Dermosilin hiustuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Sama täällä - eli löytyy Punainen Appelsiini sh ja ha. Tilasin siksi, että aikanaan rakastuin hulluna saman sarjan suihkusaippuaan ja deoon. Deo on edelleenkin luottodödöni.
Tuo shampoo menee mullakin käsisaippuaksi, en pitänyt tuoksusta eikä muutenkaan vaikuttanut. Hoitista ajattelin kokeilla käytellä boostattuna esim kauraproteiinilla ja öljyillä.

Mutta noiden parin tuotteen takia en menisi Dermosilia hylkäämään, sieltä löytyy silti edelleen todella runsas määrä tuotteita, jotka taas on aivan parhaita! Mulla tosin painottuu enemmän ihonhoitopuolelle, mutta hiuspuolella esim Hiuskiinne Structure & Volume superstrong on loistotuote; hajuton, mikä on todella iso asia, koska pääsääntöisesti hiuskiinteet tuoksuu kammottavilta mun nenääni, hinta on todella kohdallaan ja pito on hyvä.

Sensitive Hoitoaine on myös hyvä perushoitis. Laitoin siihen mukaan 1-2 tippaa kauraproteiinia ja siitä tuli aivan loistava! Oon tykännyt myös Tuuheuttavasta Hoitoaineesta, siinä on hyvä mieto tuoksu. Dermon tuoksumaailma on mun mielestä harvinaisen onnistunut. Joskin niitä floppeja tietysti tulee välillä väkisinkin.

Niin, ja vakaa aikomus on tilata Syväpuhdistava Shampoo seuraavalla kerralla; Avalon Organicsin ei vaan enää toimi (tuotteen sisältöä mentiin muuttamaan, eikä sen jälkeen vaan enää saanut ihan saa tulosta) ja Herbinan on niin kamalan kuivattava. Olis siis erittäin kiva kuulla Chaoksen suositus kyseisestä aineesta! ;D
Viimeksi muokannut Jouana, 24 Touko 2012, 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Jouana, täältä pesee ;D En kai oo tarpeeks kehunu tuota siis! &nbsp;Mä juuri eilen käytin tuota ennen hiusten värjäämistä ja taas mietin miten paras syväputsari se on! Todellakin pesee syväputsarin lailla, mutta ainakaan mun hiuksia ei takuta, mutta hiukset tuntuu tosi puhtailta. En osaa sanoa miten hyvin muotoilutuotteita poistaa, koska en käytä kuin kuivashampoota välilä ja sekin lähtee ihan normisshampoolla. Tuossa on myös tuoksu tosi hyvä :) Pumppupullosta plussa myös. Käytän tuota vain kerran kuussa juuri ennen hiusten/tyven värjäämistä, koska musta tuntuu, että väri tarttuu paremmin syväputsauksen jälkeen. Eli todellakin suosittelen! On riittoisa, ainakin näin harvakseltaan käytettynä, mutta vaahtoaa älyttömän hyvin, niin luulis olevan muutenkin. Puolet jäljellä enkä ees muista, milloin oon oistanut tuon. Pari vuotta sitten? :D Paras syväpuhdistava mitä oon testannut, tosin Herbinaa en ole testannut esim. Kokemuksia vaan Goldwellista ja tuosta Avalon Organicsista.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Oho! Mulle oli tullut tuohon edelliseen postaukseeni kirjoitusvirhe! Aika hauska virhe sinänsä, koska mä siis nimenomaan olin lukenut sun hehkutuksia :D Luulin kirjoittaneeni "Oli siis erittäin kiva kuulla..." mutta ehkä mä alitajuisesti tarvitsin vielä lisää ;D

Mä käytän kylläkin muotoiloutuotteita, ja silikonisia suojia, mutta kyllä toi silti kuulostaa hyvältä kamalta! Muistaisin lukeneeni jostain, että se perustuu edesmenneeseen 8T-shampooseen ja sehän oli mulla joskus ihan luottotuote. Jos näin on, niin ei mulla enää edes ole muita vaihtoehtoja kuin tilata tuo :D
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Pulla
Haiven
Haiven
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Marras 2012, 11:24

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Pulla »

Enemmän mulla on käytössä iholle Dermoa, mtta hiuksillekin jotakin enemmän tai vähemmän säännöllisessä käytössä:

- Sensitive Hoitoaine. Toimii yllättävän hyvin, tekee hiuksista pehmeät ja ei ärsytä päänahkaa.
- Syväpuhdistava shampoo. Puhdistaa hyvin öljykerrostumat veke. Käytän noin kerran/kaksi kuussa.
- Kiiltoseerumi. Silikonia, käytän latvasuojana ja kun haluan latvat meikattua siisteiksi. (Karkeahko, kiharahko hius, niin ei nuo latvat kovin siisteiltä aina näytä..)
- Suihkehoitoaine. Ihan jees, mutta tuskin ostan toisten. Ei varsinaisesti hoida ja helposti tekee hiuksista likaisen näköiset jos annostelee vähänkin liikaa.

Ihonhoitopuolella Dermolla on mulle ihan HG tuotteita, mutta on tässä hiustenhoitokamassa mun mielestä tapahtunut paljon edistystä. :)
ainokainen

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Dermosilin Structure & Volume -hiuslakka on parasta lakkaa ikinä! Olen nyt jonkun aikaa käyttänyt tätä, ja todennut tämän aivan mahtavaksi tuotteeksi. Tässä on todellakin pitoa, ja hiukset pysyvät kuohkeina. Plussaa hajuttomuudesta. Tätä ostan jatkossakin!

Tadaa, tilasinkin heti 10 pulloa Dermoshopista...&nbsp; :P
Viimeksi muokannut ainokainen, 02 Joulu 2012, 08:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

Syväpuhdistava shampoo testattu ja ostan kyllä jatkossa uudelleen! Shampoo vaahtoaa kunnolla, miellyttävä käyttää. Mieto tuoksu ja käytännöllinen pumppupullo. Pesee hyvin, ei takuta/kuivata eikä kutita päänahkaa. Mun mielestä sopii tiuhempaankin käyttöön, koska tuntuu tosi hellävaraiselta vaikka peseekin hyvin. Tukasta tulee just sopivan ilmava ja kuohkea. Hinta/laatu suhteeltaan todella hyvä tuote.&nbsp; :)

Väriä suojaava hoitoaine normaaleille-kuiville hiuksille sen sijaan oli pienoinen pettymys. Hoitoaine lupaa kosteuttaa, hoitaa ja pehmittää tukkaa, mutta mun mielestä toimi kyllä ihan päinvastaisesti. Hoitoainetta piti laittaa aluksi aivan kamala määrä tukkaan, koska tuntui katoavan jonnekkin. Jättää tukan jotenkin kummallisen karheaksi ja lähmää. Käyttelen loppuun sekoitettuna johonkin toiseen hoitoaineeseen, mutta en osta uudelleen. Melko mitäänsanomaton hoitoaine mielestäni.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Mä en ole koskaan oikein löytänyt Dermon hiustuotteista itselleni mitään. Nyt uudistuksen jälkeen syväpuhdistava shampoo on ollut käytössä pullollisen verran ja uusi lähtee heti seuraavaan tilaukseen mukaan. Pesee puhtaaksi, mutta aika hellävaraisesti. Ei tuoksu millekään, siitä plussaa. Pumppupullot on kätevämpiä kuin ajattelisikaan.

Samaan tilaukseen ajattelin pistää uuden limited-arganhoitoaineen. Onko tästä kellään kokemusta? Onko järkeä?

En ole testannut muita Dermon hoitiksia, mutta käyttelen pääasiassa markettien silarittomia. Hiukset kaipaisivat enemmän hoitoa, mitä tällä hetkellä saavat. Olenkin pyrkinyt lisäämään kookosöljyn käyttöä esihoitiksena sekä jätettävänä, isompia muhituksia jne. Toisaalta arkipesuni ovat yleensä aika kiireisiä, joten muhitteluille ei ole aikaa. Päänahka reagoi aika helposti liian hoitaviin/peseviin/tuoksuviin tuotteisiin. Olenkin pitäytynyt suht kevyissä hoitiksissa, joista kuitenkin jää jonkinmoinen takuttomuus tai pehmeys (hg on Tresemme Naturals).

Millaisia nää Dermon hoitoaineet noin yleisesti on? Talvihoidon lisäksi kaihertaisi testata Sensitiveä.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Kokeilin eilen Dermosilin Talvihoitoainetta jossa on arganöljyä. Inci oli mielestäni hyvä, silikoniton ja käy myös humektanttiherkille hiuksille. Tuoksu oli aika voimakas ja makeahko, koostumus oli hieman lirua. Annoin muhia puolisen tuntia ja huuhtelin. Huuhteluvaiheessa tuntui takkuisuutta joten sulkevaksi pistin Joicon hoitoainetta.
Nyt hiukset tuntuvat liukkailta ja pehmeiltä. Kokeilut jatkuvat, mutta näin ensituntumalta sain ihan hyvän kokemuksen. Tuoksu vain on aika voimakas mielestäni.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Ihastuin Winter-hoitoaineeseen suuresti, ja nyt harmittaa, kun se ei enää ole valikoimassa... Makea miellyttävä tuoksu, ja selvitystehoja tarpeeksi ilman lähmäyttävää vaikutusta. Tätä saisi aina olla kaapissa! Mutta minkä sille voi, että hyvät tuotteet ovat vain väliaikaisia..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja siili »

EllaBella kirjoitti: Kokeilin eilen Dermosilin Talvihoitoainetta jossa on arganöljyä.
Mäkin tykkäsin tästä -tuoksua lukuunottamatta. Aika voimakas tosiaan. Ei onneksi jää leijumaan hiuksiin.
Kirkas Sensitive shampoo on myös ihan ok kamaa, ei suuria tunteita puoleen eikä toiseen. Käyttelen pois , mutta tuskin ostan lisää. Tykkään kovasti dermon pumppupulloista, käteviä käyttää.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Mulla on muutamasta dermosilin hiustuotteesta kokemusta.

Kosteuttava hiusnaamio Tykkäsin, kosteutta ja silotti, mutta ei tehnyt hiuksia latteiksi. Tuoksu oli hyvä, miinusta vain purkista, leveä purkki oli epäkäytännöllinen säilytyksen kannalta.

Kiiltoseerumi. Riittoisa silikonitippa, plussaa hajuttomuudesta. Purkki on käytönnöllinen.

Suihkehoitoaine, koostuu lähinnä silikonista, muta toki sitten hoitaa hommansa kauheissa latvoissa. Haju on paha ( tulee mieleen jopa pissa...)&nbsp; mutta onneksi se ei jää hiuksiin pyörimään vaan haihtuu nopeasti. Samaan tarkoitukseen mielestäni sopii paremmin toi kiiltoseerumi, helpompi levittää latvoihin ja se ei haise miltään.

Sensitive shampoo. Tämä ei sopinut mulle yhtään, hiukset jäi jotenkin omituisen tahmean tuntuisiksi.&nbsp;

Värjättyjen hiusten shampoo rasvoittuville hiuksille. Tästä mulla on minikokoinen pullo. Voisin ostaa kesäksi täysikokoinen. Pesee hiukset tehokkaasti puhtaaksi ja jättää ne mun mielestä ihan kivan tuntuisiksi. Tuoksu on ok.&nbsp; Mulla on tosin värjäämättömät hiukset mutta se ei haitanne.

Nyt tilasin syväpuhdistavan shampoon ja työkaverien suosituksesta myös värjättyjen hiusten hoitoaineen kuville hiuksille.
Oma väri takaisin.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Vivi kirjoitti: Suihkehoitoaine, koostuu lähinnä silikonista, muta toki sitten hoitaa hommansa kauheissa latvoissa. Haju on paha ( tulee mieleen jopa pissa...)&nbsp;
Tämä on muuten totta, tuo suihke haisee ihan pissalle. Mä en muutenkaan ole oikein tykännyt siitä, se tuntuu lähinnä vain kerrostavan silikoneja hiuksiin.

Muita Dermon hoitoaineita en ole viitsinyt edes testata, ne kun tuntuvat olevan kaikki aikamoisia silikonipommeja. Syväputsari sen sijaan on ihan jees. Ei nyt mikään paras kokeilemani, mutta voittaa ainakin marketin syväputsarit, ja on hintaansa nähden oikein kelpo tuote.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Vivi »

^Mä en oo sitä joka pesun jälkeen laittanut, mutta varmaan noin alkaisi käymään jos usein laittaisi. Laitan silloin kun latvat kaipaa silotusta.&nbsp;

En oo miten tarkoittanut kirjoittaa "kauheissa latvoissa", autocorrect on korjannut, taisin kirjoittaa "kuivissa".&nbsp; Ei mulla sentään kauheat latvat ole.
Oma väri takaisin.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

Dermon kosteuttava hiusnaamio alkaa pian vetelemään viimeisiään ja en taida enää ostaa uutta.

Hiuksista tulee kyllä todella pehmeät ja sileät, mutta tämä lätsäyttää. Lähmäinen ja lätsääntynyt tunne on sellainen, mitä en voi sietää yhtään koska heti tulee jotenkin likainen olo. Pelkästään latvoille käytettynä tämä olisi varmaankin ihan ok, mutta mä en ainakaan jaksa käyttää kahta eri tuotetta latvoihin ja muualle pituuksiin vaan haluan käyttää samaa tuotetta koko tukkaan.
En oikein tykännyt koostumuksestaan, ei ole varsinaisesti lirua mutta melko vetelää kuitenkin. Varsinkin tälläinen tuote joka on purnukassa ja jota otetaan käsin, on helpompi ottaa kun koostumus on paksumpaa. Levittyi kyllä hyvin hiuksiin ja tuoksu on neutraali.

Mun mielestä tämä hiusnaamio oli myös hieman ylihinnoiteltu.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Suihkehoitoaineen haju ihmetytti muakin, ei hyvä&nbsp; :P&nbsp; Mutta ainakaan ei jää haisemaan hiuksiin kuivuttuaan. Tulee käytettyä, suojaa ja selvittää tällä hetkellä ihan tarpeeksi.

Tuuheuttava hiuspuuteri oli hirveä kokemus. Tämä Dermosilin puuteri oli kokeillessa niin inhaa koostumukseltaan, että tuskin enää yritänkään saada tuota toimimaan. Yritin ripotella pikkuisen sormille ja sitä kautta hiusten tyveen, mutta&nbsp; eihän tuota ainetta meinannut saada irti enää käsistä. Ihoon jäi tiukasti kiinni nihkeä pinta, jota yritin pestä pois ties kuinka kauan ennen kuin käsien ihon oli lopulta puhdas ja kunnolla kuivahtanut. Hiuksissa ei sitten tehnyt kummempaa vaikutusta, vaikea arvioida tuotteen suoritusta muuten kun olin niin järkyttynyt käsien kunnosta&nbsp; ::)

Ihana, kun sai käytettyä Herbinan syväpuhdistavan loppuun ja pääsee taas käyttelemään vanhaa suosikkia Dermosililta.
Vastaa Viestiin