Latvasuoja

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
helka

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja helka »

Mulle saisi suositella latvasuojaa. Haussa olisi voidemainen, tuoksuton/vain kevyesti tuoksuva tuote, joka ei olisi kovin öljyinen tai muuten herkästi lähmäävä. Löytyykö marketista tällaisilla kriteereillä jotain? Entäpä Potion 9, mien se toimisi latvasuojana?
Punatulkku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 09 Syys 2012, 22:28

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Punatulkku »

Krääh, Redkenin extreme anti snap- puteli vetelee viimeisiään ja tuohtumuksekseni huomasin, että on lookfantasticissa hinta vissiin kohonnut jollakin eurolla + vitosen lähetyskulut tulee nykyään päälle. Ei tuo summa budjettia kaada, mutta 23e on jo sen verran, että netistä tilaamisen mielekkyys alkaa mietityttää - puteli irtoaisi suomestakin melkeen samaan hintaan.

Toisaalta mietin, että josko sitä yrittäisi säästää ja ostaa vähän edullisempaa. Nopealla lukaisulla huomasin keskustelussa puhutan lähinnä bc:n ja lushin latvasuojista, etenkään bc ei huonojen kokemusten vuoksi nappaa ja lushin tuoksut yleensä aika... Karmeita. Toisaalta latvojen kunto on jotakin, mistä en tapaa tinkiä ja tuota latvasuojaa käytettt jo vuosia. Tuleeko kellekään mieleen mitään samantyyppistä, parissa kympissä pyörivää jätettävää? Toki jos ei korvaavaa vaihtoehtoa löydy, niin pakko kai upottaa vikat pennoset hoitsikkaan - eikös se niin mene että tukka hyvin, kaikki hyvin?  ;D
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Tintu kirjoitti: Itse olen alkanut käyttää latvasuojana Schwarzkopfin Smooth'n chic-silottavaa voidetta. Tuoksuu mansikalle, silottaa tukan yyyberpehmeäksi ja tietty suojaa sisältämiensä silikonien ansiosta. Pullo myös kestää kauan. Aikaisemmin en keksinyt tälle käyttöä kun tuntui aina lähmäävän, mutta nykyään ei lähmää ollenkaan vaan silottaa hyvin :)
Mulla on myös tätä, ja taidankin käyttää sitä jatkossa latvasuojana :). Pullo on tosiaan iso, ja näin sen saa käytettyä.
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Punatulkku kirjoitti: Krääh, Redkenin extreme anti snap- puteli vetelee viimeisiään ja tuohtumuksekseni huomasin, että on lookfantasticissa hinta vissiin kohonnut jollakin eurolla + vitosen lähetyskulut tulee nykyään päälle. Ei tuo summa budjettia kaada, mutta 23e on jo sen verran, että netistä tilaamisen mielekkyys alkaa mietityttää - puteli irtoaisi suomestakin melkeen samaan hintaan.

Toisaalta mietin, että josko sitä yrittäisi säästää ja ostaa vähän edullisempaa. Nopealla lukaisulla huomasin keskustelussa puhutan lähinnä bc:n ja lushin latvasuojista, etenkään bc ei huonojen kokemusten vuoksi nappaa ja lushin tuoksut yleensä aika... Karmeita.
Punatulkku, mulla olisi Bonacuren Sealed ends -latvasuoja, voisin postittaa siitä näytteen jos haluat testata? Feel Uniquessa voi olla halvempi hinta ja ainakin saat ilmaiset postikulut jos tilauksen arvo ylittää 15 euroa. Mulla on Feel Uniqueen pari alennuskuponkia joilla voisi vielä leikata hinnnasta pari prosenttia pois.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
Vastaa Viestiin