Redkenin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Tuikku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 18 Syys 2009, 17:51

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tuikku »

Second day Woolshakeillä on varsin kelpo. Rakennetta ja karheutta on edelleen, eikä ole lähmääntynyt tai likaisen tuntuinen.
Eli toistaiseksi hyvin menee.
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Avena »

Woolshake on kyllä aika jänskä tuote, tykkään. Mulla on se kaikkein ikävin hiuslaatu eli hiukset ovat ohuita, liukkaita ja niitä on vähän. Edestä leukaperiin, takaa kerrostettu lyhyemmäksi.

Eilen hiukset oli laitettu aamulla nätisti, muta illalla ne roikkuivat jo ihan lätsähtäneenä pitkin päätä. Suihkutin kokeeksi Woolshakea sinne tänne juuriin, vähän puristelin hiuksia koholle ja niistä tuli ihan kivat. Vähän sellainen peikkotukka, siis kiilloton ja ehkä hieman huonokuntoisen näköinen verrattuna föönattuihin hiuksiin, mutta sain ne joka tapauksessa nousemaan päästä. Hiukset myös tuntuivat kivalta, kun ne eivät roikkuneet liiskana pitkin päätä. Hajusta en ole vielä osannut päättää, onko se hyvä vai paha :). Ehkä lähempänä pahaa...
1bFi
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja witura »

Minä en kauheasti pidä Woolshakestä. Ei auta second dayn hiuskauheuteen, vaan tekee tukasta kiillottoman ja takkuisen näköisen vaikka kuinka varovaisesti laittaa juuriin. Hajukin on mielestäni hirveä ja pysyy koko päivän tukassa  :-X Taitaa lähteä oma pullo kiertoon..
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos
Livia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1714
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:32

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Livia »

Mä kyllä tykkään Woolshakesta ja sen tuoksusta. Varsinkin nyt tähän lyhyempään tukkaan se toimii. Suihkautan sitä muutaman painalluksen kämmeniin ja hieron siitä hiuksiin, ensiksi pää alaspäin ja sitten pörröttelen hiuksia, että loputkin aineet lähtisivät käsistä. Se tuo sopivasti karheutta ja hiuksia on helppo pöyhiä ja haroa eteenpäin päivän mittaan. Föönin alla en ole käyttänyt sitä aikoihin, joten siitä en osaa sanoa mitään. Tuuheuttakaan se ei mun mielestä erityisesti tuo, mutta siis karheutta ja käsiteltävyyttä tuomaan on tosi hyvä tuote.
Tristy

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mulla on samanlainen hiuslaatu ja -malli kuin Avenalla ja mun mielestä tuo Woolshake on aivan hirveä tuote. Kuiviin hiuksiin laitettuna ei tee juuri mitään, paitsi takkuisen tuloksen ja lisäksi joutuu kestämään sitä hajua, joka jää hiuksiin. Märkiin hiuksiin laitettuna saa vielä kauheamman takkukasan, joka on lisäksi sähköinen ja haiseva. Tuuheutta ei tule juurikaan kummallakaan tavalla. Suoristusrautakaan ei luista hiuksissa, jos niissä on Woolshakea.

Woolshake kuuluu kyllä huonoimpiin kokeilemiini tuotteisiin, vaikka monta mahdollisuutta olenkin sille antanut. Pitäisikin laittaa tuo myyntiin, koska en sitä tosiaan enää halua käyttää.
Tazu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 71
Liittynyt: 18 Marras 2006, 12:39

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tazu »

Woolshake on aivan mainio tuote. Itse käytän sitä, jos esimerkiksi haluan kampauksen joka vaatii massaa ja/tai tupeeraukseen. Tulee kestävä kampaus koko päiväksi. Tykkään  :D
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Kukaan ei ole varmaan ehtinyt testata uutta Redkeniä, tuotteen nimi on Aerate 08? Gloria on ehtinyt tätä jo hehkuttaa, kyseessä on geelimäinen vaahto joka levittyy helposti ja tuuheuttaa tehokkaasti.
Hang out the chick habit
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

^Mua kiinnostaisi myös tämä, yleensä en käytä kauheasti tuuheuttavia tuotteita vaikka niitä onkin mutta toi kuulosti lupaavalta. Kertokaa heti kokemuksia kun niitä tulee!

Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Aerate 08 tulee myyntiin Suomessa maanantaina 16.11. (ainakin Stockan 7. kerrokseen Redken-kampaamoon).

pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko tuossa Aerate 08:ssa polymeerejä? Entä alkoholia?
Amy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 716
Liittynyt: 16 Syys 2006, 20:10

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Amy »

Onko suurin osa Wool Shakea kehuneista lyhyttukkaisia? Mietin että onko se ihan turha sijoitus pitkälle tukalle...
Copper

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Copper »

Suurimmasta osasta en tiedä, mutta mulla on ainakin pitemmät hiukset (noin 10 cm vaille bsl:t). Tykkään wool shakesta kovasti edelleen, sillä saa tosi hyvää pohjaa ja tuuheutta hiuksiin! En tosin tykkää suihkuttaa sitä suoraan hiuksiin vaan suihkutan tuotetta ensin kämmenille ja vien sitten tavaraa käsissäni hiuksiini.
Tazu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 71
Liittynyt: 18 Marras 2006, 12:39

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tazu »

^^ Mulla on yli bsl mittaiset hiukset ja niissä kyllä toimii
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Nyt on Feelunique.comiin ilmestynyt Aerate 08, maksaa 14.40 puntaa. Täytyy laittaa tilaukseen, tuleepahan tämäkin tuuheuttava tuote kokeiltua ;)
Viimeksi muokannut Pampula, 14 Marras 2009, 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Tuuthan sit heti kertomaan millaista on.&nbsp; :D
Vastaa Viestiin