Sivu 1/1

Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 30 Joulu 2006, 23:02
Kirjoittaja Luna
Missähän menee vikaan kun minun vinyl glam ei oikein toimi. Kun laitettaessa tulee kiiltoa, mutta hetkessä se häviää ja näyttää samalle kuin ei olisi laittanutkaan. Hairlekiiinistä ostin niin ei vika voi olla siinäkään etteikö olisi aitoa tavaraa.

Siirsin näitä Redken-ketjun muutamia viimeisimpiä muotoilutuoteviestejä tänne ja aloitin samalla oman keskustelun Redkenin muotoilutuotteille. -Luomo-

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 20:27
Kirjoittaja Neo
Nyt täytyy pyörtää sanani align-suoristusvoiteen suhteen. Ensimmäisen muutaman kerran aine toimi kuin unelma;suoristi hyvin ja jätti hiukset pehmeiksi. Nyt tuntuu etten saa mitään muuta vaikutusta siitä irti kuin tajuttoman likaisen tuntuiset hiukset. Suoristustehokin on hävinnyt  ??? Harmittaa kyllä, luulin jo löytäneeni vakisuoristusaineksen.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 22:33
Kirjoittaja pinkfrank
Mäkin olin aika pettyny tohon Aligniin. Kyllähän se lämmöltä suojaa, mutta ei se mun kutreja pidä yhtään sen kauempaa suorana kuin esim. Tigin Smooth&Shine/Spritz&Shine.
Kaiken kaikkiaan aika pettymys tuo Align, lämpösuojia saa halvemmallakin ja vielä ilman alkoholia. Ja haiseekin ihmeellisen miehekkäälle  ::)

Tosin en tiedä minkälaista myrkkyä nää karvat tarvis pysyäkseen suorina kauemman kuin tunnin suoristuksen jälkeen...

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 00:58
Kirjoittaja Lafanque
Kirjoitellaanpa nyt tähänkin ketjuun, vaikka olenkin Redkenin muotoilutuotteista jo sanonut vaikka mitä. Align toimii mulla edelleen mielettömän hyvin, ehdottomasti paras suoristaja tälle tukalle. Hiukset pysyy kiiltävän tikkumaisen suorina kauniisti tuon käytön jälkeen. Jos tämänkaltaisia voidemaisia suoristajia myytäisiin enemmän niin ostaisin tosi mielelläni. Tykkään tästä enemmän kuin suoristavista suihkeista, vaikka mun tyyli onkin se että en koskaan käytä Alignia kahtena peräkkäisenä päivänä. Tämä johtuu vain siitä etten tykkää laittaa tukkaani voidemaisia tuotteita ihan hirmuisia määriä, joten kevyet suoristavat suihkeet tuntuu hyvältä vuorottelulta voidemaisten tuotteiden kanssa. Spray starch onkin sitten paras suoristava suihke mun hiuksille, ja tää on lukeutunut lempparituotteisiin jo kauan.

Kiillotusta& suoristusta/ muotoilua/ sähköisyyden poistamista tekee hyvin Solid water, Outshine ja Lush whip. Outshine olikin eka kiillottava suoristava tuote johon ihastuin Redkenillä, ja siitä lähtien se on ollut ihan number one tuote jonka ohi ei oo ykskään tuote vielä mennyt. Mulla on kyllä hirveen paljon Redkeniltä kuohkeutta/ tyveä kohottavia muotoilutuotteita, joita ei tuu enää käytettyä lainkaan, itseasiassa en oo tainnut koskaan niitä juurikaan edes käyttää. Koitan tässä kovasti tsempata itteeni alkaan käyttään myös niitä, muttakun tällä hetkellä en oikein välitä sellasesta jäljestä jota ne tekee. Molemmat Rough paste vahani annoinkin broidille, niillekään mulla ei ollut mitään käyttöä.

Vinyl glam on edelleen mulla kaikista intensiivisintä & kestävintä lasimaista kiiltoa luova suihke. Vinyl glam= love.

So long heat treat ja Fabricate on usein myös käytössä lämmöltä suojaamisessa, nämäkin oon havainnut tosi jees tuotteiksi. Silti veikkaisin ettei kumpaakaan enää tule uudestaan ostettua, kun eivät kuitenkaan ihan vastaa sitä mitä nykyään haen tuotteelta. Muistan muuten kun eräs kampaaja kerran kertoi käyttävänsä lyhyiden hiusten muotoilussa yhdistelmää Redken UV Rescue Recovery treat + Tigin Curls rock sarjan Curl amplifier muotoilijaa, äitinikin on tuo combon suuri fani. :)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 09 Tammi 2007, 17:24
Kirjoittaja funky_chicken
Alan olla samoilla linjoilla pinkfrankin ja Neon kanssa - pettymys Aligniin alkaa nostaa päätänsä. Kokeilin tänään suoristuksen apuna muita tuotteita ja tukka tuntuu ihan erilaiselta. Alignin kanssa tulee jotenkin liian sähköinen ja hallitsematon, kummallisen oloinen tukka. Harmin paikka. Tykkään kyllä Alignin voidemaisesta muodosta.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 09 Tammi 2007, 17:51
Kirjoittaja Tiukunen
Luin joskus muistaakseni Iltalehdestä testin jossa testattiin kiiltosuihkeita ja Redkenin Vinyl Glam sai hyvän arvosanan. Kävin sitten Stockmannilla katsomassa kyseistä tuotetta ja hyllyynhän se jäi. Hurjan hintainen (mikä ei ollut yllätys ::)), ja incissä taisi olla peräti ensimmäisenä alcohol denat. Harmillista, olisin muuten mielelläni kokeillut, kun tykkään kovasti kiiltosuihkeista.  ;) Eihän tuota denaturoitua alkoholia tietysti kokonaan voi välttää ja varsinkin kiiltosuihkeissa sitä tuntuu olevan, mutta kun se on ihan incin alussa, ei oikein houkuttele...  :-\

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 20:08
Kirjoittaja babei
Onko kukaan kokeillut Redkenin uudistuneita kiharatuotteita? Siis Fresh Curls -sarjan uusia tuotteita, suihketta ja voidetta? Tai Ringlet -kiharatuotetta?

Munkin täytyy hehkuttaa Alignia suoristustarkoitukseen, se on ihan  :-*

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Tammi 2007, 19:03
Kirjoittaja marrriik
Mulla Align tekee sähköisen, kuivan ja likaisen näköiset hiukset :(

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 18:17
Kirjoittaja Elisa
Viime kampaamokäynnillä Redkeniä käyttävä kampaaja suihkutti viimeistelyksi jotain erityisen pehmeäksi ja kiiltäväksi jättävää ainetta hiuksiini, mutta enpä sitten tullut kysyneeksi mikä tuote oli kyseessä, kun vasta kotona huomasin ihanuuden päästessäni hipelöimään hiuksia kunnolla.  ::)

Olisiko mitään ideoita, mikä tuote olisi voinut olla kyseessä? Olettaisin, että se oli jonkinlainen kiiltosuihke. Ehkäpä Vinyl Glam vai löytyykö Redkeniltä jotain muitakin suihkeita, joilla tulisi vastaavanlainen pehmeä ja sileä tulos? ??? Jännä juttu, jos sisälsi denaturoitua alkoa, kun ei tehnyt yhtään kuivan tuntuiseksi tukkaa..

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 23:04
Kirjoittaja Jadey
Vinyl glam:  Ihan ok tuote, muttei hintansa arvoinen. Tuo kiiltoa ja pieni määrä riittää. Monet halvemmatkin tuotteet ajavat kuitenkin saman asian.

Thickening lotion: Monia tuuheuttajia olen kokeillut ja tää sijoittuu jonnekkin keskivaiheille. Tuuheuttaa jonkin verran, mutta hiukset jäävät hieman nihkeän tuntuisiksi, vaikka laitan aivan pienen määrän tuotetta. Lupaa kiiltoa mutta ei hirveästi sitä tuo.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 25 Tammi 2007, 00:45
Kirjoittaja Lafanque
Elisa kirjoitti: Olisiko mitään ideoita, mikä tuote olisi voinut olla kyseessä? Olettaisin, että se oli jonkinlainen kiiltosuihke. Ehkäpä Vinyl Glam vai löytyykö Redkeniltä jotain muitakin suihkeita, joilla tulisi vastaavanlainen pehmeä ja sileä tulos? ???
Vinyl glamin lisäksi Color extendin Color veil on myös intensiivisesti kiillottava suihke, mutta se on tosiaan samalla myös värisuojasuihke. Muita kiillottavia suihkeita ei Redkenillä näiden kahden lisäksi ole, nuo on molemmat itselleni aivan loistavia.

Voi että tää kuulostaa niin lupaavalta tuotteelta, harmi kun täällä ei myydä;
straight 05 straightening balm
Kick out kinks, curls and frizz with humidity-resistant smoothness. Heat-protective balm streamlines hair with silky shine.
Kuva

Redkenille näyttää tulleen myyntiin Urban element muotoilutuotteita, ihanan näköisiä purkkeja, kunpa rantautuisvat tännekin, etenkin 13 nylon clay nylon-infused clay kiinnostaa. Käytin tänään suoristuksessa Spray starchia ja tykkään siitä hirmuisen paljon, tekee kyllä hyvännäköistä kestävää jälkeä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 16 Maalis 2007, 20:50
Kirjoittaja Hunajapupu
^Tuo straightening balm voisi olla kiva tuote, pitää joskus mahdollisesti testailla. Eiköhän tuokin rantaudu Suomeen piakkoin jotta pääset Fankku testailemaan ja raportoimaan sitten mulle että millainen tuo oni! Eikös olekin hyvä toimintasuunnitelma? ;)

Align ei mulla valitettavasti oikein toimi. Senhän pitäisi suoristaa jo ihan fööninkin kanssa suht hyvin ja suoristusrautojen kanssa tulee sitten vielä suorempi tulos, LookFantasticin mukaan ainakin:

    * Apply to your damp hair
    * Brush through to evenly distribute product in your hair
    * Blow-dry straight
    * Flat-iron for stick straight results

En yleensä jaksa käyttää suoristusrautaa vaan pelkästään föönaan eikä tuo Align toimi mulla föönin kanssa mitenkään kummoisesti, hiukset on ihan saman näköiset kuin jonkin muunkin ei-suoristavan muotoilutuotteen kanssa tai jopa ilman muotoiluainetta. Lisäksi hiuksista tulee helposti jotenkin likaisen ja lähmäisen näköiset, olen kokeillut eri määriä mutta jos laittaa vain pumppauksen tai kaksi pitkiin hiuksiin niin Alignin tulos on vieläkin huomaamattomampi ja sitten kun laittaa kolme tai neljä pumppausta niin on likaisen näköiset hiukset. Vaikea päättää että paljonko tuota sitten laittaisi.

Lisäksi inhoan Alignin hajua ja olen mahdollisesti jotenkin allerginen tuotteelle, koska kun käytän sitä niin vaikka pesen laittamisen jälkeen kädet huolellisesti pariinkin kertaan niin kämmeniäni kutisee usein jälkeenpäin. Muiden muotoilutuotteiden kanssa en ole tuollaista huomannut. Kokonaisuutena täytyy todeta että Align oli minulle hukkaostos, käyttelen kuitenkin pois tuon kun tuossa on sentään lämpösuoja. En osta toiste eikä ole minusta hintansa arvoinen. Hyvä että tuo kuitenkin toimii esim. Fankulla hyvin. :) Muuten olen minäkin ollut Redkenin tuotteisiin tyytyväinen.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 16 Maalis 2007, 22:20
Kirjoittaja babei
Ostin eilen Glass look -seerumin ja Spray Starchin. Molemmat vaikuttaa tosi hyviltä tuotteilta! Glass look on siis kiiltotippamainen tuote, mutta ehkä hieman ohuempaa. Kiillottaa ja silottaa aivan ihanasti ja vaikuttaa todella riittoisalta. Spray Starchia käyttelin äsken suoristusraudan alle ja tykkäsin tosi paljon  :)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Maalis 2007, 01:31
Kirjoittaja Lafanque
^ Onko Glass look kenties vihdoinkin rantautunut Suomeen vai onko tuo jostain muualta ostettu? Mä ostaisin sen heti jos sitä jostain Hesasta saisi. Kuulostaa ja vaikuttaa myös nettisivujen perusteella ihan täysin mun tyyliseltä tuotteelta. Spray starch on loistokamaa, tulee kestävän suoraa ja sileän kaunista jälkeä, mulla on sekä se vanhempi versio että tämä ulkoasultaan uudempi pullo.

Hunajapupu kirjoitti: ^Tuo straightening balm voisi olla kiva tuote, pitää joskus mahdollisesti testailla. Eiköhän tuokin rantaudu Suomeen piakkoin jotta pääset Fankku testailemaan ja raportoimaan sitten mulle että millainen tuo oni! Eikös olekin hyvä toimintasuunnitelma? ;)
No toki! Näin tehdään. Sulla on Hunis sitten kerrassaan loistavia ideoita ja suunnitelmia, mistä sä oikein keksit moisia ;)! Mä raportoin sulle oikein mielelläni ko. tuotteesta kuhan saisin senkin käsiini jostain.

Ikävää kuulla ettei Align toimi sulla. Mähän en itse fööniä juurikaan käytä koska pyrin sitä parhaani mukaan välttämään, tulee rautoja käytettyä kuitenkin 5 kertaa viikossa. Oon todella pahasti jo rauta addicti, tarkemmin sanottuna ghd addicti, emmä muihin rautoihin oo friiksahtanut. Edelleen teen niin että laitan Alignia tukkaan ainoastaan pesupäivien jälkeisinä aamuina, muina päivinä käytän suoristuksessa suihkemaisia tuotteita. Alignia en oo koskaan laittanut yhtä pumppausta enempää, ei oo itse asiassa edes tullut mieleenkään laittaa yhtään enempää sillä tuo riittää vallan mainiosti vaikka tätä tukkaa riittääkin jo lantiolle saakka. Pesupäivän jälkeen mun tukka vaatii aina kovempaa suoristusta kuin muina päivinä, ja koska Align suoristaa mulla kaikista parhaiten ja kestävimmin, niin siksi laitan sitä aina niinä päivinä. Mä tykkään sen tuoksustakin ja kaikinpuolin miellyttävä tuote. Mutta tosiaan harmi että sulla noin ikäviä kokemuksia, sun viesti oli kyllä jotenkin niin suloinenkin kun luettelit kaikki mahdolliset viat tuotteesta yksi toisensa jälkeen :D! Mä kun jaksan yhä innostua hirveesti tästä tuotteesta.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 18 Maalis 2007, 16:31
Kirjoittaja babei
Ostin Glass lookini ihan Suomesta, Jyväskylästä tarkemmin sanottuna  :) Eli jos se on rantautunut tänne Keski-Suomeen, niin luulisi Helsingistäkin löytyvän...

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 19 Maalis 2007, 07:36
Kirjoittaja Hunajapupu
Glass kiinnostaa muuten minuakin joten kirjoitelkaahan käyttökokemuksia kunhan ehditte testailla sitä, babein viestin mukaan toimii ainakin hyvin ja kuulostaa oikein kivalta tuotteelta. :)

Pitääpä muuten minunkin kokeilla Alignia kuiviin hiuksiin kuten Fankku, ainakin siis käsitin että et kostuta hiuksia enää aamulla kun laitat Alignia? Tähän asti olen käyttänyt tuota ohjeiden mukaan kosteisiin hiuksiin ja niissä ei tosiaan suoristusmielessä eroa paljon huomaa laittoi sitten 1, 2, 3 tai 4 pumppausta, hiukset ainoastaan näyttävät likaisemmilta jos laittaa enemmän. Tigin After Party siloittaa ainakin kuivia hiuksia todella hyvin jo pienellä määrällä, jospa Alignkin toimisi samoin. :)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 19 Maalis 2007, 09:45
Kirjoittaja babei
Jep, Glass toimii edelleen kuin unelma. Tykkään. Lähinnä oon laittanut tota latvoja silottamaan ja kiillottamaan, koko hiuspituuteen ehkä liian raskas tuote.

Mulla Align toimii sekä kosteaan että kuivaan hiukseen laitettuna. Kuivaa tukkaa se silottaa ihan mainiosti mielestäni, ja juuri suoristusraudan kanssa saan todella hyvän tuloksen.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 19 Maalis 2007, 12:56
Kirjoittaja Hunajapupu
babei kirjoitti: Jep, Glass toimii edelleen kuin unelma. Tykkään. Lähinnä oon laittanut tota latvoja silottamaan ja kiillottamaan, koko hiuspituuteen ehkä liian raskas tuote.
Hyvä hyvä, latvoihin nimittäin olen tuota itsekin lähinnä suunnitellut. :)

Touch Control Texture Whip
voisi myös olla jossain vaiheessa hankintalistalla, tuuheuttavat tuotteet kiinnostavat aina. Tässä vähän kuvausta LookFantasticin sivuilta:

"Redken Touch Control will let you create incredible volume, shape, movement and definition without being stiff. This texture whip mousse is lightweight and has mild control for naturally gorgeous hair.

Redken Touch Control Texture Whip provides anti-breakage and heat protection while building strength and fullness into your chosen hair style. It also feels fresh and clean to the touch."

Rough Paste kuulostaa kans kiinnostavalta:

"Get rough and ready New York style, with this Redken Rouch Paste. This great styling product will create a bold, ragged texture with non-stop separation.

This Redken Rough Paste will give your hair medium hold, and stay pliable so you can work and rework it through your hair, easily moulding and shaping strong, directional styles with a flexible hold."

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 19 Maalis 2007, 21:40
Kirjoittaja Lafanque
Mäkin ostin lauantaina Glass lookin, todella ihanaa kun sitä vihdoinkin löytyi täältäkin! Kokeilin tuota tänään ja oli vähintäänkin yhtä hyvää kuin mitä uskalsin odottaakin. Kiiltotippaseerumit on todella paljon mun mieleen, ja tämän tuotteen lisäksi mm.Tigin Dream drops ja Girl toys + Paul Mitchellin Gloss drops on ihan vastaavia huippuhyviä tuotteita, tykkään kaikista kovasti. Glass lookia sipaisin koko tukkaan juuresta pituuksiiin kaks pientä pisaraa, ja tuli todella sileää, voimakkaan kiiltävää hienoa jälkeä. Ihanan riittoisaa tämäkin tuote kun kaksikin pisaraa riitti mun tukalle ja kiilto oli todella kestävää.
Hunajapupu kirjoitti: Pitääpä muuten minunkin kokeilla Alignia kuiviin hiuksiin kuten Fankku, ainakin siis käsitin että et kostuta hiuksia enää aamulla kun laitat Alignia?
Mä en tosiaan koskaan laita kosteisisiin hiuksiin muotoilutuotteita, ainoastaan kuivia hiuksia muotoilen ja Alignia en oo myöskään kokeillut kuin kuiviin hiuksiin. Kokeile säkin ihmeessä niin, toivottavasti saisit sen vielä toimimaan!  Mulla tää tekee todella vakuuttavaa jälkeä.

Tuota Huniksen mainitsema Rough pastea mulla oli vielä hetki sitten x2, mutta annoin ne pois kun en vahoja kyl oikein voi käyttää enkä tarvi niitä mihinkään. Otsisaikoina käytin tuota otsikseen satunnaisesti, ja tykkäsin tuotteesta kyllä paljon.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 20 Maalis 2007, 09:29
Kirjoittaja peppi
Olen käyttänyt pari purkkia tuota Rough pastea ja oon tykännyt. Sillä saa todella kivasti muotoiltua hiukset (varsinkin kun kerrostetut ja lyhyet) ja piponkin jälkeen ellei ole lakkaa laittanut pienellä pöyhinnällä on hiukset taas kuosissaan. Mieto tuoksu, levittyy hyvin ja purkkikin on kätevä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 10 Huhti 2007, 19:46
Kirjoittaja marrriik
Kannattaisikohan ostaa tuo Rough paste vai esim. tigin manipulator?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 10 Huhti 2007, 20:20
Kirjoittaja Hunajapupu
Align alkoi muuten toimia mun hiuksissa yhtäkkiä ihan hyvin. Laitan kosteisiin hiuksiin, föönaan kuivaksi ja harjaan kevyesti ja hiukset on sileät ja kiiltävät. Outoa miten tämä voi tuntua näin erilaiselta nyt, vaikka käytän samoin kuin ennenkin.  ??? Johtuisikohan sitten siitä jotenkin, että tuossa talvella hiukset oli muutenkin kenkummat ja likaantuivat nopeammin jne joten ehkä kaikki muotoilutuotteetkaan eivät sitten toimineet niin hyvin silloin. Hyvä homma että Align toimii nyt paremmin, voi käytellä tätä taas hyvillä mielin. :) Ainoa miinus tulee siitä, että tuoksu ei edelleenkään kauheasti miellytä ja kädet kutiavat yhä jonkin verran kun tuota laittaa.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 10 Huhti 2007, 21:04
Kirjoittaja peppi
marrrika kirjoitti: Kannattaisikohan ostaa tuo Rough paste vai esim. tigin manipulator?
Tuo Rough paste ei ehkä ole niin tahmeaa kuin Manipulator eikä sitä saa niin helposti laitettua liikaa ja lähtee käsistä pesemällä helposti pois ja ehkä pitoakin on minun mielestä hiukan enemmän. Tykkään molemmista. Vaikea valinta eikä tästä tainnut apua olla  ;)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 11 Huhti 2007, 00:51
Kirjoittaja marrriik
^ On todella jännää kun vuodenaikakin tuntuu vaikuttavan niin paljon eri tuotteiden toimivuuteen :)

Taidan ehkä kokeilla redkeniä nyt tässä tapauksessa. Tigin tuotteissa panostetaan mielestäni liikaa tuoksuihin ja hauskoihin purkkeihin. Toki poikkeuksiakin on :)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 13 Huhti 2007, 17:02
Kirjoittaja babei
Hunajapupu kirjoitti: Align alkoi muuten toimia mun hiuksissa yhtäkkiä ihan hyvin. Laitan kosteisiin hiuksiin, föönaan kuivaksi ja harjaan kevyesti ja hiukset on sileät ja kiiltävät. Outoa miten tämä voi tuntua näin erilaiselta nyt, vaikka käytän samoin kuin ennenkin.  ??? Johtuisikohan sitten siitä jotenkin, että tuossa talvella hiukset oli muutenkin kenkummat ja likaantuivat nopeammin jne joten ehkä kaikki muotoilutuotteetkaan eivät sitten toimineet niin hyvin silloin. Hyvä homma että Align toimii nyt paremmin, voi käytellä tätä taas hyvillä mielin. :) Ainoa miinus tulee siitä, että tuoksu ei edelleenkään kauheasti miellytä ja kädet kutiavat yhä jonkin verran kun tuota laittaa.
OT, mutta oon huomannut saman ilmiön: talvella useimmat suihkemaiset tuotteet keveytensä vuoksi toimii paremmin, ja kesällä taas voidemaiset. Varmaan ilmankosteus yms. seikat vaikuttaa. Mutta onpahan taas yksi hyvä syy ostella erilaisia hiustuotteita  :) Kiva että sait Alignin toimimaan, itse tykkään siitä edelleen.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 24 Huhti 2007, 21:55
Kirjoittaja Lafanque
Mä olin tänään Peilissä eräällä mieskampaajalla jolla oon kerran aiemminkin ollut, tällä kertaa tuli aivan erilainen tulos kuin aiemmalla. Mun vakkari käyttää aina poikkeuksetta pesussa/hoidossa Redkeniä ja muotoilussa Tigiä, tämänpäiväinen kampaaja käytti muotoilussakin Redkeniä ja muotoili muutenkin mun tukkaa aivan erilaisella tyylillä ja otteella. Laitettiin Guts volume spray foamia ennen föönausta ihan kauttaaltan hiuksiin, ja tästä tuli siis aivan valtaisa. Mulla on itellänikin tuo Guts, kuten lähes kaikki Redkenin muotoilutuotteet, mutta oon käyttänyt tuota tasan kolme kertaa koska en nykyään tykkää tehdä tukkaa yhtään tuuheammaksi kuin mitä se luonnostaan jo onkin.

Sanoin heti kampaajalle että jospa ei kuitenkaan laitettaisi mitään voluumituotteita, mutta kun se niin kovasti halusi koittaa niin annoin mennä, välillä pitää olla hieman radikaalimpi kun normaalisti oon niin ylitarkka siitä mitä mun hiuksiin laitetaan 8) Ihan mielenkiintoista kyllä itekin nähdä miten sellaiset tuotteet toimii mun tukassa joita en ite halua useinkaan laittaa. Guts todella tekee muhkeaa valtaisaa upean kestävää mutta luonnollisen näköistä jälkeä. Enpä muistanut että se ihan näin tehokas on. On tää tavallaan ihan jees kun pituutta tukalla lantiolle saakka, piikkisuora, ja paksuutta nyt ko. kampaajan jälkeen aivan ennennäkemätön määrä. Mut enivei, tällainen paksuus kutreissa ei oo kuitenkaan mun juttu, eli tuskin tulee jatkossakaan Gutsia tai muita voluumituotteita juurikaan käytettyä. Mutta mielenkiintoista vaihtelua tietenkin!

Glass look toimii yhä edelleen yhtä loistavasti ja on kyllä ihanaa että sitä vihdoinkin saa Hesasta.

Ja mukava kuulla että Align on alkanut toimimaan Huniksella.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 25 Kesä 2007, 10:07
Kirjoittaja Mella
Mitkä Redkenin muotoilutuotteet tekis hiuksista tuuheat/sileät/kiiltävät? En ole vielä näitä ostellut mutta nyt tekisi mieli kokeilla.  ;D Selailin jo ketjun läpi ja pistelin muistiin tuotteita, mutta onko mitä muutakin?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 11:42
Kirjoittaja babei
^Sileyttä ja kiiltoa saa ainakin Outshinella (muotoiluvoide), Spray Starchilla (lämpöaktiivinen ja lämmöltä suojaava muitoilusuihke), Glass Look -seerumilla ja Align - suoristusaineella. Näistä itselläni kokemuksia, ja kaikki todella mainioita tuotteita. Sittenhän Redkenillä on mm. Vinyl Glam (tjsp), kiiltosuihke, mut sitä en oo ite kokeillut. Tuuheuttavista Redkenin tuotteista mulla ei myöskään oo kokemusta. Mutta yhtälö tuuhea/sileä/kiiltävä onnistuu omaan tukkaan ainakin niin, että ensin föönauksen alle jokin tuuhentava ja rakennetta antava aine, ja kuivat hiukset siloitan ja kiillotan siihen tarkoitetuilla aineilla.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 12:46
Kirjoittaja Mella
Kuulostaapas monimutkaiselta, mutta oppia ikä kaikki. Olen nimittäin aika ensiluokkalainen laittamaan hiuksiani.  :P

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 15:27
Kirjoittaja babei
^Jeh, mut hiustenmuotoilun ihanuushan on just se että saa käyttää ja ostaa sen tsiljoona purkkia ja purnukkaa joita kaikkia "oikeesti" tarttee  8) Ite teen muotoilun oikeestaan aina vähintään kahdella tuotteella, usein jopa kolmella  ;) ...En tiedä oisko Redkenillä sit joku aine joka tekis noita kaikkia eli tuuhentais, silottais ja kiillottais, jos on niin saa kertoo mullekin. Mut Tigin puolelta tuli mieleen Smalltalk, eikös tuon luvata ainakin tuuhentavan ja silottavan?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 19:08
Kirjoittaja Mella
On minulla tuo small talk mutta nyt himottaakin  nimen omaan nuo Redkenin muotoilutuotteet. Käytänhän minä tietysti jo juuriin Tigin Queen for a dayta ja superstaria ja small talkia latvoihin että kyllä minun pitäisi aika nopeasti oppia käyttämään myös useampaa redkenin muotoilujuttua tukkaani. ;)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 19:47
Kirjoittaja Luna
^Minusta Redkenillä on ehkäpä parhaat muotoilutuotteet jos ajatellaan brändien muotoiluja kokonaisuutena. Tekee mitä lupaa ja mielestäni mukavan monipuolisesti tuotteita. Tigit ei jostain syystä ole minua niin vakuuttaneet vaikka niitä on tullut paljon kokeiltua, ja nyt kn katsoo muotoiluarsenaaliani niin lähes kaikki joita tulee käytettyä ja ostettua uudelleen on Redkeniä. Eli lämpimästi suosittelen Redken-hyllylle hakeutumista  :D

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 20:03
Kirjoittaja -ellis-
Mistä halvimmat Redkenit löytyy?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 28 Kesä 2007, 20:22
Kirjoittaja Luna
^eBaysta, mutta kätevimmin ja luotettavimmin mielestäni Lookfantasticista tilaamalla. Nettiostamisista löytyy hyvin tietoa  :)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 29 Kesä 2007, 11:32
Kirjoittaja babei
Mella kirjoitti: On minulla tuo small talk mutta nyt himottaakin  nimen omaan nuo Redkenin muotoilutuotteet. Käytänhän minä tietysti jo juuriin Tigin Queen for a dayta ja superstaria ja small talkia latvoihin että kyllä minun pitäisi aika nopeasti oppia käyttämään myös useampaa redkenin muotoilujuttua tukkaani. ;)
Katselin Redkenin sivuja ja niillä tosiaan löytyy paljon eri volyymia antavia ja tuuheuttavia tuotteita, ainakin tilaamalla varmasti saa jos ei Suomesta. Ja silottavista parhaimpia ehkä nuo mainitsemani Outshine ja Glass, siis jos ihan sileyttä ja kiiltoa haluaa (ei suoristusta varsinaisesti)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 29 Kesä 2007, 18:21
Kirjoittaja Lafanque
Mella kirjoitti: Mitkä Redkenin muotoilutuotteet tekis hiuksista tuuheat/sileät/kiiltävät? En ole vielä näitä ostellut mutta nyt tekisi mieli kokeilla.  ;D Selailin jo ketjun läpi ja pistelin muistiin tuotteita, mutta onko mitä muutakin?
Tuuheuttavia muotoilutuotteita mä en itse kovinkaan säännöllisesti enää käytä, mutta silottavia, suoristavia ja kiillottavia kyllä. Tuuheuttavia muotoilutuotteita mulla on tosin myöskin suuri määrä omistuksessa, mutta niiden edellisistä käyttökerroista on kulunut jo aika pitkän aikaa eikä aivan tarkkoja muistikuvia niiden toiminnasta enää ole.  Redkenin tuuheuttavista muotoilutuotteista mulla on mm. Full Blast, Clean Lift, Guts, ja näistä  Blastia ja Gutsia oon käyttänyt yhdessä föönin kanssa, mutta koska nykyään pyrin minimoimaan fööninkäytön niin näidenkin tuotteiden käyttö on tosi vähäistä. Clean Liftia aion nyt lähipäivinä kokeilla laittaa tukkaan ilman mitään lämpöaktoivointia, sillä sen pitäisi toimia sellaisenaankin hyvin.
Lämpöaktivoituva Fabricate on tuntunut myös jossain määrin tuuheuttavalta, mutta nykyisin käytän sitä lähinnä suoristuksessa suojauksena. Gutsin muistan tekevän todella valtaisan suurta jälkeä omassa tukassani.

Kiillottavista/silottavista tuotteista omia ehdottomia feivoritteja ovat Lush Whip (ei tosin myydä enää), Outshine, Glass, Vinyl glam mega shine spray, Solid Water (tätäkään ei myydä) ja Electric wax. Muistan edelleen kuinka ostin ekan Outshine purkkini vuonna -03, jolloin myös tein radikaalin muutoksen tukkaan ja leikkautin permiksen kokonaan pois & värjäytin mustaksi. Tuolloin aloin suosia ehdottoman suoraa, kiiltävää ja silkkistä jälkeä hiuksissa, ja Outshine oli ensimmäinen tuote joka teki sitä mitä vaadinkin. Siitä lähtien se on ollut yksi tärkemmistä tuotteistani. Vinyl glam on number one kiiltosuihke, loistavan lasimaista kiiltoa joka kestää. Glassin ostin heti kun se myyntiin Suomessa tuli, pitoa se ei mulle anna, mutta silottaa ja kiillottaa tehokkaasti.

Alignista tykkään edelleen todella paljon, käytän sitä siis yhdessä rautojen kanssa ja tekee hienosti kestävänsuoraa jälkeä, aivan kuten Spray starch. Nyt hieman mietin Satinwearin ostamista, mutta koska en tosiaan juurikaan föönaa niin se lienee suht turha hankinta. Toivottavasti Straightening balm tulisi vielä joskus täälläkin myyntiin!

Niin ja Body Full sarja tuuheuttaa mulla aivan valtavasti, mulla on myös ko. sarjan jätettävät Plump treat ja Weightlifter, mutta näitäkään en ole todella pitkään aikaan kokeillut. Plump treatia voisinkin tänään tai huomenna tesmailla. Plump treatin olisi siis tarkoitus antaa pitkäkestoista kiiltoa, voluumia ja kevyttä kontrollia, ja Weightifter on suunnattu tyven kohottamiseen. Näistä tämä jälkimmäinen on jokseenkin turha tuote mulle, mutta tosiaan tuota ekana mainittua pitääkin pitkästä aikaa kokeilla pian.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 02 Heinä 2007, 23:13
Kirjoittaja Luna
Mikä näistä olisi paras otsatukan muotoiluun, jos on tarkoitus löytää tuote mitä käyttää yksistään lakan kanssa ja lopputuloksen olisi oltava jokseenkin hyvin muodossaan pysyvä mutta ei korppumainen vaan pehmeähkö: Rough Paste, Rewind vaiko Electric Wax?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 02 Heinä 2007, 23:52
Kirjoittaja Erykah
Lafanque kirjoitti: Guts todella tekee muhkeaa valtaisaa upean kestävää mutta luonnollisen näköistä jälkeä. Enpä muistanut että se ihan näin tehokas on. On tää tavallaan ihan jees kun pituutta tukalla lantiolle saakka, piikkisuora, ja paksuutta nyt ko. kampaajan jälkeen aivan ennennäkemätön määrä. Mut enivei, tällainen paksuus kutreissa ei oo kuitenkaan mun juttu, eli tuskin tulee jatkossakaan Gutsia tai muita voluumituotteita juurikaan käytettyä. Mutta mielenkiintoista vaihtelua tietenkin!
Kuulostaa hyvältä  :) Onko tuo siis tarkoitettu lähinnä tyvisuihkeeksi vai miten käytetään? Ja föönaatko/föönasiko kampaaja tuon jälkeen ihan tavallisesti vai jotain pyöröharjaa tms. apuna käyttäen? Tarkoituksenani olisi löytää föönauksen alle tuuheuttava tuote minkä kanssa ei tarvisi tehdä enää muuta ihmeempiä juttuja, kunhan vaan suihkii/levittää ja föönaa. 

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 16 Heinä 2007, 23:12
Kirjoittaja Lafanque
^ En kyllä muista enää millaista harjaa kampaaja juuri tuolloin käytti, enkä uskalla lähteä arvailemaan. Ei siinä kuitenkaan mitn erityisiä kikkailuja tehty, muhkea tulos syntyi tosi vaivattomasti. Föönauksen jälkeen mun tukka vielä suoristettiin ghd:lla kuten aina, ja tuntui kyllä hauskalta kun tukka oli poikkeuksellisen suuri ollen silti samanaikaisesti aivan tikkusuora. Guts on siis pullosta suihkeen kaltaisesti ulos tulevaa vaahtoa, jota voi käyttää sekä aivan kauttaaltaan hiuksissa ja vain tyvessä tuomassa liftausta. Omaa Gutsiani en juurikaan tule käyttäneeksi, mutta molempia edellä mainittuja tekniikoita olen kokeillut ja loistavan suurta jälkeä teki kummallakin tavalla. Omalla kohdallani tämä on ehkäpä suurinta jälkeä tekevä lämpöaktivoituva tuote, tekee itselläni hieman liiallisenkin isoa jälkeä, kuten niin kovin moni muukin muotoilutuote tässä tukassa.

Luna, mulla oli Rough paste käytössä silloinkin kun otsis mulla vielä oli, ja se toimi ainakin erinomaisesti. Kahta muuta mainitsemaasi tuotetta en otsikseen käyttänyt, tällä hetkellä mulla tuo Electric wax kylläkin on, otsista ei vaan enää ole. Rough paste teki tosi kestävää jälkeä joka kuitenkin näytti ja tuntui ihan luonnolliselta, ei siis mitään korppuefektiä. Otsiksesta luovuttani harmittelinkin kun en enää keksinyt vahamaisille tuotteille erityisemmin käyttöä, Rough pasten annoin pois osittain myös sen vuoksi että se teki tosi mattamaista jälkeä, oon aina tykännyt intensiivisesta lasimaisesta kiillosta tukassa. Tokihan tuon päälle voi suihkia kiiltoa tuovaa tuotetta. Electric wax sen sijaan tekee hyvinkin kiiltävää jälkeä. Saattaapi olla että mulla on edelleen vielä yksi Rough paste seisomassa kylppärin kaapeissa koska ostin niitä aikoinaan pari kappaletta, jos näin on niin pitänee raaskia luopua siitäkin.

Urban Experiment linjasta aloin nyt tahtomaan 26 enamel gelia, huomenna kampaajalle ja pitääpä tsekata myydäänkö tätä tuolla. Broidin tukkaa koitin viikonloppuna muotoilla hänen UE:n 13 nylon claylla, ja tulipa kyllä hienoa piikkimäisen eroteltua jälkeä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Heinä 2007, 12:11
Kirjoittaja funky_chicken
Luna kirjoitti: Mikä näistä olisi paras otsatukan muotoiluun, jos on tarkoitus löytää tuote mitä käyttää yksistään lakan kanssa ja lopputuloksen olisi oltava jokseenkin hyvin muodossaan pysyvä mutta ei korppumainen vaan pehmeähkö: Rough Paste, Rewind vaiko Electric Wax?
Mulla on ollut noista Rough Paste ja Rewind. RP:ia käytin silloin, kun mulla oli tosi lyhyt tukka (se 16mm) - ja siihen oli tuo ihan täydellinen tuote. Se on vähän niinkuin "hiussementtiä" :) Rewind taasen oli hyvää pidempään malliin pehmeämmän tuloksen takia, joten noista kahdesta suosittelisin kyllä tuota Rewindia.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 27 Heinä 2007, 09:53
Kirjoittaja Pampula
Helleka kirjoitti: Mä olen hiljalleen oppinut käyttämään Redkenin Thickening Lotionia omille hiuksilleni sopivalla tavalla, eli ihan minimaalisen vähän ja tarpeeksi märkään tukkaan. Tätä on niin kovasti kehuttu, että on paras tuuheuttava tuote, mutta tähän mennessä ei ole saanut aikaan muuta kuin hiusten liimaantumisen yhdeksi pörröiseksi massaksi, josta ei mikään harja tai kampa mene läpi. Oikean määrän etsiminen oli kiven takana, sillä tähän hiusmassaan ei yleensä mikään puoli senttiä ainetta riitä. Mutta tästä aineesta kyllä riittää, ja mielellään vielä vähän vähemmänkin. Eli on ainakin riittoisaa!
Mulla on ihan samanlaisia kokemuksia Thickening Lotionista. Tarpeeksi vähän kun muistaa laittaa, niin tuuheuttaa munkin ohutta, pehmeää hiustani mukavasti. Ja vähänkin liikaa annosteltuna tulee limanen liimaletti. Olen laittanut tyveen Redkenin 10 Guts volume spray foamia ja Thickening Lotionia pituuksiin ja sitten föönannut kuivaksi.

Kuiviin hiuksiin olen käyttänyt Forceful (23) lakkaa, tosi hyvä pito eikä latista, mutta kuivattaa jonkun verran. Millainenkohan Pure Force (20) olis, kun tuotekuvauksessa ainakin luvataan kiiltoa ?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 07 Elo 2007, 15:03
Kirjoittaja funky_chicken
Pampula kirjoitti: Millainenkohan Pure Force (20) olis, kun tuotekuvauksessa ainakin luvataan kiiltoa ?
Mulla on tuota, mutta en kyllä mitään ihmeempää kiiltoa huomaa. (Mun tukka kyllä on muutenkin tosi kiilloton pörhö) Lakkana se on ihan jees; luonnollista, mutta hyvää pitoa ilman koppuratukkaa.

Vs: Redken

Lähetetty: 26 Huhti 2008, 19:38
Kirjoittaja Pampula
Onko kukaan kokeillut uutta, tuuhentavaa vaahtoa: Body Full Carbo-bodifier ? Sitä on mainostettu aika monissa naistenlehdissä, olen aina kiinnostunut kaikista tuuhennusjutuista  ;D

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 15 Touko 2008, 13:26
Kirjoittaja Nyyti
Mitä eroa on Redkenin Outshinella ja Vinyl Glamilla? Tarkoitan kysymyksellä sitä, että mitä eroa ne tekevät hiuksille? Molemmat kai on kiiltotuotteita?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 15 Touko 2008, 16:00
Kirjoittaja babei
^Outshine on voidemainen siloittava ja kiillottava tuote, vähentää pörröisyyttä mukavasti. Vinyl Glam taas on kiiltosuihke. Tätä en ole testaillut, mutta muistaakseni sisältää denat. alcoholia. Outshine ei. Outshinesta oon tykänny paljon, siloittaa luonnontaipuista pörrötukkaa nätisti  :-*

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 19 Elo 2008, 23:29
Kirjoittaja NekoNeko
Onko kukaan bongannut Redkenin Wool Shake 8 -tuuheuttavaa suihketta nettikaupoista? Villa ja muotoilutuote samassa lauseessa tuntuu aivan vastustamattomalta mielikuvalta :)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 16 Loka 2008, 14:03
Kirjoittaja Aquatar
En ole bongannut nettikaupoista, mutta pari viikkoa sitten ostin Wool Shaken kampaajaltani. Siitä lähtien on tullut käytettyä lähes joka päivä, on todella hyvä tuote jos kaipaa vähän karheutta ja kuohkeutta tukkaan :-*

Wool shake sisältää siis jotain puuvillauutetta, täytyy kirjoittaa inci jahka kerkiän. Mun incin lukutaidolla en edes onnistunut bongaamaan ainuttakaan silikonia joukosta :D

Mulla kun on tosi liukkaat ja hennot hiukset jotka lässähtää nopeasti ilman muotoiluja, WS on täydellinen tuote poistamaan sen liukkauden ja saa harottua tuuheammaksi ja antaa samalla nostetta ja tukka pysyy kuohkeampana koko päivän. Tuote on pakattu pumppupulloon ja itse neste on aika paksua möhnää joten pitää sekottaa hyvin huolellisesti.
Pari kertaa olen suihkutellut suoraan tukkaan, mutta paremmin minusta toimii niin että suihkuttaa käteen muutaman pumppauksen ja siitä hieroo hiuksiin.
Ei lähmää vaikka laittaisi kuinka paljon, siitä plussaa! Ainoa "rangaistus" liiasta määrästä on liika karheus ja takkuisuus ;D Ja hyvä puoli myös että ei siis tarvitse föönata tai mitään, kuiviin hiuksiin sen kun levittää.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 22 Loka 2008, 01:05
Kirjoittaja NekoNeko
Mä tilasin omani LFstä ja oon ollut supertyytyväinen. Toi tuntuu samalta kuin Osiksen Dust It -puuteri eli tekee vähän natisevan oloisen märästä tukasta ja antaa ihan megapaljon tuuheutta ja kevyen pidon. Muistaakseni tuossa oli ihan minimaalisesti itse villaa ja paljon magnesiumia tai jotain vastaavaa joka tuo tuuheuden. Tätä käyttäessä huomaan myös että pesuväli pitenee eli imee rasvaa pois päänahasta  :-*
Mulla on paksu mutta liukas tukka johon saan hyvin käsiteltävyyttä tällä. Olen suihkutellut ihan reilusti pyyhekuivaan tukkaan ja kuivannut föönillä, ja lisäillyt vielä kuivaan tukkaan seuraavina päivinä. Ehdottomasti ostan uuden pullon kun tämä loppuu!

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 22 Loka 2008, 09:41
Kirjoittaja Pampula
Entäs kiiltopuoli ? Tekeekö hiukset himmeäksi ja likaisennäköiseksi ? Kaikki tuuhentavat tuotteet aina kiinnostaa, sopiikohan permishiuksille  :-\

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 22 Loka 2008, 09:52
Kirjoittaja Aquatar
Ei tee ainakaan likaisennäköisiksi. Rupesi vaan mietityttämään että onkohan tässäkin hartsia samoin kuin Dust itissä ::)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 29 Loka 2008, 17:47
Kirjoittaja juuriska
Innostuin edellisten kommenttien perusteella tilaamaan Wool Shaken ja sain sen tänään ja vvaauuuu!  :D Toimii todellakin vähintään yhtä hyvin kuin Dust It. Meinasin pestä hiukseni, mutta kokeiltuani villasuihketta, totesin ettei tarvitse pestä vielä tänään.  :) Tekee lasihiuksiini sen ihanan "seuraavan päivän" tunnun.

Edit: Tästä tulee varmasti vuoden tuote!  ;D "Villasuihke" taikoo esiin hiusteni lievän taipuisuuden ja kohottaa hiukset irti päänahasta karhentaen niitä samalla. Kun hiukset harjaa, tuntuu aine katoavan kokonaan, mutta kun pöyhii hiuksia juurista, nousevat ne taas hienosti irti päänahasta. Voiko tämä olla tottakaan...

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 19 Marras 2008, 10:36
Kirjoittaja Lene
Kuinka arvokasta tuo Wool Shake on kampaajalta ostettuna? Tuote kiinnostaisi kovasti mutta LF näyttää tuotteen olevan "out of stock" ja HQ:n valikoimissa sitä ei ole ollenkaan ???.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 19 Marras 2008, 10:50
Kirjoittaja Kaisa
^ Kampaamoissa Wool Shake maksaa noin 29 euroa.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 20 Marras 2008, 17:22
Kirjoittaja juuriska
Feelunique.com myy Wool Shakea hintaan GBP 13,30. Se tekee n.16-17 euroa ja hinta sisältää postikulut.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 20 Marras 2008, 17:29
Kirjoittaja Kaisa
^ Wool Shake oli vaan Feeluniquestakin Out of stock, kun juuri tänään yritin tilata. Mutta tuolta tosiaan saa postikuluineen 15,50 eurolla kunhan tuotetta tulee taas varastoon, laittavat sähköpostia sitten.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 07 Tammi 2009, 14:20
Kirjoittaja Winnie
Ostin ennen joulua Wool Shaken ja nyt muutaman viikon käytön jälkeen en osaa oikein vieläkään sanoa tuosta oikein mitään. Tuoksusta tykkään, mutta itse suihkeen vaikutus tuntuu katoavan aika äkkiä. Olen lähinnä käsien kautta laittanut tuota hiuksiin n. 3-4 painallusta. Pitää yrittää vielä vähän suuremmalla määrällä, tuolla ei kuitenkaan saa likaisen tuntuisia hiuksia, joten annostelussakaan ei tarvitse olla niin tarkka.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 07 Tammi 2009, 15:05
Kirjoittaja Luna
Wool shake kuulostaa tuotteelta jota olen tähän saakka tuloksetta etsinyt, olisi ihana joskus laittaa tukkaa niin että se ei ole liukas vaan hallittavissa oleva, muttei muotovaahtoinen tai muutoin jänkkinen. Pitääpä ostaa heti kun sitä tulee vaikka tuonne feelinqueen.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 07 Tammi 2009, 20:27
Kirjoittaja Copper
Saitte minut kiinnostuneeksi Wool Shakesta! Olen huomenna menossa päiväksi Turkuun, osaako joku juures sanoa, mistä Wool Shakea saisi Turussa? Stockan ja Hairlekiinin ajattelin nyt ainakin tsekata.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 08 Tammi 2009, 00:24
Kirjoittaja NekoNeko
Ilmeisesti Wool Shakea ei saa oikein mistään tällä hetkellä  :( Joku täällä tiesi kertoa että myynti on räjähtänyt käsiin Jenkeissä kun tuote on palkittu jossain lehdessä. Mä tarvitsisin piakkoin uuden pullon, miten mä pärjään enää ilman?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 08 Tammi 2009, 01:22
Kirjoittaja Hunajapupu
^Ebaysta saa Wool Shakea, ei ole iso valikoima mutta muutamia pulloja kuitenkin tarjolla. Jos tilaisit sieltä jos tulee kova tarve uudelle pullolle? :)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 08 Tammi 2009, 10:10
Kirjoittaja Copper
^^ ja ^ No voi hitsi. Hyvä kuitenkin, että tulin vielä lukemaan tämän keskustelun, kun kohta lähden ajamaan Turkuun. Enpä sitten turhaan kuluta Turussa aikaa Wool Shaken etsimiseen. Argh! Olin jo ehtinyt totuttautua ajatukseen, että saisin Wool Shaken tänään mukaani. :-[

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 08 Tammi 2009, 11:49
Kirjoittaja Winnie
NekoNeko kirjoitti: Ilmeisesti Wool Shakea ei saa oikein mistään tällä hetkellä  :( Joku täällä tiesi kertoa että myynti on räjähtänyt käsiin Jenkeissä kun tuote on palkittu jossain lehdessä. Mä tarvitsisin piakkoin uuden pullon, miten mä pärjään enää ilman?
Helsingin Stockalla myyjä kertoi ennen joulua, että tuote on loppunut kaikkialta kovan kysynnän vuoksi ja lisää ei ehditä tehdä niin nopeasti kuin markkinat vetäisivät. Minä ostin sitten omani Redkeniä myyvästä kampaamosta, missä kyseisen tuotteen kovasta kysynnästä ei oltu kuultu mitään. Ennen joulua pulloja oli vielä aika reilusti hyllystä, joten kannattaa käydä tosiaan noista pienemmistä paikoista katsomassa.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 08 Tammi 2009, 22:57
Kirjoittaja Copper
OMG, OMG!!!! :o Mä sain tänään ostettua Turusta Hansan Hairlekiinista Wool Shaken! ;D

Tiedoksi kaikille Wool Shakea himoitseville, että Wool Shakea jäi Hairlekiinin hyllyyn mun jälkeen kolme kappaletta. Ne eivät kuitenkaan olleet esillä siinä Redken-hyllyssä vaan olivat hyllyn takaosassa silmiltä piilossa. Myöskään Wool Shaken hintalappua ei hyllyssä ollut. Itse en ensin edes hyllystä WS:ää huomannut ja menin kassalta kysymään. Olin varma, että saan kielteisen vastauksen, mutta he sanoivatkin, että kyllä sitä muutama kappale on. Kuulemma kysyntä on kuitenkin kova, eikä sitä ole heidänkään tietojensa mukaan saatavissa oikeastaan mistään.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 08 Tammi 2009, 23:52
Kirjoittaja NekoNeko
Ehkäpä mä käyn katsastamassa huomenna meidän Hairlekiinin ja sen jälkeen tarjoudun ostamaan Winnien Wool Shaken mikäli et siitä pidä kaikkien kokeilujen jälkeen ;) Mä en tiedä miksi Ebayn käyttö ahdistaa mua suunnattomasti.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 09 Tammi 2009, 23:26
Kirjoittaja Copper
Nyt on Wool Shake testattu ja pidän siitä kyllä kovasti. Hiuksiin saa sillä sellaista instant-volyymiä, jota yleensä saan vain jos laitan muotovaahtoa + papiljotit, siihen vähän föönausta ja sitten rajusti lakkaa. Nyt saan WS:llä pienemmällä vaivalla saman tuloksen. :D Pito on ihan ok, on tuntunut kestävän jo useamman tunnin. Koko päivän kestävyydestä en kyllä tiedä. Mii like! :-*

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 10 Tammi 2009, 13:28
Kirjoittaja Tiizku
^Samat kokemukset täälläkin. On kyllä niin ihanaa ainetta. Kokeilin sitä edellisenä päivänä pestyihin hiuksiin ja tukka näytti heti puhtaammalta ja tuuheammalta. Jos nyt saisi pesuväliä edes päivällä pidennettyä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 10 Tammi 2009, 17:05
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
Miksen ole ennen Wool Skakea ostanut  :D. Tämä on ihan mainio tuote tukalleni! Tukka on ollut tuuhea ilman kamalaa lakka"kypärää", tekee hiuksista sopivan karkeat (ovat niin liukkaat ja päätä pitkin valuvat muuten). Aivan mahtava tuote!

Kiitos taas juurekset suositteluista  ;D.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 10 Tammi 2009, 21:11
Kirjoittaja NekoNeko
Copper kirjoitti: Nyt on Wool Shake testattu ja pidän siitä kyllä kovasti. Hiuksiin saa sillä sellaista instant-volyymiä, jota yleensä saan vain jos laitan muotovaahtoa + papiljotit, siihen vähän föönausta ja sitten rajusti lakkaa. Nyt saan WS:llä pienemmällä vaivalla saman tuloksen. :D Pito on ihan ok, on tuntunut kestävän jo useamman tunnin. Koko päivän kestävyydestä en kyllä tiedä. Mii like! :-*
Musta tuntuu että Wool Shaken suihkuttelun jälkeen menee hetki ennen kuin tukka tuuheutuu, eli tuotteelle täytyy antaa hetki vaikutusaikaa. Ja seuraavana päivänä mun tukka tuntuu vielä paksummalta.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 11 Tammi 2009, 18:57
Kirjoittaja Tristy
Mullakin on nyt foorumin kehujen myötä Wool shake ostoslistalla. :) En ole vielä löytänyt sellaista muotoilutuotetta, joka oikeasti tuuheuttaisi ohuita, lasimaisia ja hentoja hiuksiani ilman hiustenkuivaajan käyttöä ja tulos vielä kestäisikin tuntia kauemmin. Hieman epäilyttää vielä, että olisiko WS nyt sellainen tuote, hutiostoja en haluaisi enää tehdä. Toimiiko WS föönin kanssa tai onko sitä edes järkeä käyttää föönin kanssa? Jos kyllä, niin onko tuotteessa lämpösuojaa? Silikoneista joku sanoi, ettei incistä ainakan niitä bongannut.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 11 Tammi 2009, 22:02
Kirjoittaja Copper
^ En tiedä, onko Wool Shaken INCI jo jossakin, mutta laitan sen myös tähän:

Aqua/Water, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Propylene Glycol, AMP-Acrylates/Allyl Methacrylate Copolymer, Sorbitol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Glycerin, Methylparaben, Parfum/Fragrance, Chlorphenesin, Polyacrylate-3, Maltodextrin, Coumarin, Linalool, Cl 14700/Red 4, Cl 15510/Orange 4, Gossypium Herbaceum/Cotton Extract, CI 42090/Blue 1 (D29061/1)

Oon aika huono lukemaan incejä, mutta ei tuossa taida mitään lämpösuojaa olla. ??? Ainakaan pullossa tai paketissa ei ole lämpösuojasta mainintaa. Käyttöohjeena on vain, että "ravista puuvillalla terästetty geelisuihke nestemäiseksi. Suihkuta kuiviin hiuksiin ja vapauta villamaisen villi rakenne." En ole kokeillut tuotetta föönin kanssa, en ole kokenut sitä tarpeelliseksi. :)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 12 Tammi 2009, 00:45
Kirjoittaja veera
^^redkenin sivuilla sanotaan, että tuotetta voi laittaa pyyhekuiviin tai kuiviin hiuksiin ja sen jälkeen föönata tai antaa kuivua itsestään.



Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 12 Tammi 2009, 15:37
Kirjoittaja Tristy
Kiitos Copper ja veera! Kiva tietää, että voisi käyttää föönin kanssakin. Harmi kyllä, jos ei ole lämpösuojaa, munkaan incinlukutaidoilla en suojaa tuosta löytänyt. Eiköhän tuo tule kuitenkin hankittua, olisi ihan loistavaa löytää tuote, johon ei tarvitsisi kuivaajaa avuksi.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Tammi 2009, 19:32
Kirjoittaja Paulina
Redkeniltä on tullut uusia lämpösuojatuotteita, Blown away ja Iron silk. Ilmeisesti aikaisemmat sarjan lämpösuojatuotteet ovat saaneet uuden ulkoasun. Iron silk kuullostaa niin hyvältä, että se täytyy varmaan hankkia. (No siis okei, jos siinä mainitaan sana silk, mä haluan sen.)
http://dailycookie.net/2008/12/12-days- ... ling-line/

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 15 Tammi 2009, 13:37
Kirjoittaja Marylee
Redkenin Wool shakea on myynnissä reilusti ainakin Inochissa, Unioninkatu 24, Helsinki (tai oli ainakin tänään torstaina 15.1.).


Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 15 Tammi 2009, 22:37
Kirjoittaja masked sinner
^ Samoin Hakaniemen Vox Artisissa on, sinne jäi ainakin kolme pulloa kun ostin omani toissapäivänä.

Wool shakea on nyt testattu parina päivänä, ja ainakaan se ei ole pettymys! Vaikea sanoa onko se myöskään toiveiden täyttymys, teho tuntuu häviävän päivän mittaan. Jatketaan kokeiluja erilaisilla "pohjustuksilla".

Hankin myös Redken Outshinen. Sitä on kokeiltu vasta kerran, mutta näytti tuovan kiiltoa kivasti vielä vähän kosteisiin hiuksiin. Yhdestä pumppauksesta levitin latvoihin jonkin verran ja loput aineenjämät käsistä haroin hiuksiin myös aika lähelle päänahkaa. Näytti siltä, että jos sitä olisi mennyt vähän enemmän, olisi rasvalook ollut mahdollinen... Annostelussa tulee siis olla varovainen, mutta hyvä latvasuoja+kiiltotuote tuo tuntuu olevan!

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 15 Tammi 2009, 23:00
Kirjoittaja Tiiti
Wool Shakea näytti olevan myös Tampereella laukontorin rannassa olevassa Redken-kampaamossa. Oisko Idea-nimeltään tuo paikka...

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Tammi 2009, 00:45
Kirjoittaja Sylvia
Tuo Wool Shake kuulosti kyllä niin lupaavalta, että se oli pakko saada tilattua hetinyt, koska Suomen hintoja en kuitenkaan ollut ihan valmis maksamaan. Ja koska noista yleisimmin käytetyistä nettikaupoista se oli loppu, niin uskaltauduin tilaamaan tuon Gorgeous Shopista. Foorumilta ei löytynyt tuosta kaupasta mitään tietoa, joten toivotaan että on ihan luotettava pulju ja paketti löytää tiensä perille. :P Wool Shake maksoi tuolla £13,57 ja postikuluja tuli £3,75 eli pikkuisen päälle 20e. Sivuilla tosin luki mielestäni, että toimituskulut olisivat ekasta tuotteesta Eurooppaan £2,20 ja seuraavat tuotteet £1,55 eli en sitten tiedä, miksi tuosta otettiin kahden tuotteen postikulut. No ihan sama mulle, jos vaan saan tuon käsiini pian. Postitusajaksi Eurooppaan lupailtii 3-5 arkipäivää. Mutta tosiaan tuolta sitä löytyy, jos joku muukin Suomen hintoja karttaa, mutta Wool Shakea himoitsee. :)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Tammi 2009, 02:03
Kirjoittaja Kimara
^Oi, kerro sitten heti pitkätukkaisen käyttökokemuksia tuosta kunhan käsiisi vaan saat. Kuulostaa tosi mielenkiintoselta tuotteelta jolla vois ehkä saada omaan lirutukkaan edes vähän jämäkkyyttä ilman jatkuvaa föönausta ja tonnien ainearsenaalia. Sulla tosin on aika paljon paksumpi tukka mutta jos se siinä toimii niin eiköhän ohuemmassakin ;).

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Tammi 2009, 21:44
Kirjoittaja Kosmetiikkakissa
^^ OT: Mun mielestä siellä lukee, että postikulut ovat tuon £2.20 plus £1.55 per tuote, ja siellä sivuilla on esimerkkikin siitä miten nuo postikulut lasketaan eli ihan oikein mun mielestä tuo sun £3.75 on, jos yhden tuotteen tilasit. Sikäli hämäävää, kun jossain muissa nettikaupoissa tuohon perusmaksuun sisältyy se eka tuote ja sitten vasta seuraavista peritään tuota alempaa maksua. Oisitkohan vahingossa ajatellut näin, kun luit tiedot.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Tammi 2009, 21:56
Kirjoittaja Sylvia
^ Höh, no niinhän siellä ihan selvästi lukeekin. :D Olin eilen varmaan niin täpinöissäni, kun löysin kohtuuhintaisen Wool Shaken suht pienillä postareilla, että luin ilmeisesti vähän huolimattomasti, vaikka katsoin kyllä tuon postimaksuesimerkinkin ja kaikkea. Ja kerron kyllä kokemuksia heti, kun vaan saan tuon käsiini. :)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 20 Tammi 2009, 22:10
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
Ostin vielä Saksan reissulta toisen Woolshaken jemmaan, tuolla se maksoi useimmissa paikoissa alle 20€, pienemmästä kaupungista löysin hintaan 16.90€. Eli kannattaa reissustakin noita kurkkia :).

En ole koko woolshake keskustelua lukenut mutta laitanpa tähän oman levitystapani vielä. Minulla tuo ei suoraan hiuksiin suihkutettuna oikein toimi mutta saan todella hyvän tuloksen, kun ravistan pulloa (sehän täytyy aina tehdäkin), suihkutan käsiin ja rutistelen kuiviin hiuksiin (jotka olen taivutellut ensin raudalla).

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 20 Tammi 2009, 22:27
Kirjoittaja sadelma
Noniin.. erehdyin lukaisemaan tätä ketjua ja nyt mun on pakko saada oma Wool Shake. ;D En ole koskaan ollut oikein kiinnostunut Redkenin tuotteista, mutta tuota on pakko päästä kokeilemaan! Että kiitti vaan tytöt. ;) Nyt kun sitä vielä saisi jostain...

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 20 Tammi 2009, 22:47
Kirjoittaja marketta
^ Mulle kävi samoin, huusin omani eBaysta viime viikolla 18 dollarilla. Vaikuttaa sopivan simppeliltä aineelta kaltaiselleni hiustenlaittorajoitteiselle, etenkin nyt kun tukka lyheni ainakin 15cm viikonloppuna.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 07 Helmi 2009, 14:05
Kirjoittaja Livia
Sylvia kirjoitti: Tuo Wool Shake kuulosti kyllä niin lupaavalta, että se oli pakko saada tilattua hetinyt, koska Suomen hintoja en kuitenkaan ollut ihan valmis maksamaan. Ja koska noista yleisimmin käytetyistä nettikaupoista se oli loppu, niin uskaltauduin tilaamaan tuon Gorgeous Shopista. Foorumilta ei löytynyt tuosta kaupasta mitään tietoa, joten toivotaan että on ihan luotettava pulju ja paketti löytää tiensä perille. :P Wool Shake maksoi tuolla £13,57 ja postikuluja tuli £3,75 eli pikkuisen päälle 20e. Sivuilla tosin luki mielestäni, että toimituskulut olisivat ekasta tuotteesta Eurooppaan £2,20 ja seuraavat tuotteet £1,55 eli en sitten tiedä, miksi tuosta otettiin kahden tuotteen postikulut. No ihan sama mulle, jos vaan saan tuon käsiini pian. Postitusajaksi Eurooppaan lupailtii 3-5 arkipäivää. Mutta tosiaan tuolta sitä löytyy, jos joku muukin Suomen hintoja karttaa, mutta Wool Shakea himoitsee. :)
Joko olet Sylvia saanut tuolta Wool shaken? :) Tuliko miten nopeaa?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 08 Helmi 2009, 17:34
Kirjoittaja Sylvia
^ Eipä ole Wool Shakea vielä näkynyt. :P Ajattelin alkuviikon vielä odotella ja pistää sitten kyselyä menemään. Nyt on kuitenkin jo kolme viikkoa mennyt tilauksesta ja yleensä mulle on kyllä tullut kaikki tilaukset britanniasta viikon sisään. Toivottavasti se nyt kuitenkin ilmaantuisi jostain.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 09 Helmi 2009, 16:14
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
Kokelin sitten, kun kampaajakin sitä suositteli, Woolshakea märkään tukkaan. Epäilin, että tukka olisi ihan takkukasa mutta eipä sentään. Pari pumppausta kokeilin ensin->ei suurta vaikutusta, ehkä hiukan parempi kuin ilman sitä (mutta paremmin toimii kuivassa tukassa minulla, ehdottomasti). Tuosta rohkaistuneena käytin reilummin seuraavana päivänä ja föönätessä tukka tuntui vähän lähmäiseltä. Ihan  ok oli kuivuttuaan mutta ei aiheuta uutta kokeilua enää. Kuivassa tukassa on minulla ihan täydellinen  ;D.

Mitä suosittelisitte raudan kanssa käytettäväksi? Mieluiten ottaisin voidemaisen mutta jos hyvää ehdokasta ei löydy, harkinnassa myös Iron Silk.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 26 Helmi 2009, 22:20
Kirjoittaja sadelma
Ooh, olin juuri tulossa kyselemään onko joku bongannut tuota Wool Shakea Helsingin suunnalta, mutta ilokseni huomasin että nyt sitä löytyy ainakin Lookfantasticista ja Feeluniquesta! Mä olin jo niin epätoivoinen, että olisin ollut valmis maksamaan suomen hinnat... Lähtee heti tilaukseen. ;)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 02 Maalis 2009, 22:31
Kirjoittaja Kaltsa
Minä huomasin myös nyt ilokseni, että netistä löytyy taas Woolshakea. Tilaus lähti heti menemään; on sen verran hyväksi tuotteeksi kehuttu ja kai se tavaran loppuminenkin jotain kertoo  :) Kaikista ohikuljetuista kampaamoista on pitänyt woolshake-tilanne käydä tarkistamassa.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 05 Maalis 2009, 23:25
Kirjoittaja Luna
Feeuniquesta tilaamani Wool Shake tuli todella nopeaa perille, ja tänään pääsin sitä jo vähän testailemaan. Tulos ei ole kovin "luotettava" kun alla oli hieman likainen tukka ja hiuslakkaa, mutta kyllä tuo selkeästi tuuheutti ja toi käsiteltävyyttä. Huomenna sitten uudelleen kokeilemaan suihkun jälkeen! Käyttötapoja näyttää olevan useampi joten saa nähdä mikä sopii mulle parhaiten, raportoin myöhemmin lisää  :)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 11 Maalis 2009, 12:49
Kirjoittaja Luna
Kirjoitan uuden viestin vanhan perään ja samalla nostan, saa toki myöhemmin yhdistää  :)

Nyt on muutama käyttökerta Wool Shakea takana, enkä oikein tiedä mitä ajatella. Tuotetta tulee laitettua helposti liikaa mikä tahmaa inhasti hiukset, ja vaikka laittaisi vähemmänkin niin täytyy ehdottomasti pestä tukka päivän päätteeksi. Kyllähän tuo lisää mukavasti tukan massaa ja karheuttaa sopivasti, mutta menee aika rajoilla onko tulos himpun liian takkuinen karvapallo  ;D

Kokeilut siis jatkukoon, tällä hetkellä vaikuttaa siltä että mulle paras tapa käyttää on pyyhekuivaan tukkaan ja föönaus päälle.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 12 Maalis 2009, 12:14
Kirjoittaja amelié
Pääsin kokeilemaan eilen Wool Shakea ekaa kertaa, ja mulla kyllä toimi hyvin.  :)
Kohotti selvästi juuria eikä lähmänny vaikka laitoin reilusti ainetta (mulla on kyllä aika paksu ja karhee tukka). Pysyikin koko päivän ja vaikutus näkyy vielä tänäänkin, eikä tukka tunnu yhtään likaiselta.Tykkään :-*

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 12 Maalis 2009, 16:02
Kirjoittaja princess
Mä en saa wool shakea toimimaan :-\ Olisko vinkkejä käyttöön? Toi on musta ihan samanlainen kuin Tigin sexed up-suihke, ei tarjoa mitään uutta..

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 12 Maalis 2009, 21:52
Kirjoittaja Livia
^ Mäkään en oikein saa toimimaan. Kyllä siitä ihan vähän nostetta tulee, jos haroo hiuksiaan, mutta itsessään ei kyllä juuri tuuheuta. Karheutta sillä kyllä tulee, mutta sekin klimpittyy jotenkin kummasti, vaikka käsien kautta laitan. No ehkä harjoitus tekee mestarin. Mulla on kyllä niin lättänä ja pitkä tukka, että vaikea sitä on kuohkeaksi saada millään tuotteilla.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Maalis 2009, 13:58
Kirjoittaja Kaltsa
Pari kertaa Wool Shaeka kokeilleena itselle ainakin on jäänyt hyvä mieli.  :D

Eilen laitoin käsien kautta pipon latistamiin hiuksiin ja sai hiukset hyvin uutta nostetta, Vähän rock'nroll:ia tukkaan ilman, että tulee mikään surffitukka. Antaa mun mielestä kivasti rakennetta esim. kampauksen alle. Tänäänkin laitoin runsaasti enne ponnarin tekoa ja ponnarikin sai ihan eritavalla uutta nostetta. Itsellä kun tahtoo olla aika liukas hiuslaatu, joten ponnaristakin tulee usein liian siisti.

Ja tuoksu on ihana!  :ts

Seuraavaksi pitäneet kokeilla kosteisiin hiuksiin. Muutenkin käyttövinkkejä otetaan vastaan!

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Maalis 2009, 17:40
Kirjoittaja Tristy
Mullakaan ei ensivaikutelma Wool shaken suhteen ollut mikään koviin ihmeellinen. Mulla on ohuet, helposti lätistyvät ja hyvin liukkaat hiukset. Liukkauteen auttaa kyllä, tekee hiuksista karheammat ja siten helpommin käsiteltävät, joka on kyllä erittäin positiivinen ja toivottu asia. En kyllä tällä saanut juurikaan tuuheutusta aikaiseksi, vaatisi jotain toista tuuheuttavaa tuotetta alle. Täytyy ehkä kokeilla isommalla määrällä, nyt olen kokeillut vain neljän pumppauksen kanssa. Ja kosteisiin hiuksiin täytyy kokeilla myös.

Haju on mun mielestä aivan karsea, onneksi ei ihan kauheasti jää leijumaan ympärille.

Vs: Redken

Lähetetty: 15 Maalis 2009, 11:45
Kirjoittaja nelma
Pampula kirjoitti: Onko kukaan kokeillut uutta, tuuhentavaa vaahtoa: Body Full Carbo-bodifier ? Sitä on mainostettu aika monissa naistenlehdissä, olen aina kiinnostunut kaikista tuuhennusjutuista  ;D
Piti vähän nostella tätä kysymystä. Huomasin haulla että ainakin Pampula oli itse mennyt ostamaan tuon. Onko mistään kotoisin?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 18:21
Kirjoittaja Hanna
Wool shake testattu vihdoin täälläkin. Odotin enemmän, en ole varma onko tuolle nyt hirveästi käyttöä. Ihan kuin olisi hiuslakkaa laittanut. Hieman toi karheutta, suihkuttelin reilusti kuiviin hiuksiin sekä myös vähän kosteisiin ennen föönausta. Varmaan toimii muunlaisissa hiuksissa paljon paremmin. Tuoksu tuntui jotenkin tutulta, ja nyt vasta tajusin, että se tuo mieleeni XZ suklaa-vanilja jätettävän suihkeen. Plussaa kuitenkin siitä, ettei tehnyt likaista tunnetta päähän.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 18:57
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
Omaan nenääni Woolshake haisee ihan järkylle mutta onneksi tuoksu ei tosiaan ole pysyvä :). Minulla hiuksiin suihkuttelu ei toimi vaan täytyy laittaa käsien kautta (ja tosiaan purkkia täytyy ravistaa kunnolla ennen). Samoin päälihiuksiin en voi laittaa (tulee vain takkua) mutta kun alempiin hiuksiin laittelen->juuri sopivasti tuuheutta  :l. Mutta liian helppoahan tämä olisi, jos tuo kaikilla toimisi! Tukkani on piikkisuora, liukas/sileä lyhyt polkka.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 19:10
Kirjoittaja Tristy
Olen nyt käyttänyt Wool shakea pari päivää kosteisiin hiuksiin ja föönannu kuiviksi, näin toimii huomattavasti paremmin kuin kuiviin hiuksiin. Tuo ihan hyvin tuuheutta, ei nyt mitään vau-efektiä, mutta jonkun verran tuuheuttaa kyllä. Tulos vaikuttaa suht pysyvältäkin. Vaikka vähän takuttaakin, niin ei onneksi yhtään siinä määrin kuin Tigin Big&Bigger. Takutkin pysyvät poissa yhden harjaamiskerran jälkeen. Se tässä on kyllä miinusta, että tekee hiuksista sähköiset, vaikka muuten mulla ei sähköisyysongelmaa ole ollut pitkiin aikoihin.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 21 Maalis 2009, 11:59
Kirjoittaja sadelma
Mä olen käyttänyt Wool Shakea nyt noin viikon ajan ja mullakin on ollut vähän ongelmia saada sitä toimimaan... Aluksi suihkutin suoraan hiuksiin, mutta viime päivinä olen levittänyt käsien kautta jolloin se toimii vähän paremmin. Annostelukin on vielä hakusessa. Pitää vielä harjoitella. :) Tuoksu on tosiaan aika kauhea, mutta onneksi ei leiju pään ympärillä koko päivää.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 25 Maalis 2009, 13:38
Kirjoittaja Winnie
Olisikohan kenelläkään kokemuksia jo Redkenin Iron Silkistä? Tarvitsisin jonkun suihkutettavan tuotteen föönauksen ja ilmakihartimen kanssa käytettäväksi sekä kuiviin hiuksiin myös suoritusraudan alle ja Iron Silk vaikuttaisi aika kiinnostavalta.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 15 Huhti 2009, 13:28
Kirjoittaja Nuevo
Olen nyt viikon testaillut tätä&nbsp; <3:
Kuva

Tykkään aineesta todella paljon, sillä tuote ei tahmaa yhtään ja hiukset on sileät vielä seuraavanakin päivänä. Purkki tulee mulla kestämään iäisyyden, sillä sitä ei tarvi annostella kuin pieni liraus. Itse laitan "kiiltovoiteen" suoristuksen jälkeen, kun jätän hiukset auki. Voin suositella!

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 23 Huhti 2009, 19:00
Kirjoittaja Marylee
Jenkkisivuilla on ainakin kaksi uutta muotoilutuotetta:

1) Rootful 06
http://www.redken.com/products/styling/ ... ting-spray

2) Layer lift 07
http://www.redken.com/products/styling/ ... -spray-gel

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 23 Huhti 2009, 22:40
Kirjoittaja Kaltsa
Tooi Rootfull kuulostti hyvältä. Tosin samankaltaisia tyvikohottajia muilla merkeilla löytyy. Käyttäjäkokemuksia odotellessa.&nbsp; ;)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 29 Huhti 2009, 21:45
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
Iron silk tuli hankittua lopulta. Tekee hiuksistani kuohkeat ja hieman karkeat, useamman käyttö kerran jälkeen tuntuu myös hieman kuivattavalta. Tuoksu on ihan mukava. Alkoholi ekana incissä ja silikoniakin löytyy... Parempi varmaan jättää tämä satunnaiseen käyttöön, siinä tykkään kyllä. Kiharoita en ole tämän (enkä muunkaan tuotteen) kanssa vielä kokeillut. Eli ei kun Nexxuksen Canopy taas ostoslistalle&nbsp; ;D.

Vs: Redken

Lähetetty: 09 Touko 2009, 15:43
Kirjoittaja Pampula
nelma kirjoitti:
Pampula kirjoitti: Onko kukaan kokeillut uutta, tuuhentavaa vaahtoa: Body Full Carbo-bodifier ? Sitä on mainostettu aika monissa naistenlehdissä, olen aina kiinnostunut kaikista tuuhennusjutuista&nbsp; ;D
Piti vähän nostella tätä kysymystä. Huomasin haulla että ainakin Pampula oli itse mennyt ostamaan tuon. Onko mistään kotoisin?
No ei ole. >:( Ei tuuhentanut&nbsp; ollenkaan, kuivatti vaan latvoja.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 21 Touko 2009, 12:53
Kirjoittaja Marylee
Redken Rootful 06 ja Layer Lift 07 ovat näköjään jo rantautuneet Eurooppaan, ainakin Saksaan:

http://www.redken.de/_de/_de/whats_new/index.aspx?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 29 Touko 2009, 12:51
Kirjoittaja Herbina
Nea kirjoitti: Iron silk tuli hankittua lopulta. Tekee hiuksistani kuohkeat ja hieman karkeat, useamman käyttö kerran jälkeen tuntuu myös hieman kuivattavalta. Tuoksu on ihan mukava. Alkoholi ekana incissä ja silikoniakin löytyy... Parempi varmaan jättää tämä satunnaiseen käyttöön, siinä tykkään kyllä. Kiharoita en ole tämän (enkä muunkaan tuotteen) kanssa vielä kokeillut. Eli ei kun Nexxuksen Canopy taas ostoslistalle&nbsp; ;D.
Oletko jo ehtinyt kokeilemaan kiharoita Iron Silkillä? Canopyssa ei taida juuri olla muotoiluominaisuuksia jos olen oikein ymmärtänyt? Yritän etsiä epätoivoisesti hyvää spraymuotoista lämpösuojallista muotoilutuotetta, joka toimisi muotoiluraudoilla kihartamiseen (eikä vain suoristamiseen) ja tuoksuisi hyvältä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 01 Kesä 2009, 20:41
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
^
Kokeilin nyt iron silkiä tyttären hiusten kihartamiseen. En kovin hyvin tuolla osaa vielä kihartaa mutta kivat laineet sentään saimme aikaan. Laitoin toiselle puolelle Iron silkiä ja toisella puolella oli vain suihkutettavaa hoitista, ero oli selvä ja hoitispuoli piti kihartaa uusiksi Iron silkin kanssa. Suurta kokemusta ei kihartamisesta muilla tuotteilla ole, Canopykin on jo loppuun käytetty.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 18:55
Kirjoittaja Marylee
Layer Lift 07 ja Rootful 06 ovat jo myynnissä ainakin Helsingin Stockan 7. kerroksen Redken-pisteessä.

Layer Lift lähti mukaan, 29,50 euroa. Inci lisätty tuonne inci-osioon. Raikas, aavistuksen sitruunainen tuoksu.

Rootful 06 sisältää alkoholia, joten se jäi suosiolla nököttämään hyllyyn.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 12 Kesä 2009, 19:16
Kirjoittaja Marylee
Layer Lift on IHANA! Hiuksiin tulee volyymiä ja ne ovat keveät ja pehmeät. Aivan ehdoton suosikkituote!&nbsp; :T

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Kesä 2009, 14:33
Kirjoittaja pinkpepper
Satinwearista olen tykännyt föönauksen alla. Tukka tuntuu kuivuvan nopeammin ja jää pehmeäksi.

Woolshake on jäänyt aika vähälle käytölle, kun tykkään nyt pitää tukkaa suorana ja sileänä. Ei ehkä ihan paras tuote mulle, tai sitten en vaan ole keksinyt vielä oikeaa tapaa käyttää sitä itselläni. Tämä toimii varmaan paremmin lyhyemmässä mallissa.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Kesä 2009, 15:00
Kirjoittaja Pampula
Marylee kirjoitti: Layer Lift on IHANA! Hiuksiin tulee volyymiä ja ne ovat keveät ja pehmeät. Aivan ehdoton suosikkituote!&nbsp; :T
Voitko verrata tätä Lanzan Design foamiin: kumpi tuuhentaa enemmän ? Minulle noi Redkenin tuuhentavat tuotteet ovat aina olleet pettymyksiä, uskaltaiskohan kokeilla Layer liftiä :-\

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Kesä 2009, 17:52
Kirjoittaja Marylee
Sanoisin, että L'anzan Design foam tuuheuttaa hieman enemmän, mutta on muuten jotenkin raskaampaa.

Layer Lift on kevyt suihke, joka jättää hiukset kevyiksi mutta ilmaviksi. Karvaisuudesta ei ole tietoakaan, Design foamilla välillä hiukset jäävät karvaisiksi. Layer Lift siis silottaa hyvin. Tuoksu on erittäin mieto, mistä myös tykkään. Lopputulos on aika samanlainen kuin Kerastasen volyymisprayllä (= pehmeät, kevyet, ilmavat, sileät hiukset), mutta Kerastasen karviaismarjamaiseen tuoksuun väsyin ajan kanssa.

L'anzan Design foamin pito on 5, Redken Layer Liftin 7. Mutta en tiedä voiko pitoja suoraan verrata.


Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 09 Heinä 2009, 22:01
Kirjoittaja Marylee
Ikävä uutinen Outshine 01:n ystäville: Redken kuulemma lopettaa tuotteen valmistamisen (näin kertoi yksi kampaaja minulle). Redkenin jenkkisivuilla ei lopettamisesta ole mainintaa, joten voihan tieto tarkoittaa sitäkin, että tuotteen Suomeen tuominen lopetetaan.




Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 05 Elo 2009, 18:29
Kirjoittaja Hue
Onhan Woolshake ihan pumpattava tuote, ettei aerosoli? Ei huvittaisi odotella neljää viikkoa maapostin kautta, jos tilaan sen ulkomailta.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 05 Elo 2009, 18:42
Kirjoittaja Tristy
^ On pumpattava ja nopeasti tuli perille ainakin feeluniquesta.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 05 Elo 2009, 20:02
Kirjoittaja Hue
Kiitos Tristy! Laitoinkin Wool Shaken samantien tulemaan. :)

Onko kellään Gutsista kokemuksia? Mulla on haussa tuuheuttava ja sekä tukea että rakennetta antava tuote föönin ja ilmakihartimen kanssa käytettäväksi. Sopiskohan Guts tuohon hommaan tai Spray Starch, jonka pitäisi olla ilmeisesti lämpöaktiivinen muotoilusuihke? Viimeksi mainittu kävis sitten myös raudan alle?

Entäs Redkenin Full Frame 07 muotovaahto? Ääh! Menee niin vaikeaksi, kun tuotteita on miljoona jo pelkästään Redkenillä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 06 Elo 2009, 10:53
Kirjoittaja Aquatar
Spray starchia en voi suositella, se on nimensä veroista kunnon tärkkiä, tekee todella tönköt hiukset. Ihan kuin liimaa suihkuttelisi hiuksiin ja sitä ei kovin helposti auki kammata... On myös hyvin alkoholipitoista eli kuivattavaa.

Wool shake antaa kivasti rakennetta ja tuuheutta föönauksen alle, vaikka mulla se onkin enemmän viimeistelyssä vähän kuin vahan tapaan käytettynä kun en juuri fööniä käytä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 06 Elo 2009, 19:16
Kirjoittaja Hue
Wool Shake tulee mullekin ihan viimeistelyyn vahan tapaan tai sen kaverina ja haluaisinkin jonkun muun tuotteen föönauksen alle. :) Laitoin jo Tigin Sexed Up suihkeen tulemaan, kun sen kerta pitäisi sopia myös föönin kanssa käytettäväksi. Kokeilen nyt ensin sitä ja jos se ei toimi, niin kokeilen sitten Redkenin Gutsia ja Full Frame muotovaahtoa.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 13 Elo 2009, 21:52
Kirjoittaja Painted Lady
Aquatar kirjoitti: Spray starchia en voi suositella, se on nimensä veroista kunnon tärkkiä, tekee todella tönköt hiukset. Ihan kuin liimaa suihkuttelisi hiuksiin ja sitä ei kovin helposti auki kammata... On myös hyvin alkoholipitoista eli kuivattavaa.
Olen täysin samaa mieltä. Tätä ei myöskään kannata laittaa suoristusrautojen alle. Ei nimittäin raudat liu'u yhtään.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 15 Elo 2009, 18:35
Kirjoittaja Kimara
Mulla on kans tuo Spray Starch. On joo jöötiä. Pari kertaa olen onnistunut käyttämään sitä niin että suihkin tosi kaukaa ja levittelen kunnolla jolloin hiuksissa ei ole ollut tavaraa paljoakaan ja lopputulos on ollut hyvä. Pari kertaa on oltu ulkona liimatukallakin. Ainakin tää pitää sen minkä lupaa.

Oon käyttänyt pitkään tukkaani sekä piipparin että suoristusrautakiharruksen kanssa ja onpahan ollut kerrankin pysyvä lopputulos. Kiharoista tulee hitusen tönkköjä ja jenkkityylin ylikorostuneita mutta ne myös pysyy. Raudat jämähtää jumiin helposti jos tavaraa on liikaa ja lopputulos on silloin kantikas. GHD vähän jeesaa siinä että sitä ei tartte niin painaa kiharaa aikaansaadakseen joten jämähtämistäkään ei ole kovin pahasti käynyt. Mistään superliukuvuudesta ei voi silti puhua. Sain tuotteen ilmaiseksi, en olisi itse ostanut. Varmaan toimis parhaiten jossain lyhyemmän tukan fantasiakampauksissa yms. missä ihan oikean tärkin käyttö tuntuis hyvältä idealta :P.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 15 Elo 2009, 19:15
Kirjoittaja Tiizku
Emi-lyn kirjoitti:
Onko kellään Gutsista kokemuksia? Mulla on haussa tuuheuttava ja sekä tukea että rakennetta antava tuote föönin ja ilmakihartimen kanssa käytettäväksi.
Guts on musta tyveen aivan loistava mutta latvassa saattaa korputtaa hentoja hiuksia.

On muuten vinyl glam aikas alkopitoista. Suihkin asiakkaan kampaukseen ja mulla oli sormessa pieni haava ja voi jumanskekka miten kirveli.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 02 Syys 2009, 13:35
Kirjoittaja Herbina
Testasin eilen illalla ensimmäistä kertaa Layer Liftiä , suihkutin sitä märkiin hiuksiin ja annoin kuivua yön yli. Lopputulos oli aivan ihana!Mulla on hieman luonnontaipuisuutta hiuksissa, ja Layer Liftin jäljiltä hiukset oli jääneet ihanan aaltoileviksi kuin pehmennyksen jäljiltä. Normaalisti jos annan hiusten kuivua itsestään on lopputulos sellainen likaisen näköinen käärmekasa, mutta tämä oli positiivinen yllätys.

Tosin olen tässä välissä leikkauttanut hiuksia n. 15 cm lyhyemmiksi, sivuilta vielä enemmän ja kerrostusta on tehty. Voi siis olla että hiukset jaksavat kihartua paremmin koska ovat lyhyemmät. Joka tapauksessa olen tyytyväinen, toimii siis tällaisessa kerrostetussa lookissa hyvin.

Pitää vielä testata myöhemmin miten spray toimii föönaamisen kanssa, ilmeisesti siinä ei ole lämpösuojaa?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 05 Syys 2009, 01:48
Kirjoittaja Marylee

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 06 Syys 2009, 00:06
Kirjoittaja Aquatar
Herbina kirjoitti: Testasin eilen illalla ensimmäistä kertaa Layer Liftiä

Pitää vielä testata myöhemmin miten spray toimii föönaamisen kanssa, ilmeisesti siinä ei ole lämpösuojaa?
Layer liftissä on lämpösuoja.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 06 Syys 2009, 19:41
Kirjoittaja pinkpepper
Millaiselle Layer Lift tuoksuu? Jättääkö siis pehmeän lopputuloksen, vai sellaisen kovahkon?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 06 Syys 2009, 19:55
Kirjoittaja Marylee
LayerLiftissä on kevyt sitruunamainen tuoksu. Jättää hiukset pehmeiksi.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 07 Syys 2009, 12:22
Kirjoittaja Herbina
Mun mielestä tuoksu on kyllä sitruunamainen, mutta enemmänkin sellainen hyttyskarkoitteen tapainen. Iitse en oikein siitä tuoksusta perusta, mutta onneksi se haihtuu nopeasti. Hienoa että siitä löytyy lämpösuoja!

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 13 Syys 2009, 14:03
Kirjoittaja Pampula
Jos suihkii vähänkin liikaa, lätsäyttää hiukset tehokkaasti.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 16 Syys 2009, 12:55
Kirjoittaja Efva
Tulin tilanneeks Redkenin Wool Shaken. Parin käyttökokeilun perusteella oon oikeastaan aika positiivisesti yllättynyt. Mun paksuhko, suht lasimainen, polkkapituinen tukka ei kaipaa niinkään tuuheutusta kuin tyvikohotusta. En ole aiemmin onnistunut saamaan sitä millään tuotteella, joten en ollut kovin toiveikas tämänkään suhteen. Ensimmäinen kokeilu levittää Wool Shakea käsien kautta koko tukkaan ei ollut kauhean onnistunut, mutta sitten kokeilin suihkia tuotetta suoraan tyveen. Tuolla tavoin toimii mulla paljon paremmin. Ei tällä nyt mitään jättitukkaa saa, mutta kivaa ilmavuutta tyveen kuitenkin.

Piiiitkä miinus kuitenkin karseasta tuoksusta, joka mulla kyllä jää hiuksiin jonkin verran häiritsevästi. Voisin myös kuvitella ettei tämä ole kovin riittoisaa.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 16 Syys 2009, 13:25
Kirjoittaja Hue
^ Mitä mitä mitä? Mun mielestä Wool Shake on ehkä tuoksunsa puolesta paras muotoilutuote ikinä. Rakastan sitä namia tuoksua! :D

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 21 Syys 2009, 10:39
Kirjoittaja Tuikku
Onko tämä woolshake toiminut kenelläkään pitkätukkaisella (minulla hiuslaatu hento) tyveä kohottavasti? Entä mitä tekee luonnon kiharoille, tukeeko niitä vai suoristaako?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 21 Syys 2009, 22:20
Kirjoittaja pinkpepper
Osaako joku sanoa, onko Satinwearissa riittävä lämpösuoja suoristusraudalla suoristukseen?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 22 Syys 2009, 18:47
Kirjoittaja Tuikku
En jaksanut odotella vstauksia ja menin ostamaan Woolshakein. Sitä kehotetaan spruttaamaan kuivaan hiukseen ja tein työtä käskettyä.

Ensivaikutelma on hyvä. Pidän sen karheuttavasta ja rakennetta antavasta ominaisuudesta. Tärkeä kriteeri on kuitenkin se, millainen "second day" on sillä en pese hiuksiani päivittäin. Seuraavassa numerossa lisää tästä.

Ostosmatkalta tarttui käteen myös Fresh Curls / Curl boost, jota myös voi ruikauttaa kuivaan hiukseen. Kokeilin ja luulen että toimii paremmin märkiin. Pikkuisen kuivaa kiharaa, ei pahasti. Jaksoi hyvin nostaa väsyneen kiharan. Luulen että kosteisiin hiuksiin levitettynä sen saa levittymään tasaisemmin. Suihkepullon nokka on sellainen, että kun sitä ruikkii kuiviin hiuksiin, se tulee liian tiiviinä suihkuna, jolloin ei jakaudu hiuksiin hyvin; johonkin tulee liikaa, toisaalle liian vähän. Sumutin olisi parempi. Ehkä pitäisi hankkia kukkasumutin johon aineen laittasi.

Olisin halunnut sitä täällä paljon kehuttua curl refineria, mutta sitä ei ollut. Onko joku testannut näitä molempia? Mitä eroa tuotteissa on ollut?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 23 Syys 2009, 18:20
Kirjoittaja Tuikku
Second day Woolshakeillä on varsin kelpo. Rakennetta ja karheutta on edelleen, eikä ole lähmääntynyt tai likaisen tuntuinen.
Eli toistaiseksi hyvin menee.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Loka 2009, 08:45
Kirjoittaja Avena
Woolshake on kyllä aika jänskä tuote, tykkään. Mulla on se kaikkein ikävin hiuslaatu eli hiukset ovat ohuita, liukkaita ja niitä on vähän. Edestä leukaperiin, takaa kerrostettu lyhyemmäksi.

Eilen hiukset oli laitettu aamulla nätisti, muta illalla ne roikkuivat jo ihan lätsähtäneenä pitkin päätä. Suihkutin kokeeksi Woolshakea sinne tänne juuriin, vähän puristelin hiuksia koholle ja niistä tuli ihan kivat. Vähän sellainen peikkotukka, siis kiilloton ja ehkä hieman huonokuntoisen näköinen verrattuna föönattuihin hiuksiin, mutta sain ne joka tapauksessa nousemaan päästä. Hiukset myös tuntuivat kivalta, kun ne eivät roikkuneet liiskana pitkin päätä. Hajusta en ole vielä osannut päättää, onko se hyvä vai paha :). Ehkä lähempänä pahaa...

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Loka 2009, 22:20
Kirjoittaja witura
Minä en kauheasti pidä Woolshakestä. Ei auta second dayn hiuskauheuteen, vaan tekee tukasta kiillottoman ja takkuisen näköisen vaikka kuinka varovaisesti laittaa juuriin. Hajukin on mielestäni hirveä ja pysyy koko päivän tukassa&nbsp; :-X Taitaa lähteä oma pullo kiertoon..

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Loka 2009, 22:38
Kirjoittaja Livia
Mä kyllä tykkään Woolshakesta ja sen tuoksusta. Varsinkin nyt tähän lyhyempään tukkaan se toimii. Suihkautan sitä muutaman painalluksen kämmeniin ja hieron siitä hiuksiin, ensiksi pää alaspäin ja sitten pörröttelen hiuksia, että loputkin aineet lähtisivät käsistä. Se tuo sopivasti karheutta ja hiuksia on helppo pöyhiä ja haroa eteenpäin päivän mittaan. Föönin alla en ole käyttänyt sitä aikoihin, joten siitä en osaa sanoa mitään. Tuuheuttakaan se ei mun mielestä erityisesti tuo, mutta siis karheutta ja käsiteltävyyttä tuomaan on tosi hyvä tuote.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 19 Loka 2009, 21:19
Kirjoittaja Tristy
Mulla on samanlainen hiuslaatu ja -malli kuin Avenalla ja mun mielestä tuo Woolshake on aivan hirveä tuote. Kuiviin hiuksiin laitettuna ei tee juuri mitään, paitsi takkuisen tuloksen ja lisäksi joutuu kestämään sitä hajua, joka jää hiuksiin. Märkiin hiuksiin laitettuna saa vielä kauheamman takkukasan, joka on lisäksi sähköinen ja haiseva. Tuuheutta ei tule juurikaan kummallakaan tavalla. Suoristusrautakaan ei luista hiuksissa, jos niissä on Woolshakea.

Woolshake kuuluu kyllä huonoimpiin kokeilemiini tuotteisiin, vaikka monta mahdollisuutta olenkin sille antanut. Pitäisikin laittaa tuo myyntiin, koska en sitä tosiaan enää halua käyttää.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 19 Loka 2009, 22:15
Kirjoittaja Tazu
Woolshake on aivan mainio tuote. Itse käytän sitä, jos esimerkiksi haluan kampauksen joka vaatii massaa ja/tai tupeeraukseen. Tulee kestävä kampaus koko päiväksi. Tykkään&nbsp; :D

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 04 Marras 2009, 00:24
Kirjoittaja NekoNeko
Kukaan ei ole varmaan ehtinyt testata uutta Redkeniä, tuotteen nimi on Aerate 08? Gloria on ehtinyt tätä jo hehkuttaa, kyseessä on geelimäinen vaahto joka levittyy helposti ja tuuheuttaa tehokkaasti.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 05 Marras 2009, 17:47
Kirjoittaja Auringonkukka
^Mua kiinnostaisi myös tämä, yleensä en käytä kauheasti tuuheuttavia tuotteita vaikka niitä onkin mutta toi kuulosti lupaavalta. Kertokaa heti kokemuksia kun niitä tulee!


Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 08 Marras 2009, 14:41
Kirjoittaja Marylee
Aerate 08 tulee myyntiin Suomessa maanantaina 16.11. (ainakin Stockan 7. kerrokseen Redken-kampaamoon).


Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 10 Marras 2009, 17:17
Kirjoittaja pinkpepper
Onko tuossa Aerate 08:ssa polymeerejä? Entä alkoholia?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 12 Marras 2009, 22:08
Kirjoittaja Amy
Onko suurin osa Wool Shakea kehuneista lyhyttukkaisia? Mietin että onko se ihan turha sijoitus pitkälle tukalle...

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 12 Marras 2009, 22:14
Kirjoittaja Copper
Suurimmasta osasta en tiedä, mutta mulla on ainakin pitemmät hiukset (noin 10 cm vaille bsl:t). Tykkään wool shakesta kovasti edelleen, sillä saa tosi hyvää pohjaa ja tuuheutta hiuksiin! En tosin tykkää suihkuttaa sitä suoraan hiuksiin vaan suihkutan tuotetta ensin kämmenille ja vien sitten tavaraa käsissäni hiuksiini.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 13 Marras 2009, 11:54
Kirjoittaja Tazu
^^ Mulla on yli bsl mittaiset hiukset ja niissä kyllä toimii

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Marras 2009, 18:16
Kirjoittaja Pampula
Nyt on Feelunique.comiin ilmestynyt Aerate 08, maksaa 14.40 puntaa. Täytyy laittaa tilaukseen, tuleepahan tämäkin tuuheuttava tuote kokeiltua ;)

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 15 Marras 2009, 20:25
Kirjoittaja pinkpepper
^Tuuthan sit heti kertomaan millaista on.&nbsp; :D

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 19 Marras 2009, 20:34
Kirjoittaja Amy
Pitäis miehelle hankkia joku vaha samalla kun tilaan itselleni Woolshaken. Kumpi teistä sopii paremmin pitämään keesiä tukevasti pystyssä; Rough paste vai Rough clay? Ei saisi olla mikään rasvainen kiiltovaha vaan pitoa nimenomaan kaivataan.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 26 Marras 2009, 13:18
Kirjoittaja minny
Innostuin kovasti Woolshakesta kun tigin kuivashampoo loppui ja yritin kehitellä vaihtoehtoja. Ihan mahtava toisen päivän muotoilussa, karheuttaa tukkaa ja saa nostetta juureen. Käytin kyllä vähän lämpöä apuna, en tiedä miten toimii ilman sitä.

Tuoksu on vähän hassu, mutta ei mitenkään häiritsevä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 12 Joulu 2009, 15:16
Kirjoittaja Pampula
pinkpepper kirjoitti: ^Tuuthan sit heti kertomaan millaista on.&nbsp; :D
En nyt niin kauheasti hehkuttaisi tätä. Jonkin verran tuuheuttaa. Hiukset tulevat pehmeiksi ja kiiltäviksi, ei hamputa,&nbsp; kuten jotkut tuuheuttavat tekevät.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 12 Joulu 2009, 15:59
Kirjoittaja Kaisa
Mä oon myös nyt muutaman kerran testaillut Aeratea ja samaa voin sanoa kuin Pampula, eli ei mitenkään erityisen mullistava tuote. Koostumus on jännää vaahtoa ja purkki tosi kevyt, kuin sisällä ei olisi mitään. :D Täytyy vielä jatkaa testailua, mutta tuntuu että määrän kanssa pitää olla tosi varovainen ettei lähmää. Feeluniquesta tilattuna ei tullut kovin kalliiksi: Aerate ja kaupan päälle tullut Body Full -shampoo oli yhteensä 12 puntaa postikuluineen.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 15 Joulu 2009, 10:28
Kirjoittaja amelié
minny kirjoitti: Innostuin kovasti Woolshakesta kun tigin kuivashampoo loppui ja yritin kehitellä vaihtoehtoja. Ihan mahtava toisen päivän muotoilussa, karheuttaa tukkaa ja saa nostetta juureen. Käytin kyllä vähän lämpöä apuna, en tiedä miten toimii ilman sitä.

Tuoksu on vähän hassu, mutta ei mitenkään häiritsevä.
Mä käytän tätä samaan tarkotukseen! Sillä pärjää vielä yhen päivän siinä vaiheessa kun tukka olisi pitäny pestä jo eilen.. Vie pois rasvasen näön ja tunnun ja antaa sopivasti pöyheyttä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 07 Tammi 2010, 17:48
Kirjoittaja Amy
Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset Woolshaken suhteen nyt kun oon muutaman viikon testaillut... Se tosiaan karheuttaa ja nostaa aika jännästi likaistakin tukkaa mutta sileää lookia sillä ei taida saada aikaiseksi mitenkään. Se tekee kuitenkin vähän likaisen ja "sotkuisen" näköiseksi hiukset. Vai käytänköhän sitä väärin?

Onko muilla pullo toiminut ongelmitta? Mun pullosta ei tule tasaista suihkua vaan osa suihkusta tulee hienompana ja osa ikään kuin kovemmalla paineella...&nbsp; ??? Oon sitten suihkutellut sitä käsiin ja puristellut käsistä hiuksiin. Jos jollain on loistavia käyttövinkkejä tästä aineesta niin otetaan ilomielin vastaan! Tuoksusta en tykkää yhtään, haisee minusta miehelle, huonolla tavalla. Olisi eri juttu tuoksua miehelle mutta tämä haisee miehelle.&nbsp; ;D Jäänee silti käyttöön kunhan opettelen vielä tekniikkaakin.

Satinwear on ollut aika kiva föönauksessa. Tekee pehmeäksi ja sileäksi hiukset, tuuheutta ei tuo kuitenkaan yhtään. Tätä oon nyt tykännyt käyttää jokaisen pesun jälkeen, föönaan oikein sileän tukan ja tokana päivänä sotken sen Woolshakella.&nbsp; :D

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Tammi 2010, 11:17
Kirjoittaja Ninamia
Nyt vasta törmäsin tähän Wool shake keskusteluun.. Kuulostaa aika hyvältä tuuheuttajalta, mutta tuoksusta on aika eriäviä mielipiteitä&nbsp; ::) Tuo Amyn "haisee miehelle" kuulostaa ainakin aika oudolta..
Mihin tuotteeseen vertaisitte tätä eli esim Tigin kuivashampoo tms..?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Tammi 2010, 15:11
Kirjoittaja Hue
Siis miten Woolshaken saa tuoksumaan mieheltä? Onkohan meillä Amyn kanssa ihan eri tuoksuiset aineet käytössä? :P

Mun nenään tuoksu on pehmeä ja aavistuksen makea, jopa karkkinen/toffeinen, naisellinen enemmin kuin miehekäs. Mä tykkään tosi paljon! En vaan osaa yhtään sanoa, että mikä se tuoksu on.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Tammi 2010, 15:16
Kirjoittaja ännä
^^

Mun mielestä Woolshaken haju ei oo niiin paha... Minulla ainakaan haju ei jää edes leijumaan ympärille sen kummemmin, ei alunperinkään, eli tottumisesta ei mielestäni ole kyse. Jos tukkaa nuuhkii, niin tuoksun varmaankin erottaa. Onhan se haju vähän sellainen erilainen ja maskuliiniseen viittaava, mutta mä yhdistän sen jotenkin jopa Calvin Kleinin Euphoriaan, vaikka lähinnä niitä taitaa oikeasti yhdistää vain väri eikä tuoksu &nbsp;::)

Mäkään en tuota tukkaan suihkuttaisi, koska suihke(=ruiske) ei ole hienojakoinen. Eli käsiin pari suihkausta, käsien hierominen yhteen ja sitten käsillä hiusten tyvi läpi :)

Valitettavasti en keksi oikein mitään tuotetta, mihin verrata, tulee vaan mieleen vahan ja geelin sekoitus.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Tammi 2010, 15:20
Kirjoittaja pinkpepper
^Mun mielestä sen haju on sellainen villainen, siis ei selkeästi, mutta mulla tulee sellainen mielleyhtymä siitä hajusta. Ei mun mielestä ole maskuliininen haju. Voisi olla miedompi haju kyllä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 14 Tammi 2010, 18:28
Kirjoittaja Ophelia
Mäkään en kyllä haista Woolshakessa mitään maskuliinista. Aika voimakas se tuoksu on kyllä, mutta mä tykkään. Mä ainakin haistan tuon aina välillä hiuksiin suihkuttelun jälkeen (vaikka siis eihän tuota oikein voi suoraan hiuksiin suihkuttaa, vaan käsien kautta), mutta en silti usko että siitä kauhea tuoksupilvi jää leijumaan ainakaan hirveän pitkäksi aikaa.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 15 Tammi 2010, 10:36
Kirjoittaja Efva
Mähän myin Woolshaken pois juuri tuoksun takia, joten voisin yrittää kommentoida... Siitä on jo jonkin aikaa, joten muistikuvat on hieman hämärtyneet, mutta muistelisin pitäneeni Woolshaken tuoksua voimakkaan myskisenä ja ehkä hieman vaniljaisena.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Tammi 2010, 11:35
Kirjoittaja nelma
Oisko tuosta Layer Litistä mitään iloa(tuuheutusta) melko pitkille, tasapitkille hiuksille?
Hiuslaatu on melko paksu, ei mikään hentoinen.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 17 Tammi 2010, 13:59
Kirjoittaja Herbina
Oman kokemuksen perusteella sanoisin että ei.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 16:51
Kirjoittaja Aurelle
^
Samoin.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 21 Tammi 2010, 15:26
Kirjoittaja nelma
No höh... Onko kellään jotain ehdotuksia millä tuotteella saisi tuuheutettua/nostetta KUIVIIN hiuksiin? Hiukset olivat siis aika paksut ja pitkät.
Mielellään silariton/alkoton, mutta saa sellaisiakin ehdottaa jos todella toimivat.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 21 Tammi 2010, 15:55
Kirjoittaja Kaisa
^ Oletko kokeillut Woolshakea?

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 22 Tammi 2010, 20:21
Kirjoittaja nelma
^
Jep, unohtui mainita. Viime Stocka-käynnillä rutistelin sitä käsien kautta hiusten ylä osaan (en niinkään pituuksiin) ja suihkin hieman suoraankin. En ole ihan varma tuloksesta. Hiukset tuntuivat haroessa jotenkin pöyhkeämmiltä, mutta näkyvä efekti ei ollut mainittava. Jäi sellainen mielikuva että se voisi EHKÄ toimia. Vähän kyllä tuntui siltä että hiusten paino kiskoi tuuheuden alas päivän mittaa eikä se siitä enää hirveästi noussut (mutta ei kyllä ihan niin pahasti latistunut kuin mitä yleensä päivien kuluessa tekee).
Jos joku sen kanssa tökkii, niin hiusten paino. Ajattelin käydä testaamassa vielä toistekin.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 24 Tammi 2010, 00:49
Kirjoittaja Herbina
Niin no mä en ole onnistunut löytämään yhtäkään tuotetta joka olisi pitänyt omat paksut ja pitkät hiukset pöyhkeänä koko päivän. Pari tuntia korkeintaan, jos osaa tupeerata hyvän pohjan (itse en osaa). Ilman kunnon tupeerausta lätsähdys tuli jo miltei saman tien kun ovesta pääsi ulos.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 09:23
Kirjoittaja NekoNeko
Sain Aeratea kokeiltavaksi muutamaa käyttökertaa varten, jäi vähän kaksijakoiset fiilikset. Aerate toi mielestäni lähinnä ilmavuutta tukkaan, ei niinkään tuntunut paksuntavan tukkaa. Pesupäivänä Aerate+vaha oli riittävä yhdistelmä, mutta seuraavana päivänä Aeraten luoma pohja oli pehmentynyt eikä toiminut vahan kanssa. Yleensä käytän Björn Axenin suolavesivoidetta ja sen kaverina tipan Small Talkia tuomaan pehmeyttä pohjaan, pysyn siinä yhdistelmässä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 28 Helmi 2010, 12:47
Kirjoittaja Tristy
Olen nyt testaillut Rewind-styling pastea, jonka hankin Tigin Catwalkin tilalle. Tyytyväinen olen ollut, onneksi tuli tuo vihdoinkin hankittua. Aluksi epäilytti, kun mömmö olikin yllättävän notkeaa ja pehmeää, mutta käsissä tuo sitten muuttuikin tahmaiseksi ja jäykemmäksi. Saan hyvin tuuheutta ja erottelevuutta, pitoakin löytyy tarpeeksi mun käyttöön, kun kuitenkin tulee hieman aina lakkaakin laitettua. Lisäksi isona plussana se, että hiukset pysyvät Catwalkin käyttöön verrattuna pidempään puhtaana. :ts

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 25 Elo 2010, 17:24
Kirjoittaja Hilippa
Redkenin muotoilutuotteista en ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut, mutta kun sain pienen testituubin Blown away 09:stä, niin tottakai sitä piti kokeilla.

Geelin luvataan suojaavan hiuksia ja antavan liikkuvuutta ja kiiltoa.
Noh, melko liukkaiksi ja kiiltäviksi föönatessa hiukset kyllä jäävät eli tuon lupauksen tuote lunastaa. Hiusten pehmeydessä ja silottavuudessa kuitenkin Tigi Small talk on tähän asti ollut lyömätön ja siksi se onkin noussut itselläni takaisin HG-asteelle (ja siksi nytkin siihen Blown awayta vertaan). Vaikka Blown away ihan hyvä haastaja onkin, niin silti se kakkoseksi jää.

Minun saama 30 millin pikkutuubihan nyt ei kovin kauaa kestä, joten sitä en pysty kommentoimaan, miten hyvin Blown away suojaa pidemmällä aikavälillä hiusta. Mutta jos jotain pystyy hiusten (ja erityisesti latvojen) sileydestä päättelemään, niin väittäisin Small talkin olevan tässäkin suhteessa parempi.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 29 Syys 2010, 14:03
Kirjoittaja Chantel
Kyllähän tuolta viestiketjun enemmän alkupäästä löytyi suoristuaineista juttua, mutta ehkäpä olisi tullut ihmisille uusia suosikkeja? :) Itselläni kun on vahvasti laineikkaat/kiharat hiukset luonnostaan ja haluaisin silloin tällöin aivan suorat hiukset, mutta mikään tähänastisista muotoilutuotteista ei pidä hiuksia suorana kuin maksimissaan 20 minuuttia :/

Käytössä on nyt viimeisimpänä ollut Redkenin Smooth Down Heat Glide serumi, mutta sama vika tässäkin kun kaikissa muissa, ettei pidä kurissa luonnonkiharaani :( Olisiko tuotesuosituksia vai luovutanko jo vuosien yrityksen jälkeen? :/

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 22 Marras 2010, 20:40
Kirjoittaja Mischa
Body Full Carbo-Bodifier oli kyllä hukkaostos. Tuolla se nököttää peilikaapissa, vaikka tartun siihen ehkä kerran kuussa. Laitan tyveen ja föönään harjan kanssa, ei kohota tai tuuhenna yhtään ;D

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 05 Loka 2013, 10:00
Kirjoittaja Manna
Eipä ole tähän ketjuun kukaan kirjoittanut piiiitkään aikaan ::)

Mulle leikattiin hieman rikotumpi tukkamalli BSL-pituiseen tukkaani ja hankin sen vuoksi Redkenin Powder Grip-hiuspuuterin. Puuteri kohottaa mukavasti hiuksia ja samalla tämän tuotteen avulla voi lykätä pesua päivällä. Varsinainen kuivashampoo tämä ei kuitenkaan ole.

Hinta taisi olla 25 €.

Kuva

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 05 Loka 2013, 12:07
Kirjoittaja Hue
^ Sun viestistä innostuneena laitoin Powder Gripin tilaukseen. Olen käyttänyt Lanzan ja Osiksen hiuspuutereita ja mielenkiinnolla odotan tämänkin kokeilemista.

Osiksen hiuspuuteri on tosi voimakasta ja kaipaisin vähän miedompaa tehoa, koska Osis tekee hiuksista tosi helposti ihan tönköt. Mitä nyt luin kokemuksia Powder Gripistä, niin sen pitäisi olla vähän miedompi eikä niin ärtsy kuin Osiksen Dust It:n.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 27 Loka 2013, 11:00
Kirjoittaja Iiris
Mä olen kolunnut monet hiuspuuterit läpi ja tuo Redkenin on kyllä ihan suosikkejani! Se tosiaan ei ole niin tahmaavaa kuin Osiksen, mutta pito on hieman parempi kuin esim L'Anzalla ja TIGIllä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 04 Elo 2014, 14:58
Kirjoittaja RockQueen
Kampaajani kertoi että Wool Shake lopetetaan. Kääk! Eli hankkikaa vielä kun niitä löytyy jos on ollut mieluinen.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 06 Elo 2014, 09:25
Kirjoittaja Monty
Ostin kampaamokäynnin huumassa tän Redkenin "tupeerausta pullossa" Quick Tease 15 suihkeen, muuten ihan jees mutta tuoksu on mulle liikaa muutaman käyttökerran pohjalta. Voisinkin laittaa sen myyntiin..

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 13 Loka 2014, 11:11
Kirjoittaja calypso
RockQueen kirjoitti: Kampaajani kertoi että Wool Shake lopetetaan. Kääk! Eli hankkikaa vielä kun niitä löytyy jos on ollut mieluinen.
Apua! Ei voi pitää paikkaansa, eihän? Mitäpä jos se vain uudistuu jälleen kerran? *elättelee toiveita*&nbsp; :'(
Noh, onneksi noi nettioutletit varmaan myy sitä vielä pitkään, vaikka Suomesta loppuisikin. Wool Shake on kyllä minun luottotuotteeni, en ole niin kärsivällinen että jaksaisin tuhertaa tupeerausten kanssa ja tuolla saa hyvin rakennetta tyveen.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 24 Loka 2014, 23:54
Kirjoittaja RockQueen
calypso kirjoitti:
RockQueen kirjoitti: Kampaajani kertoi että Wool Shake lopetetaan. Kääk! Eli hankkikaa vielä kun niitä löytyy jos on ollut mieluinen.
Apua! Ei voi pitää paikkaansa, eihän? Mitäpä jos se vain uudistuu jälleen kerran? *elättelee toiveita*&nbsp; :'(
Noh, onneksi noi nettioutletit varmaan myy sitä vielä pitkään, vaikka Suomesta loppuisikin. Wool Shake on kyllä minun luottotuotteeni, en ole niin kärsivällinen että jaksaisin tuhertaa tupeerausten kanssa ja tuolla saa hyvin rakennetta tyveen.
Vinkkaa ihmeessä jos jostakin löydät, minä en nimittäin ole onnistunut löytämään... Wool shakeni on vielä ihan lopussa :(

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 30 Joulu 2014, 09:37
Kirjoittaja naapio
Voi ei! Toivottavasi uusivat sitä vain ja samalla muuttavat ällön hajun. Wool shake on mun HG.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 04 Tammi 2015, 21:02
Kirjoittaja RockQueen
naapio kirjoitti: Voi ei! Toivottavasi uusivat sitä vain ja samalla muuttavat ällön hajun. Wool shake on mun HG.
Eiku kampaaja nimenomaan sanoi että poistuu Euroopan markkinoilta kokonaan. En sit tiedä mille mantereille se jää valikoimiin.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 23 Maalis 2015, 20:46
Kirjoittaja naapio
Wool Shaken korvaajaksi Redkenin ehdottama Aerate on täysin eri tuote eikä ainakaan minulla toimi ollenkaan. Hiukset jäävät &nbsp;velton ja rasvaisen tuntuisiksi, sanoisin että hiukset ovat runsaamman tuntuiset ilman tuota mömmöä.

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Lähetetty: 05 Huhti 2015, 19:09
Kirjoittaja babylissa
Onko kellään kokemusta mitenkä Pillow Proof-suihke toimii ilman föönausta? Jos antaa tukan vain kuivua itsekseen ja muotoilee raudalla?