Monisävyvärjäys

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Monisävyvärjäys

Viesti Kirjoittaja Mena »

Ton mä itseasiassa katsoinkin jo tänään (ja samalla miljoona muutakin) ja tuo oli tähän mennessä paras löytämäni. Värjäsin heinäkuun lopulla tyven vasurilla, vaatiihan se vähän kikkailua ja triplasti enemmän aikaa mutta ei ihan mahdoton tehtävä. Hennalla ei ole niin kiire levittämisen kanssa. ;) Nyt sain yhden ihan kampaajan suostumaan levittämään mulle värin jos vaan maltan odottaa pari viikkoa. Kaikkimullehetinyt-Menaa ei vaan ole luotu odottamaan joten saattaa olla että päädyn yrittämään itse.... ::)
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Monisävyvärjäys

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Tossa videossa on kyllä ihan onnistunut lopputulos, mutta en jotenkin ymmärrä miten se syntyy kun lopulta näyttää että koko tyvi olisi tasaisesti lätkitty tolla tummemmalla sävyllä ja silti lopputulos on noin "raidoitettu".
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Monisävyvärjäys

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Se tummempi tyvi kuultaa noiden vaaleiden osioiden läpi niin näyttää vähän raidoitetulta. :)  Ei sitä tosiaan tarvi kun laittaa melko tasaisesti tyveen ja pikkuisen häivytellä sitä rajaa ja takaa tekee tyven vähän pidemmälle kun edestä.

Sinänsä melko simppeliä, mutta on se itse tehtynä vähän taiteilua ja saa varoa ettei se väri tosiaan mene kuin siihen tyveen. Kahden peilin avulla näkee myös itse laittaa hyvin taakse, ovellinen ( siis ei liukuovellinen vaan sellainen normaalisti aukeava ;D ) peilikaappi on siinä ihan loistava. ;)
Viimeksi muokannut Memmuuh, 19 Elo 2016, 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
Vastaa Viestiin