Dermosilin hiustuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Olisin kaivannut tietoa jostain samantapaisesta:

Dermosilin 8T-shampoo yhdistettynä aloevera-hoitoaineeseen. Hiuksistani tulee huomattavan paljon paremmat kuin monilla kalliimmilla tuotteilla! Hiusmateriaalini on litteää ja herkästi kuivuvaa sorttia. Latvat tuppaavat käpertymään.  Em tuotteilla pestynä ja cutrinin monitoimisuihketta muotoilutuotteena käyttäessäni pitkähtköt hiukseni ovat olleet irtonaiset, ja tuntuneet pehmeiltä ja tuuheilta, pitkään! Eivät  latistu eivätkä jää tönkköydy.

Budjetti on esteenä kalliimmille hankinnoille, mutta kiinnostaisi tietää mitä muita tuotteita olisi jolla saisi vastaavaa tulosta. Muhkeamman budjetin aikoina tigin tuotteilla sain samantapaista tulosta. Nyt tuntuu että tulos on silti vieläkin parempi, mutta varmasti hiusteni kunto on myöskin parantunut ajan kanssa.

Kiitollisena vinkeistä,
J
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Nostelen hieman tätä unholaan jäänyttä ketjua  :) Muistaakseni jollain oli jo kokemusta uudesta Primo 'esikäsittelevästä' shampoosta. Kommenttia olisi kiva saada tännekin. Sain ko. tuotteen tilauksen mukana ilmaislahjana, ja odotan mielenkiinnolla kokeilua. Putelin hassusti ruttaantuva muovimateriaali ainakin on tullut havaituksi, mutta mitenkä lie pesevyyden laita..?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
kuukkeli

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja kuukkeli »

^ Mullekin tuli tuo toissapäivänä tilauksen mukana ilmaislahjana. Aika hassu toi pintamateriaali kyllä, tosi hepposen oloista ja helposti ruttaantuvaa&nbsp; ;D Ihmettelen kyllä vähän tuota shampoon "esikäsittelevä" nimeäkin. Vielä en ole kokeillut ja saas nähdä tuleeko vähään aikaan kokeiltuakaan, ainakaan inci ei näyttänyt kummoiselta..
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Jouana kirjoitti: Olisin kaivannut tietoa jostain samantapaisesta:
Täysin OT, mutta ihan pakko kommentoida tuota omaa postausta: se oli ennen "juures-herätystäni" ;D Oikein nauratti kun hetki sitten luin tuon jo kauan sitten unohtuneen viestini. Ai että kun olen iloinen että olen löytänyt tieni tänne juuresten pariin!&nbsp; :-*&nbsp; :)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
tadetski
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 119
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 16:44

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja tadetski »

Aloe Vera hoitoainetta on&nbsp; minulle kehuttu ja itsekin olen sitä käyttänyt ja ihan tykännytkin. Minä kun en ole mikään asiantuntija näissä hiusjutuissa niin pelaan ihan sen varassa miltä tuote tuntuu. Tilauksin tuli hoitoaineesta tänään joten en nyt ihan usko sen kovin huonoakaan olevan.

Meillä on hoitoshampoo jolla pesen 6v poikamme hiukset. Ihan hyvää on kyllä ollut siihen hommaan tuo tuote.

Esikäsittelevää shampoota testasin kerran, mutta en oikein osaa sen peursteella sanoa juuta tai jaata. Täytyy ottaa sen jatkuvaan käyttöön joku päivä.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Esikäsittelevä shampoo pääsi ensitestiin eilen.

Vaahtosi oikein mukavasti ja levittyi hyvin. Ei tehnyt tukasta takkupalloa, tuntui aika mukavan hellävaraiselta. Minkäänlaista kutinaa ei toistaiseksi ole esiintynyt, eli voin käyttää jatkossakin. Tuoksu oli perus-dermo-hypoallergeenisettuoksut -tyyppinen. Tuoksuu samalta kuin clear-sarjan shampoot joskus.

Täytynee käyttää useamminkin, että saa vähän kattavamman kuvan. Ekan kerran jälkeen todettavaa: perusshampoo muiden yhtä hyvien rinnalle. Kiva ylläri tilaajalahjana!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Minulla on puteli sitä Aloe passport hoitoainetta ja on ihan hyvä tuote.Harmi vain kun ei ole isommassa putelissa myytävänä.Huuhdeltaessa hiukset eivät tunnu kovin kummoisilta,mutta kuivuttuaan tuntuvat sileiltä.pH&nbsp; tuotteessa on 3,5.Tuoksu on raikas,ei käy nenään.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Chronos kirjoitti: Minulla on puteli sitä Aloe passport hoitoainetta ja on ihan hyvä tuote.Harmi vain kun ei ole isommassa putelissa myytävänä.
Harmi kyllä, mutta jospa se tulee jossain vaiheessa Maxi-valikoimaan. Aloe Passport -shampoo ja vartalovoide löytyvät jo jättikokoina.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja olivia »

Musta hoitava shampoo on ihan kiva, käytän sitä viikottain..en mä hirveästi muuta vaadi shampoolta kuin että pesee puhtaaksi mutta on hellävarainen eikä sisällä silikoneja. Eikä toi takuta. Plussaa tuoksuttomuudesta.

Muoks. Luin edelliseltä sivulta vasta nyt Triinan viestin tosta incistä..no mä kun en niistä muuta juurikaan ymmärrä kuin silikonit ja alkoholin niin en osannu arvata että olis jotain myrkkyä..ehkä vähennän kuitenkin ton käyttöä..ja sallin itselleni ostaa tilalle Nivean shampoon..
Viimeksi muokannut olivia, 18 Elo 2008, 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Breathe me.
pallopaita

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja pallopaita »

Luettuani keskustelunne ja etenkin kohdat siitä hoitavasta shampoosta kirmasin äkkiä saunallemme tarkistamaan eikai meilläkin ole sitä, muistin nimittäin että jokunen dermosilin pänikkä siellä oli. Tadaa, sehän siellä.&nbsp; olen sillä joskus monta kuukautta sitten omankin lettini pessyt enkä omaa muistikuvia upeista tuloksista&nbsp; -________-'&nbsp; Taidan käyttää reilulla kädellä sen lopun vaikka kainaloitteni pesuun ja estän äitiä tilaamasta meille sitä lisää&nbsp; :-X&nbsp; Löytyyhän sieltä saunalta myös 8T-shampoo enkä nyt oikein ole päässyt selvyyteen onko sekin ihan pelkkää kakkaa&nbsp; :-\&nbsp; Ehkäpä sitä joskus uskaltaa testata, on meinaan ihan iskemätön vielä. Onneksi ei sentään niin iso pänikkä kuin sen "hoitavan" shampoon jos ei osoittaudu hyväksi.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Mulla on käytössä tuo 8T-shampoo ja tykkäilen siitä kyllä. Ei ole mun käsityksen mukaan ihan täyttä shcaibaa...se on melko pesevä kyllä, eli ei järin hienovarainen, mutta itsellä kun on lyhyt polkkamalli niin käytän aika paljon muotoilutuotteita, joten mun shampoo-kokoelmaani tuo istuu sopivasti Herbinan syväputsarin ja Liquid silkin(+Nivean straigt&easyn) väliin. Eli silloin kun haluan puhtaampaa jälkeä mutta ei ihan syväputsarin jytyä niin tuo on oikein passeli. Eikä mulla kuivata latvoja kun teen aina cwc-pesun eli ennen shampoopesua laitan hoitsikkaa vähäksi aikaa latvoihin vaikuttamaan.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
pallopaita

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja pallopaita »

Selvä homma ^^
Itekin oon suunnitellu aloittavani ne cwc-pesut niin ei latvat turhia rasittuisi&nbsp; :) Ehkäpä saan sen 8T:n tuhottua jollakin konstilla vielä joku päivä ! Voihan se ihan asiansa ajaakin, iski vain lievä vainoharhaisuus kun luin näitä juttuja :'D
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

NarnianQueen kirjoitti: Noissa Dermosilin hiustuotteissa ei kylläkään silikonia ole, joten ainoa silikonillinen käyttämistäsi on ehkä tuo Lorkku. Dermoissa on silkkiproteiinia, jonka pitäisi tuoda kiiltoa. Hauska kuulla, että ovat noin tehokkaita kiillon antajia, täytyypä pian kokeilla!&nbsp; :)
Kyllä tuossa Dermon shine treatment hoitoaineessa on silikonia, shampoon tiesinkin silikonittomaksi. Mutta, tuon hoitoaineessa olevan silikonin pitäisi olla sellaisessa muodossa (PEG/PPG-15/15 Dimethicone), että lähtee shampoopesulla pois. Eli ei pitäis kertyä hiuksiin.

Miten muuten sulla toimii tuo pre-treatment sh? Siskoni sanoi, että hänellä tekee hiuksista ihan lättänät ja samoin käy hänen 5½v tyttärensä luonnonkiharille kutreille ja siis hoitoaineesta riippumatta. Mullahan kävi noin myös, mutta oletan että johtui muista syistä. Pitää nyt kotioloissa testata uudemman kerran miten hiukset käyttäytyvät.

Ai niin, ja vielä lisäys, että mulla oli alla kohtalaisen tuore väri, joten osa kunniasta kiillon suhteen menee sille, mutta kyllä ihan selvästi huomasi että hiukset säihkyi normia enemmän pesun jälkeen.

(Siirsin postaukseni itse tänne hiustenpesukokemus-ketjusta.)

tanja kirjoitti: Voihan se ihan asiansa ajaakin, iski vain lievä vainoharhaisuus kun luin näitä juttuja :'D
;D tiedän tunteen liiankin hyvin, kyllä se siitä tasoittuu!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Jouana kirjoitti: Kyllä tuossa Dermon shine treatment hoitoaineessa on silikonia, shampoon tiesinkin silikonittomaksi. Mutta, tuon hoitoaineessa olevan silikonin pitäisi olla sellaisessa muodossa (PEG/PPG-15/15 Dimethicone), että lähtee shampoopesulla pois. Eli ei pitäis kertyä hiuksiin.
Ohoh, niinpä onkin! En ollut kyllin tarkkasilmäinen.&nbsp; :) Tuo vesiliukoisuus silikonissa on muuten aivan sama iskulause, jolla olen kuullut kampaamotuotteita mainostettavan turvallisina - vielä en ole nähnyt yhtäkään tuotetta, jolla olisi kyljessään varoituskyltti hiuksiin jäävästä silikonista...&nbsp; ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Dermosilin hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Syvä huokaus...vähän tuollainen fiilis mulla olikin, mutta aina tulee toivottua ihmeitä&nbsp; ::) Niin, et vastannut siitä pre-treatment shampoost, mä ymmärsin että sulla olisi se myös ollut käytössä?
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Vastaa Viestiin