Redkenin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mella »

On minulla tuo small talk mutta nyt himottaakin  nimen omaan nuo Redkenin muotoilutuotteet. Käytänhän minä tietysti jo juuriin Tigin Queen for a dayta ja superstaria ja small talkia latvoihin että kyllä minun pitäisi aika nopeasti oppia käyttämään myös useampaa redkenin muotoilujuttua tukkaani. ;)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Luna »

^Minusta Redkenillä on ehkäpä parhaat muotoilutuotteet jos ajatellaan brändien muotoiluja kokonaisuutena. Tekee mitä lupaa ja mielestäni mukavan monipuolisesti tuotteita. Tigit ei jostain syystä ole minua niin vakuuttaneet vaikka niitä on tullut paljon kokeiltua, ja nyt kn katsoo muotoiluarsenaaliani niin lähes kaikki joita tulee käytettyä ja ostettua uudelleen on Redkeniä. Eli lämpimästi suosittelen Redken-hyllylle hakeutumista  :D
-ellis-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 92
Liittynyt: 04 Maalis 2007, 15:52

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -ellis- »

Mistä halvimmat Redkenit löytyy?
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Luna »

^eBaysta, mutta kätevimmin ja luotettavimmin mielestäni Lookfantasticista tilaamalla. Nettiostamisista löytyy hyvin tietoa  :)
babei
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 23 Heinä 2006, 15:46

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja babei »

Mella kirjoitti: On minulla tuo small talk mutta nyt himottaakin  nimen omaan nuo Redkenin muotoilutuotteet. Käytänhän minä tietysti jo juuriin Tigin Queen for a dayta ja superstaria ja small talkia latvoihin että kyllä minun pitäisi aika nopeasti oppia käyttämään myös useampaa redkenin muotoilujuttua tukkaani. ;)
Katselin Redkenin sivuja ja niillä tosiaan löytyy paljon eri volyymia antavia ja tuuheuttavia tuotteita, ainakin tilaamalla varmasti saa jos ei Suomesta. Ja silottavista parhaimpia ehkä nuo mainitsemani Outshine ja Glass, siis jos ihan sileyttä ja kiiltoa haluaa (ei suoristusta varsinaisesti)
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.
Lafanque

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Mella kirjoitti: Mitkä Redkenin muotoilutuotteet tekis hiuksista tuuheat/sileät/kiiltävät? En ole vielä näitä ostellut mutta nyt tekisi mieli kokeilla.  ;D Selailin jo ketjun läpi ja pistelin muistiin tuotteita, mutta onko mitä muutakin?
Tuuheuttavia muotoilutuotteita mä en itse kovinkaan säännöllisesti enää käytä, mutta silottavia, suoristavia ja kiillottavia kyllä. Tuuheuttavia muotoilutuotteita mulla on tosin myöskin suuri määrä omistuksessa, mutta niiden edellisistä käyttökerroista on kulunut jo aika pitkän aikaa eikä aivan tarkkoja muistikuvia niiden toiminnasta enää ole.  Redkenin tuuheuttavista muotoilutuotteista mulla on mm. Full Blast, Clean Lift, Guts, ja näistä  Blastia ja Gutsia oon käyttänyt yhdessä föönin kanssa, mutta koska nykyään pyrin minimoimaan fööninkäytön niin näidenkin tuotteiden käyttö on tosi vähäistä. Clean Liftia aion nyt lähipäivinä kokeilla laittaa tukkaan ilman mitään lämpöaktoivointia, sillä sen pitäisi toimia sellaisenaankin hyvin.
Lämpöaktivoituva Fabricate on tuntunut myös jossain määrin tuuheuttavalta, mutta nykyisin käytän sitä lähinnä suoristuksessa suojauksena. Gutsin muistan tekevän todella valtaisan suurta jälkeä omassa tukassani.

Kiillottavista/silottavista tuotteista omia ehdottomia feivoritteja ovat Lush Whip (ei tosin myydä enää), Outshine, Glass, Vinyl glam mega shine spray, Solid Water (tätäkään ei myydä) ja Electric wax. Muistan edelleen kuinka ostin ekan Outshine purkkini vuonna -03, jolloin myös tein radikaalin muutoksen tukkaan ja leikkautin permiksen kokonaan pois & värjäytin mustaksi. Tuolloin aloin suosia ehdottoman suoraa, kiiltävää ja silkkistä jälkeä hiuksissa, ja Outshine oli ensimmäinen tuote joka teki sitä mitä vaadinkin. Siitä lähtien se on ollut yksi tärkemmistä tuotteistani. Vinyl glam on number one kiiltosuihke, loistavan lasimaista kiiltoa joka kestää. Glassin ostin heti kun se myyntiin Suomessa tuli, pitoa se ei mulle anna, mutta silottaa ja kiillottaa tehokkaasti.

Alignista tykkään edelleen todella paljon, käytän sitä siis yhdessä rautojen kanssa ja tekee hienosti kestävänsuoraa jälkeä, aivan kuten Spray starch. Nyt hieman mietin Satinwearin ostamista, mutta koska en tosiaan juurikaan föönaa niin se lienee suht turha hankinta. Toivottavasti Straightening balm tulisi vielä joskus täälläkin myyntiin!

Niin ja Body Full sarja tuuheuttaa mulla aivan valtavasti, mulla on myös ko. sarjan jätettävät Plump treat ja Weightlifter, mutta näitäkään en ole todella pitkään aikaan kokeillut. Plump treatia voisinkin tänään tai huomenna tesmailla. Plump treatin olisi siis tarkoitus antaa pitkäkestoista kiiltoa, voluumia ja kevyttä kontrollia, ja Weightifter on suunnattu tyven kohottamiseen. Näistä tämä jälkimmäinen on jokseenkin turha tuote mulle, mutta tosiaan tuota ekana mainittua pitääkin pitkästä aikaa kokeilla pian.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Luna »

Mikä näistä olisi paras otsatukan muotoiluun, jos on tarkoitus löytää tuote mitä käyttää yksistään lakan kanssa ja lopputuloksen olisi oltava jokseenkin hyvin muodossaan pysyvä mutta ei korppumainen vaan pehmeähkö: Rough Paste, Rewind vaiko Electric Wax?
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Lafanque kirjoitti: Guts todella tekee muhkeaa valtaisaa upean kestävää mutta luonnollisen näköistä jälkeä. Enpä muistanut että se ihan näin tehokas on. On tää tavallaan ihan jees kun pituutta tukalla lantiolle saakka, piikkisuora, ja paksuutta nyt ko. kampaajan jälkeen aivan ennennäkemätön määrä. Mut enivei, tällainen paksuus kutreissa ei oo kuitenkaan mun juttu, eli tuskin tulee jatkossakaan Gutsia tai muita voluumituotteita juurikaan käytettyä. Mutta mielenkiintoista vaihtelua tietenkin!
Kuulostaa hyvältä  :) Onko tuo siis tarkoitettu lähinnä tyvisuihkeeksi vai miten käytetään? Ja föönaatko/föönasiko kampaaja tuon jälkeen ihan tavallisesti vai jotain pyöröharjaa tms. apuna käyttäen? Tarkoituksenani olisi löytää föönauksen alle tuuheuttava tuote minkä kanssa ei tarvisi tehdä enää muuta ihmeempiä juttuja, kunhan vaan suihkii/levittää ja föönaa. 
Lafanque

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

^ En kyllä muista enää millaista harjaa kampaaja juuri tuolloin käytti, enkä uskalla lähteä arvailemaan. Ei siinä kuitenkaan mitn erityisiä kikkailuja tehty, muhkea tulos syntyi tosi vaivattomasti. Föönauksen jälkeen mun tukka vielä suoristettiin ghd:lla kuten aina, ja tuntui kyllä hauskalta kun tukka oli poikkeuksellisen suuri ollen silti samanaikaisesti aivan tikkusuora. Guts on siis pullosta suihkeen kaltaisesti ulos tulevaa vaahtoa, jota voi käyttää sekä aivan kauttaaltaan hiuksissa ja vain tyvessä tuomassa liftausta. Omaa Gutsiani en juurikaan tule käyttäneeksi, mutta molempia edellä mainittuja tekniikoita olen kokeillut ja loistavan suurta jälkeä teki kummallakin tavalla. Omalla kohdallani tämä on ehkäpä suurinta jälkeä tekevä lämpöaktivoituva tuote, tekee itselläni hieman liiallisenkin isoa jälkeä, kuten niin kovin moni muukin muotoilutuote tässä tukassa.

Luna, mulla oli Rough paste käytössä silloinkin kun otsis mulla vielä oli, ja se toimi ainakin erinomaisesti. Kahta muuta mainitsemaasi tuotetta en otsikseen käyttänyt, tällä hetkellä mulla tuo Electric wax kylläkin on, otsista ei vaan enää ole. Rough paste teki tosi kestävää jälkeä joka kuitenkin näytti ja tuntui ihan luonnolliselta, ei siis mitään korppuefektiä. Otsiksesta luovuttani harmittelinkin kun en enää keksinyt vahamaisille tuotteille erityisemmin käyttöä, Rough pasten annoin pois osittain myös sen vuoksi että se teki tosi mattamaista jälkeä, oon aina tykännyt intensiivisesta lasimaisesta kiillosta tukassa. Tokihan tuon päälle voi suihkia kiiltoa tuovaa tuotetta. Electric wax sen sijaan tekee hyvinkin kiiltävää jälkeä. Saattaapi olla että mulla on edelleen vielä yksi Rough paste seisomassa kylppärin kaapeissa koska ostin niitä aikoinaan pari kappaletta, jos näin on niin pitänee raaskia luopua siitäkin.

Urban Experiment linjasta aloin nyt tahtomaan 26 enamel gelia, huomenna kampaajalle ja pitääpä tsekata myydäänkö tätä tuolla. Broidin tukkaa koitin viikonloppuna muotoilla hänen UE:n 13 nylon claylla, ja tulipa kyllä hienoa piikkimäisen eroteltua jälkeä.
Viimeksi muokannut Lafanque, 16 Heinä 2007, 23:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Luna kirjoitti: Mikä näistä olisi paras otsatukan muotoiluun, jos on tarkoitus löytää tuote mitä käyttää yksistään lakan kanssa ja lopputuloksen olisi oltava jokseenkin hyvin muodossaan pysyvä mutta ei korppumainen vaan pehmeähkö: Rough Paste, Rewind vaiko Electric Wax?
Mulla on ollut noista Rough Paste ja Rewind. RP:ia käytin silloin, kun mulla oli tosi lyhyt tukka (se 16mm) - ja siihen oli tuo ihan täydellinen tuote. Se on vähän niinkuin "hiussementtiä" :) Rewind taasen oli hyvää pidempään malliin pehmeämmän tuloksen takia, joten noista kahdesta suosittelisin kyllä tuota Rewindia.
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Helleka kirjoitti: Mä olen hiljalleen oppinut käyttämään Redkenin Thickening Lotionia omille hiuksilleni sopivalla tavalla, eli ihan minimaalisen vähän ja tarpeeksi märkään tukkaan. Tätä on niin kovasti kehuttu, että on paras tuuheuttava tuote, mutta tähän mennessä ei ole saanut aikaan muuta kuin hiusten liimaantumisen yhdeksi pörröiseksi massaksi, josta ei mikään harja tai kampa mene läpi. Oikean määrän etsiminen oli kiven takana, sillä tähän hiusmassaan ei yleensä mikään puoli senttiä ainetta riitä. Mutta tästä aineesta kyllä riittää, ja mielellään vielä vähän vähemmänkin. Eli on ainakin riittoisaa!
Mulla on ihan samanlaisia kokemuksia Thickening Lotionista. Tarpeeksi vähän kun muistaa laittaa, niin tuuheuttaa munkin ohutta, pehmeää hiustani mukavasti. Ja vähänkin liikaa annosteltuna tulee limanen liimaletti. Olen laittanut tyveen Redkenin 10 Guts volume spray foamia ja Thickening Lotionia pituuksiin ja sitten föönannut kuivaksi.

Kuiviin hiuksiin olen käyttänyt Forceful (23) lakkaa, tosi hyvä pito eikä latista, mutta kuivattaa jonkun verran. Millainenkohan Pure Force (20) olis, kun tuotekuvauksessa ainakin luvataan kiiltoa ?
Viimeksi muokannut Pampula, 27 Heinä 2007, 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Pampula kirjoitti: Millainenkohan Pure Force (20) olis, kun tuotekuvauksessa ainakin luvataan kiiltoa ?
Mulla on tuota, mutta en kyllä mitään ihmeempää kiiltoa huomaa. (Mun tukka kyllä on muutenkin tosi kiilloton pörhö) Lakkana se on ihan jees; luonnollista, mutta hyvää pitoa ilman koppuratukkaa.
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Redken

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Onko kukaan kokeillut uutta, tuuhentavaa vaahtoa: Body Full Carbo-bodifier ? Sitä on mainostettu aika monissa naistenlehdissä, olen aina kiinnostunut kaikista tuuhennusjutuista  ;D
Nyyti

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Nyyti »

Mitä eroa on Redkenin Outshinella ja Vinyl Glamilla? Tarkoitan kysymyksellä sitä, että mitä eroa ne tekevät hiuksille? Molemmat kai on kiiltotuotteita?
babei
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 23 Heinä 2006, 15:46

Vs: Redkenin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja babei »

^Outshine on voidemainen siloittava ja kiillottava tuote, vähentää pörröisyyttä mukavasti. Vinyl Glam taas on kiiltosuihke. Tätä en ole testaillut, mutta muistaakseni sisältää denat. alcoholia. Outshine ei. Outshinesta oon tykänny paljon, siloittaa luonnontaipuista pörrötukkaa nätisti  :-*
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.
Vastaa Viestiin