Markettien muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Minulla hiuspuuterit toimivat paremmin kuin kuivashampoot. Kuivashampoista olen kokeillut mm. Batistea, enkä halua muita enää kokeilla, koska tuokaan ei tee mitään. Tavallinen talkki toimii paremmin kuin kuivashampoo.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Purppura, oon itse käyttänyt vuosia Got2Ben puuteria, ja en ole aikeissa vaihtaa siitä pois. Taftiin verrattuna se on hieman voimakaspitoisempaa ja ei häviä kampaamotuotteille mitenkään. Jos haet nimenomaan muotoilutuotetta, kokeile ihmeessä Got2Betä.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Musta noi got3b ja osis -hiuspuuterit tuntuu ihan samalta(eli tosi hyvältä). Ellen muista väärin, näillä kahdella on myös sama inci. Voin olla väärässäkin, mutta eipä olisi eka kerta, kun Schwartzkopf myy samaa kamaa eri purkeissa ja eri hinnoilla..
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja purppura »

Kiitos näistä uusistakin vinkeistä! Taidankin ottaa seuraavaksi kokeiluun tuon Got2Ben. Tänään ehdin jo napata mukaani yhden hiuspuuterin, nimittäin Klippotekin, joka on myös hajusteeton. En tiedä onko tämä niinkään uusi tuote, mutta lähteepä kokeiluun, oli nimittäin hieman edullisempi Got2Be:n verrattuna. Katsotaan manaanko vielä, etten laittanut reilua euroa enemmän siihen Got2Be:n hiuspuuteriin.  :D
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minusta tuntuu, että Herbinan muotoilutuotteet eivät sovi minun hiuksille. Olen käyttänyt hajusteetonta muotovaahtoa ja eilen kokeilin tuuheuttavaa muotovaahtoa. Nämä eivät tunnu tekevän mitään minun hiuksille. Cutrinin Chooz toimii paljon paremmin. Nyt hiukset alkavat kyllä olla jo leikkauksen tarpeessa, mutta ei tuo hajusteeton muotovaahto tuntunut toimivan yhtään sen paremmin vastaleikattuihin hiuksiinkaan. Harmi  :(.

Saako marketista edes sellaista muotovaahtoa, joka oikeasti tekee tuuhean tukan? Kaipaan suosituksia.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 14 Tammi 2014, 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

^No mulla on toiminut aiemmin mainittu Got2Ben 2 sexy (mikä nimi...  ::) ). Ehdin lytätä sen täällä maan rakoon ensimmäisen käyttökerran jälkeen, mutta sen ekan kerran jälkeen on toiminut ihan moitteettomasti. Ei "häviä" hiuksiin, kuten Herbinat ja Xz.
Tuossa on mieto marjainen tuoksu.
Nakke N.

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Nakke N. »

^^ Jonkin muun ketjun perusteella kuvittelisin, että meillä on hivenen samankaltaiset hiukset (ainakin lyhyehköt molemmilla), ja mulla on tuo muori Pippurin mainitsema vaahto ollut ainoa markettivaahto, joka on toiminut. Annostelun kanssa kannattaa olla säästeliäs, ettei hiuksista tule lähmäisiä ja painavia. Ja saattaa mennä viikko, että hiukset tottuu tuohon, mutta mulle tuo on ollut paras vaahto ikinä, kunhan vaan opin käyttämään sitä riittävän vähän ja annoin hiuksille aikaa tottua siihen. Alkuun se tuntui siis liian raskaalta, mutta varmaan laitoin sitä liikaa. (Mulla on kovin ohuet ja hennot hiukset.)

Saman sarjan (Got 2 Be) mattavaha Beach Matt on myös toiminut mulla, mutta en tiedä onko sitä enää valikoimissa.
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja naapio »

Minäkin tunnustan käyttäväni talkkia kuivashampoona/hiusten pöyheyttäjänä mutta Klippotekin kuivashampoosta saan sellaisen karheantahmaisen tunteen hiuksiin kuin esim. Wellan merivesisuihkeella mutta kastelematta.
Raitoja käpälään!
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Kiitos suosituksista Nakke N. ja muori Pippuri. Täytyy pistää hankintalistalle.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Shinea
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Marras 2012, 23:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Shinea »

Kuivashampoista suosittelen ruskeaveriköille Biozellin kuivashampoota tummille hiuksille.  :ts Toinen on Herbinan Marjaspan kuivashampoo, jossa kaupan päälle myös ihana tuoksu. :)
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Ostin Biozellin muotovaahdon matkalle, koska siinä oli sopivan pieni pullo. No arvasin heti, kun vaahto haihtui "vetenä" käsiin, ettei siitä ole muotovaahdoksi.
Sanoisin, että kyseessä on lähinnä hoitava kevyt muotoilutuote. Laitoin sitä matkoilla iltaisin hiuksiin, niin aamulla hiukset oli helpommin hallittavissa eikä lenteleväiset.

Kokeilin vielä tänään föönata hiukset vaahdon kanssa, mutta tuuheutta ja pitoa tuolla ei saanut aikaiseksi ollenkaan.

Floppi, en voi suositella.
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja tipson »

Onko kukaan vielä kokeillut Herbinan Letitys- ja rakennesuihketta? Onko toimivaa? En löydä sitä mistään marketista tai Stockalta :/
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Margot »

Olisiko marketissa mitään vahvan pidon antavaa tuotetta kiharoiden alle (kiharat suoristuu mulla ennen kuin ehtii kissaa sanoa)? Plussaa, jos olisi vielä alkoholiton.
Pikkunäätä
Haiven
Haiven
Viestit: 16
Liittynyt: 18 Elo 2009, 20:14

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Pikkunäätä »

Onko kenelläkään kokemuksia Klippoteketin Salt Spraystä? Katselin tuota Sokoksella tänään. Itselläni tällaiset ohuet ja liukkaat hiukset, ja nyt kun googlasin noita suolavesijuttuja niin innostuin että josko sillä voisi saada vähän rakennetta ja tuuheutta tähän lättälettiin&nbsp; :D
Lalla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1589
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 21:44

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lalla »

^
Klippoteketista ei kokemusta, mutta ostin Kicksistä Proffsin vastaavan. Varmaan suht samanlaatuisia, koska hinnassa tuskin on isoa eroa. Mulla on myös liukkaat lasimaiset hiukset ja tällä saa kyllä ihan kivasti pientä tuuheutta/pitoa tukkaan. Suihke on mun tukalla aika riittoisaa, sillä hiuksista tulee mähmäisen tuntuiset jos suihkii ihan mielin määrin. Suihke ei myöskään ole tuntunut älyttömän kuivattavalta - paitsi tietenkin jos sitä suihkii paljon tai käyttää usein kuivaajan kanssa. Olenkin lähinnä suihkauttanut iltaisin kosteisiin hiuksiin ennen nukkumaanmenoa.
Vastaa Viestiin