Aitohiuspidennysten hoito

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Stationery »

On kyllä törkeä tuo Mayan tilanne.  >:( Toivotaan nyt, että rahat tulevat pian takaisin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Mistä ostit hiukset Stationery? Tuntuu olevan aika paljon eroa laadulla riippuen mistä ostaa..
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Ostin Keunen tukusta. Ovat kylä ihän hyvälaatuiset, mutta kun nämä jouduttiin värjäämään ja ystäväni sitten leikkasi saksilla ennen kuin ehdin kommentoida juttua mitenkään -> takkuuntuvat helposti.  :P

Edit. Ja olen kyllä todella vaativa tuon sileyden suhteen. ;)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
petomaani

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Ilman muuta menet Maya tekemään asiasta rikosilmoituksen, jos ja kun rahoja ei ala kuulua. Kyseessä on lievä petos, ja todennäköisesti kaverisi haluaa poliisin ottaessa häneen yhteyttä sovitella sun kanssas ja mieluummin maksaa sen kuin ottaa lisäksi sakot päälle. Olet maksanut palvelusta, johon hän on lupautunut, hän on ottanut rahat ja todnäk jo törsännyt ne johonkin muuhun. Ota todisteet mukaan kun kipität laitokselle. TOIVOTTAVASTI kaverisi älyää maksaa, eikä sinun tarvitse käynnistää prosessia. Tsemppiä!! :)

OT. Sulla on todellakin kauniit hiukset, ei siitä tarvihe kiitellä! :)
Viimeksi muokannut petomaani, 21 Maalis 2006, 21:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Eilen tuli taas vaihteeksi tytöltä viesti, että rahat on maksettu. Pitäisi kuulemma näkyä tililläni viimeistään tänään, vaikka muistelisin että meillä oli sama pankki.. No kävin juuri katsomassa tiliotetta ja eihän siellä mitään rahoja ollut. Odottelen tässä nyt vielä huomiseen jos vaikka vielä tulisivat.

Olen vaan kuullut nyt joiltain kavereiltani tytön valehtelevan aivan kaikesta. Kuulemma pokkana kertoilee/lupailee maat ja taivaat eikä mitään tapahdu. Kuulemma ei ole maksanut vuokriaan eikä muita maksuja ajallaan ja sitten tosiaan pokkana lupaa maksaa "seuraavana" päivänä. Kaikista hulluinta tässä on se, että tyttö on todella kiva ja kiltti ihan "oikeassa elämässä" mutta käyttäytyy raha-asioissa sitten näin.

Tää on kyllä just mun tuuria tällainen.  >:(
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Maya, varo vaan ettei vain väitä maksaneensa ja esitä sitten, ettei tiedä yhtään minne rahat katosivat kun eivät tulleetkaan perille. :P
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja calypso »

Tekisin tuossa tilanteessa niin että ilmottaisin typykälle ottavani poliisiin yhteyttä ja tekeväni rikosilmoituksen jos rahat eivät tämän viikon kuluessa ole saapuneet. Siinä ei enää mitkään selittelyt auta.
Tiliotteista kyllä näkyy onko raha saapunut tai edes lähtenyt sen typykän tililtä minnekään. Luulen ettet saa rahojasi takaisin ennen kuin otat kovat otteet käyttöön, valitettavasti meitä riittää moneen junaan näissäkin asioissa.
petomaani

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Maya, mikäs tilanne? Oletko saanut rahat?

Taas alkoi himottaa se pidennys.. argh kun ei tiedä, mitä tässä tekis! Selailin netissä Great Lenght- sivustoa ja soittelin ja kyselin hinnoista.. on melkoinen summa se 700 e ja risat mitä yks emäntä kampaajalla meinasi. Huh huh! Saa nähä sitte..  :o
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

petomaani kirjoitti: Maya, mikäs tilanne? Oletko saanut rahat?

Taas alkoi himottaa se pidennys.. argh kun ei tiedä, mitä tässä tekis! Selailin netissä Great Lenght- sivustoa ja soittelin ja kyselin hinnoista.. on melkoinen summa se 700 e ja risat mitä yks emäntä kampaajalla meinasi. Huh huh! Saa nähä sitte..  :o
Tilanne on nyt se, että vihdoinkin tänään piti niitten rahojen tulla, mutta eipä ole näkynyt. Viimeksi oli vaan niin vakuuttavat perustelut, että menin taas lankaan..  >:(
Tää tilanne alkaa kyllä olla todella naurettava. Teen itsestäni jatkuvasti pellen uskomalla hänen juttujaan..

Kiitos, että jaksatte kysellä kuulumisia tästä asiasta..  :)
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Minä meisin jo sinun tilanteessasi poliisilaitokselle tekemään ilmoituksen asiasta, kun rahoja ei ole näin pitkään aikaan kuulunut.. Eihän tuollainen nyt vetele :) Mitä se tyttö on sitten syyksi sanonut, kun rahoja ei vieläkään näy?
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

_Miracle_ kirjoitti: Minä meisin jo sinun tilanteessasi poliisilaitokselle tekemään ilmoituksen asiasta, kun rahoja ei ole näin pitkään aikaan kuulunut.. Eihän tuollainen nyt vetele :) Mitä se tyttö on sitten syyksi sanonut, kun rahoja ei vieläkään näy?
Sehän siinä kun syitä ei tule, aina sanoo vaan että on maksanut.  Eilen oli tullut 60€, summahan oli 160€. Oon vaan niin väsynyt koko tilanteeseen,  on niin paljon muutakin meneillään nyt, et ei vaan jaksais tätä enää..  :-\

Mun Säätö (lukekaa parisuhdekiemuroista&nbsp; :D) oli ihana, kun on niin huolissaan tosta tilanteesta, pyysi tytön nron ja lupas hoitaa asian..&nbsp; ::) ihana <3
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Aitohiuspidennysten hoito, kos

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Heippis! Kommentoisin tuohon alkuperäiseen kysymykseen, eli hiustenpidennyksen hoitoon.
mulla on ollut nyt kuukauden liimalla tehty pidennys, jota olen hoitanut ihan normaaleilla kampaamotuotteilla. paljon jätettävää hoitsikkaa lisäksi. Mutta hiuksiani en pysty olla pesemättä, pesen siis joka toinen päivä ja siihen nähden nämä ovat pysyneet hyvin. Ei ole yhtäkään osiota irronnut, eikä irtohiuksiakaan lähtenyt. Tosin liima oli hyvän laatuista, samoin hairiumista ostetut hiukset. Tehohoitoa olen laittanut saunaan. Saapa nähdä kauanko pysyvät tällä pesutiheydellä, mutta tippuvat kun tippuvat, sittenhän voi laittaa uusia :)
petomaani

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Amilo, miten kauan meinaat lettiä pitää? Mimmonen sun oma tukka oli kun pidennys laitettiin (pituus jne)? Tuli muuten radiossa Cutrinin kampaajakouluttajan haastattelua tossa eilen, joka sanoi, ettei pidennystä sais missään nimessä pitää kuin sen 3-4 kk.&nbsp; ???
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Hei Petomaani!
Omat hiukseni olivat/ ovat leuan alle ja aikalailla kerrostetut, hyvin sopivat pidennykset joukkoon, tosin nekin ovat aika kerrostetut ja lyhensin juuri viitisen senttiä, kun ei osaa ylipitkällä tukalla olla :) Aion pitää varmaan niin kauan kuin pysyvät. Suunnittelen lyhenteleväni tarpeen mukaan ja lopulta omien hiusten tasalle, että saa sitten loput jatkot tippua itsekseen. Ei oikein innosta liimojen irrottelu, kun tuntuu että omaakin tukkaa lähtee siinä väkisinkin jonkun verran. Kyllähän neljä kuukautta alkaa pidennyksille sinänsä olla aika pitkä aika, että oma hius kasvaa sen verran, että sietit ovat aika alhaalla ja saattavat tyvestä mennä takkuun ja näkyä omien hiusten seasta.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Aitohiuspidennysten hoito

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Kyllä ainakin minun päässäni huomaa, kuinka paksumpilaatuisille hiuksille täytyy olla eri aineet. Sellaiset aineet jotka normaalisti lätsäyttävät oman tukkani eivät tunnu millään tehoavan näihin pidennyksiin, saa vaikka mitä silikonimössöjä liottaa päässä monta tuntia ja silti menevät takkuun. Voi tietysti johtua siitäkin, että on kertaalleen värjätty. Täytyy ensikerralla ostaa tukkaa, joka on tasan oman väristä ja olla värjäämättä niin näkee, oliko siinä jokin vaikutus tukan kuntoon...
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Vastaa Viestiin