Markettien muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Pohdin että laittaako tämä hiuslakkaketjuun vai tänne mutta laitan nyt tänne kun täälläkin on juttua lakoista aina välillä ja kyse on markettituotteista. Modet siirtäkööt jos haluavat. :)

Iltalehdessä oli juttu markettihiuslakoista. Kolme eri testihenkilöä joilla eri mittaiset hiukset testailli kahdeksaa eri lakkaa, joiden hinnat olivat alle 6 euroa. Juttu löytyy täältä ja jutun ohessa on linkki taulukkoon johon on koottu kaikkien testihenkilöiden arviot lakoista. Garnier Fructis Extreme -lakka pärjäsi parhaiten, kaksi testaajaa piti sitä parhaana lakkana.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Seela »

^ kiitos loistavasta linkki-vinkistä !!  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

Mäpä ostin tänään Proffsin vahaa ja täytyy sanoa, että siloitteluun on aivan loistava! :-* Ostin siis kaikkien sääntöjen vastaisesti vahaa pitkien hiusten pörröjen taltuttamiseen. Laitoin kylläkin jo kuivuneeseen tukkaan ja silotti hetkessä ja näyttää myöskin pysyvän se tulos. Kesti kyllä melkein tunnin kun se pienen pieni nokare vahaa kuivui tukkaan ja aluks tuntui hiukset limaisilta, mutta päinvastoin kuin odotin ei vienyt kiiltoa, ei siis ole matta eikä tehnyt rasvaisen näköiseksi tukkaa :) Hiukset tuntuvat nyt tosi pehmeiltä ja vahan tuoksu on nami :-* Incikään ei aivan kauhealta näyttänyt (en tosin ole maailman parhain spesialisti), ekoina on kaks emulgaattoria ja niiden perään tulee glycerin ja aqua :) Ostan kyllä varmasti uudestaan!
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Kemuli kirjoitti: Edit. Onko tietoja löytyykö tosta Taftin vahasta alkoa?
Mulla on taftin styling wax, en tiedä onko samaa ainetta mutta mun purkista ei ainakaan löytynyt mitään mainintaa alkoholista.
Babooshka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 187
Liittynyt: 24 Loka 2006, 09:50

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Babooshka »

Etsiskelen itselleni harvaan käyttöön jotakin suhteellisen edullista muotoilutuotetta, jota käyttäisin enimmäkseen rullakampauksen pohjana. Aiemmin olen käyttänyt lähinnä muotovaahtoja, nyt mietityttää tuo XZ Volume-muotoilusuihke. Onko kukaan testaillut? Antaako kunnolla tukea? Jotenkin tuntuu että näissä mun lasimaisissa hiuksissa suihkeet harvoin riittää pitämään kampauksen kasassa. Muutkin vinkit otetaan ilolla vastaan!
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen
Bimmer
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 173
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:36

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Bimmer »

XZ:n Tyrnimuotovaahto testailtu. Vaikuttaa ihan yhtä hyvältä kuin tuo tavallinenkin XZ:n muotovaahto. (Liekö tuota enää olemassakaan). Eli ei koppuroita hiuksia ja saa luonnollisen näköisen lopputuloksen. Plussaa ihanasta tuoksusta. Tykkään.
suhina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 15 Loka 2006, 23:50

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja suhina »

Osiksen thrill-vaha loppui ja kun en nyt kampaamon ehdi uutta ostamaan, niin hätäavuksi ostin Wellan Power Mess Constructor muotoiluvoiteen ja tämä on kyllä yhtä tyhjän kanssa. Ehkä laitoin liian vähän tai jotain, tuoksukin on liian voimakas minun makuun. Ehkä kuitenkin pärjään tämän kanssa ensi viikkoon kun pääsen kampaamoon täydentämään varastojani ja hankkimaan uuden pään&nbsp; :)
palekastro
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 571
Liittynyt: 15 Marras 2006, 01:37

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja palekastro »

Triina kirjoitti:
Wella Shockwaves ja Wellaflex ovat olleet todella hyviä sarjoja. Etenkin uudehkot sinissä pulloissa olevat 2nd Day Volume-tuotteet tuovat tosi hyvin tuuheutta, tuoksuvat hyvälle, eivät ole tehneet hallaa hiuksille ja lakkapullon suutin on hyvä (toisin kuin Tigin onnettomat värkit). Vihreässä ja oranssissa purkissa olevat Shockwaves-vahat ovat hyvuä, samaten suihkevaha tuntuisi toimivalta. Kympin arvoinen sarja omalle päälleni!
Allekirjoitan täysin. Muotoilugeeli ja -voide loistotuotteita. Tolla muotoiluvoiteella pysyvät päälakihaituvat
oordningissa ja geelillä saa tuuheutta. Kummassakin ihana INCI, paljon kosteuttavia ainesosia, ei alkoholia.
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja jeppu »

Ostin eilen tuon&nbsp; XZ:n muotoiluvoiteen (volume care - hoitava muotoiluvoide). Ei ole hiuksiin asti vielä päässyt, mutta mitä tässä nyt olen tuoksutellut niin ihan hyvältä vaikuttaa ainakin siltä kantilta&nbsp; :) Ihme lotiseva ja hölskyvä ääni kun tuota kääntelee, taitaa olla suht juoksevaa? Miten olette tuota käyttäneet? Kun tuossa kyljessä sanotaan että föönin kaverina menee niin oletteko kokeilleet?
1c M ii BSL
Furtiva

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

Markettien muotoilutuotteista on elämän varrelta runsaasti kokemuksia, enkä vieläkään omista montaa kampaamon muotoiluotetta (cutrinin hiuslakka, tigin superstar ja yksi vaha).&nbsp; Tässä joitain nykyisessä käytössäni olevia: (en edes uskalla katsoa, mitä kaikkea kaappien kätköistä löytyy, kun oikein ryhtyy penkomaan...)

Muotovaahtoni ostan aina marketista, joten en edes paremmasta tiedä. Olen kokeillut ties mitä muotovaahtoja, mutta XZ:n on yksi lemppareistani. Nyt olisi haussa sellainen, jota voisi laittaa myös kuiviin hiuksiin. Tosin ensin pitäisi käyttää pois tuo LV:n muotovaahto, joka on ihan hirveää litkua :-\
Onko kukaan kokeillut AC:n muotovaahtoa? Tänään sitä marketissa aika kauan hiplailin, sillä se purkki näytti jotenkin kovin "ammattimaiselta" :D

Hiplasin myös l'orealin kiharrusnestettä, mutta onneksi en ostanut! Ainakin tästä ketjusta sai sen kuvan, että suoristusneste on hyvää, mutta kiharrusneste ei sitten yhtään.

Lisäksi mulla on Fructisin pallon muotoinen pullo, jossa on hiuksia silottavaa ja sähköisyyttä vähentävää silikonilitkua. Se toimii ainakin mulla tosi hyvin, mutta käytän sitä silti melko harvoin, sillä kyllästyn nopeasti siihen tuntuun, minkä se hiuksiin jättää. Tykkään laittaa sitä varsinkin kuiviin hiuksiin, sillä tällä tavoin hiuksista saa tosi kiiltävät.
Tuoksu on melko voimakas, mutta itse ainakin olen siihen ihan tottunut.

Kaapista löytyy myös Sunsilkin muotoilusuihke, joka on tarkoitettu käytettäväksi pesujen välissä uudelleenmuotoiluun. Ihan hyvää tuotetta satunnaiseen käyttöön ja aion kyllä pullon loppuun käytellä, mutta en osta uutta.

Täällä ainakin pari muutakin kyseli samaa kuin minäkin: Tarvetta olisi hyvälle markettimuotoilutuotteelle, jota voisi käyttää kiharoiden pohjana. Yksi aivan ehdoton tähän on Fructisin Style Hard -suihke (saakohan tätä enää?), mutta se jättää kiharat koppuraisen koviksi. Tämä on kuitenkin ainoa tuote, jolla olen saanut timmit kiharat, jotka pysyvät koko päivän ja yönkin. Kaikilla muilla tuotteilla kiharat avautuu jo muutaman tunnin kuluttua kokonaan.
Silti haussa on se täydellinen tuote, joka jättäisi kiharat myös suht. pehmeiksi!
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Husky »

Saako tuota sunsilkin suihkittavaa vielä jostain ja jos saa niin millainen pullo se on ja mikä on tuotteen nimi? Jotain tuollaista kaipailisinkin, mutta en viitsisi mitään kallista ostaa. Jos vaikka ostaisi pitkästä aikaa Sunilkiä&nbsp; ;D
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Sain kaupan päälle VO5 Air Spray-hiuslakan ja se yllätti laadukkuudellaan! Suihku tulee tasaisena (musta tuntuu että kun lakkapullo on täysi, niin siellä on sitä painetta niin paljon että pienellä painalluksella ulos tulee liikaa) ja tuoksu on mukavan neutraali. Tukasta ei tule todellakaan korppua, mutta pieni määrä riittää pitämään tukan kuosissa!
Jossain akkojenlehdessä oli muuten joku markettihiuslakkavertailu, ykkökseks tuli Fructis ja kakkoseks tämä Air Spray. Fructista olen käyttänyt aiemmin ja tykkäsin siitäkin paljon!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja jeppu »

Mullakin on tuota VO5 Air Sprayta (samaten sain sen kaupanpäälliseksi) ja kyllä olen tykännyt. Lakka tulee kevyenä ja hienojakoisena suihkeena, tuoksu on kevyt ja miellyttävä hieman hajuvesimäinen, ja pitokin on hyvä. Ja mun mielestä se on tosi kätsä ja nopea, kun siinä ei ole korkkia ollenkaan. Muutenkin tosi toimiva se lakkasuutin.
1c M ii BSL
tiiti2
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 496
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 23:09

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja tiiti2 »

jeppu kirjoitti: Lakka tulee hienojakoisena suihkeena, tuoksu on kevyt ja miellyttävä hieman hajuvesimäinen,&nbsp; tosi toimiva se lakkasuutin.
Siis nuo kaikki on taikasanoja mulle! Tätä ihmeainetta on ehdottomasti saatava!&nbsp; ;D
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -kata- »

jeppu kirjoitti: Mullakin on tuota VO5 Air Sprayta (samaten sain sen kaupanpäälliseksi) ja kyllä olen tykännyt. Lakka tulee kevyenä ja hienojakoisena suihkeena, tuoksu on kevyt ja miellyttävä hieman hajuvesimäinen, ja pitokin on hyvä. Ja mun mielestä se on tosi kätsä ja nopea, kun siinä ei ole korkkia ollenkaan. Muutenkin tosi toimiva se lakkasuutin.
Ittellä on kyllä täysin päinvastaiset kokemukset tosta lakasta.

Suihkeen hienojakoisuudesta en enää muista, mutta tuoksu oli mun mielestä ihan olematon tai semmonen pistävän hyönteismyrkkymäinen joka jostain syystä hyvin tunkeutu keuhkoja ärsyttämään. Ja pito oli mun mielestä aivan onnetonta, eikä tukkaan jäänyt muutenkaan hyvä tuntu tuosta.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Vastaa Viestiin