Micro ring

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Mena »

^ Ootko katsonut Ebaysta? Näyttäis olevan suht edullisia ja noissa on vaan tuotekohtaiset postikulut tai sitten sisältyy hintaan. Esim: http://cgi.ebay.co.uk/500-Pieces-Silico ... 4a983fb396 Ei näyttäis olevan paha hinta, reilu 10 euroa postikuluineen 500 kpl silikonisisuksella. :) En mä näe syytä miks jättäis tilaamatta ulkomailta jotain pienempää mutta mä nyt oonkin vähän tämmönen että tilaan kaiken ulkomailta minkä vaan pystyy jos reippaasti halvemmalla saa.
Liitura
Haiven
Haiven
Viestit: 48
Liittynyt: 15 Maalis 2009, 08:34

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Liitura »

Juu katselinki kyllä ebaysta, mutta kun en ollut sieltä vielä ikinä mitään ostanut, niin vähän hirvitti.

Mutta jos kerta muutki, niin miksen minäki  ::) 1000kpl silikoniringejä, hintaa tuli vajaa 9e posteineen. Saapa nähdä koska saapuvat, vai saapuvatko ollenkaan  :)

Kiitokset rohkaisusta  ;D
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Mena »

Nyt on sitten itse lykättynä micro loop haireilla pidennys. 100 kpl 0,7g/kpl 20" ruskeita remy-hiuksia päässä. Enempää ei olis kyllä mahtunutkaan, mulla on niin pieni pää ja ohuet hiukset. Laitoin eilen illalla reilu puolet ja tänä aamuna loput. Ihan vähän kiristi nukkumaan mennessä päänahkaa, mutta ei läheskään niin paljoa kuin sineteillä ekana yönä. Mä oon tosi yllättynyt miten nätisti nää sulautuu jo nyt omaan hiuksen joukkoon eikä törrötä yhtään vaikken ole vielä pessyt kertaakaan. Hius meni nätisti laineille kun pidin yöllä kahdella letillä.  O:) Oli muuten yllättävän helppo laittaa itse. Hylkäsin peilin heti alkuun, tein lähinnä mututuntumalla eli ei ole selkeitä jaettuja kerroksia ja ringit menee limittäin aika nätisti.

Ainiin, aikaa meni eilen illalla pari tuntia ja tänä aamuna vajaa pari tuntia eli yhteensä vajaa 4 tuntia. Eli saman verran kuin mitä kaveri teki mulle sineteillä kesällä.
Viimeksi muokannut Mena, 18 Marras 2009, 11:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lip_eh
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 14:40

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja lip_eh »

^Miten se mikro loop -menetelmä oikein toimii? Siis oma hius vedetään sieltä renkaasta, joka on ilmeisesti kiinni pidennyshiuksissa? Käytetäänkö tässä menetelmässä koukkua? Miten tämä eroaa perus mikroring -menetelmästä? :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Mena »

Micro loopissa on valmiina rengas ja siimalenkki ja oma hius jää sinetin sisään. Eli pujotetaan oma hius siimalenkkiin, vedetään mollukasta joka siinä on valmiina että oma hius menee sinne pidennyksen sisään ja puristetaan rengas kiinni. http://www.youtube.com/watch?v=ddmTXyEJRhg

Micro ringeillä rengas laitetaan siiman tai koukun avulla oman hiuksen tyveen, tökätään sinne mukaan I-sinetillä varustettu osio ja puristetaan kiinni. Näissä oma hius on kosketuksissa renkaaseen. http://www.youtube.com/watch?v=OoiVw-exWro

Mun micro ringit silikonisisuksella ja I-tippiset hiukset on saapuneet tänään, pitäis hakea postista ja värjätä jatkeet ja lätkiä päähän jahka saan nää loopit pois päästä. Loopit on mulla valuneet tosi pahasti ja olen joutunut useampaan otteeseen asentamaan niitä takaisin paikalleen. Osasyynä varmasti huonot pilipalipihdit (ostin näitä varten sellaset pienet pihdit joissa käsi hajoaa eikä saa tarpeeks kireelle puristettua, isommilla uudelleen laitetut on pysyneet paljon paremmin) eli kannattaa noiden renkaiden kanssa käyttää järeitä pihtejä eikä sellaisia pikkupihtejä mitä suurimmassa osassa ohjeissa on. Ihan eri puristusvoima tulee kun on kunnon tongit.  ;D
lip_eh
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 14:40

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja lip_eh »

Tosi outoa... Taidan tilailla Hairtradelta kuitenkin perus ringejä..  Ihan varmuuden vuoksi:D
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.
sannaofia

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja sannaofia »

Mullakin olisi läjä hiuksia ja ringejä odottamassa laittoa. Mietin vain, että oletteko jotenkin lyhentäneet tuota tippiosuutta? Siis kun tuntuu että se on jotenkin niin pitkä?
Saa nähdä saanko nuita itse laitettua vai pitääkö värvätä joku kaveri tähän hommaan. Avo ei kuulemma uskalla.  ;D

Kuva

kaikkia nuita värejä en ole lykkäämässä:D tilasin vain kerralla vähän enemmän ja muihinkin tarpeisiin. Tuo pohjaväri näkyy tuossa oikeanpuolimmaisena.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mä lyhensin omistani noin 1/3 verran pois. Saa ne itsekin laitettua jos tietää mitä tekee. Jos et ole koskaan laittanut, anna suosiolla jonkun asiasta jotain tietävän kaverin laittaa. Ettei käy niin että sulla on väärässä kulmassa ne ja irtoa omat hiukset tms..
leben
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 19 Heinä 2009, 01:37

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja leben »

Ajattelin tuota micro loop-tekniikkaa kokeilla tässä ennen valmistumisjuhlaa. Vähän raidoitusta oman tukan joukkoon. Voisin sanoa omalla kohdalla että huomattavasti helpompaa ja halvempaa kuin lähteä oikeasti omaa tukkaa raidoittamaan. Pitää hankkia vaan karvat ja kaveri siihen hommaan. Mutta mitä ohjeista ja videoklipeistä olen katsellut niin ei ihan metsään pitäisi mennä se homma. Jos jollain on kuvia yms niin laittakaa ihmeessä näytille..  :O
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Blogini: http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.com/
nazu

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja nazu »

Kerronpa sitten omankin kokemukseni tuosta micro loop tekniikasta. Tilasin loopit ebaystä (halvalla) ja askartelin itse peilikaapin avulla päähäni, meni joku 6h ja sormet oli kirjaimellisesti rakoilla  ;D noooh ne sitten valui pois kaikki noin kahdessa viikossa, voi olla että itse olen jotain kämmännyt tms, mulla on kuitenkin karhea ja luonnon kihara tukka niin luulisi pysyvän paremmin?
Nyt sitten tilasin ebaystä silikoni ringit ja niillä ajattelin noi samat hiukset törkkää päähäni kunhan saapuu postiin. Pysyyköhän noi silikoni ringit paremmin päässä ja raastaako ne enemmän omaa tukkaa kun noi metalliset?
JuneGrace

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja JuneGrace »

Minä odotan mielenkiinnolla ebaystä tilattuja looppeja ja clip-oneja, joista irrotan soljen ja kiinnitän loopien joukkoon antamaan kovasti kaivattua lisäpaksuutta, oma kymmensenttinen ja ohut tukka kun ei ihmeitä siinä sinettien rinnalla ilostuta.. Ihan varma en vielä ole, että kiinnitänkö looppien avulla vai myös tilaamillani micro ringeillä, mutta tavalla tai toisella nekin on päähän saatava.. ;D

Mutta noissa ringeissä oli kyllä ihmeen paljon valikoimaa.. 0_0 Oli eri kokoisia sileäpintaisia, "mutterisisuksella" varustettuja, pitkiä ja ohuita kuparisia, silikonisisuksisia.. Itse päädyin tilamaan noita silikoni sisuksella varustettuja ja kauhulla katselin niitä "mutterimallisia", niiden nyt ainakin kuvittelisi vahingoittavan hiusta.. 0_0
Ilolla myös panin merkille, että useimmat oli pienempiä kuin kotimaisissa verkkokaupoissa myytävät, puhumattakaan hinnasta...

nazu: Jossain keskustelussa joku mainitsi kiinnittäneensä ringit pienillä, "joka paikassa kiinnittämiseen tyrkytettävillä" tongeilla, jolloin huomasi ringien pian alkavan valua. Kiinnitti sitten uudet "oikeisiin" hommiinkin kelpaavilla tongeilla, jolloin ring ilmeisesti kiristyi paremmin/oikealla tavalla, eikä valumista enää tapahtunut..
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Roksane »

^ Totta, kunnon pihdeissä on enemmän vipuvoimaa, jolloin ringit saa helpommin ja vähemmän rasittavammin ja siksi varmaan vähän tiukemminkin kiinni.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mä ainakin olen huomannut ihan selkeän eron pienten pihtien ja kunnon järeiden pihtien välillä. Mulla on nytkin raitoja punaisilla loop-hiuksilla ja hyvin on pysyneet. Tiedän yhden tytön joka tekee noilla mutterisisus-ringeillä pidennyksiä kotonaan muille ja raastaa ilmeisesti ihan kivasti. Tekeepä vielä tuplina eli kaksi rinkulaa per osio että pysyy paremmin. Silikonisisukselliset taitaa olla kaikkein hellävaraisimpia omalle hiukselle.
nazu

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja nazu »

Ok, eli kunnon tongit peliin  :ts! Juu kyllä noi silikoni ringit ihan maalaisjärjelläkin ajateltuna on paremmat kuin noi ,(ilmeisesti) kupariset. Kiitos vinkeistä paljon... Kerron sitten muutaman vkon. päästä miten on pysynyt silikoni ringeillä  :)
JuneGrace

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja JuneGrace »

Tänään kotiutui silikonirenkula+koukku-paketti ja tuo koukku näyttää aiikas pieneltä verrattuna eilen erikseen tulleeseen koukkuun.. 0_0 Kuva
Kumpikohan noista nyt on se "oikea" koko, kun isompi kahmaisee vähän liiankin hyvin ja pienempi taas aika vaatimattomalta tuntuvan määrän.. ???

On pitänyt kokeilla tuota rinkuloiden kiinnitystä ihan pelkkään omaan tukkaan, ja ei kyllä hievahda niin mihinkään ainakaan nuo silikonisisuksiset, ja sitten taasen kun onnistuin jotenkin jättämään ei mitenkään löysän tai itekseen karkailevan silikoniosan koukkuun ja kiristinkin vain sen rinkulan hiuksiin kiinni, niin se ei pysynyt yhtään niin hyvin paikallaan, vaan sain jopa valutettua sitä.. Ja sitten jumittamaan sen niin hienosti, että tongeilla ei enää saanut rinkulaa auki, vaan oli pakko leikata kynsileikkureilla halki... ;D
Vastaa Viestiin