Markettien muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

kata82 kirjoitti: Miltäs tämä kuulostaa:

Aqua, PEG-12, Butane, Propane, Propylene Glycol, PVP, Coco Betain, Hydroxyethylcellulose, Glyserin, PEG-40 Hydrogenated Castrol Oil, Cetrinomonium Chloride, Aminoethyl Propanol, Tocopherol, Panthenol, Quartenium-79, Hydolyzed Keratin, Aloe Barbadensis, Benzopheneone-4, Parfym.
ihan muotovaahdoltahan se. Mahdollisesti jollain tasolla kosteuttava ja pehmeäksi jättävä, vaikka varsinaisesti hoitavat aineet lienevät aika vähissä
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -kata- »

^mun mielestä toi kuulostaa jopa paremmalta kuin Tigin muotovaahto ... Sain sen Tigin muotovaahdon tässä vähää aikaa sitten ja kun lukasin incin niin näytti kyllä paljon köyhemmältä kuin tuo seppälän muotovaahto, olin ihan yllättynyt !! Tigin lakat nimittäin mun mielestä päihittää markettilakat ihan 10-0, niin muotovaahdon suhteen oli kanssa korkeat odotukset mutta mitenpä kävikään ... Sitä nyt oon vähän testaillut niin ei toistaiseksi kovin kummoiselta edes vaikuta, hitsit. Pitääpä tässä joulun aikana heti testailla tuota seppälän muotovaahtoa (joulun aikana siksi kun se on osa äidille antamastani kosmetiikkapaketti -joululahjasta :)  ja törkeesti tietysti meinaan sitä testailla sitten ;D) , niin raportoinpa sitten kokemukseni taas tänne.
Viimeksi muokannut -kata-, 19 Joulu 2006, 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

kyllähän se kivalta näyttää, mutta siinähän se usein onkin että niitä aineita on ihan tuhottoman vähän=mitään tekemättömiä määriä :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Kirjoitan tigin muotovaahdon incin tuonne inci ketjuun
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Lilly Missy

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Noi seppälän Proffs hiuslakat ja muotovaahdot on ihan älyttömän suosittuja. Ihmiset ostaa niitä aina monta purkkia kerralla ja jos ne on tarjouksessa niin tuntuu ettei silloin muuta myydäkkään ::) Itse ostin sen pinkin hiuslakan joskus testiin, mutta se haisi niin törkeän vahvalta mun nenään koko päivän, etten voinut käyttää ja annoin pikkusiskolle. Se kyllä tykkäs siitä, sillä tosin ei varmaan paremmasta oo tietoa. Lakan toimivuudesta mulla ei oo mitään muistikuvaa.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Lilly Missy kirjoitti: Noi seppälän Proffs hiuslakat ja muotovaahdot on ihan älyttömän suosittuja. Ihmiset ostaa niitä aina monta purkkia kerralla ja jos ne on tarjouksessa niin tuntuu ettei silloin muuta myydäkkään ::) Itse ostin sen pinkin hiuslakan joskus testiin, mutta se haisi niin törkeän vahvalta mun nenään koko päivän, etten voinut käyttää ja annoin pikkusiskolle. Se kyllä tykkäs siitä, sillä tosin ei varmaan paremmasta oo tietoa. Lakan toimivuudesta mulla ei oo mitään muistikuvaa.


Muistan tuon lakan hajun kuin eilisen päivän. Veli suihkutteli sitä nuoruutensa pahimpina tälläyskausinaan, jonka seurauksena vessassa leijui aina todella paha Proffs-laskeuma. Veli joutui monesti poistumaan vessasta hiuslakan suihkutteluin välillä kun hengitys kävi mahdottomaksi. Tosin hän saattoi suihkia lakkaa puolikin tuntia  ::)
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Mulle yksi kampaaja sanoi,että hän käyttää hääkampauksiin ainoastaan tuota Proffsin punaista lakkaa.Pitää juhlakampauksen kuulemma ojossa kaikkein parhaiten.Itsekin oon joskus ostanut noita pikkupulloja matkalle ja kyllähän se tosi toimivaa on.Tuoksu on kyllä paha.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
-tiina-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 56
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 10:40

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -tiina- »

Minulla on nuo molemmat uudet ( with serum) Proffs tuotteet ja olen niihin tyytyväinen.
Muotovaahto antaa sopivasti rakennetta,ei tee hiusta kovaksi.Tuoksu minusta mieto.Lakka samat sanat.
Eilen sai seppälästä kosmetiikkaa tarjouksella ota 3,maksa 2 ja Proffs kuului siihen.Saanee tänäänkin.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Lilly Missy kirjoitti: Noi seppälän Proffs hiuslakat ja muotovaahdot on ihan älyttömän suosittuja. Ihmiset ostaa niitä aina monta purkkia kerralla ja jos ne on tarjouksessa niin tuntuu ettei silloin muuta myydäkkään ::) Itse ostin sen pinkin hiuslakan joskus testiin, mutta se haisi niin törkeän vahvalta mun nenään koko päivän, etten voinut käyttää ja annoin pikkusiskolle. Se kyllä tykkäs siitä, sillä tosin ei varmaan paremmasta oo tietoa. Lakan toimivuudesta mulla ei oo mitään muistikuvaa.
Muistan kun jossain kolmannen luokan alussa mentiin kaverin kanssa ekaa kertaa kahdestaan vaatekauppaan, eli siis Seppälään ja oli tosi jännää. Totta kai piti kaikki rahat käyttää mitä oli, ja kun olin keräillyt kaikkea mitä halusin niin jäljelle jäi massia just sen verran et sain pienen pullon tota Proffs-lakkaa (vaikka en tietenkään käyttänyt mitään muotoilutuotteita mut pakko oli ostaa). Se haju on jotain ihan kamalaa! Mulla taitaa itseasiassa vieläkin olla sitä ;D Aika vanha puteli jo, onkohan enää mitään painekaasujakaan jäljellä..

Aika jännä toi että ne on suosittuja, ollakseen niin huonoja ja hintakin on suht sama kai kun esim. jossain Lorealissa ja Fructisissa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Tuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 17:34

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tuu »

Mulla on nyt Herbinan lakka, joka noo on ihan ok peruslakka. Eihan se kovin pitävää ole, mutta olen kumminkin ollut ihan tyytyväinen, että pitää tavallisena arkena sen mitä pitääkin.

Pirkka-lakka on tullut myös testattua (tarvin lakkaa nopeasti ja kaikki kaupat olivat kiinni, paitsi viereinen lähikauppa ;D), mutta kaverit rikkoivat vahingossa pullon, joten jäi käyttö aika vähäiseksi, mutta sellainen muistikuva oli, että kyllä se sen illan kampauksen piti mitä täytyikin.

Lorealin muotoilusuihke (pinkissä suihkepullossa) piti myös ostaa, kun ei ollut enää kampaamot auki. Ei ole yhtään hyvä, ei pitänyt ainakaan minun kiharoita. En kumminkaan ole vielä lähes täysinäistä pulloa viitsinyt pois heittää, sillä jos sattuisi paremman puutteessa arkena tarvitsemaan.

XZ-hiuslakka on ihan jees.. Ei sen huononpaa tai parempaa kuin esim. Herbina, jonka omistan. Tai ehkä hiuksen verran parempaa.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Husky »

Pirkka-lakasta ihan hyviä kokemuksia täälläkin. Pitää sen mitä on tarkoituskin, haju vähän liian "lakkamainen" mutta menee paremman puutteessa.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Onko kukaan kokeillut Fructicsen Manga-jotakin vahaa?Katselin sitä kaupassa,kun etsin oikein pitävää vahaa,mutten uskaltanut ostaa kokeeksi.Tuoksu oli aivan ihana.Himottaisi tuo tuote,vaikka Fructista onkin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Muistaakseni Storen puolella oli Manga-buumi jossain vaiheessa ja moni piti siitä. Nyt en ole aikoihin lukenut mitään juttua. Itsellä ei kokemusta, mutta olen kyllä purkkia katsellut. Omistan niin paljon vahoja, ettei tuolle ole tarvetta vuosikausiin.
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Anissa »

^Ei sitten vaikuta ollenkaan huonolta.Kai sitä voisi sitten ostaa kokeeksi,satsaus siihen kun ei tosiaan ole kuin sen viiden euron verran.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mena »

Hjälpa mig. Mitä mun kantsis kokeilla, tarttisin jotain joka silottaa latvoja. Todella harvoin käytän mitään muotoilutuotteita (paitsi hiuslakkaa) ja en oo kai koskaan käyttänyt muuta kuin muotovaahtoa. Olkapäille asti luonnonkiharat hiukset, jotka eilen leikattiin hienosti ja vois olla ehkä kiva alkaa laittamaan tätä joskus jotenkin että toi leikkauksen muoto tulis esiin  ;D
Vastaa Viestiin