Markettien muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja garme »

Ostin hetken mielijohteesta Tresemmen Sculpting Spray Gelin. En oikein tiedä mitä odotin tai mihin ajattelin käyttäväni, mutta oon nyt käyttänyt föönauksen alla, ja tykkään siitä millaiset hiukset tulee: sopivan ilmavat, ei lähmäiset. Mitään superhypertuuheutta ei tule, mutta en sellaista vaadikaan. Kokeilin kiharoidenkin allekin ja kyllähän nuo sauvakiharat pysyivät ihan hyvin, ei valittamista.

En tiedä onko tää yleensä poistumassa tai uudistumassa vai haluaako Cittari vaan poistaa tän valikoimistaan, mutta hintaa oli vissiin joku vitonen poistomyynnissä, eli ei kyllä paha. Tuskin tätä nyt kuitenkaan tarvitsee ruveta hamstraamaan, enköhän pärjää ilmankin sitten kun tämä joskus loppuu.
iHerb alekoodi: FEW484
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Venin »

muori Pippuri kirjoitti: Kokeilin tänään viimeinkin Got2Ben Powder'fulia. Olin todella tyytyväinen lopputulokseen. Annostelin jauheen käsien kautta ja hieroin hiustyveen ja rutistelin hieman latvoja. Hiukset pysyi pöyhkeänä koko päivän ilman lakkaa.
Tietenkin tuo pöyhkeys tulee myös siitä, että pesee hiukset pää alaspäin, mutta tuo toi pitoa ja lisätuuheutta. Täyden kympin arvoinen tuote. Muuttuu muuten käsissä jotenkin nestemäiseksi se jauhe...
Olin tulossa hehkuttamaan samaa tuotetta, tää oli suunnilleen juuri kuin olisin itse kirjoittanut :D Aamujen helpotus kun voi tosiaan vaan rutistella sen tyveen ja muuallekin, sitten vaikka ponnarille ni jo on astetta näyttävämpi ilman mtn tupeerauksia. En ehkä selviäisi enää ilman tätä..!
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Yhdyn kuoroon. :D

Tuo on kyllä tosi näppärä ja helppokäyttöinen tuote. Ennen jos halusin hiuksiin tuuheutta, jouduin föönaamaan ne jonkin tökötin kanssa ja silloinkin tulos oli usein ärsyttävän lähmäinen. Hiuspuuterilla hiuksiin saa hetkessä rakennetta ja volyymia ilman aikaavieviä ja hiusta rasittavia lämpökäsittelyjä. Tupeerauksen pohjana tuo toimii myös loistavasti. :ts
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

Onko joku kokeillut Got2b:n pinkissä pullossa olevaa hiuslakkaa? On jonkilainen volume-lakka kuten punaisessakin pullossa oleva, mutta tiedä sitten mitä eroa näillä on. Lähinnä kiinnostaisi pito ja se tuuheuttaako ollenkaan?
ainokainen

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mä olen, tykkään sekä siitä pinkistä että siitä punaisesta. Ovat ihan loistavaa kamaa kummatkin, aika samantyyppisiä tuotteita mun mielestä. Se punainen tuoksuu ihanalle, yleensä ostan sitä.
Mun mielestä nämä on ihan parhaita markettisarjojen lakkoja, ehdottomasti. Eivät litistä kampausta, ei tule sellaista kovaa kypärää, ja pitävät kampauksen tuuheana.
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Got2b'n 2 Sexy suihkutettava muotovaahto ei oikein kyllä toimi tässä päässä. Tuuheamman tukan perässä kokeilin, mutta lopputulos on tahmea, joten ihan en yhtyisi blogikirjoituksiin, joissa tätä oli hyväntuntuiseksi kehuttu :D
1b M ii
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Herbinan tyvisuihke ja tuoksuton muotovaahto eivät toimi minulla. Mitään tuuheutta en ole näillä saanut aikaan.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Kylläpä reissuun valikoitui huonot tuotteet mukaan. Herbinan tyvikohottaja ei tehnyt mitään minun hiuksille ja hiukset menivät vain pitkin päätä. Yritin korjata asiaa levittämällä Got2be:n hiuspuuteria käsien kautta, jolloin tuloksena oli järkyttävän sähköinen tukka, jota piti taltuttaa kostein käsin. Tukka oli sitten aivan ällöttävä, kun menin tärkeään tapaamiseen. Herbinan tyvikohottajaa en ainakaan ostaa enää lisää, koska se ei tee yhtään mitään. Ei tehnyt aivan lyhyissäkään hiuksissa. Olen näköjään jo valittanut tuosta aikaisemminkin.

En edes löytänyt etsimääni suihkutettavaa jätettävää niistä paikoista, joissa Tukholmassa kävin :(.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 28 Marras 2013, 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Nakke N.

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Nakke N. »

Got2be 2 Sexy -voluumimuotovaahto on suosikkini muotovaahdoissa, se ihan oikeasti tuuheuttaa minun lättänää ja hentoa hiuksistoni. Tämä on ollut minulla käytössä tosi pitkään (tosin en käytä vaahtoa säännöllisesti). Välillä testasin paria muuta vaahtoa, mutta eivät toimineet yhtään, joten palasin tähän. Myös saman sarjan lakan omistan, mutta se ei taas välttämättä ole monulle kovin hyvä. Tosin, en ole vielä tähän päivään mennessä löytänyt hyvää lakkaa omille hiuksilleni, ja jätänkin lakan käyttämisen ainoastaan "pakkotilanteisiin".
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja purppura »

Mikähän voisi olla markettien hiuspuutereista toimivin ostos? Täältä olen lueskellut, ettei ehkä kannattaisi ostaa Got2Be:n hiuspuuteria, mutta entäs sitten esimerkiksi Schwarzkopfin oman merkin hiuspuuteri? En oikein tiedä mitä lähtisin kokeilemaan.  :D
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Got2b on Schwarzkopfin tuote. Eivätkö ne kaikki ole aivan samaa kamaa? Minä ainakin olen tykännyt Got2bn puuterista.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja purppura »

Schwarzkopfilta oli myös Taft -sarjan oma hiuspuuteri Tokmannilla, siis tuon Got2Ben lisäksi. Tiedä sitten olisiko noiden välillä merkittävää eroa. Kiinnostaisi vain myös sekin, onko muilla saman hintaluokan merkeillä hiuspuuteria. Ei ainakaan ole osunut silmään.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Mä olen myös nähnyt tuota Taftia ja vähän ihmetellyt, että miten se eroaa got2be:sta. Ehkäpä kaksi identtistä tuotetta on lanseerattu eri tuotemerkkien alla ihan vain siksi, että noiden sarjojen kohderyhmät ovat erilaiset. Taft kun taitaa olla lähinnä mummoille suunnattu, ja got2be taas nuoremmille.

Tresemmelta ainakin löytyy hiuspuuteri. Mulla on itseasiassa sitä pullo tuolla hyllyssä, mutta vielä en ole ehtinyt testaamaan. Sinänsä en kyllä jaksa uskoa, että eri merkkien puutereilla olisi kovinkaan suurta eroa.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minä olen nähnyt myös Klippoteketin hiuspuuteria. Olisikohan ollut Sokoksella tai Anttilassa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja naapio »

Mitenköhän hiuspuuteri eroaa kuivashampoosta? Klippotekin kuivashampoosta olen tykännyt, se paitsi pidentää pesuväliä, myös jättää hiukset pörheiksi ja runsaalla annostelulla lähes tahmaisiksi joten niiden tupeeraaminen on helppoa ja hiuksia voi viritellä pinneillä jne ylös ilman että ne heti liukuvat irralleen. Jos hiuspuuterilla pääisisi samaan tulokseen ilman painekaasua niin se helpottaisi matkalle mukaan ottamista merkittävästi.

Osiksen hiuspuuteri oli kauheaa jankkia, se ei sopinut mun pitkälle tukalleni ollenkaan mutta lyhyessä varmaan toimii hyvin.
Raitoja käpälään!
Vastaa Viestiin