Aitohiuspidennysten hoito

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
petomaani

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja petomaani »

maya85 kirjoitti: Pitääkö noita lisäkkeitä sitten yleensä värjätä?
Kuinka laineikkaat ne sun lisäkkeet sitten oli? itellä hiukset kyllä itsekin hiukan laineikkaat, mutta suora on mun unelma.. ::)
Juu ei siis tarkoitin, ettei mulle ehdotettu oman fledan värjäystä ennen lisäkkeiden istutusta. Ja tukka oli kuitenkin silmin havaittavan erivärinen. Uskoin, kun en tallukkana tajunnut silloin asiasta edes kysellä!, että asiantuntijat osaavat hommansa, kun tilailivat pidennyshiusta..  :-[
Mulla oli suoraa silloin, nyt toivoisin kyllä laineikkaampaa hiusta, että sekottuu paremmin meikäläisen luonnonlaineiseen pehkoon ;)
Mulla oli jotain TIGIN juttuja mitä sain pidennyksen laittaessani kylkiäisiksi siitä kampaamosta. Shampoota, hoitoainetta ja kiiltoa. Hyvät oli tuotteet, ei siinä mitään! :)

Millos pidennys on ready to rock'n roll? ;)
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

petomaani kirjoitti:
maya85 kirjoitti: Pitääkö noita lisäkkeitä sitten yleensä värjätä?
Kuinka laineikkaat ne sun lisäkkeet sitten oli? itellä hiukset kyllä itsekin hiukan laineikkaat, mutta suora on mun unelma.. ::)
Juu ei siis tarkoitin, ettei mulle ehdotettu oman fledan värjäystä ennen lisäkkeiden istutusta. Ja tukka oli kuitenkin silmin havaittavan erivärinen. Uskoin, kun en tallukkana tajunnut silloin asiasta edes kysellä!, että asiantuntijat osaavat hommansa, kun tilailivat pidennyshiusta..  :-[
Mulla oli suoraa silloin, nyt toivoisin kyllä laineikkaampaa hiusta, että sekottuu paremmin meikäläisen luonnonlaineiseen pehkoon ;)
Mulla oli jotain TIGIN juttuja mitä sain pidennyksen laittaessani kylkiäisiksi siitä kampaamosta. Shampoota, hoitoainetta ja kiiltoa. Hyvät oli tuotteet, ei siinä mitään! :)

Millos pidennys on ready to rock'n roll? ;)
Ai siis millon laitetaan?  :)
Joo, varmastikin tässä ens viikon  aikana.. Ajattelin ostaa PM moisturizer sh ja hoitiksen kun saan meiän lähikampaamosta yhteensä 25e. Ihan normaali- kokoiset pullot. Ja yhä yritän metsästää tuota vO5 Miracle mistiä, mutta ei sitä löydy, ei sitten millään..  :-\
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Fry

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Fry »

Sophie kirjoitti:
Fry kirjoitti: Sinetit eivät ainakaan tästä kärsineet, latvat menivät kyllä hieman solmuun että jotain selvittävää hoitoainetta olisi kyllä voinut hankkia..
Varmasti selvittäviä tuotteita kannattaa käyttää jos haluaa pidennyksen pysyvän kauan hyvänä.  :) Oon kuullu että kannattaisi käyttää aitoharjasharjaa.. Näitä on hairstoren sivuilla myynnissä. Tälläisiä.. http://www.hairstore.fi/productimages/2151917.jpg http://www.hairstore.fi/productimages/2151653.jpg
Jees, pidennyksille tarkoitettu harja minulla kyllä oli :)

Nyt kun otin uudestaan pidennyksen noista samoista vanhoista karvoista, niin tuntuu että ne meinaavat takkuuntua koko ajan.. Koko ajan saa olla harjaamassa, ettei kerkeä syntyä pahempia takkuja..  :-\ Vielä en ole kerennyt pesemään näitä, joten katsotaan miten nämä käyttäytyvät ensimmäisen pesun jälkeen..
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Laita ihmeessä kuvia uusista hiuksista, Fry! 

Mä en oo vieläkään saanut itselleni niitä tuuhennuksia/pidennyskiä..Tyttö jonka pitäisi ne laittaa, on hiukan vaikeasti tavoitettava..  :-\
Tänään piti laittaa, mutten ole häneen saanut yhteyttä.
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Fry

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Fry »

maya, tässä samat kuvat jotka laitoin myös tuonne Hiusmuutoksia-ketjuun

Kuva

Pituutta tuli ihan tarpeeksi lisää, mutta vielä ihanempaa on se, että kuinka paksut hiuksista nyt tuli  :P
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Tosi hyvän näköiset hiukset!  :) Ja ihan aidon näköiset (jos sitä nyt tarttee sanoa  ;))

Hitsi kun mäkin saisin pian ne hiukset..  ::)
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
petomaani

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja petomaani »

FRY, olikos sun oma tukka tommonen kuin sun avattaressa on ??
MAYA, huutelinkin sua tuolla hiusmuutos-ketjussa, mutta ilmeisesti olet vielä pidennyksetön ;) Meikä ei ole päättänyt tota pidennyksen ottoa vielä, mutta kun näin ton FRYn lopputuloksen, alkoi taas sormia syyhyttää.. Toi on FRY tosi makea!! Ei tosiaankaan huomaa "feikiksi".
petomaani

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Niin ja FRY, kun sulla aiemmin oli pidennys, kauanko pidit? Tekikö hallaa omalle tukalle? Milloin sulla oli pidennys viimetteeksi?
Fry

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Fry »

Juuh elikkä oma tukka oli tuon mittainen kuin avattaressa :)

Kerroin tästä jo tuossa hiusmuutoksia-ketjussa mutta laitetaan nyt sitten tännekkin.. Niin eli mulla oli pidennys viimeksi viime kesänä, pidin sitä reilut 2 kk muistaakseni.. Ja silloin kävi vähän köpelösti.. Omat hiukut oli silloin niin surkeassa kunnossa, että kun pidennyksiä pidin ja jouduin suoristelemaan omia taipuisia hiuksia sieltä välistä aina silloin tällöin, ja kun pidennykset poistettiin niin latvat olivat ohentuneet aivan järkyttävän paljon.. Mutta jos omat hiukset on suht hyvässä kunnossa, niin tuskinpa tekee hallaa omalle tukalle  :)

Nuo on laitettu liimaamalla ja käytin tosiaankin niitä samoja vanhoja karvoja..
petomaani

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Fry, ei voi kuin huokaista.. toi on tosi makea!
Fry

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Fry »

No kiitos kiitos, petomaani  :)
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

No niin, nyt sain yhteyden ystävääni ja tällä viikolla olis nyt tarkoitus laittaa nuo tuuhennus/pidennykset!
Mutta kaverin tuntien ei ihan 100% varma voi olla..  ;D

Täytyy vielä munkin kyllä ihastella tuota Fryn tukkaa! Ihana  :-*
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Miracle »

maya kirjoitti: No niin, nyt sain yhteyden ystävääni ja tällä viikolla olis nyt tarkoitus laittaa nuo tuuhennus/pidennykset!
Mutta kaverin tuntien ei ihan 100% varma voi olla..  ;D

Täytyy vielä munkin kyllä ihastella tuota Fryn tukkaa! Ihana  :-*
Maya, laita säkin sitten kuvia, kun on tukka päässä :)
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Oliskos Fry mahdollista saada kuva siitä, miten sun hiukset on leikattu takaa :)? Tosi kivalta näyttää tuo hiusmalli. Ärsyttää nämä omat ompelupidennykset nyt niin paljon, että taidan laittaa illalla sakset viuhumaan avokin avustuksella.
petomaani

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja petomaani »

pipari kirjoitti: Oliskos Fry mahdollista saada kuva siitä, miten sun hiukset on leikattu takaa :)? Tosi kivalta näyttää tuo hiusmalli. Ärsyttää nämä omat ompelupidennykset nyt niin paljon, että taidan laittaa illalla sakset viuhumaan avokin avustuksella.
Pipari, oliko sulla kuvaa omasta pidennyksestä jossain? Kauanko sulla on pidennys nyt ollut?
Vastaa Viestiin