Pahin hiusmokasi

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Se kun joskus vaaleana laitoin värinpoiston ja tulos tipunkeltainen tukka ;D pari vuotta sitten ottamani pehmennys joka kuivatti todella paljon ja sitten se kun vuosi sitten värjäsin mustaksi.
Ehkä siinä ne pahimmat :)
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Se on varman se, kun kerran hetken mielijohteesta päätin leikkauttaa itselleni sellaiset megalyhyet hiukset mitä Charlize Theronilla oli Astronaut's Wife -elokuvassa. Minulle sopii kyllä lyhyet hiukset, mutta ei sentään NIIN lyhyet. Järkytys. Ja tietenkin leikkausprojekti tapahtui juuri ennen ystäväni häitä, ja tunsin itseni siellä ihan kaljuksi! ;D
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Värjäsin hiuksiani sävytteellä,eikä mun hiuksiin oikein tartu kestoväritkään.
Värjäsin ruskealla sävytevaahdolla ja tulos oli jotain kirjavan harmaanruskeaa ja latvat näyttivät enemmän
sinitarran värisiltä kuin ruskeilta.Kyllä nolotti ja luokkatovereilta loksahti suu auki :-[
Toisen kerran tein mokan värjätessäni ruskeista suoraan blondiksi ja taas oli kirjava pää.
Enkä otsatukkaa leikkaa enää,kun se ei tahdo asettua vaan liukuu sivuille kihartuen ulospäin(Farrah Fawcett)
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Memmu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 278
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 19:31

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Memmu »

Kyllä se pahin moka on varmasti ollut se armas kesä reilut 10 vuotta sitten, jolloin päätin laittaa auringon vaalentamaan tukkaani kivan punaruskean sävyn. Tuloksena oli aivan kirkkaanoranssi kuontalo niiltä kohdin, mihin aurinko oli vaalennuksensa tehnyt ja muu tukka oli maantienruskea. Yllättäen tuo oranssi väri ei lähtenyt neljässä viikossa pois, vaikka Casting purkkini niin väittikin, vaan jumitti tukassa siihen saakka, kunnes värjäsin tummemmalla värillä päälle. Oransissa värissä ei muuten ole mitään vikaa, mutta mun päässäni siinä ei muuta olekkaan kuin vikaa&nbsp; ;)&nbsp;
maikku

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja maikku »

Muistinkin vielä yhden.
Tosiaan, värjäsin lukiossa tukkaani mustaksi. Jostain käsittämättömästä syystä ajattelin värjätä juurikasvuni hennalla ruskeaksi. Katselin kaupasta mielestäni ruskean hennan. Joko silmät tai pää oli täysin puuta, koska en tarkistanut mitä siinä pakkauksessa luki, tai edes varmistanut myyjältä.
Enivei, ajattelin värjätä tukkani ennen ajotuntia. Hyvin värjäsinkin. Juurikasvu oli raikuvan oranssi mustassa tukassa. HÄVETTI olla autossa muitten ajokokelaitten ja opettajien kanssa. Tietysti törmäsin yhteen koulututtuun, joka ihmetteli kovaan ääneen oranssia juurikasvuani. Sittenpä vaan kaupasta mustaa väriä mukaan ja värjäys uudestaan. Sainpa ainakin oranssin pois. ::)
~vail~

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

Mulla on se tyypillinen myös: permanentti pitkiin hiuksiin. Ei tämä viimeisin, eikä se ihan ensimmäinen silloin kolmasluokkalaisena - niihin olin oikein tyytyväinen. Mutta se päivää ennen luokkakuvaa laitettu, täys kikkara lyhyttä otsatukkaa myöten :-X

Ajatus oli hyvä, loivaa naisellista kiharaa - mutta lopputulos ei! Seuraavana aamuna kampasin itkien pehkoani vedellä matalaksi. Se otsis oli varsinkin ihan kaamea. Olin kuin väärällä vuosikymmenellä... Revin tukan harjalla suttaiseksi parissa viikossa ja aika pian leikkautin lyhyemmät hiukset.
dhaniwali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 607
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:38

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja dhaniwali »

Ei mitään varsinaisia mokia ollut, mutta voisiko sanoa sitten että mun "esteettinen" moka oli ala-asteella takaraivosta lähtevä otsatukka.&nbsp; :D
Pikkis

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Pikkis »

Ala-asteella keksittiin parhaan kaverin kanssa, että leikataan mulle otsis, kun kerran kaverillakin on. Alettiin rivakasti tosta vasemman ohimon kohdalta leikellä ja aika pian havaittiin, että tämä ei nyt taida oikein olla hyvä idea ja mitähän se äitikin sanoo, kun näkee... Keksitiin sitten, että eipä kerrota kenellekään! No, mitenkäs se onnistuu... Heiii, leikataan koko otsiksentynkä pois, ihan päätä myöten!! Ei kukaan VOI huomata!! Niinpä sitten mulla olikin seuraavat vuodet ensin otsasiili, sitten pidempi siili, puoliotsis jne... Hienoja luokkakuvia tuli, aina erilainen pinniviritys vasemmalla ohimolla&nbsp; 8)

Tuon jälkeen eivät edes yläasteen permanentti (pää näytti sieneltä) eikä vihreäksi muuttunut sävytekään ole enää hirveästi hetkauttaneet...
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Hmmm. mistäköhän sitä aloittais..&nbsp; ::)

No mullahan on ihan luonnonkiharat ja jo luonnostaan tosi hauraat ja kuivat hiukset, jotka ylläri ylläri olen halunnut suoriksi yläaste-ikäisestä lähtien. No tutulle kampaajalle sitten suoristuspermikseen. Tukka oli sen jälkeen niin elottoman näköinen kun voi olla. No, ehkäpä tilanne paranis kun laittais vähän väriä pintaan. Takaisin kampaajalle ja puolipitkiin hiuksiini tehtiin vaaleat raidat huppumenetelmällä.. (!!!!) Mä muistan ikuisesti ku se kampaaja kisko sitä huppua irti mun hiuksista, tuntu et koko letti irtois..&nbsp; :P Tulos ei tietenkään ollut ihan _niin_ kiiltävä ja terve kuin olin odottanut, joten hoitoa kehiin, pantene ja organics( joku sunsilkin esi-äiti?) kovassa käytössä..

Moka on luultavasti myös se että muutamaankin kertaan olen leikannut itselleni hiukan kerroksia hiuksiin. Ekalla kerralla sanoin kaikille että tarttui purkkaa hiuksiin, enkä tähän päivään mennessä oo muuta paljastanut&nbsp; ;D Tokalla kerralla pidin hiuksia kiinni pahimman vaiheen yli..

Nyt, kiitos teidän, on hiukset suht hyvässä kuosissa! Ja moiset hömpötykset takanapäin..
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Euphoria

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Ajattelinpa teininä värjätä hiukseni mustiksi sävyteshampoolla. Enhän minä silloin tiennyt, ettei vaaleista hiuksista saa mustia kuin kestovärillä. Mitenkäs kävikään? Tuli sellaiset sinitarran siniset, Pirkko Liinamaa-hiukset. Vanhoilla mummoilla on juuri sellaiset sinertävän vaaleat hiukset. Näky oli karmaiseva.

Sitten tuoreempi moka. Värjäsin Liven Jackie Brown sävytteellä ja se ruskea kesti pari pesua. Sen jälkeen jäi sellainen ihmeellinen pinkki sävy hiuksiin. Se ei kuitenkaan ollut niin paha kuin tuo sininen, sillä pinkkillä (fuksia) olen muutenkin hiuksiani värjännyt ja se jopa käy minulle.
Memmu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 278
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 19:31

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Memmu »

Tämä menee nyt kyllä OT, mutta "Pahin hiusmokasi" on kyllä yksi tämän foorumin hauskimmista ketjuista ;D. On tullut naurettua vedet silmissä, kun kuvittelen sienipäätä, takaraivolta alkavaa otsatukkaa, siiliotsista, Pirkko Liinamaata ja sinitarrasävyistä tukkaa. Huoh, en olekkaan ainoa, jolle on "pikku kämmejä" ajan saatossa sattunut. Mulla on ihan liian vilkas mielikuvitus tälle ketjulle :D ;D :D
Fry

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Fry »

Pikkis, oli aika hauska tuo sinun tarinasi&nbsp; ;D naureskelin täällä ihan kippurassa..

Mutta jooh.. Itselleni ei ole mitään aivan kauheita hiusmokia tapahtunut.. Tai noh.. Keväällä '05 otin permanentin, permanentti oli ihan jees pari ekaa viikkoa, noin kuukauden jälkeen alkoi hieman kaduttamaan.. Kesällä otin sitten pidennykset, ja jouduin tietysti suoristelemaan melko usein noita permanentattuja hiuksia tuolta välistä (pidennyshius oli aivan suoraa).. Kyllähän se tukka siinä kärsi.. Vasta syksyllä huomasin kuinka kauheaa jälkeä tuo suoristelu oli saanut aikaan, kun poistatin pidennykset.. Latvat olivat ohentuneet aivan järkyttävän paljon, ja olivat sellaista hamppua.. Ei muuta kuin sakset käteen ja pituudesta pois ~10 cm.. Nyt tukasta ei uskois että vielä muutama kuukausi sitten se oli aivan kauheassa kunnossa..
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Mie olenki valitellu minun tukka katastrofia täällä jo ikuisuuden. ::) Tuli siis 1,5 vuotta sitte otettua permis hetken mielijohteesta. En tosiaankaan silloin tajunnu kuinka pysyvä se tulos oli. Onneksi virheistä oppii!
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Lisa

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Tuossapa jopa kuva mun ihanan vaaleista hiuksista. Tosiaan likaisina kellersivät ihanasti...&nbsp; ::)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=LisaValentine&image_id=3255924
Syaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1259
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:46

Vs: Pahin hiusmokasi

Viesti Kirjoittaja Syaani »

Permanetti pitäisi näemmä kieltää lailla&nbsp; ;D. Minä myös päätin&nbsp; lukioikäisenä hankkia kestokiharat. Siitähän se riemu ratkesi. Ensi leikkuutin vyötärölle ulottuneet hiukseni hartiamittaiseksi ja siihen sitten permanentti. Kymmenisen vuotta meni ennen kuin siitä lähtenyt tuhon kierre päättyi.

Permis paloi, tietenkin. Sitten alkoi sisäinen goottini nostaa pientä päätään ja vaatia mustia hiuksia (oma väri on maantie).&nbsp; Välillä piti kuitenkin olla violetti. Ja sitten haluta takaisin ruskeaan, ja mustaan ja violettiin ja mustaan ja punaisen ... You get the picture.&nbsp; Ja aina väillä ne pari värinpoistoa ja takaisin tummaan yhden viikonlopun aikana.&nbsp; ::)

Lopulta ponnari näytti ja tuntui teräsvillalta. Onneksi on H&M:n sovituskopit, joissa karsitaan turhat luulot ulkonäöstä ja viehättävyydestä. Siellä tajusin pari vuotta sitten, että jotain pitää tehdä.

Pikkis: Tuosta otsasiilistä. Onneksi jollakin muullakin on ollut vastaava viritelmä. Mä taisin joskus reippaana viidesluokkalaisena ottaa kynsisakset omiin käsiini ja ryhtyä taiteilijaksi. Ihan millin sänkeen en tainnut koskaan päästä, mutta pystysuoraan ylös se otsis joskus sojotti.&nbsp; :D
1a F ii
Vastaa Viestiin