Dermosilin hiustuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pallopaita

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja pallopaita »

Tämä Dermosilin surullisenkuuluisa hoitava shampoo sai äsken tehtäväkseen "hoidella" meidän vessanpöntön ja lavuaarin  ;D ;D ;D Tarkoituksena oli surutta käyttää jäljellä oleva mömmö loppuun ja hupskeikkaa, tuli annosteltua sitä oikein reilulla kädellä ! :D No mutta puhdasta tuli ja eipä enää tarvitse siihen shampooseen ikinä kajota !
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Jouana, olen testannut tuon Dermon esi-pesevän yhden kerran, joten sen tarkempaa en osaa sen perusteella sanoa. Ainakaan se ei mitenkään suuresti latistanut - hiukset saivat osakseen öljy-hoitoainekylvyn sekä pesua ennen että sen jälkeen, joten jonkinlaista latistumista olisi jo voinut odottaa...  :D
Tykkäsin tuoksusta, ei mikään tavanomainen markettien tuoksuihin verrattuna. Käytän tuota vaihdellen muun repertuaarin kanssa, enkä kokenut mitään syytä vältellä tuota.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Ok, toihan kuulostaa hyvältä. Meinaan myös ottaa sen käyttöön muiden seuraksi. Onhan tuossa jo vissiin 4-5 shampoota ennestän ::) mutta hyvä vaan että on eri tarkoituksiin sopivia. Tuosta tuoksusta piti vielä sanomani, että on tosiaan erittäin positiivinen. Dermosilin tapaan sellainen mieto ja hienostunut, ei todellakaan mikään markettimainen. Niin ja tuo putelin ryppyisyys....se on jotenkin suorastaan veikeä kun on vielä tosi simppeli ja matta muutenkin. Suorastaan Trash-designia  8)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
annu

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja annu »

Täällä kokeiltiin Dermosilin esikäsittelevä shampoo (tms.) ja hiusnaamio. Molemmat olivat yllättävän mukavia tuttavuuksia. Mieto tuoksu ja päänahkakaan ei alkanut kutisemaan kuten jostain aimmin kokeilemastani dermosilin shampoosta. Tuota naamiota käytin ihan hoitoaineen tapaan, annoin vaikuttaa saunassa. Pitkät hiukseni kiiltävät nyt ihan nätisti.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Sullakaan ei siis tehnyt hiuksia latteiksi? Mulla vain yksi&nbsp; käyttökerta takana ja tukka roikkui päätä myöten vaikka mitä tein. Dermosilin 8T -shampoo kuuluu sen sijaan lemppareihin.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
kookos

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja kookos »

Mulla äiti tilailee ittelleen noita dermosilin shamppoita ja hoitsikoita, en oikeen pidä niistä. Ainakin tuo hoitava shampoo pesee aivan liikaa, tulee ihan natiseva tukka. Myös aiemmin pitemmällä tukalla tuli takkuja. Mielestäni söi hiusväriäkin, jos ihan oikeen muistan. En oo suostunu peseen enää tukkaa niillä, jos oon ollu kyläilemässä, vaan käytän niitä muita puteleita siellä ;D Eli kyl Dermosilil on ollu pettymys nää tukkatuotteet, oon kokeillu useampia mutta ei niitä enää muista mitä kaikkee koklannu :)

Oli kyllä hienoinen järkytys tosiaan noi incit, kun itekki tossa aiemmin kattelin..jotenki sitä kuvittelee, että Dermosilillä olis semmosia hyvää tekeviä tuotteita..Noihin muihin tuotteisiin oon ollu melko tyytyväinen, esim. extra-rasva on omalle iholle ihan huippua, ku on tämmönen kuiva iho. Siis semmosena kohdehoitona, ei nyt joka paikkaa levitettynä :)
Iia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 368
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 12:58

Vs: Harvinaisemmat hiustenhoitomerkit

Viesti Kirjoittaja Iia »

Joulupukki toi Dermosilin primo hair- hoitoaineen vaaleanruskeille hiuksille. Mulle ainakin tämä on oudompi tapaus. Nyt siis vain testaamaan.&nbsp; Löytyykö testanneita?&nbsp; :)

Täältähän löytyikin ketju ko. tuotesarjalle, eikä kyllä lupaavalta kuulosta. Nyt hoitoaine kuitenkin päässä ja näen mitä tekee minun hiuksille. Ihan mukava ruskean vivahde tuolla tuli hiuksiin, mutta päänahkaa kutittelee. Silikoni, luulisin. Ehkä tämä menee silloin tällöin värin piristäjänä, mutta ei varmaan useasti käytettynä.

Näpyttelin tuon incin listalle, kertokaa paremmin tietävät onko ihan p-kamaa.

Viimeksi muokannut Iia, 25 Joulu 2008, 18:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Herya »

Onko muut kerennyt kokeilemaan puolukkashampoota? Ite oon pessyt sillä nyt muutaman kerran hiukset ja tykkään muuten tosi paljon, mutta tuntuu lätsäyttävän tukkaa. Se pesee puhtaaksi ja jo huuhtelun jälkeen tukka tuntuu siloiselta. Päänahkani ei enään kutisekkaan niinkuin ennen. Tuoksuukin aivan ihanalta&nbsp; :l. Harmittaa vain tuo lätsäyttävyys, mutta kaippa sitä pitää sitten alkaa hieman tupeeraamaan tukkaa tai jotain kun muuten on niin hyvä shampoo. Ei taida sisältää silikoniakaan jos nyt oikein tulkitsin?! Miinusta tulee pienestä koosta ja kalliista hinnasta. Veikkaisin että saan kulutettua ton 150ml kuukaudessa ihan keposesti&nbsp; :-\
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Minä olen käyttänyt muutamia kertoja tutulla saunoessa Red-hoitoainetta. En tiedä minkä tyyppisille hiuksille on tarkoitettu. Tuoksu on ok, aika makea karkki, ei ihan purkka. Aine oli koostumukseltaan kivaa ja levittyi hyvin. Käytin sitä sekoitettuna TBS oliivihoitikseen joten tulos ei ole ihan luotettava, mutta mun hiuksista tuli tän jälkeen todella sileät ja todella kiiltävät -&nbsp; ja aika lättänät. Rasvoittuivat ehkä nopeamminkin.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Reeta-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 05 Syys 2008, 17:41

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Reeta- »

Onko joku kokeillut Dermosilin Give Moisture hiusnaamiota? Tilasin Dermosililta tuon hiusnaamion, mutta huomasin, että INCIn loppupuolella on Alcohol denat. Kuivattaako?

Kirjoitin INCIn hoitoaine-ketjuun. Voisiko joku INCI-lukutaitoinen varmistaa, ettei tuossa ole silikonia? Päänahka ei nimittäin tykkää niistä yhtään. Itse yritin vähäisillä tiedoilla lueskella ja etsiä silikoneja, mutta en huomannut yhtään.
Viimeksi muokannut Reeta-, 12 Elo 2009, 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1a/b F ii
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Herya »

^ Kokemusta ei ole, mutta toi amodimethicone on ainakin silikoni..
Reeta-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 05 Syys 2008, 17:41

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Reeta- »

Voi plääh, miten en tuota huomannut. Pitää kyllä vielä kokeilla, mitä nahka tykkää tuosta. Millainen silikoni tuo amodimethicone on? Lätsäyttääkö?
1a/b F ii
Paka-08

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

^ amodimethicone ei ole vesiliukoinen eikä lähde välttämättä kokonaan hiuksista edes syväputsarilla, jos on ahkerasti käyttänyt tuotteita missä sitä silikonia on paljon. Omia hiuksiani ei ole latistanut amodimethicone vaikka sitä kaipaisin kun pehko on turhan tuuhea. En voi muiden puolesta kuitenkaan väittää mitään varmaksi, mutta jos sinulla lätsäyttää helposti niin ei varmaankaan kannata kauheasti käyttää jos ei halua sitä efektiä. Jos se alkoholi on siellä INCI:n loppupäässä niin ei pitäisi olla mitenkään merkittävästi kuivattava, kun sitä ei silloin ole paljoa koko tuotteessa.
Viimeksi muokannut Paka-08, 13 Elo 2009, 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Dermo on nyt näemmä laajentanut hiustuotevalikoimaansa reippaasti. Uuden jakson lehden mukana tuli iso kasa näytepusseja. harmi, etten saanut pussukkaan hajustamattomasta shampoosta, se olisi uutuuksien joukosta oikeastaan ainoana kiinnostanut - tuoksuttomia vaihtoehtoja ei ole hiustenhoidossa liikaa saatavilla. INCIt näytivät aika tavanomaisilta, kosteuttavassa tehonaamiossa näkyy olevan sentään mukana karite (elis shea)-voita ja mehiläisvahaa & jotain muuta luonnosta peräisin olevaa vahaa.

Testailen näytepussukat, ja raportoin sitten enemmän..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
imaria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 18 Kesä 2008, 23:25

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja imaria »

Höh, mälsää.

Dermosilin uutiskirjeestä klikkailin sivuille katsomaan noita uutuuksia. Kiinnostuin erityisesti tuosta hoitosuihkeesta, jonka kuvaus oli ihan jees lauseeseen: "Silikonit tuovat hiuksiin kiiltoa" -lauseeseen asti. No, ei mitään, ajattelin, että jos niitä on sitten ihan pikkuisen vain, mutta katinkontit! Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol... Onhan siellä sitten neljäntenä silkkiproteiini, mutta enpä tiedä. Latvasuojasuihkeeksi voisi tietysti ajatella.


1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä
Vastaa Viestiin