Markettien muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

^Olin tänään menossa ostamaan tuota Franck provostin lämpösuojaa, mutta kyllä incissä on alkoholia, isopropyl alchol. Tresemmen lämpösuoja mulla on, mutta siinä ei oikein ole tukea esim. kiharoille, niin siksi etsiskelin jotain muuta.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Onko kukaan ehtinyt testaamaan L´Oréalin Studio Linen suolasuihketta? Muistaakseni tämän sarjan tuotteet on markettikamaa, vaikka vielä en ole noita ehtinyt näkemään missään.
http://www.loreal-paris.co.uk/styling/w ... spray.aspx
Ropelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:53

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ropelli »

pieces kirjoitti: Onko kukaan ehtinyt testaamaan L´Oréalin Studio Linen suolasuihketta? Muistaakseni tämän sarjan tuotteet on markettikamaa, vaikka vielä en ole noita ehtinyt näkemään missään.
http://www.loreal-paris.co.uk/styling/w ... spray.aspx
Minä (suolasuihkeihden suurkuluttaja)!

Ei toimi mun tukalleni suolasuihkeena, siis sellaisena mitä esimerkiksi Tigin Totally Beachin (tämä on kyllä mun HG- tuote, että pitäisi olla kyllä aikamoinen ihmetuote, jotta tämän päihittäisi). Tuoksusta tulee heti tymäkkä muisto, että L`Orealin kamaa tässä suihkitaan ja ihan hiuslakalta se vaikuttaakin, mutta ei pitävältä.
Tekee hiuksiin koppuraisen hiuslakkapinnan, mutta ei kyllä toimi ihan kuin pitäisi, ei tule luonnollisuutta, ei joustoa, ei taipuisuutta.
Mä kokeilin jopa sormikiharoiden tekoa tämän aineen kanssa, mutta ei toiminut sitten yhtään.

Suihkin kyllä tuon loppuun, mutta joudun hakemaan muotoiltavuutta muilla aineilla.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja versicolori »

^ Oho, ei kovin vakuuttava esitys tältä tuotteelta. Taidan vielä pitäytyä omien suihkeiden sekoittelussa. Osaatko Ropelli muuten sanoa, että minkä hintainen tuo Tigin versio on?&nbsp; :)
Ropelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:53

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ropelli »

pieces kirjoitti: ^ Oho, ei kovin vakuuttava esitys tältä tuotteelta. Taidan vielä pitäytyä omien suihkeiden sekoittelussa. Osaatko Ropelli muuten sanoa, että minkä hintainen tuo Tigin versio on?&nbsp; :)
Totally Beachin on hitusen alle 20e purkki, voi olla että ulkomailta saattaisi saada edullisemmin, mutta mä olen napannut omani aina Sokokselta tai jostain kampaamosta mukaan (joitain asioita en jaksa odottaa postin tuovan :P).
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja versicolori »

^ Voisi tutkia tarkemmin ja katsoa jos tämän saisi jostain pikkasen halvemmalla. En oo koskaan käyttänyt mitään merkkisuolasuihketta ja voisi olla jännä kokeilla miten toimii mun hiuksiin verrattuna noihin omiin sekoituksiin&nbsp; ;)
Tanya
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 235
Liittynyt: 23 Touko 2006, 17:07

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tanya »

^^
Sopiskohan toi suolasuihke hyvin ghd-kiharoiden pohjaksi? Ei meinaa löytyä oikein pitävää tuotetta, kun tuntuu, että kaikki kokeilemani aineet joko koppuroittaa liikaa tai sit pitoa ei oo nimeksikään.. :-\
1cFii
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Näin Prisman hyllyssä lilaharmaan XZ:n lämpöseerumisuihkeen &nbsp;:) Ilmeisesti uutuus. En kerennyt katsella sisältöä.

Bernerin sivuilta löytyi teksti, klik.
Viimeksi muokannut Sinimusta, 10 Loka 2012, 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

^Tuo lämpöseerumisuihke vaikuttaa kyllä lupaavalta!&nbsp; :) Hinnatkin näytti olevan ihan kohdillaan noissa tuotteissa. Mielenkiinnolla odotan että saan testiin, pitää kyllä ensin kuluttaa vanhat hiustuotteet alta pois ennenkuin tohtii ostaa uusia.&nbsp; ;D
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Tanya kirjoitti: ^^
Sopiskohan toi suolasuihke hyvin ghd-kiharoiden pohjaksi? Ei meinaa löytyä oikein pitävää tuotetta, kun tuntuu, että kaikki kokeilemani aineet joko koppuroittaa liikaa tai sit pitoa ei oo nimeksikään.. :-\
Itse en kyllä vetelisi raudoilla suolasuihkeen päältä. Käytän itse tuota samaa suolasuihketta (ja oon kokeillut monia muitakin), ja mielestäni se on hyvä märkään tukkaan suihkutettava tuote, jos hiukset jättää luonnollisesti kuivuun, tai vähän niinkuin viimeistelysuihkeena; kiharoiden päälle tai ihan luonnontilassa olevan tukan taipuisuuden korostukseen.

On kyllä muuten munkin ihan lempparituote, paras suolasuihke mitä olen kokeillut! Ei tee liian kuivakkaa lopputulosta, vaan juuri sopivan kevyt :) Käytän itse tätä kuivaan tukkaan, tuo kivasti juuri sellaista biitsitukkatulosta.
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja kemp »

ostin ZX lämpöseerumin ja sitä jo pääsin kokeilemaan. oikein kiva! jättää hiukset kiiltäviksi eikä yhtään lätsäytä. mä vieläpä laitoin aika reippaalla kädellä, mikä on aika riskipeliä! mutta ei mulla ainakaan aiheuttanut sellaista rasvaista tukkaa.
jatkossa tosin aion tätä käyttää enemmänkin latvoihin.

myös herbinan väriä hellivä muotovaahto lähti kokeiluun.
kiinnostuin heti kun takana lukiettä tuotteessa on UV-suoja, lämpösuoja ja se auttaa väriä säilymään pidempään hyvänä.
sitä en ole vielä päässyt kokeilemaan mutta tuun kertomaan mielipiteeni kun olsen sen testaillut.
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja bast »

Kuinka tuo XZ lämpöseerumi toimii? En yleensä tee tukalle mitään, mutta tuolla kaapissa pyörii suoristusrauta ja joskus olisi kiva vaihtelun vuoksi sitä käyttää. Riittääkö suihke yksinään, vai pitääkö seuraksi laittaa jotakin muuta, että tukka pysyy suorana? Viimeksi käytin jotakin ikivanhaa muotoilusuihketta, jossa mainittiin jotakin lämpösuojasta. En tiedä suojasiko, mutta tukka oli käkkärällä jo kun kävelin muutaman minuutin matkan bussipysäkille.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

Olen ollut tosi tyytyväinen Erisanin hiuskiinteeseen. Mulla on sitä kovemman pidon lakkaa (löytyy myös elastic hold). Olen etsinyt lakkaa, jolla saisin kerrostettuja "etuhiuksia" kesytettyä, ja toimii mm. siihen tosi hyvin. Tykkään lisäksi lakan "kuivuudesta", eli ei ole märkää. Harjautuu helposti pois, eikä mene henkeen&nbsp; :ts
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja kemp »

bast kirjoitti: Kuinka tuo XZ lämpöseerumi toimii? En yleensä tee tukalle mitään, mutta tuolla kaapissa pyörii suoristusrauta ja joskus olisi kiva vaihtelun vuoksi sitä käyttää. Riittääkö suihke yksinään, vai pitääkö seuraksi laittaa jotakin muuta, että tukka pysyy suorana? Viimeksi käytin jotakin ikivanhaa muotoilusuihketta, jossa mainittiin jotakin lämpösuojasta. En tiedä suojasiko, mutta tukka oli käkkärällä jo kun kävelin muutaman minuutin matkan bussipysäkille.
eipä onneksi kestänyt tämä vastaaminen...sori!
en tota seerumia lähtis ihan juureen asti levittämään, mutta oon laittanut sitä hieman korvien yläpuolelta alaspäin ja joskus jopa ihan reippaasti, eikä oo onistunut tekemään rasvaletti-fiilistä.
oon ihan fööniä käyttänyt ja joskus vieläpä suoristuraudalla suoristanut ja on kyllä suojannut mun hiuksia toi seerumi ja hiukset pysy suorana hyvin
;D

mä oon taas löytänyt ihania marketti tuotteita...
muutin ja mun vieressä on maailman ihanin marketti joka myy KAIKKEA!!! siis KAIKKEA.
ja joka ikinen kerta kun käyn siellä niin on pakko hillitä, etten ostaisi jotain.........
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

bast kirjoitti: Kuinka tuo XZ lämpöseerumi toimii? En yleensä tee tukalle mitään, mutta tuolla kaapissa pyörii suoristusrauta ja joskus olisi kiva vaihtelun vuoksi sitä käyttää. Riittääkö suihke yksinään, vai pitääkö seuraksi laittaa jotakin muuta, että tukka pysyy suorana? Viimeksi käytin jotakin ikivanhaa muotoilusuihketta, jossa mainittiin jotakin lämpösuojasta. En tiedä suojasiko, mutta tukka oli käkkärällä jo kun kävelin muutaman minuutin matkan bussipysäkille.
Tämä XZn lämpöseerumi ei ole suihke, vaan enemmänkin sellainen geeli/voidemainen jätettävä. Minäkin aluksi luulin suihkittavaksi, kun on sen verran isossa pullossa ja malliltaan sellainen että voisi olettaa olevan suihkittava, mutta ei sitten ollutkaan.&nbsp; :D

Mä näpyttelin jokunen aika sitten tuonne lämpösuojaketjuun omia kokemuksia tästä lämpöseerumista, aika keskiverto tuote mielestäni.&nbsp; :)
Vastaa Viestiin