Dermosilin hiustuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Mulla on ollut aika pitkään kaapissa avaamattomana Esikäsittelevä shampoo ja Kiiltoa tuova hoitoaine. Osin ihan ovat unohtuneetkin. Anyway, otin eilen molemmat käyttöön ja valmistauduin jo siihen, että tukka tulee olemaan lässähtänyt silikonien takia jos ei muutenkin. Mutta tulos olikin aivan loistava! Hiuksissa oli tosiaan enemmän kiiltoa kiitos silkkareiden (tällä hetkellä ei nappaa mistä kiilot on peräisin kunhan sitä on... ::)) ja lisäksi hiukset tuntuivat ilmavilta ja jänteviltä. Olen vieläkin aika "oho". Jätettäväksi laitoin, kuten yleensä muutenkin O&H'ta kyllä, mutta tulos silti hyvin vaikuttava.

Saapi nähdä miten hiukset käyttäytyvät tällä setillä pidemmällä välillä. Syväputsaria tarvitsee käyttää kyllä enemmän, mutta toisaalta onneksi iHebiltä löytyi toimiva ja vähäsulfaattinen syvputsari, niin sitä voi huoletta käyttääkin usein.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Testasin lehden mukana tulleet näytteet värihiusten shampoosta ja hoitoaineesta (normaalien hiusten) ja Perheshampoosta + hoitoaineesta. Kummassakin on kiva hedelmäinen ja raikas tuoksu, joka ei häiritse nenässä. Näytteissä oli 5 ml tavaraa, joka normaaliin kulutukseen verrattuna on mulla aika pieni määrä, varsinkin hoitoaine tuntui hulahtavan hiuksiin. Koostumusta oli aika vaikea arvioida, mutta mitään ihan lirua se ei ollut.

Värihiusten tuotteilla pesutulos oli todella hyvä, kiiltävä, ilmava ja jäntevä, mutta hoidetun tuntuinen, siitäkin huolimatta että hoitista oli niin vähän. Shampoo vaahtosi kohtalaisesti, tykkään runsaasta vaahdosta ja luultavasti isommalla määrällä tälläkin saisi sellaista aikaan. Voisin hyvin kuvitella hankkivani näitä, ilmeisesti hoitiksen silarimäärä on just hyvä mun tukalle. Shampoosta kiinnostaa se kuivien hiusten versio eniten.

Perheshampoon pesuteho ei riitä, hius tuntui päälaelta/takaraivolta rasvaiselta vielä samana päivänä. Tämä olisi luultavasti todella hyvä lasten hiuksille, tuntui hellältä. Hoitoaine oli aika kevyttä sekin, lisäsin latvoihin Nutri-Glossia ja sain hyvän tuloksen, mutta näitä ei ole aikomusta ostaa.

Dermon hiustuotteet ovat ennen olleet mielestäni aika kehnoja, tämä kokeilu nosti kyllä pisteitä reilusti.
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Muotoiluvoide lähti viime tilauksessa mukaan ja kokemuksia siitä. Silottaa, antaa rakennetta, muotoiltavuutta ja jonkin verran kuohkeuttakin.&nbsp; :ts Itselläni on luonnontaipuisa hento, mutta karhea ja käsitelty puolipitkä hiuksisto. Tämä muotoiluvoide oli tosi yllätys, hinta edullinen ja sisältää vielä lämpösuojankin. Ensimmäisellä kokeilukerralla pesin nestemäisellä mustasaippua+shealla hiukset ja pyyhekuiviin hiuksiin muotoiluvoidetta, föönaus perään. Ihmettelin mistä niitä hiuksia ilmestyi päähäni, hiuksisto tuntui paksulta ja muhkealta. Seuraavan kerran pesin normishampoolla+hoitsikalla ja muotoiluvoide perään, tulos ei yhtä muhkea, mutta silottaa ja antaa käsiteltävyyttä aivan mahtavasti!
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Tuon sun postauksen inspiroimana pyysin Dermoa lähettämään mulle näytteen tuosta muotoiluvoiteesta. Vielä en ole testannut, mutta olispa kiva jos toimisi mullakin niin hyvin kuin sulla - ja monilla Dermoshopin arvosteluissa tuotteeseen tykästyneillä.

Aika pitkään on tullut käytettyä iHerbin tuotteita, mutta jotenkin tuntuu, että niiden runsas öljypitoisuus on alkanut olla liikaa mulle. Varmaan taas jossain vaiheessa toimii kuin unelma. Piti siis vaihtaa muuhun ja Dermon tuotteet on kyllä vaan niin hyviä! Uudistuneista hiustuotteista mulla ei ole kokemuksia vielä lainkaan, mutta aikoinaan 8T-shampoo oli ehdottomia suosikkeja! Myös tuo pre-shampoo, josta oon näemmä aiemmin pauhannut toimi hyvin loppuunsa asti. Sitä ei taida valikoimassa enää ollakaan.
Anyway, tilasin nyt tuuheuttavan shampoon ja hoitoaineen, sekä sensitive hoitoaineen ja lisäksi pikkupullot perhehoitista ja kuivien värjättyjen hiusten hoitista. Kaikkia (paitsi sensitiveä) olen tuoksutellut ja niissä on Dermomainen tuoksu, tykkään tosi paljon. Erityisesti perhehoitiksen omenainen tuoksu on aivan ihana! Toivottavasti hiuksissakin tuo tuoksu toimii. Olen parit pesut pessyt nyt tuolla tuuheuttava sh&ha'lla ja olen erittäin tyytyväinen; shampoo pesee yhdellä vaahdotuksella kunnolla ja hoitis on sopivan paksua että saa hyvin levitettyä. Lisäksi se on myös selkeästi riittoisaa. Mä en selviä ikinä hiusten kanssa ilman jätettävää ja sen virkaa saa toimittaa edelleen Alba Botanican jätettävä. En nyt mitään tuuheuttavaa sinänsä huomannut, mutta hiuksista tuli puhtaat kuivattamatta ja seuraavanakin päivänä oli vielä oikein puhtaan tuntuista, lähes ilmavaa. Niin ja se on jo paljon, koska olin aika pitkään ulkona ja yleensä tuollaisen päivän jälkeen on selvästi likaisempi letti.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Sain siskolta jättipönikän Punainen Appelsiini -shampoota. Ihan kamalaa tavaraa&nbsp; 0_0 tuoksu on todella ällöttävä makea jaffalimu ja pesutehoja on IHAN liikaa. En saa aikaiseksi mitään muuta kuin hirveän takkukasan, joka vaatii jälkeensä erittäin runsaasti hoitoainetta. Yritäppä tässä sitten käyttää tuo 500ml purkki loppuun.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Mä oon tehnyt niin, jos shampoo on nii huono, etten itse pysty käyttämään eikä avomieskään, niin käsisaippuaksi vain, surutta ;)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ Mä en tiedä kestänkö tota hajua edes siinä käytössä :D
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ No vähän mietinkin ;D Entä sitten jollekin annat sen, joka tykkäis siitä tuoksusta?

Edit. Ja ettei ihan OT:ksi mene, niin kehun Dermosilin syväputsaria. Oon tainnut täällä aiemminkin sitä kehua, mutta siis: Pesee tehokkaasti, muttei kuivata liikaa eikä hiukset takkuunnu/karheennu liikaa, miellyttävä tuoksu ja plussaa pumppupullosta. Ostan varmasti toistekin! Syväputsaria käytän vain kerran kuussa, päivää ennen tyvikasvun värjäämistä, että varmasti väri tarttuu parhaiten. Suosittelen tuota syväputsaria todellakin!
Viimeksi muokannut Chaos, 22 Huhti 2012, 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Varjotar

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Triina kirjoitti: http://www.dermoshop.com/catalog.asp?path=1&pid=11829&page=1&group=hair

Tämä "hoito"shampoo on vielä kamalampi... Tuotevihossa vielä lukee, että et välttämättä tarvitse hoitoainetta, koska shampoo sisältää hoitavia aineosia.

Aqua Purificata, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamide DEA, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Alcohol Denat., Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Methylparaben, Citric Acid, Propylparaben&nbsp;
0_0 Ei pyhä jysäys.. ALCOHOL DENAT 0_0
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

Alkoholia on tuossa tuotteessa on aika vähän (puhutaan aika varmasti alle 5%) ja sitä on käytetty luultavasti vain säilöntään.

Sitten voidaan taas miettiä kuinka hyödyllistä on ylipäänsä nostaa joku viisi vuotta vanha viesti esiin. Onkohan tota tuotetta enää edes myynnissä?
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Chaos kirjoitti: ^ No vähän mietinkin ;D Entä sitten jollekin annat sen, joka tykkäis siitä tuoksusta?
Laitan vahingon eteenpäin ;) niin ja unohtui ensimmäisestä viestistä: sain myös pienen pullon kiiltoseerumia ja tämä oli paljon mukavampi tuttavuus. Okei, se on pelkkää silikonia mutta sen ansiosta ihan mahtava latvasuoja! Parempi kuin normaalisti suosimani Bonacure. Tuntuu tosi riittoisalta ja silottavalta.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Varjotar kirjoitti:
Triina kirjoitti: http://www.dermoshop.com/catalog.asp?path=1&pid=11829&page=1&group=hair

Tämä "hoito"shampoo on vielä kamalampi... Tuotevihossa vielä lukee, että et välttämättä tarvitse hoitoainetta, koska shampoo sisältää hoitavia aineosia.

Aqua Purificata, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamide DEA, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Alcohol Denat., Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Methylparaben, Citric Acid, Propylparaben&nbsp;
0_0 Ei pyhä jysäys.. ALCOHOL DENAT 0_0
Joo. Kosmetiikassa käytetään alkoholia mm. säilöntäaineena, ei se nyt ihan noin kauheaa ole, että viiden vuoden jälkeen tarvitsee pelkästään sitä tulla päivittelemään...&nbsp; ;)&nbsp; Tuotetta ei ole ollut enää aikoihin myynnissä, sarja uudistui pari vuotta sitten kokonaan.
Retro

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Retro »

Ilyasviel kirjoitti: Sain siskolta jättipönikän Punainen Appelsiini -shampoota. Ihan kamalaa tavaraa&nbsp; 0_0 tuoksu on todella ällöttävä makea jaffalimu ja pesutehoja on IHAN liikaa. En saa aikaiseksi mitään muuta kuin hirveän takkukasan, joka vaatii jälkeensä erittäin runsaasti hoitoainetta. Yritäppä tässä sitten käyttää tuo 500ml purkki loppuun.
Mulla jää myös tuo shampoo käyttämättä. Mä tykkäsin tuoksusta ja pesutehosta, mutta päänahka ei, hiusrajaan ja päälaelle ilmaantui isoja, kutiavia paukamia. Ei kiva. Mutta kiitti Chaos vinkistä, taidan lykätä tuon käsisaippuaksi, kun vanha loppuu.&nbsp; ;D
Halina

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Halina »

Samanlaisia kokemuksi punainen appelsiini shampposta. Karmean takkukasan teki jonka selvittelyyn sai käyttää aikaa ja vaivaa.
Punainen appelsiini hoitoaine oli myös täysi floppi, karmea haju eikä hoitotehoja yhtään. Heippa dermot, en tilaa toiste!
ainokainen

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mullakin on tuo punainen appelsiini -shampoo, ja mä tykkään siitä kyllä. Käytän sitä oikeastaan vähän samalla tavalla kuin syväpuhdistavaa, eli jos päänahka tuntuu erityisen lähmäiseltä, käytän tätä. Mun mielestä ihan ok tuote ja tuoksuu ihanalle, mutta ei ehkä tosiaan päivittäiseen käyttöön sopivaa juuri tuon liiallisen pesevyyden vuoksi.
Vastaa Viestiin