Latvasuoja

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Triina »

Pahoitteluni, olen unohtanut vastata tähän! Mena, oli juuri tuo sama pullo, minkä inci on puhtasti silaria.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Käytän tällä hetkellä Bonacuren repair rescue sarjan latvasuojaa, en ole kuitenkaan huomannut sillä mitään vaikutusta kaksihaaraisten syntyyn, joten kokeilut jatkuvat. Ajattelin että kokeilun arvoisia olisivat varmaan ainakin Tigin Egoboost ja Redgenin velvet whip. Myös Moroccanoilin öljy kiinnostaisi, ilmeisesti sisältää paljon silikoneja, mutta myös hoitavia ainesosia. Kokemuksia toimiiko kys. tuote latvasuojana, jos alla hoitava jätettävä?
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mä en ole yleensä mikään voidemaisten jätettävien ystävä, kun en oikein osaa käyttää niitä. Ostin jokunen aika sitten Goldwellin dualsenses sarjan rich repair voidemaisen jätettävän ( luulin suihkittavaksi  ;D ) ja olen kyllä todella tyytyväinen tähän!

Hoitoaine on pumppupullossa, ja sitä tulee vähän kerrallaan. Tämä on oikeasti mahtava ominaisuus sellaiselle ihmiselle joka tökkää kaikki litkut tukkaansa samantien mitä kourassa sattuu olemaan. Tämä tuntuu myös todella riittoisalta, olen laittanut latvoihin yleensä 1-2 pumpun painallusta tätä jätettävää.
Ei koppuroita tukkaa, vaan latvoista tulee todella pehmeät ja siloiset. Liikaa laitettuna kyllä lähmää, enkä kuvittelekkaan että laittaisin tätä muualle kuin kuivimpiin latvoihin. Lähmästä ei onneksi kuitenkaan tule sellainen limaisen ja likasen näköinen, se vain tuntuu. Todella kuiville latvoille tämä on kyllä aivan täydellinen tuote. Tuoksu on mieto, ei ota henkeen eikä jää pahemmin tuoksumaan hiuksiin.

Tässä linkissä vähän lisää näistä tuotteista ja tästä jätettävästä:

http://www.goldwell.fi/tuotteet/hiustenhoito/dualsenses/rich_repair/

Mä olen sarjan värjättyjen hiusten shampoota ja hoitoainetta myös välillä käyttänyt, ja tykkään kovasti.
Iia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 368
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 12:58

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Iia »

Onko Lanzan Neem Plant Silk serum latvasuoja vai jätettävä hoitoaine?  Ja onko järkevää laittaa siihen päälle vielä vaikkapa Tigin Ego Boostia vai "riittääkö" tuo pelkkä Lanza?  ???
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Mun täytyy häpeäkseni tunnustaa, että latvasuojaneitsyys meni vasta vähän aikaa sitten ;D Se oli aina ollut listalla "tuotteet, joita varmaan pitäisi käyttää, mutta ei ny kuitenkaan jaksa".

Ostin ton Bonacuren Repair Rescuen, ja parin käyttökokemuksen perusteella kyllä hoitaa hommansa. Tykkään kätevästä pakkauksesta, tuoksu on neutraali, tuote silottaa mahtavasti ja tosi vaivaton tuote muutenkin. Ja onhan se ihanaa kun mun korppulatvat edes näyttävät näteiltä ja hyväkuntoisilta! ;D
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Mä lopetin latvasuojan käytön joskus muutama vuosi sitten, kun tuntui että se vaan takutti latvoja enemmän. Jotenkin latvat olivat sen verran tahmeammat, että niihin tarttui kaikkea pölyä sun muuta nöyhtää, joka sitten veti ne ihan takkuun. En tiedä sitten, että teinköhän jotain vähän väärin?

Jokin aika sitten ostin "argan-öljyä", joka on siis öljyllä buustattua silikonilitkua, ja tuo tuntuisi ainakin näin muutaman käyttökerran perusteella toimivan mulla latvoissa. Ei siis pahemmin kerää mitään nöyhtää hiuksiin, tosin enpä tiedä suojaako tuo edes latvoja mitenkään...
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Mai »

Täällä myös elämäni ensimmäinen latvasuojaostos tehty, täältä napattu Bonacuren Repair Rescue, sillä mua alkoi niin sairaasti sapettaa kun huomasin vähän aikaa sitten jo kaksihaaraisia tukassa vaikka kesällä viimeksi leikkautin.
Oon käyttänyt tuota nyt jo pari kertaa ja mä tykkään! Latvat näyttää ja tuntuu terveiltä ja sileiltä eikä ne tunnu menevän takkuunkaan niinkuin ennen. Ja tuoksu on aivan ihana!
Tietty sitten kai tavara joutuu vasta tulikokeeseen kun raskin taas mennä latvoja leikkauttamaan että miten hidastaa kaksihaaraisten syntyä, mutta siihen asti olen ihan tyytyväinen.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
carrot

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja carrot »

No niin, kaipa munkin täytyisi sitten hankkia vihdoin se latvasuoja, kun ei noi latvat tunnu pysyvän kuosissa sitten millään. Lopullisessa vertailussa ovat tässäkin ketjussa paljon puhutut Phyto 9 ja Bonacuren rescue repair. Ymmärrykseni mukaan siis nämä kaksi tuotetta ovat hyvin erilaisia, koska BC on varsin silikonista kamaa, kun taas Phyto on kokonaan silikoniton. Osaatteko selittää mulle näiden erot ja että millä perusteella mun pitäisi kyetä valitsemaan niistä toinen? :D Kiitos!
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Iia kirjoitti: Onko Lanzan Neem Plant Silk serum latvasuoja vai jätettävä hoitoaine?  Ja onko järkevää laittaa siihen päälle vielä vaikkapa Tigin Ego Boostia vai "riittääkö" tuo pelkkä Lanza?  ???
Mä tulkitsen tämän tuotteen lähinnä latvasuojaksi. Itsellä on tapana laittaa ensin jotain hoitosuihketta koko hiuksiin ja sitten latvoihin ja pituuksiin pieni määrä seerumia.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja deko »

carrot kirjoitti: No niin, kaipa munkin täytyisi sitten hankkia vihdoin se latvasuoja, kun ei noi latvat tunnu pysyvän kuosissa sitten millään. Lopullisessa vertailussa ovat tässäkin ketjussa paljon puhutut Phyto 9 ja Bonacuren rescue repair. Ymmärrykseni mukaan siis nämä kaksi tuotetta ovat hyvin erilaisia, koska BC on varsin silikonista kamaa, kun taas Phyto on kokonaan silikoniton. Osaatteko selittää mulle näiden erot ja että millä perusteella mun pitäisi kyetä valitsemaan niistä toinen? :D Kiitos!
Riippuu siitä haetko latvahoitoa vai latvasuojaa. Itse liputan latvahoitona Phyto9 ja latvasuojana tarvittaessa mitä tahansa silikonipitoista, esim bc rescue repairia tms. Kaksi eri tuotetta ja kaksi eri käyttötapaa. BC ei yksinään auta juuri lainkaan, mutta kun sen alle laittaa jotain todella hoitavaa niin se auttaa pitämään hyvän jutun hiuksessa seuraavaan pesuun asti. Hanki molemmat jos voit.
this too shall pass.
lindaw
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Elo 2008, 17:16

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja lindaw »

Olen joskus epäillyt latvasuojan tarpeellisuutta, mutta ei taida olla ihan sattumaa, että mulla on jo kaksi kertaa latvat räjähtäneet latvasuojan loputtua. Käytössä on siis Joicon K-Pak-sarjan latvasuoja, joka ilmeisesti tekee tehtävänsä. Aikaisemmin mulla oli Bonacuren latvasuoja, mutta en kestänyt sitä hajua.
1c M ii
carrot

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja carrot »

Kiitos Deko! Eiköhän budjetti veny sen verran, että saan molemmat tökötit kotiin. ;) BTW, jos joku osaa suositella hyviä iHerbistä saatavia latvasuojia niin otan mielelläni vinkkejä vastaan!
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^^Minun mielestäni myös Bonacuret haisee yleensä pahalle, mutta se Sun Protect-latvasuoja tuoksuu kyllä hyvälle  ;D Ei haise minusta tyypilliselle Bonacurelle. Jos nyt eivät ole lähiaikoina muuttaneet niitä tuoksuja.
Varjotar

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Mun latvasuojina toimii suihkittavat jätettävät. Silikoneja en mielelläni tähän lettiin halua.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Latvasuoja

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Olen nyt jonkin aikaa käyttänyt Bonacuren repair rescue latvasuojaa ja tykkään kyllä ihan kympillä ja jopa tuoksustakin. Tätä on kiva ostaa aina uudelleen ja uudelleen. Mulla oli vaan pitkä paussi latvasuojan kanssa, kun käytin Lanzan ensin loppuun, mutta jatkossa uskon ostavani tätä taas :ts.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Vastaa Viestiin