Redkenin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

calypso kirjoitti:
RockQueen kirjoitti: Kampaajani kertoi että Wool Shake lopetetaan. Kääk! Eli hankkikaa vielä kun niitä löytyy jos on ollut mieluinen.
Apua! Ei voi pitää paikkaansa, eihän? Mitäpä jos se vain uudistuu jälleen kerran? *elättelee toiveita*  :'(
Noh, onneksi noi nettioutletit varmaan myy sitä vielä pitkään, vaikka Suomesta loppuisikin. Wool Shake on kyllä minun luottotuotteeni, en ole niin kärsivällinen että jaksaisin tuhertaa tupeerausten kanssa ja tuolla saa hyvin rakennetta tyveen.
Vinkkaa ihmeessä jos jostakin löydät, minä en nimittäin ole onnistunut löytämään... Wool shakeni on vielä ihan lopussa :(
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja naapio »

Voi ei! Toivottavasi uusivat sitä vain ja samalla muuttavat ällön hajun. Wool shake on mun HG.
Raitoja käpälään!
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

naapio kirjoitti: Voi ei! Toivottavasi uusivat sitä vain ja samalla muuttavat ällön hajun. Wool shake on mun HG.
Eiku kampaaja nimenomaan sanoi että poistuu Euroopan markkinoilta kokonaan. En sit tiedä mille mantereille se jää valikoimiin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja naapio »

Wool Shaken korvaajaksi Redkenin ehdottama Aerate on täysin eri tuote eikä ainakaan minulla toimi ollenkaan. Hiukset jäävät  velton ja rasvaisen tuntuisiksi, sanoisin että hiukset ovat runsaamman tuntuiset ilman tuota mömmöä.
Raitoja käpälään!
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Onko kellään kokemusta mitenkä Pillow Proof-suihke toimii ilman föönausta? Jos antaa tukan vain kuivua itsekseen ja muotoilee raudalla?
Vastaa Viestiin