Dermosilin hiustuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Debs
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 50
Liittynyt: 19 Tammi 2009, 21:44

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Debs »

Tuo tuuheuttava hiuspuuteri on kyllä aika järkky.  :-\ Se ei tunnu lähtevän hiuksista eikä iholta millään irti... Tuoksuttomuus plussaa ja hinta kohdallaan, harmi kun itse tuote on mahdoton käyttää...
MNi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 28 Helmi 2014, 21:19

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja MNi »

Dermon syväpuhdistava shampoo on ollut kyllä hyvä ostos. Tosi riittoisaa ja ajaa asiansa.. Anoppilassa oli jotain värjättyjen hiusten shampoita / hoitoaineita, joita täytyy ensi kerralla varmaan tilata itsellekkin.
mar.ia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 14:52

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja mar.ia »

Mä sain edellisen tilauksen mukana todella paljon näytteitä mutta ainoa näyte hiuksille oli perhehoitoaineesta. Mullahan on siis hartiamittaiset, käsittelemättömät mutta näin talven jäljiltä kuivan puoleiset hiukset, joille tämä perhehoitoaine oli kolmen testikerran perusteella ihan toimiva ja mukavan kevyt hoitis, jonka saatan ostaa täysikokoisena jossain vaiheessa kun edelliset hoitoaineet on käytetty loppuun. Ei käsittääkseni sisällä silikonia mutta siloitti latvat tosi hyvin ilman lätsäyttämistä, tähän kun heitin päälle Bonacuren latvasuojaa sain oikein pehmeän, sileän ja kivannäköisen lopputuloksen.

Mulla on erityisesti uusi shampoo hakusessa kun en ole vielä löytänyt mitään niin HG-shampoota itselleni, joten olisi kiinnostanut testailla niitäkin. Harmi, että kommentit Dermosilin shampoista näyttää olevan suurimmaksi osaksi negatiivisia, niin en uskalla tilata noita täysikokoisina...
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Minustakin tuo perhehoitis on todella hyvin selvittävä, omat hiukseni ovat pitkät (alaselkään) ja totta kai latvoista jo kuivahkot. Vielä paremman selvitystehon kuitenkin saan siitä suihkeesta, jota on moititu tiskiaineen hajuiseksi (mikä näissä hiusten hoitosuihkeissa oikein on, kun hajusteeksi valitaan usein juuri sitruunamainen tiskineste?! vrt: Nexxus!)  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Meni tuolla ihonhoidon puolella vähän hiustenhoidonkin puolelle, mutta täytyy tulla kehumaan tännekin. Tilasin Dermosilin syväpuhdistavan shampoon, ja se tuoksu on aivan ihana ja pesee just oikean tuntuisiksi hiukset  :l Siis puhtaaksi, mutta ei narskuvan koppuraiseksi. Jää ehdottomasti vakkarikäyttöön tämä!
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Kyllä! On myös mun lemppari Dermon hiustuotteista. Ja tuoksu on hyvä. Pesee hellästi, eikä takuta, kuten Herbinan sp saattaa tehdä.
Katariina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1005
Liittynyt: 17 Heinä 2007, 18:58

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Mun mielestä Dermosilin hiustuotteet ovat olleet aika susia...etenkin rasvoittuva/värjäytty/tuuheuttava shampoot ja hoitikset ovat vain kuivattaneet, sähköistäneet ja jättäneet likaisen tuntuiseksi. MUTTA. Muutama helmi on ja ne ovat juurikin syväpuhdistava shampoo (tosin ehkä pidän enemmän Herbinasta) sekä kosteuttava hiusnaamio! Aivan ihana luonnonkiharan ja kuivan hiuksen pelastaja!

We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja SannaS »

^Juuri nuo hiustenhoitotuotteet sieltä viimeksi tilasin ja tykkäsin molemmista. Mä en tykkää Herbinan syväpuhdistavan shampoon hajusta, se on jotenki tosi vastenmielinen... Dermosil ei pese liian narskuvan tuntuisiksi, mutta puhtaaksi kuitenkin. Tuo kosteuttava tehohoito on pitkästä aikaa hoitis jota käytän, jossa on silikonia. Kyllähän sen tavallaan huomaa, mutta silti se jätti niin kivan tuntuiset hiukset että tehiskäytössä annetaan se silikoni anteeksi :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Pulla
Haiven
Haiven
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Marras 2012, 11:24

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Pulla »

Dermon arganöljyhoitoaine ei toimi, mulla karkeahkoa luonnonkiharaa, silti latistaa täysin, hiukset rasvoittuu nopeasti, mutta siltikään ei tunnu kosteutetulta vaan rahisee. Olen koittanut eri ajoilla, vähän ja paljon huuhtomalla, mutta ei niin ei. Ei edes pelkissä latvoissa.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Kokeilin viikonloppuna testeristä Koivunmahlashampoota ja se tuntui kertakokeilun perusteella hyvältä. INCIn perusteella en odottanut niin hurjaa vaahtoamista. Tuoksukin oli mielestäni kiva. Hiukset olivat kyllä aikamoisena takkupesänä pesun jälkeen, joten jouduin käyttämään jätettävää hoitoainetta. Mitään lättätukkaa tuolla ei onneksi saanut aikaan, joten tätä voisin tilatakin. Millainenhan sarjan hoitoaine on?

Edit. Luin juuri tuotearvosteluja Dermoshopoin sivuilta ja siellä tuo shampoo oli haukuttu. Ei kuulemma vaahtoa, eikä levity. Ainakin saunan lämmössä vaahtosi ja levittyi hyvin. Suihkussa eivät minullakaan sulfaatittomat shampoot vaahtoa hyvin. Kumma juttu tuo sauna.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 28 Syys 2015, 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Minä olen kokeillut Dermon hiustuotteita tähän mennessä vain näytteistä: esim. koivunmahlashampoossa ei ollut tarpeeksi tavaraa jotta olisi riittänyt mun likipitäen vyötäröpituiseen tukaan. Huomasin myös tuon vaahtoamattomuuden mistä onkin ollut kommenttia. Jouduin siis sekaan laittamaan muuta shampoota, joten sen jälkeen on mahdoton sanoa juuri tästä tuotteesta tarkalleen enää mitään.

Arganöljynaamion kanssa oli myös aika tiukasssa että riitti mun hiuksistoon, mutta sen seassa en sentään mitään muuta käyttänyt. Huuhtelun jäljiltä oli ihan hyvä tuntuma hiuksissa – ainakin selvitti jonkin verran ja sileyttäkin tuntui kuivumisen jälkeen. Hinta ei ole paha, joten ehkä voisin tätä jopa täysikokoisena ostaa.
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Dermolla on kolme hiustuotetta ehdottomasti ylitse muiden: syväpuhdistava shampoo ja vitamin e shampoo ja hoitis .Syväputsarissa hyvä tuoksu, kätevä pumppis joka on vähä pienempi kuin muut pumppupullossa olevat hiustenhoitotuotteet. Vitamin E sarjan tuotteiden tuoksusta pidän muutenkin ja nämä on ihanan kosteuttavia. Pesee puhtaaksi mutta soveltuu päivittäiseen käyttöön. Hoitis tekee pehmoiset ja kiiltävät hiukset jotka ei pörrötä!  :T
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Mä tykkään myös tosi paljon tuosta syväpuhdistavasta shampoosta! Siinä on kyllä erittäin hyvä hinta/laatu suhde.

Nyt mua jäi vähän harmittamaan, kun en tilannutkaan vitamin e sarjan shampoota ja hoitoainetta.  :D Ne oli mulla jo ostoskorissa, mutta klikkailin pois koska kotoa löytyy jo aika monta shampoota ja hoitoainetta tällä hetkellä, enkä halua tilailla mitään ylimääräistä. Seuraavaan tilaukseen otan nämä kyllä mukaan!

Uusin tuttavuus dermon hiustuotteista mulle on arganöljyhiusnaamio. Joskus kokeiliin näytteen jostain dermon arganöljytuotteesta, enkä pitänyt, mutta tämä jäi silti kiinnostamaan.
Kahden käyttökerran jälkeen vaikuttaa erittäin pätevältä tuotteelta.  :ts Mä olen molemmilla kerroilla antanut naamion vaikuttaa saunan lämmössä, ja lopputulos on ollut erittäin hyvä! Tukkaan on tullut vähän jämäkkyyttä, kiiltoa ja sileyttä. Tykkään todella paljon. Tuoksu on mun nenääni tosi huomaamaton. Tätä kuluu tukkaan melko paljon kerrallaan, mutta onneksi tuubi on iso ja hinta ihan kohtuullinen näin hyvästä hiusnaamiosta.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minä hankin Dermosilin hiuslakan, jota olen käyttänyt pari kertaa. En osaa vielä sanoa sen toimivuudesta juuri mitään, mutta ainakin se tuntuu saavan hiukset karheiksi ja ainakin tänään on kampaukseni pysynyt paikoillaan. Incissä on ensimmäisenä alkoholi, joten lakka voi olla kuivattavaa. Tykkään siitä, että tuote on tuoksuton ja alkohlin tuoksukin haihtuu nopeasti.

Edit. Tykkään tästä! Tulee kyllä helposti sellainen kova kypärä, mutta monet hajusteettomat hiuslakat ovat liian kevyitä, eivätkä pidä hiuksia paikallaan.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 03 Marras 2017, 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja SannaS »

wilma kirjoitti:
Nyt mua jäi vähän harmittamaan, kun en tilannutkaan vitamin e sarjan shampoota ja hoitoainetta.  :D Ne oli mulla jo ostoskorissa, mutta klikkailin pois koska kotoa löytyy jo aika monta shampoota ja hoitoainetta tällä hetkellä, enkä halua tilailla mitään ylimääräistä. Seuraavaan tilaukseen otan nämä kyllä mukaan!

Uusin tuttavuus dermon hiustuotteista mulle on arganöljyhiusnaamio. Tykkään todella paljon.
Tuota vitamin e shampoota ja hoitista myydään sellaisissa parinkymmenen millin pikkupulloissa .Voi testata Tykkääkö ja jos ei niin ei jää isoa määrää pyörimään. On myös kiva jos on paljon tukkatuotteita kokeiltavana, niin riittää pariin pesuun mutta ei jää lojumaan.

Arganöljytuotteista mulla oli kovat odotukset mutta mikään niistä ei oikeastaan lunastanut odotuksia tai lupauksia. Hiukset oli karhean ja kuivan tuntuiset shampoon ja hoitiksen jäljiltä. Tehistä kokeilin käyttää saunassa mutta lopputulos mitäänsanomaton .
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Vastaa Viestiin