Latvasuoja

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

BC.n latvasuojassa on ihan kamala haju. En pystynyt itse käyttämään tuotetta ko asian takia ja niin jäi puteli käyttämättä.
On se sitten melkonen haju, miltei samanlainen kuin Luxxtress joka on myös uskomattoman pahanhajuinen.
Itse käyttelen Ego Boostia sekä karitevoisekoitusmössöä. Mitäänhän mikään noista ei ole tehnyt haaroittumisen tuskaan mutta käytän silti.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Reese »

Onko jollain kokemusta, onko Phyto 9:stä mihinkään latvasuojana? Täysin silikoniton kun on. Kaikki silikonilliset tuotteet tukkeuttaa mun ihoa niiltä kohdilta mihin hiukset osuvat, mutta tahtoisin latvoja suojata kuitenkin.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
ohuthius

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja ohuthius »

Aikaisemmin ei ole sen kummemmin ollut ongelmia latvojen kanssa, mutta nyt talvella alkoivat hieman kuivaa, kylmän ja tuulisen ilman sekä erilaisten huivien ja laukunhihnojen ansiosta. Löysin sitten kaapista L´Oréal Paris Elvital Anti-Breakage Leave-in syvähoidon. 

Tuntui toimivan oikein hyvin latvasuojana, laitoin pesun jälkeen kosteisiin latvoihin ja kuivuttuaan latvat tuntuivat aiempaa selvästi pehmeämmiltä ja siloisemmilta.  Hiuksia sukiessa ei enää sormet tökkää siinä ennen latvoja takkuihin, vaan luistavat helposti läpi.  Hyvä että löytyi tuollekin joku käyttötarkoitus, en meinannut saada sitä käytettyä, kun sisältää kuitenkin silikonia sen verran etten tykkää koko hiuksissa pitää.  Sitäpaitsi, tuota saa näköjään laittaa enemmänkin, ilman että korputtaa tms. sen kummemmin.  Kaiken lisäksi löytyy perusmarketeista, eikä hintakaan ole liian suuri, saa käytellä kyllä ihan rauhassa. Tykkään kyllä!
Viimeksi muokannut ohuthius, 04 Huhti 2011, 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Strix

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Strix »

^^Phyto 9 on yksi suosikkijätettävistäni. Kosteuttaa hyvin latvoja ja tekee niistä oi niin pehmeät. Ei tarvitse kuin nokareen omiin paksuihin hiuksiin. Hieman hintava, mutta kyllä sen arvoinen tuote.
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

Aloin nyt ihan tosissani harkitsemaan tuota liukkaria latvasuojaksi (kerroin ystävällenikin tästä), joten päätin kysäistä, että mikä merkki olisi kaikista paras? Joku missä on eniten silikonia, vaai?
1a F ii
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja -j- »

^
sellainen, joka on pelkkää silikonia :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

^ No niinpä juu, pitääpä tutkia sitten kaupassa asiaa. :)
1a F ii
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

^
Vinkkaa merkki jos löydät ihan jostain marketista silikonipohjaista liukkaria  :) Itse en ole sellaista löytänyt,vesipohjaisia ja mitä lie kyllä,suunnittelen reissua aikuisten lelukauppaan jos ei muu auta
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

imaria kirjoitti: Mutta tule raportoimaan Hilippa kokemuksistasi! :) Eri ihmisille sopii niin eri jutut kuitenkin. :)
Eli tämähän liittyi Kanebo Quick Hair Conditioneriin. Eipä ole edelleenkään pahaa sanottavaa tästä tuotteesta. Silottaa hyvin enkä ole huomannut että alkoholi vaikuttaisi jotenkin ikävästi hiuksiini.

Mutta vaikka tuo onkin hyvä, niin nyt uskon kuitenkin löytäneeni HG-latvasuojani eli CHI silk infusionin! Eli viime vuonnahan ensin kokeilin Biosilk silk therapyä, mutta sen haju oli mulle liikaa. Sen vuoksi ostin tuon CHI:n ja se on tosi hyvä! Maltillinen tuoksu ja hiusten latvat ovat pysyneet mainiossa kunnossa, vaikka viimeksi olen latvoja tasannut tammikuussa.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Triina »

Liukkarista latvasuojana: joskus itse etsittiin ihan alkuperäistarkoitukseen hyvää silaripohjaista liukkaria ja saatiin vinkki alan myyjältä jostakin anaalikäyttöön markkinoidusta. Eri asia sitten, miten kiva on säilyttää hoitoaineiden ja lakkapullojen vieressä tuubia, jossa lukee isolla ANAL GLIDE  ;D

Tuubi loppui jo vuosia sitten, en tiedä saako enää enkä myöskään koskaan kokeillut hiuksiini. INCIstä ei hajuakaan, mutta piti kyllä liukkauden hyvin ja pitkään verrattuna muihin kokeiltuihin.

Edit. Löytyy ainakin googlella jostain ulkomaisista putiikeista. Sisältö pelkkää silikonia. Näin ooteenä voin suositella kyllä ihan perinteistä liukkariakin tarvitseville ;)
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Mena »

^ Ei sattunut olemaan tämän näköinen puteli? Bongasin että ainakin tuota löytyisi Ebaysta n.20 dollarilla postareineen. ;D Hitto kun nuo ei laita inciä.. Kun ei muuten olisi asiaa alan liikkeeseen, helpompaa olisi tilata netistä. Pidennyksiä varten siis ajattelin tuota. :D

EDIT: Multa sattuikin löytymään jemmasta korkkaamaton Toy Joy Body Silk silikoninen liukkari. Inci on hyvin yksinkertainen: Dimethicone and dimethiconol, Cyclomethicone. Testasin sitä eilen illalla kosteisiin hiuksiin Alba Botanican jätettävän jälkeen. Latvat jäivät sileiksi ja liukkaiksi, ei yhtään lähmäisiksi. Aamulla testasin kuiviin hiuksiin (luonnonkikkura menee aina latvoista ihan hötteröhampuksi öisin kun pääsi kuivahtamaan etelänmatkalla...). Laitoin aavistuksen liikaa ja onnistuin ihan pienesti lähmäämään, mutta muuten toimi hienosti. Tätä ei todellakaan tarvitse kuin ihan pieni auringonkukansiemenen kokoinen tippa (mun hiukset on aika ohuet, kerrostetut ja pisimmät yltää just ja just BSL), hierotaan käsille ja siitä latvoihin. Mies vähän ihmetteli mutta ymmärsi heti jutun juonen kun kerroin että sama silikonilitku maksaa kampaamossa miljoonia söpön purkin takia. ;D Ja se mun tuubihan on tämän näköinen:
Kuva
Viimeksi muokannut Mena, 02 Syys 2011, 07:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
d&c
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 833
Liittynyt: 17 Elo 2007, 23:28

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja d&c »

Mulla on nyt käytössä Bonacure Hairtherapy Repais Rescua-latvasuoja. Puteli on tosi epäkäytännöllinen eli valahtaa tosi helposti liikaa tuotetta. Tykkään, kun ei jätä tahmeaksi tukkaa ja kyllä silottaa. Epäilen, saanko tarpeeksi laajasti latvoille levitettyä, koska takkuja tulee edelleen tosi helposti. Mulla on siis vaalennettu tukka, joka on nyt muuten aika hyvässä kunnossa, mutta latvat takuttuvat.
I wake up, it's a bad dream,
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Nyt niitä pahamaineisia iHerb-vinkkauksia taas tässä, mutta jos ei hotsita laittaa ANAL GLIDE -mönjäpurkkia kylppäriin, niin Giovannin Shine of the Times -silikonisuihke ajaa saman asian, ja on vieläpä nätissä ja käytännöllisessä suihkepullossa.

Ihan HG-jätettäväksi noussut itselläni. Tämän rinnalla kun käyttää hoitavampaa tuotetta, niin ai että sitä lopputulosta! Tekee tukasta kivan jämäkän, mutta kuitenkin kiiltävän ja raikkaan, enkä ainakaan itse ole onnistunut lähmäämään tällä. Eli ainakin karheatukkaisten unelmatuote, jota voin vilpittömästi suositella.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mulla on tota Giovannia, mutta se lähmää, yritin suihkia kuinka vähän tahansa. Pitää kokeilla vielä niin että suihkisi käteen ja hieroisi siitä vasta latvoihin, jos saisi vaikka senkin käytettyä pois... ::)
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

^ Joo, noin mäkin levitän sitä.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Vastaa Viestiin