Redkenin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

Aquatar kirjoitti: Spray starchia en voi suositella, se on nimensä veroista kunnon tärkkiä, tekee todella tönköt hiukset. Ihan kuin liimaa suihkuttelisi hiuksiin ja sitä ei kovin helposti auki kammata... On myös hyvin alkoholipitoista eli kuivattavaa.
Olen täysin samaa mieltä. Tätä ei myöskään kannata laittaa suoristusrautojen alle. Ei nimittäin raudat liu'u yhtään.
Kimara
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1214
Liittynyt: 26 Joulu 2006, 20:27

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Kimara »

Mulla on kans tuo Spray Starch. On joo jöötiä. Pari kertaa olen onnistunut käyttämään sitä niin että suihkin tosi kaukaa ja levittelen kunnolla jolloin hiuksissa ei ole ollut tavaraa paljoakaan ja lopputulos on ollut hyvä. Pari kertaa on oltu ulkona liimatukallakin. Ainakin tää pitää sen minkä lupaa.

Oon käyttänyt pitkään tukkaani sekä piipparin että suoristusrautakiharruksen kanssa ja onpahan ollut kerrankin pysyvä lopputulos. Kiharoista tulee hitusen tönkköjä ja jenkkityylin ylikorostuneita mutta ne myös pysyy. Raudat jämähtää jumiin helposti jos tavaraa on liikaa ja lopputulos on silloin kantikas. GHD vähän jeesaa siinä että sitä ei tartte niin painaa kiharaa aikaansaadakseen joten jämähtämistäkään ei ole kovin pahasti käynyt. Mistään superliukuvuudesta ei voi silti puhua. Sain tuotteen ilmaiseksi, en olisi itse ostanut. Varmaan toimis parhaiten jossain lyhyemmän tukan fantasiakampauksissa yms. missä ihan oikean tärkin käyttö tuntuis hyvältä idealta :P.
1a F ii Tukkakuva
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Emi-lyn kirjoitti:
Onko kellään Gutsista kokemuksia? Mulla on haussa tuuheuttava ja sekä tukea että rakennetta antava tuote föönin ja ilmakihartimen kanssa käytettäväksi.
Guts on musta tyveen aivan loistava mutta latvassa saattaa korputtaa hentoja hiuksia.

On muuten vinyl glam aikas alkopitoista. Suihkin asiakkaan kampaukseen ja mulla oli sormessa pieni haava ja voi jumanskekka miten kirveli.
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Testasin eilen illalla ensimmäistä kertaa Layer Liftiä , suihkutin sitä märkiin hiuksiin ja annoin kuivua yön yli. Lopputulos oli aivan ihana!Mulla on hieman luonnontaipuisuutta hiuksissa, ja Layer Liftin jäljiltä hiukset oli jääneet ihanan aaltoileviksi kuin pehmennyksen jäljiltä. Normaalisti jos annan hiusten kuivua itsestään on lopputulos sellainen likaisen näköinen käärmekasa, mutta tämä oli positiivinen yllätys.

Tosin olen tässä välissä leikkauttanut hiuksia n. 15 cm lyhyemmiksi, sivuilta vielä enemmän ja kerrostusta on tehty. Voi siis olla että hiukset jaksavat kihartua paremmin koska ovat lyhyemmät. Joka tapauksessa olen tyytyväinen, toimii siis tällaisessa kerrostetussa lookissa hyvin.

Pitää vielä testata myöhemmin miten spray toimii föönaamisen kanssa, ilmeisesti siinä ei ole lämpösuojaa?
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Herbina kirjoitti: Testasin eilen illalla ensimmäistä kertaa Layer Liftiä

Pitää vielä testata myöhemmin miten spray toimii föönaamisen kanssa, ilmeisesti siinä ei ole lämpösuojaa?
Layer liftissä on lämpösuoja.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Millaiselle Layer Lift tuoksuu? Jättääkö siis pehmeän lopputuloksen, vai sellaisen kovahkon?
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

LayerLiftissä on kevyt sitruunamainen tuoksu. Jättää hiukset pehmeiksi.
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Mun mielestä tuoksu on kyllä sitruunamainen, mutta enemmänkin sellainen hyttyskarkoitteen tapainen. Iitse en oikein siitä tuoksusta perusta, mutta onneksi se haihtuu nopeasti. Hienoa että siitä löytyy lämpösuoja!
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Jos suihkii vähänkin liikaa, lätsäyttää hiukset tehokkaasti.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Efva »

Tulin tilanneeks Redkenin Wool Shaken. Parin käyttökokeilun perusteella oon oikeastaan aika positiivisesti yllättynyt. Mun paksuhko, suht lasimainen, polkkapituinen tukka ei kaipaa niinkään tuuheutusta kuin tyvikohotusta. En ole aiemmin onnistunut saamaan sitä millään tuotteella, joten en ollut kovin toiveikas tämänkään suhteen. Ensimmäinen kokeilu levittää Wool Shakea käsien kautta koko tukkaan ei ollut kauhean onnistunut, mutta sitten kokeilin suihkia tuotetta suoraan tyveen. Tuolla tavoin toimii mulla paljon paremmin. Ei tällä nyt mitään jättitukkaa saa, mutta kivaa ilmavuutta tyveen kuitenkin.

Piiiitkä miinus kuitenkin karseasta tuoksusta, joka mulla kyllä jää hiuksiin jonkin verran häiritsevästi. Voisin myös kuvitella ettei tämä ole kovin riittoisaa.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

^ Mitä mitä mitä? Mun mielestä Wool Shake on ehkä tuoksunsa puolesta paras muotoilutuote ikinä. Rakastan sitä namia tuoksua! :D
Tuikku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 18 Syys 2009, 17:51

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tuikku »

Onko tämä woolshake toiminut kenelläkään pitkätukkaisella (minulla hiuslaatu hento) tyveä kohottavasti? Entä mitä tekee luonnon kiharoille, tukeeko niitä vai suoristaako?
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Osaako joku sanoa, onko Satinwearissa riittävä lämpösuoja suoristusraudalla suoristukseen?
Tuikku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 18 Syys 2009, 17:51

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tuikku »

En jaksanut odotella vstauksia ja menin ostamaan Woolshakein. Sitä kehotetaan spruttaamaan kuivaan hiukseen ja tein työtä käskettyä.

Ensivaikutelma on hyvä. Pidän sen karheuttavasta ja rakennetta antavasta ominaisuudesta. Tärkeä kriteeri on kuitenkin se, millainen "second day" on sillä en pese hiuksiani päivittäin. Seuraavassa numerossa lisää tästä.

Ostosmatkalta tarttui käteen myös Fresh Curls / Curl boost, jota myös voi ruikauttaa kuivaan hiukseen. Kokeilin ja luulen että toimii paremmin märkiin. Pikkuisen kuivaa kiharaa, ei pahasti. Jaksoi hyvin nostaa väsyneen kiharan. Luulen että kosteisiin hiuksiin levitettynä sen saa levittymään tasaisemmin. Suihkepullon nokka on sellainen, että kun sitä ruikkii kuiviin hiuksiin, se tulee liian tiiviinä suihkuna, jolloin ei jakaudu hiuksiin hyvin; johonkin tulee liikaa, toisaalle liian vähän. Sumutin olisi parempi. Ehkä pitäisi hankkia kukkasumutin johon aineen laittasi.

Olisin halunnut sitä täällä paljon kehuttua curl refineria, mutta sitä ei ollut. Onko joku testannut näitä molempia? Mitä eroa tuotteissa on ollut?
Vastaa Viestiin