Redkenin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Copper

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Copper »

^^ ja ^ No voi hitsi. Hyvä kuitenkin, että tulin vielä lukemaan tämän keskustelun, kun kohta lähden ajamaan Turkuun. Enpä sitten turhaan kuluta Turussa aikaa Wool Shaken etsimiseen. Argh! Olin jo ehtinyt totuttautua ajatukseen, että saisin Wool Shaken tänään mukaani. :-[
Winnie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 493
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:03

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Winnie »

NekoNeko kirjoitti: Ilmeisesti Wool Shakea ei saa oikein mistään tällä hetkellä  :( Joku täällä tiesi kertoa että myynti on räjähtänyt käsiin Jenkeissä kun tuote on palkittu jossain lehdessä. Mä tarvitsisin piakkoin uuden pullon, miten mä pärjään enää ilman?
Helsingin Stockalla myyjä kertoi ennen joulua, että tuote on loppunut kaikkialta kovan kysynnän vuoksi ja lisää ei ehditä tehdä niin nopeasti kuin markkinat vetäisivät. Minä ostin sitten omani Redkeniä myyvästä kampaamosta, missä kyseisen tuotteen kovasta kysynnästä ei oltu kuultu mitään. Ennen joulua pulloja oli vielä aika reilusti hyllystä, joten kannattaa käydä tosiaan noista pienemmistä paikoista katsomassa.
Viimeksi muokannut Winnie, 08 Tammi 2009, 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aMii
Copper

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Copper »

OMG, OMG!!!! :o Mä sain tänään ostettua Turusta Hansan Hairlekiinista Wool Shaken! ;D

Tiedoksi kaikille Wool Shakea himoitseville, että Wool Shakea jäi Hairlekiinin hyllyyn mun jälkeen kolme kappaletta. Ne eivät kuitenkaan olleet esillä siinä Redken-hyllyssä vaan olivat hyllyn takaosassa silmiltä piilossa. Myöskään Wool Shaken hintalappua ei hyllyssä ollut. Itse en ensin edes hyllystä WS:ää huomannut ja menin kassalta kysymään. Olin varma, että saan kielteisen vastauksen, mutta he sanoivatkin, että kyllä sitä muutama kappale on. Kuulemma kysyntä on kuitenkin kova, eikä sitä ole heidänkään tietojensa mukaan saatavissa oikeastaan mistään.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Ehkäpä mä käyn katsastamassa huomenna meidän Hairlekiinin ja sen jälkeen tarjoudun ostamaan Winnien Wool Shaken mikäli et siitä pidä kaikkien kokeilujen jälkeen ;) Mä en tiedä miksi Ebayn käyttö ahdistaa mua suunnattomasti.
Hang out the chick habit
Copper

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Copper »

Nyt on Wool Shake testattu ja pidän siitä kyllä kovasti. Hiuksiin saa sillä sellaista instant-volyymiä, jota yleensä saan vain jos laitan muotovaahtoa + papiljotit, siihen vähän föönausta ja sitten rajusti lakkaa. Nyt saan WS:llä pienemmällä vaivalla saman tuloksen. :D Pito on ihan ok, on tuntunut kestävän jo useamman tunnin. Koko päivän kestävyydestä en kyllä tiedä. Mii like! :-*
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Samat kokemukset täälläkin. On kyllä niin ihanaa ainetta. Kokeilin sitä edellisenä päivänä pestyihin hiuksiin ja tukka näytti heti puhtaammalta ja tuuheammalta. Jos nyt saisi pesuväliä edes päivällä pidennettyä.
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Miksen ole ennen Wool Skakea ostanut  :D. Tämä on ihan mainio tuote tukalleni! Tukka on ollut tuuhea ilman kamalaa lakka"kypärää", tekee hiuksista sopivan karkeat (ovat niin liukkaat ja päätä pitkin valuvat muuten). Aivan mahtava tuote!

Kiitos taas juurekset suositteluista  ;D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Copper kirjoitti: Nyt on Wool Shake testattu ja pidän siitä kyllä kovasti. Hiuksiin saa sillä sellaista instant-volyymiä, jota yleensä saan vain jos laitan muotovaahtoa + papiljotit, siihen vähän föönausta ja sitten rajusti lakkaa. Nyt saan WS:llä pienemmällä vaivalla saman tuloksen. :D Pito on ihan ok, on tuntunut kestävän jo useamman tunnin. Koko päivän kestävyydestä en kyllä tiedä. Mii like! :-*
Musta tuntuu että Wool Shaken suihkuttelun jälkeen menee hetki ennen kuin tukka tuuheutuu, eli tuotteelle täytyy antaa hetki vaikutusaikaa. Ja seuraavana päivänä mun tukka tuntuu vielä paksummalta.
Hang out the chick habit
Tristy

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mullakin on nyt foorumin kehujen myötä Wool shake ostoslistalla. :) En ole vielä löytänyt sellaista muotoilutuotetta, joka oikeasti tuuheuttaisi ohuita, lasimaisia ja hentoja hiuksiani ilman hiustenkuivaajan käyttöä ja tulos vielä kestäisikin tuntia kauemmin. Hieman epäilyttää vielä, että olisiko WS nyt sellainen tuote, hutiostoja en haluaisi enää tehdä. Toimiiko WS föönin kanssa tai onko sitä edes järkeä käyttää föönin kanssa? Jos kyllä, niin onko tuotteessa lämpösuojaa? Silikoneista joku sanoi, ettei incistä ainakan niitä bongannut.
Copper

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Copper »

^ En tiedä, onko Wool Shaken INCI jo jossakin, mutta laitan sen myös tähän:

Aqua/Water, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Propylene Glycol, AMP-Acrylates/Allyl Methacrylate Copolymer, Sorbitol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Glycerin, Methylparaben, Parfum/Fragrance, Chlorphenesin, Polyacrylate-3, Maltodextrin, Coumarin, Linalool, Cl 14700/Red 4, Cl 15510/Orange 4, Gossypium Herbaceum/Cotton Extract, CI 42090/Blue 1 (D29061/1)

Oon aika huono lukemaan incejä, mutta ei tuossa taida mitään lämpösuojaa olla. ??? Ainakaan pullossa tai paketissa ei ole lämpösuojasta mainintaa. Käyttöohjeena on vain, että "ravista puuvillalla terästetty geelisuihke nestemäiseksi. Suihkuta kuiviin hiuksiin ja vapauta villamaisen villi rakenne." En ole kokeillut tuotetta föönin kanssa, en ole kokenut sitä tarpeelliseksi. :)
veera
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 442
Liittynyt: 21 Tammi 2007, 14:02

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja veera »

^^redkenin sivuilla sanotaan, että tuotetta voi laittaa pyyhekuiviin tai kuiviin hiuksiin ja sen jälkeen föönata tai antaa kuivua itsestään.


Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.
Tristy

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Kiitos Copper ja veera! Kiva tietää, että voisi käyttää föönin kanssakin. Harmi kyllä, jos ei ole lämpösuojaa, munkaan incinlukutaidoilla en suojaa tuosta löytänyt. Eiköhän tuo tule kuitenkin hankittua, olisi ihan loistavaa löytää tuote, johon ei tarvitsisi kuivaajaa avuksi.
Paulina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 866
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 15:44

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Paulina »

Redkeniltä on tullut uusia lämpösuojatuotteita, Blown away ja Iron silk. Ilmeisesti aikaisemmat sarjan lämpösuojatuotteet ovat saaneet uuden ulkoasun. Iron silk kuullostaa niin hyvältä, että se täytyy varmaan hankkia. (No siis okei, jos siinä mainitaan sana silk, mä haluan sen.)
http://dailycookie.net/2008/12/12-days- ... ling-line/
Viimeksi muokannut Paulina, 14 Tammi 2009, 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Redkenin Wool shakea on myynnissä reilusti ainakin Inochissa, Unioninkatu 24, Helsinki (tai oli ainakin tänään torstaina 15.1.).

masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

^ Samoin Hakaniemen Vox Artisissa on, sinne jäi ainakin kolme pulloa kun ostin omani toissapäivänä.

Wool shakea on nyt testattu parina päivänä, ja ainakaan se ei ole pettymys! Vaikea sanoa onko se myöskään toiveiden täyttymys, teho tuntuu häviävän päivän mittaan. Jatketaan kokeiluja erilaisilla "pohjustuksilla".

Hankin myös Redken Outshinen. Sitä on kokeiltu vasta kerran, mutta näytti tuovan kiiltoa kivasti vielä vähän kosteisiin hiuksiin. Yhdestä pumppauksesta levitin latvoihin jonkin verran ja loput aineenjämät käsistä haroin hiuksiin myös aika lähelle päänahkaa. Näytti siltä, että jos sitä olisi mennyt vähän enemmän, olisi rasvalook ollut mahdollinen... Annostelussa tulee siis olla varovainen, mutta hyvä latvasuoja+kiiltotuote tuo tuntuu olevan!
Vastaa Viestiin