Markettien muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

Miiwa kirjoitti: Hjälpa mig. Mitä mun kantsis kokeilla, tarttisin jotain joka silottaa latvoja.
silkkitipat tulee ensimmäisenä mieleen, eli silikoni. Ja tietty jätettävä hoitoaine pesun jälkeen :) itse tykkäsin lanzan leave in-protectorista ja niistä joico k-pak ylihinnoitelluista silaritipoista
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mena »

Pointti olikin että marketista jotain kokeilemisen arvoisia tuotteita, jotka pitäis noi pöhöttyneet latvat kurissa ja sileinä?
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

^Hmm, no tämä on hoitoaine, mutta kuivuneisiin hiuksiin olen laittanut joskus pienen määrän doven kiiltävät&sileät jätettävää hoitovoidetta.

Lorealin hot straight suoristusvoide on myös hyvää tähän tarkoitukseen. Silikonia nuo molemmat ovat, mutta silottavat ainakin minun karheahkot latvani.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

hupsista, en tajunnut mihin ketjuun kirjoitan ::) mutta se doven violettivalkoinen pullo jota otaksun että humppiskin tarkoitti, on se joka tulee ensimmäisenä mieleen
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Lilly Missy

Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mä siloitan hiusten latvat kiiltovahalla. Wellaflex on mun omani. Siitä kun ei oo mitään iloa vahana, ei kyllä taida luvatakkaan olevan, mutta latvojen siloittamiseen toimii.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Seela »

Mulla on ollut muotovaahtoa viimeksi joskus yläasteella (eli siitä on _kauan_  ;)) ja kun äkkäsin että sellainen puuttuu niin sain hyvän syyn ostaa uuden putelin  ;D Muistikuvat oli aika huonoja joten en viitsinyt panostaa kamalasti ensimmäiseen vaan sainpahan huomata että kovasti on muotovaahdotkin kehittyneet. Ostin Lorealin alkoholittoman StudioLine Volum´Maxin ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Ei koppuroita yhtään ja tuoksuu tosi hyvälle. Hiuksiin tulee sellaista tervettä rakennetta ja käsiteltävyyttä eli tätä voin suositella kokeilemaan  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -kata- »

kata82 kirjoitti: ^mun mielestä toi kuulostaa jopa paremmalta kuin Tigin muotovaahto ... Sain sen Tigin muotovaahdon tässä vähää aikaa sitten ja kun lukasin incin niin näytti kyllä paljon köyhemmältä kuin tuo seppälän muotovaahto, olin ihan yllättynyt !! Tigin lakat nimittäin mun mielestä päihittää markettilakat ihan 10-0, niin muotovaahdon suhteen oli kanssa korkeat odotukset mutta mitenpä kävikään ... Sitä nyt oon vähän testaillut niin ei toistaiseksi kovin kummoiselta edes vaikuta, hitsit. Pitääpä tässä joulun aikana heti testailla tuota seppälän muotovaahtoa (joulun aikana siksi kun se on osa äidille antamastani kosmetiikkapaketti -joululahjasta :)  ja törkeesti tietysti meinaan sitä testailla sitten ;D) , niin raportoinpa sitten kokemukseni taas tänne.
Lainaanpa itseäni ... Eli kokeilin tossa pyhien aikaan tota muotovaahtoa ja täytyy sanoa että se tuntui kyllä jotenkin tosi hyvältä ! Käytin sitä muiden tuotteiden lisäksi pyyhekuivaan tukkaan, sitten föönaus ja suoristus raudalla. Tuntui antavan jotakin extra tukea ja pöyhkeyttä, mutta samaan aikaan tuntui ihan oikeasti jopa pehmentävän ja kiilloittavan tukkaa!
Tuen antamisesta en nyt niin hirveesti osaa loppupeleissä sanoa, kun en ole kokeillut kumpaakaan muotovaahtoa esim. kiharakampausten pohjalle tms.
Mut jos mulla ei ois tota Tigin muotovaahtoa, niin menisin kyllä ehdottomasti ostamaan Seppälästä tuon muotovaahdon, sen verta hyvältä se musta tuntui ja tigi taas ei tuntunut hyvältä! Vaikea uskoa todeksi, että seppälän muotovaahto voittas tigin muotovaahdon, mutta siltä tällä hetkellä kyllä tuntuu  ::) ...

Tuon kokeilun innoittaman menin kokeilemaan sitten myös Seppälän lakkaa ja vahaa ... Se oli virhe  :-X !!! Vaha on varmaan surkeinta vahaa mitä ikinä olen kokeillut, ei mitään pitoa ja koostumus tosi rasvaista, nihkeää.
Lakkojahan samalta merkiltä näyttää Seppälässä olevan kolmea vähän erilaista, ostin tätä uusinta mallia ... Pitäs muka siinäkin olla super strong pito ... joo o, jep jee ... Siis niin huono pitoa saa hakea, en tajua ... Ihan kuin ois pelkkää ilmaa suihkinut pullosta, ei pienintäkään vaikutusta, ei minkäännäköistä pitoa  :o !!
Ainut hyvä puoli tuossa lakassa oli se, että ensimmäinen lakka johon olen törmännyt, että se ei tuoksu "lakkamaiselle" vaan hyvälle ja miedohkolle. Suihke on myös hyvin tasainen, eikä tippaakaan kastele tukkaa. Tuntuu myös jostain kumman syystä jopa aavistuksen pehmentävän ja kiilloittavan tukkaa. Eli hyviäkin puoli löytyy tuosta lakasta, mutta lakan tärkein tarkoitus on se pito, niin sitä ei kyllä tuosta löydy joten sinänsä aivan turha tuote!
En tiedä sitten oisko ne Seppälän kaks muuta lakkaa parempaa pidoltaan, mutta eipä paljon tee enää mieli kokeilla niitä.
Viimeksi muokannut -kata-, 10 Tammi 2007, 13:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Markettimuotoilutuotteista mun suosikki on Lorealin Studio Line Invisi FX Micro-Fine hiuslakka. Välillä kokeilen muitakin mutta palaan epäonnistuneiden kokeilujen jälkeen aina tähän. Pitää minkä lupaa, ei tahmaa tai koveta hiuksia mutta pitää kampauksen kuosissa.

Erisan oli mun edellinen kokeilulakka, siitä ei ollu mun hiuksille muuta kuin haittaa >:( Ei pitänyt yhtään mitään, teki vaan hiukset oudon liukkaiks ja lähmäisiksi, ei siitä oo edes arkipäiväkäyttöön :-\
LaMaariah
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Joulu 2006, 18:22

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja LaMaariah »

Markettimuotoilutuotteista löytyy joitain ihan toimiaviakin tuotteita, esim Herbinan muotovaahto. Kestävin muotovaahto mitä minulla on ikinä ollut.
1CMii, mustanruskeat kevytvärjätyt vyötäröpituiset hiukset
-tiina-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 56
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 10:40

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -tiina- »

Minä olen kyllä tykännyt tuosta seppälän uudesta lakasta,toinen pullo on menossa.Minun hennoille hiuksille pito on sopiva.Ja tuoksu tosiaan miellyttävä.
Proffs serum muotovaahto on myös nykyisin suosikkini,antaa rakennetta mutta ei koppuroita.Käytän sitä pituuksiin ja tyveen jotain jämäkämpää ainetta jotta saan kohotusta.
Vahaa ei meidän seppälässä näkynytkään,shampoot ja hoitoaineet näkyi olevan sitä tyypillistä markettituotetta.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -kata- »

^siis onko siinä pitoa, oikeesti  ::) ?! Mä oon vissiin ihan pöljä  ;D kun en löydä siitä minkäänlaista pitoa ... Hetken ehkä tuntuu siltä että jotain ehkä kenties on tukkaansa suihkaissut, mutta sepä siitä sitten. Muuten lakka tuntuisi olevan jotenkin tosi hyvää, antaa kiiltoa ja jopa pehmittääkin. Ainut mikä jostain syystä mulla ton lakan kohdalla on se, että sitä tuntuu menevät todella herkästi hengitysteihin ja rupeaa yskityttämään. Mutta niin, kun sitä pitoa ei tässä tukassa tolla saa aikaiseksi, niin en varmaan osta toiste.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Haylie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 23 Elo 2006, 20:52

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Haylie »

XZ:in muotoiluneste kuuluu kyllä jokapäiväiseen käyttöön, sarjan hiuslakka kanssa ihan jees.
1bMii
-tiina-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 56
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 10:40

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -tiina- »

No minun haivenille se pito riittää.Eihän se nyt tietenkään ole samaa luokkaa kuin mitä esim. mustalla osiksella saa aikaan.Olen aina käyttänyt lakkaa ja kovasti mutta nyt yritän siirtyä pehmeämpään linjaan ja siihen proffs on sopiva.Käytänhän minä tietysti muitakin tököttejä,kuten vahaa, muotoilussa.
petomaani

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Ostin Wellan Mess Constructor Ultra Strong muotoiluvoidetta. Testataan.. ja kerrotaan tuloksista sitte :)
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

musta lorealin Hot Straight on ihan hyvä muotoiluvoide. Tähän tukkaan toimii. Ja samoin Lorkun Hot- muotovaahto- se joka aktivoituu lämmöstä.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Vastaa Viestiin