Markettien muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Loreal Studio Line, Out of bed Modelling fibre cream -muotoiluvoide on yllättävän hyvää ! Kateltiin miehen kanssa yks päivä kauppojen hyllyjä, että ostaskohan jonkun vahan tms. kokeiltavaksi, niin tuo tarttuikin sitten tollanen muotoiluvoidepurkki mukaan. Mitään ei siltä kyllä odotettu, aateltiin että on varmaan ihan yhtä turhan kanssa kuitenkin, että ei siitä varmaan mihinkään ole jne.
Noh, saatiinpa yllättyä positiivisesti ! Muutamia kertoja sitä oon miehen tukkaan nyt testaillut kun oon sille kampausta väsertänyt, niin kyllä täytyy sanoa, että toimii yllättävän hyvin miehen lyhyessä itsepäisessä tukassa! Tuntuu antavan oikein mukavasti pitoa, mutta ei tunnu tukassa sinänsä, ei jää tahmaiseksi tms. Toimii kuivaan tai pyyhekuivaan tukkaan, toimii yhdessä esim. geelien kanssa ja tuntuu sopivan melkein minkä kanssa vain tai yksistään käytettynä. Vau !
Näiden kokemusten perusteella, saattaapi jäädä miehen vakituiseen käyttöön tuo tuote.

Oliskohan marketeissa mitää muita hyviä muotoiluvoiteta, vahoja yms. Ei hirveesti loppujen lopuks ole valikoimaa mitä olen katellut ... Wellalta ei paljon tee mieli testailla mitään, kun niitten lakkoja ollaan testailtu eikä niistä yhtään olla tykätty. Oiskohan Fructiksella mitään hyviä tai jollakin... Pitäs kattoo joku kerta jos uskaltautuis kokeilemaan jotain muutakin vielä.

D:fi :in se joku vihreäkorkkinen muotoilutuote purnukka pitää kyllä joskus vielä testailla. Ei siis ole marketista, mutta LF:stä voisi joskus tilailla.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Tristy

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Löytyyköhän marketista Tigin Hard to get -vahaa vastaava tuote? Se kun on koostumukseltaan kuivaa, ei-rasvamaista ja kovaa. Eli juuri sellaista mitä pitäisikin olla. Tigillä on vaan hintaa vähän liikaa (n. 30€). Harmi kun vahoista ei ole testereitä :P
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Käytän lakkaa muutamia kertoja viikossa, ja siihen on kelvannut Wellan mikälie sinisessä purkissa oleva todella kevyt lakka. Sellainen kiva mitä voi suihkia pelkäämättä koppuroitumista ja antaa hieman pitoa.

Mutta..Olettekos kokeilleet Dailyn lakkaa? ;D Ei todellakaan sovi edellämainittuun pieneen pitoon tai suihkia pelkäämättä - mutta sen koppuroiva ominaisuus tekee sen aivan loistavaksi tyvikohotukseen. Jos haluaisin keesin tai muuta vastaavaa kampausta jonka tarkoitus on pysyä pystyssä - Dailyä kehiin 8)
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Oon täysin kyllästynyt Osiksen (hiuslakan) tuoksuun  :P Käytsinyt uskollisesti jo monta vuotta.
Tosta edellisestä kommentista päätellen voisin ostaa poikkikselle tota dailya, jos kerta pitää keesinki jämäkästi taivasta kohti. Itse voisin harkita niitä Seppälän Proff/tms pinkki-pulloisia lakkoja. Jostain vuosien takaa sellanen mielikuva et ne tuoksuis hyvältä?? Kokemuksia?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Jadele »

^Täältä löytyy yksi joka käyttää Dailyn lakkaa ja tosiaan juuri sen pitonsa vuoksi. Hiukseni ovat lasimaiset ja lätsähtävät helposti joten mitä kovempi lakka sen parempi :) En tosin suihkuttele lakkaa koskaan pituuksiin ettei taas sitten kuivata tai jätä kertymiä.

Toinen todella hyvä lakka on tämä uusi StudioLine Fix&Shine punainen pullo eli Mega strong hold.
Lähtee ihan hyvin pois pesuissakin kun jotkut lakat jättävät sellaista valkoista hilseen näköistä hiuksiin jota ei saa pois millään ja jostain kuulinkin että se silikoni tukkii hiussuomut siksi tuo valkoinen hilse ilmiö.

Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Kis Kis kirjoitti: Itse voisin harkita niitä Seppälän Proff/tms pinkki-pulloisia lakkoja. Jostain vuosien takaa sellanen mielikuva et ne tuoksuis hyvältä?? Kokemuksia?
Hyviä hiuslakkoja -topicissa taisi olla tästä jonkin verran keskustelua. Kannattaa lukaista läpi :)
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -kata- »

^^Myös tältä palstalta, ihan edelliseltä sivulta 4 löytyy mun ja yhden muun kokemuksia Seppälän lakasta :) !
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
kukkaistuuli

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja kukkaistuuli »

Mulla jostain syystä Lorealin marketissa myytävät tuotteet esim.  muotovaahto (en muista nimeä) aiheuttaa ihan kauheen kutinan, vaikka en sitä edes päänahan lähelle laita. Mutta lyhyehköissä hiuksissa sitä hiusten osaa jossa muotoilutuotteita on, joutuu väkisinkin kosketuksiin päänahkan kanssa...
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja calypso »

Jadele kirjoitti: ... jotkut lakat jättävät sellaista valkoista hilseen näköistä hiuksiin jota ei saa pois millään ja jostain kuulinkin että se silikoni tukkii hiussuomut siksi tuo valkoinen hilse ilmiö.
Minun mielestä se on hartsia se valkoinen mitä jää hiuksiin. Silikonihan kuitenkin lähtee hartaalla syväputsarin käytöllä mutta joskus vuosia sitte käytin muistaakseni jotain Taft(?) markettilakkaa ja se jätti hiuksiin sellaista valkoista palluraa hiuksen pintaan eikä lähtenyt millään muulla kuin saksilla  :-X
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

^ se on nimenomaan hartsia, ei hilsettä. Hartsia on karkeasti sanottuna jokaisessa lakassa ja se suuri syy kampaajien hengitystieongelmille. Itse olen kyllä saanut nuo irti öljyhoito-syväputsari-tehis -yhdistelmällä
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Lauris
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 22 Elo 2006, 11:54

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lauris »

Onkos kukaan kokeillut XZ:n Tyrni-muotovaahtoa ja hiuslakkaa? Ovat kaiketi uutuustuotteita...
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Täällä on ainakin funky_chickenin mielipide tuosta tyrnihiuslakasta, muuten ei ole paljoa kommentteja silmään sattunut: http://juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=4.msg204573#msg204573. Minuakin kiinnostaisivat lisäkommentit etenkin tuosta hiuslakasta, on kätevän pieniä pulloja myynnissä ja sellaisen voisi käsilaukkuhätävaraksi hankkia.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Bimmer
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 173
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:36

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Bimmer »

Lauris kirjoitti: Onkos kukaan kokeillut XZ:n Tyrni-muotovaahtoa ja hiuslakkaa? Ovat kaiketi uutuustuotteita...
Hommasin tuon Tyrnimuotovaahdon, mutten ole vielä ehtinyt kokeilemaan. Käytössäni on vielä ihan tavallinen XZ:n muotovaahto, josta kyllä tykkään. Ei koppuroita hiuksia tuo ainakaan. Tuo on vaan niin riittoisaa, ettei meinaa millään loppua, että pääsisin testailemaan uutta(ja mulla on nyt periaate, että uutta ei aloiteta ennenkuin vanha loppuu). Mutta laitan heti kommenttia kyllä, kun olen testannut tuota Tyrniä...odottaa malttamattomana...
suhina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 15 Loka 2006, 23:50

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja suhina »

^Mulle tuli päänsärkyä siitä hajusta. Ostin sitä sellaisen pikkupullon laukkuun hätävaraksi, mutta taitaa jäädä käyttämättä..
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Markettien muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

Mulla olis hakusessa jokin mömmis, joka silottais pitkät, hapsottavat hiukset  >:( Silky Smootheja ja vaikka mitä kaikkea on kokeiltu, mutta ei auta. Hiukset tuntuvat kyllä pehmeiltä, mutta kuivuttuaan yksittäiset karvat sojottaa minne tahtoo. Aikani ketjua luskeltua päädyin kahteen tuotteeseen ja oonki nyt kahden vaiheilla. Neuvotkaas, kumpi olis teidän mielestä silottavampi Schwarzkopfin Taft-kiiltovaha vai XZ-volume care muotoiluvoide? Toi XZ epäilyttää kun nimessä on volume care, onko se sitten jotenkin tuuheuttava? Toisaalta plussana olis se UV-suoja :-\ Jos joku vertailupohjaa kaipaa, niin esim. Joicon Creme Elixir (joka sekin on muotoilutuote) ei tunnu mun hiuksissa pätkääkään miltään, ei silota sitten laisinkaan :D Enkä kyllä mitään hoitavaakaan ominaisuutta siinä huomannut :-X

Edit. Onko tietoja löytyykö tosta Taftin vahasta alkoa?
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Vastaa Viestiin