Redkenin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

No höh... Onko kellään jotain ehdotuksia millä tuotteella saisi tuuheutettua/nostetta KUIVIIN hiuksiin? Hiukset olivat siis aika paksut ja pitkät.
Mielellään silariton/alkoton, mutta saa sellaisiakin ehdottaa jos todella toimivat.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Oletko kokeillut Woolshakea?
1c F ii
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Jep, unohtui mainita. Viime Stocka-käynnillä rutistelin sitä käsien kautta hiusten ylä osaan (en niinkään pituuksiin) ja suihkin hieman suoraankin. En ole ihan varma tuloksesta. Hiukset tuntuivat haroessa jotenkin pöyhkeämmiltä, mutta näkyvä efekti ei ollut mainittava. Jäi sellainen mielikuva että se voisi EHKÄ toimia. Vähän kyllä tuntui siltä että hiusten paino kiskoi tuuheuden alas päivän mittaa eikä se siitä enää hirveästi noussut (mutta ei kyllä ihan niin pahasti latistunut kuin mitä yleensä päivien kuluessa tekee).
Jos joku sen kanssa tökkii, niin hiusten paino. Ajattelin käydä testaamassa vielä toistekin.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Niin no mä en ole onnistunut löytämään yhtäkään tuotetta joka olisi pitänyt omat paksut ja pitkät hiukset pöyhkeänä koko päivän. Pari tuntia korkeintaan, jos osaa tupeerata hyvän pohjan (itse en osaa). Ilman kunnon tupeerausta lätsähdys tuli jo miltei saman tien kun ovesta pääsi ulos.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Sain Aeratea kokeiltavaksi muutamaa käyttökertaa varten, jäi vähän kaksijakoiset fiilikset. Aerate toi mielestäni lähinnä ilmavuutta tukkaan, ei niinkään tuntunut paksuntavan tukkaa. Pesupäivänä Aerate+vaha oli riittävä yhdistelmä, mutta seuraavana päivänä Aeraten luoma pohja oli pehmentynyt eikä toiminut vahan kanssa. Yleensä käytän Björn Axenin suolavesivoidetta ja sen kaverina tipan Small Talkia tuomaan pehmeyttä pohjaan, pysyn siinä yhdistelmässä.
Hang out the chick habit
Tristy

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Olen nyt testaillut Rewind-styling pastea, jonka hankin Tigin Catwalkin tilalle. Tyytyväinen olen ollut, onneksi tuli tuo vihdoinkin hankittua. Aluksi epäilytti, kun mömmö olikin yllättävän notkeaa ja pehmeää, mutta käsissä tuo sitten muuttuikin tahmaiseksi ja jäykemmäksi. Saan hyvin tuuheutta ja erottelevuutta, pitoakin löytyy tarpeeksi mun käyttöön, kun kuitenkin tulee hieman aina lakkaakin laitettua. Lisäksi isona plussana se, että hiukset pysyvät Catwalkin käyttöön verrattuna pidempään puhtaana. :ts
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Redkenin muotoilutuotteista en ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut, mutta kun sain pienen testituubin Blown away 09:stä, niin tottakai sitä piti kokeilla.

Geelin luvataan suojaavan hiuksia ja antavan liikkuvuutta ja kiiltoa.
Noh, melko liukkaiksi ja kiiltäviksi föönatessa hiukset kyllä jäävät eli tuon lupauksen tuote lunastaa. Hiusten pehmeydessä ja silottavuudessa kuitenkin Tigi Small talk on tähän asti ollut lyömätön ja siksi se onkin noussut itselläni takaisin HG-asteelle (ja siksi nytkin siihen Blown awayta vertaan). Vaikka Blown away ihan hyvä haastaja onkin, niin silti se kakkoseksi jää.

Minun saama 30 millin pikkutuubihan nyt ei kovin kauaa kestä, joten sitä en pysty kommentoimaan, miten hyvin Blown away suojaa pidemmällä aikavälillä hiusta. Mutta jos jotain pystyy hiusten (ja erityisesti latvojen) sileydestä päättelemään, niin väittäisin Small talkin olevan tässäkin suhteessa parempi.
Chantel

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Chantel »

Kyllähän tuolta viestiketjun enemmän alkupäästä löytyi suoristuaineista juttua, mutta ehkäpä olisi tullut ihmisille uusia suosikkeja? :) Itselläni kun on vahvasti laineikkaat/kiharat hiukset luonnostaan ja haluaisin silloin tällöin aivan suorat hiukset, mutta mikään tähänastisista muotoilutuotteista ei pidä hiuksia suorana kuin maksimissaan 20 minuuttia :/

Käytössä on nyt viimeisimpänä ollut Redkenin Smooth Down Heat Glide serumi, mutta sama vika tässäkin kun kaikissa muissa, ettei pidä kurissa luonnonkiharaani :( Olisiko tuotesuosituksia vai luovutanko jo vuosien yrityksen jälkeen? :/
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Body Full Carbo-Bodifier oli kyllä hukkaostos. Tuolla se nököttää peilikaapissa, vaikka tartun siihen ehkä kerran kuussa. Laitan tyveen ja föönään harjan kanssa, ei kohota tai tuuhenna yhtään ;D
1b M ii
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Manna »

Eipä ole tähän ketjuun kukaan kirjoittanut piiiitkään aikaan ::)

Mulle leikattiin hieman rikotumpi tukkamalli BSL-pituiseen tukkaani ja hankin sen vuoksi Redkenin Powder Grip-hiuspuuterin. Puuteri kohottaa mukavasti hiuksia ja samalla tämän tuotteen avulla voi lykätä pesua päivällä. Varsinainen kuivashampoo tämä ei kuitenkaan ole.

Hinta taisi olla 25 €.

Kuva
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

^ Sun viestistä innostuneena laitoin Powder Gripin tilaukseen. Olen käyttänyt Lanzan ja Osiksen hiuspuutereita ja mielenkiinnolla odotan tämänkin kokeilemista.

Osiksen hiuspuuteri on tosi voimakasta ja kaipaisin vähän miedompaa tehoa, koska Osis tekee hiuksista tosi helposti ihan tönköt. Mitä nyt luin kokemuksia Powder Gripistä, niin sen pitäisi olla vähän miedompi eikä niin ärtsy kuin Osiksen Dust It:n.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Mä olen kolunnut monet hiuspuuterit läpi ja tuo Redkenin on kyllä ihan suosikkejani! Se tosiaan ei ole niin tahmaavaa kuin Osiksen, mutta pito on hieman parempi kuin esim L'Anzalla ja TIGIllä.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Kampaajani kertoi että Wool Shake lopetetaan. Kääk! Eli hankkikaa vielä kun niitä löytyy jos on ollut mieluinen.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Monty
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 581
Liittynyt: 19 Heinä 2012, 12:10

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Monty »

Ostin kampaamokäynnin huumassa tän Redkenin "tupeerausta pullossa" Quick Tease 15 suihkeen, muuten ihan jees mutta tuoksu on mulle liikaa muutaman käyttökerran pohjalta. Voisinkin laittaa sen myyntiin..
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja calypso »

RockQueen kirjoitti: Kampaajani kertoi että Wool Shake lopetetaan. Kääk! Eli hankkikaa vielä kun niitä löytyy jos on ollut mieluinen.
Apua! Ei voi pitää paikkaansa, eihän? Mitäpä jos se vain uudistuu jälleen kerran? *elättelee toiveita*&nbsp; :'(
Noh, onneksi noi nettioutletit varmaan myy sitä vielä pitkään, vaikka Suomesta loppuisikin. Wool Shake on kyllä minun luottotuotteeni, en ole niin kärsivällinen että jaksaisin tuhertaa tupeerausten kanssa ja tuolla saa hyvin rakennetta tyveen.
Vastaa Viestiin