiuksia pesun jälkeen, koska en käyttänyt mitään hoitoainetta. Paras tähän asti käyttämäni sulfaatiton.