Redkenin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Onko kukaan bongannut Redkenin Wool Shake 8 -tuuheuttavaa suihketta nettikaupoista? Villa ja muotoilutuote samassa lauseessa tuntuu aivan vastustamattomalta mielikuvalta :)
Hang out the chick habit
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

En ole bongannut nettikaupoista, mutta pari viikkoa sitten ostin Wool Shaken kampaajaltani. Siitä lähtien on tullut käytettyä lähes joka päivä, on todella hyvä tuote jos kaipaa vähän karheutta ja kuohkeutta tukkaan :-*

Wool shake sisältää siis jotain puuvillauutetta, täytyy kirjoittaa inci jahka kerkiän. Mun incin lukutaidolla en edes onnistunut bongaamaan ainuttakaan silikonia joukosta :D

Mulla kun on tosi liukkaat ja hennot hiukset jotka lässähtää nopeasti ilman muotoiluja, WS on täydellinen tuote poistamaan sen liukkauden ja saa harottua tuuheammaksi ja antaa samalla nostetta ja tukka pysyy kuohkeampana koko päivän. Tuote on pakattu pumppupulloon ja itse neste on aika paksua möhnää joten pitää sekottaa hyvin huolellisesti.
Pari kertaa olen suihkutellut suoraan tukkaan, mutta paremmin minusta toimii niin että suihkuttaa käteen muutaman pumppauksen ja siitä hieroo hiuksiin.
Ei lähmää vaikka laittaisi kuinka paljon, siitä plussaa! Ainoa "rangaistus" liiasta määrästä on liika karheus ja takkuisuus ;D Ja hyvä puoli myös että ei siis tarvitse föönata tai mitään, kuiviin hiuksiin sen kun levittää.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Mä tilasin omani LFstä ja oon ollut supertyytyväinen. Toi tuntuu samalta kuin Osiksen Dust It -puuteri eli tekee vähän natisevan oloisen märästä tukasta ja antaa ihan megapaljon tuuheutta ja kevyen pidon. Muistaakseni tuossa oli ihan minimaalisesti itse villaa ja paljon magnesiumia tai jotain vastaavaa joka tuo tuuheuden. Tätä käyttäessä huomaan myös että pesuväli pitenee eli imee rasvaa pois päänahasta  :-*
Mulla on paksu mutta liukas tukka johon saan hyvin käsiteltävyyttä tällä. Olen suihkutellut ihan reilusti pyyhekuivaan tukkaan ja kuivannut föönillä, ja lisäillyt vielä kuivaan tukkaan seuraavina päivinä. Ehdottomasti ostan uuden pullon kun tämä loppuu!
Hang out the chick habit
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Entäs kiiltopuoli ? Tekeekö hiukset himmeäksi ja likaisennäköiseksi ? Kaikki tuuhentavat tuotteet aina kiinnostaa, sopiikohan permishiuksille  :-\
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Ei tee ainakaan likaisennäköisiksi. Rupesi vaan mietityttämään että onkohan tässäkin hartsia samoin kuin Dust itissä ::)
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja juuriska »

Innostuin edellisten kommenttien perusteella tilaamaan Wool Shaken ja sain sen tänään ja vvaauuuu!  :D Toimii todellakin vähintään yhtä hyvin kuin Dust It. Meinasin pestä hiukseni, mutta kokeiltuani villasuihketta, totesin ettei tarvitse pestä vielä tänään.  :) Tekee lasihiuksiini sen ihanan "seuraavan päivän" tunnun.

Edit: Tästä tulee varmasti vuoden tuote!  ;D "Villasuihke" taikoo esiin hiusteni lievän taipuisuuden ja kohottaa hiukset irti päänahasta karhentaen niitä samalla. Kun hiukset harjaa, tuntuu aine katoavan kokonaan, mutta kun pöyhii hiuksia juurista, nousevat ne taas hienosti irti päänahasta. Voiko tämä olla tottakaan...
Viimeksi muokannut juuriska, 31 Loka 2008, 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
Lene
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 628
Liittynyt: 22 Loka 2007, 12:21

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lene »

Kuinka arvokasta tuo Wool Shake on kampaajalta ostettuna? Tuote kiinnostaisi kovasti mutta LF näyttää tuotteen olevan "out of stock" ja HQ:n valikoimissa sitä ei ole ollenkaan ???.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Kampaamoissa Wool Shake maksaa noin 29 euroa.
1c F ii
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja juuriska »

Feelunique.com myy Wool Shakea hintaan GBP 13,30. Se tekee n.16-17 euroa ja hinta sisältää postikulut.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Wool Shake oli vaan Feeluniquestakin Out of stock, kun juuri tänään yritin tilata. Mutta tuolta tosiaan saa postikuluineen 15,50 eurolla kunhan tuotetta tulee taas varastoon, laittavat sähköpostia sitten.
Viimeksi muokannut Kaisa, 20 Marras 2008, 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
Winnie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 493
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:03

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Winnie »

Ostin ennen joulua Wool Shaken ja nyt muutaman viikon käytön jälkeen en osaa oikein vieläkään sanoa tuosta oikein mitään. Tuoksusta tykkään, mutta itse suihkeen vaikutus tuntuu katoavan aika äkkiä. Olen lähinnä käsien kautta laittanut tuota hiuksiin n. 3-4 painallusta. Pitää yrittää vielä vähän suuremmalla määrällä, tuolla ei kuitenkaan saa likaisen tuntuisia hiuksia, joten annostelussakaan ei tarvitse olla niin tarkka.
2aMii
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Luna »

Wool shake kuulostaa tuotteelta jota olen tähän saakka tuloksetta etsinyt, olisi ihana joskus laittaa tukkaa niin että se ei ole liukas vaan hallittavissa oleva, muttei muotovaahtoinen tai muutoin jänkkinen. Pitääpä ostaa heti kun sitä tulee vaikka tuonne feelinqueen.
Copper

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Copper »

Saitte minut kiinnostuneeksi Wool Shakesta! Olen huomenna menossa päiväksi Turkuun, osaako joku juures sanoa, mistä Wool Shakea saisi Turussa? Stockan ja Hairlekiinin ajattelin nyt ainakin tsekata.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Ilmeisesti Wool Shakea ei saa oikein mistään tällä hetkellä  :( Joku täällä tiesi kertoa että myynti on räjähtänyt käsiin Jenkeissä kun tuote on palkittu jossain lehdessä. Mä tarvitsisin piakkoin uuden pullon, miten mä pärjään enää ilman?
Hang out the chick habit
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Ebaysta saa Wool Shakea, ei ole iso valikoima mutta muutamia pulloja kuitenkin tarjolla. Jos tilaisit sieltä jos tulee kova tarve uudelle pullolle? :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Vastaa Viestiin