Dermosilin hiustuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Näillekin voisi tehdä oman ketjun, kun tuolta ihonhoitopuolen Dermosil-topicista on vaikea kaivella hiuksia koskevat viestit. Valikoima on kapeahko, mutta joitakin kokemuksia varmaan löytyy.

Itse olen kokeillut 8T-shampoota ja Add Volume-jätettävää, lisäksi vanhemmillani on paria muuta shampoota, joita olen satunnaisesti käyttänyt siellä saunoessa.

  >:( Olen tosi pettynyt, tuntuvat vain kuivattavan ja tekevän huonon näköisiksi hiukset, jätettävä oli ihan pohjanoteeraus, teki samalla limaisiksi, lattaeiksi ja karheiksi. Incitkin näyttävät aika vaatimatomilta.

Ainoa mielenkiintoa herättävä taoaus on Add Volume muotovaahto, jossa on hoitavia aineita mukana. En aio sellaista ainakaan vähän aikaan hankkia, mutta kokemukset kiinnostaisivat. Kunhan joku olemassaolevista loppuu, niin tuossa voisi olla edullinen vaihtoehto, jos on yhtään kelvollista.
helion
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 231
Liittynyt: 20 Heinä 2006, 09:36

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja helion »

Ainoana tämän sarjan hiustuotteista on ollut käytössä hiusnaamio, josta olen kyllä tykännyt. 8-T:n shampoo on odottamassa kokeilua.
1aMii, hiuslaatuketju sivu 9
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Mulla ei ole juuta tai jaata sanottavaa tuosta 8T-shampoosta, ihan ok, mutta ei mitenkään erityistä millään tapaa mielestäni. Niistä kirkkaissa pulloissa myytävistä hiustuotteista (värihiusten sh + ha ja volyymi sh + ha) kauhistelin INCI-listoja, kun äiti oli niitä itselleen tilaillut. Jopa shampoissa oli reilusti silkkareita, eikä hoitoaineissakaan muistaakseni kummemmin hoitavia aineta. Mieluummin suosittelisin ihan XZ:aa tai vaikka Lifetexia.  :D
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja calypso »

Minä en ole kokeillut Dermosililta ainuttakaan hiustenhoito- tai muotoilutuotetta, mutta kaverini käyttää hoitoshampoota. Viimeksikin kun kävin kaverin kylppärissä niin siellä oli kolme pänikkää tuota eikä juuri muuta  :D

Hänellä on vaikkakin vaalennetut, mutta silti ihan lasimaiset hiukset ja siis käyttää pelkästään tuota shampoota eikä edes hoitoainetta, ja siitäkin huolimatta hänellä on hyväkuntoisen ja kiiltävän näköiset hiukset  :P Yrittää vielä Osiksen Hairbody suihkeella saada niihin käsiteltävyyttä (sehän sisältää kuivattavaa alcohol denattia paljon).
Itse jos käyttäisin ainoastaan tuota tai mitä tahansa pelkkää shampoota eikä hoitista ollenkaan niin tuloksena olisi varmaan yksi suuri rasta..

Tuo 8T-shampoo ihmetyttää hieman, tuotekuvauksen mukaan nimi 8T tulee kahdeksasta tensidistä, eli pesevästä ainesosasta. Sekö on sitten hyvä juttu että niitä on oikein useampia?? Eikös se ole jo melko ytyä shampoota ja todella pesevää & takuttavaa?
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

http://www.dermoshop.com/catalog.asp?path=1&pid=11829&page=1&group=hair

Tämä "hoito"shampoo on vielä kamalampi... Tuotevihossa vielä lukee, että et välttämättä tarvitse hoitoainetta, koska shampoo sisältää hoitavia aineosia... Jaa mikä tuossa on hoitavaa? Alcohol denat? Akrylaatit? Mielestäni ihan hirveän näköinen inci, ja vielä herkkäihoisille.

Aqua Purificata, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamide DEA, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Alcohol Denat., Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Methylparaben, Citric Acid, Propylparaben 
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Minäkin työpaikalla selasin Dermosilin kuvaston ja tsekkasin hiustuotteiden incit. Aivan järkyttäviä!! Melkein jokaisessa tuotteessa silikoneja ja alcohol denatia. Ei mitään hoitavia ainesosia. Hyväuskoiset ihmiset noita ostelee ja luulee että esim. juuri tuo "hoitoshampoo" tekee hiukset upeiksi...Ai oikein niin hoitavaa, ettei hoitoainetta tarvitse ollenkaan! Huh huh! Dermosilin saippuoihin ja suihkugeeleihin + rasvoihin olen ollut tyytyväinen, mutta hiustuotteita en kyllä ostaisi.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

Onko kokemuksia give moisture -shampoosta? Dimethicone ei näyttäis ihan INCIn alkupäässä olla, mun pää kun alkaa kutiaa ihan järkyttävästi silareiden ansiosta  :(  Entä osaako joku fiksumpi kertoa, sisältääkö ko. shampoo oikeasti hoitavia/kosteuttavia ainesosia? Jos, niin vois kai sitä kutinaakin kestää, jos silloin tällöin pesis :-\
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

^ kannattaa tutustua ennemmin oikeasti kosteuttaviin ja silarittomiin, tuo sarja kokonaisuudessakaan ei tehnyt minun päälleni yhtään mitään positiivista
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

^ Tottaa puhut Ice! :) Onhan noita kaikennäköisiä, joita haluis kokeilla (IHT, O&H jne), mutta kun ei kukkaro anna periks :( Pakko aina yrittää ostaa sieltä edullisimmasta päästä, niin oonkin sitten päätynyt markettitavaran testaajaks :D Jooh, OT :-X


Edit. Kiittikiittikiitti Ice! :-*
Viimeksi muokannut Kemuli, 10 Tammi 2007, 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

huuto.net, myyntiketju ;) OT
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Dermolta on ilmestynyt uutuutena Aloe Vera-hoitoaine sekä Hoitava Shampoo.
Kokeilin tänä aamuna Aloe vera-näytepussukan ainetta, ja tuoksu on ainakin tuntuva. Koostumus on muuten hyvin simppeli, ja hoitavat aineet listattu vasta hajusteen jälkeen. Tuntui kuitenkin perusselvittävältä normaaliin käyttöön.
Onko kukaan kokeillut Passport-sarjan Aloe vera-tuotteita?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Herya »

^Siinä sen hoitoane aloe vera näytepakkauksen inciksi on laitettu vahingossa passport hoitoaineen inci. Kuvastossa ja sivuilla se on oikein mutta tossa näytepakkausessa on väärä inci. Passport hoitoaineen inci on muuten paremman näköinen kun ton.
Toi hoitava shampoo on ollu jo kauan valikoimissa.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Hemppa kirjoitti: ^Siinä sen hoitoane aloe vera näytepakkauksen inciksi on laitettu vahingossa passport hoitoaineen inci. Kuvastossa ja sivuilla se on oikein mutta tossa näytepakkausessa on väärä inci. Passport hoitoaineen inci on muuten paremman näköinen kun ton.

Joo, tiedän. Tuossa sivulla näkyy INCI ja siitä sen katsoinkin. Ei mikään erityinen, mutta hiukset selvenivät kiitettävästi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Herya »

^Aijaa joo ymmärsin että katoit siitä näytepakkauksesta. No nyt tietää ne ketkä ei tienny&nbsp; ;D
Mä en oo ikinä ostanut mitään hiustuotteita dermosililtä. Teki mieli ostaa joskus kun luin sitä foorumia siellä sivuilla ja moni kehu. Aika hassua jos täällä kuitenkaan kukaan ei tykkää ja ainesosat on huonoja. Sain tilauslahjana joku kerta kun tilasin kiiltosuihkeen mikä oli ihan hirveetä, tahmas ja kökötti. Mnkäänlaista kiiltoa en huomannut tukassa.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

^
Nyt minä tiedän :)
En ole vielä kokeillut hoitsikkanäytettä, mutta muistaakseni näytepussin INCI näytti ihan kohtuulliselta. Hyvä tietää, ettei sisältö olekaan se.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Vastaa Viestiin