Redkenin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Amy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 716
Liittynyt: 16 Syys 2006, 20:10

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Amy »

Pitäis miehelle hankkia joku vaha samalla kun tilaan itselleni Woolshaken. Kumpi teistä sopii paremmin pitämään keesiä tukevasti pystyssä; Rough paste vai Rough clay? Ei saisi olla mikään rasvainen kiiltovaha vaan pitoa nimenomaan kaivataan.
minny
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 10 Marras 2009, 10:36

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja minny »

Innostuin kovasti Woolshakesta kun tigin kuivashampoo loppui ja yritin kehitellä vaihtoehtoja. Ihan mahtava toisen päivän muotoilussa, karheuttaa tukkaa ja saa nostetta juureen. Käytin kyllä vähän lämpöä apuna, en tiedä miten toimii ilman sitä.

Tuoksu on vähän hassu, mutta ei mitenkään häiritsevä.
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Pampula »

pinkpepper kirjoitti: ^Tuuthan sit heti kertomaan millaista on.  :D
En nyt niin kauheasti hehkuttaisi tätä. Jonkin verran tuuheuttaa. Hiukset tulevat pehmeiksi ja kiiltäviksi, ei hamputa,  kuten jotkut tuuheuttavat tekevät.
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Mä oon myös nyt muutaman kerran testaillut Aeratea ja samaa voin sanoa kuin Pampula, eli ei mitenkään erityisen mullistava tuote. Koostumus on jännää vaahtoa ja purkki tosi kevyt, kuin sisällä ei olisi mitään. :D Täytyy vielä jatkaa testailua, mutta tuntuu että määrän kanssa pitää olla tosi varovainen ettei lähmää. Feeluniquesta tilattuna ei tullut kovin kalliiksi: Aerate ja kaupan päälle tullut Body Full -shampoo oli yhteensä 12 puntaa postikuluineen.
1c F ii
amelié
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 165
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 20:29

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja amelié »

minny kirjoitti: Innostuin kovasti Woolshakesta kun tigin kuivashampoo loppui ja yritin kehitellä vaihtoehtoja. Ihan mahtava toisen päivän muotoilussa, karheuttaa tukkaa ja saa nostetta juureen. Käytin kyllä vähän lämpöä apuna, en tiedä miten toimii ilman sitä.

Tuoksu on vähän hassu, mutta ei mitenkään häiritsevä.
Mä käytän tätä samaan tarkotukseen! Sillä pärjää vielä yhen päivän siinä vaiheessa kun tukka olisi pitäny pestä jo eilen.. Vie pois rasvasen näön ja tunnun ja antaa sopivasti pöyheyttä.
Amy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 716
Liittynyt: 16 Syys 2006, 20:10

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Amy »

Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset Woolshaken suhteen nyt kun oon muutaman viikon testaillut... Se tosiaan karheuttaa ja nostaa aika jännästi likaistakin tukkaa mutta sileää lookia sillä ei taida saada aikaiseksi mitenkään. Se tekee kuitenkin vähän likaisen ja "sotkuisen" näköiseksi hiukset. Vai käytänköhän sitä väärin?

Onko muilla pullo toiminut ongelmitta? Mun pullosta ei tule tasaista suihkua vaan osa suihkusta tulee hienompana ja osa ikään kuin kovemmalla paineella...  ??? Oon sitten suihkutellut sitä käsiin ja puristellut käsistä hiuksiin. Jos jollain on loistavia käyttövinkkejä tästä aineesta niin otetaan ilomielin vastaan! Tuoksusta en tykkää yhtään, haisee minusta miehelle, huonolla tavalla. Olisi eri juttu tuoksua miehelle mutta tämä haisee miehelle.  ;D Jäänee silti käyttöön kunhan opettelen vielä tekniikkaakin.

Satinwear on ollut aika kiva föönauksessa. Tekee pehmeäksi ja sileäksi hiukset, tuuheutta ei tuo kuitenkaan yhtään. Tätä oon nyt tykännyt käyttää jokaisen pesun jälkeen, föönaan oikein sileän tukan ja tokana päivänä sotken sen Woolshakella.  :D
Ninamia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 410
Liittynyt: 29 Syys 2006, 09:17

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ninamia »

Nyt vasta törmäsin tähän Wool shake keskusteluun.. Kuulostaa aika hyvältä tuuheuttajalta, mutta tuoksusta on aika eriäviä mielipiteitä  ::) Tuo Amyn "haisee miehelle" kuulostaa ainakin aika oudolta..
Mihin tuotteeseen vertaisitte tätä eli esim Tigin kuivashampoo tms..?
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

Siis miten Woolshaken saa tuoksumaan mieheltä? Onkohan meillä Amyn kanssa ihan eri tuoksuiset aineet käytössä? :P

Mun nenään tuoksu on pehmeä ja aavistuksen makea, jopa karkkinen/toffeinen, naisellinen enemmin kuin miehekäs. Mä tykkään tosi paljon! En vaan osaa yhtään sanoa, että mikä se tuoksu on.
ännä
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 17 Joulu 2008, 22:35

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja ännä »

^^

Mun mielestä Woolshaken haju ei oo niiin paha... Minulla ainakaan haju ei jää edes leijumaan ympärille sen kummemmin, ei alunperinkään, eli tottumisesta ei mielestäni ole kyse. Jos tukkaa nuuhkii, niin tuoksun varmaankin erottaa. Onhan se haju vähän sellainen erilainen ja maskuliiniseen viittaava, mutta mä yhdistän sen jotenkin jopa Calvin Kleinin Euphoriaan, vaikka lähinnä niitä taitaa oikeasti yhdistää vain väri eikä tuoksu  ::)

Mäkään en tuota tukkaan suihkuttaisi, koska suihke(=ruiske) ei ole hienojakoinen. Eli käsiin pari suihkausta, käsien hierominen yhteen ja sitten käsillä hiusten tyvi läpi :)

Valitettavasti en keksi oikein mitään tuotetta, mihin verrata, tulee vaan mieleen vahan ja geelin sekoitus.
Viimeksi muokannut ännä, 14 Tammi 2010, 15:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mun mielestä sen haju on sellainen villainen, siis ei selkeästi, mutta mulla tulee sellainen mielleyhtymä siitä hajusta. Ei mun mielestä ole maskuliininen haju. Voisi olla miedompi haju kyllä.
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

Mäkään en kyllä haista Woolshakessa mitään maskuliinista. Aika voimakas se tuoksu on kyllä, mutta mä tykkään. Mä ainakin haistan tuon aina välillä hiuksiin suihkuttelun jälkeen (vaikka siis eihän tuota oikein voi suoraan hiuksiin suihkuttaa, vaan käsien kautta), mutta en silti usko että siitä kauhea tuoksupilvi jää leijumaan ainakaan hirveän pitkäksi aikaa.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Efva »

Mähän myin Woolshaken pois juuri tuoksun takia, joten voisin yrittää kommentoida... Siitä on jo jonkin aikaa, joten muistikuvat on hieman hämärtyneet, mutta muistelisin pitäneeni Woolshaken tuoksua voimakkaan myskisenä ja ehkä hieman vaniljaisena.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Oisko tuosta Layer Litistä mitään iloa(tuuheutusta) melko pitkille, tasapitkille hiuksille?
Hiuslaatu on melko paksu, ei mikään hentoinen.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Oman kokemuksen perusteella sanoisin että ei.
Aurelle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 479
Liittynyt: 29 Huhti 2006, 22:14

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aurelle »

^
Samoin.
Vastaa Viestiin