hanna7 kirjoitti:
Kiitos tiedoista! Kyselen nyt vielä vähän sillä oon tosi kiinnostunut tietämään, oot ainoa jolla oon kuullu olleen tuolla tekniikalla tehty pidennys nimittäin.
Joo se ei kai oo rantautunu suomeen vielä pidennykset tällä taktiikalla. Kaks kuukautta noin oli päässä, ja en ottanu pois sentakia että olis ollu huonon näköseks vaan mulla alko just sillon sairaalahoitojakso ja päätin et on helpompi olla siellä omalla kuontalolla
Pysyy paremmin päässä jos saa ihan nihkeeks päänahan lähellä olevat hiukset. latvoihin laitoin jätettävää hoitoainetta et ne kulkee paremin ringin läpi (mulla on siis yli olkapään kerrostettu tukka) 250grammaa meni mun päähän nauhaa, mut tähän pitää sanoo et mul on ihan rasittavan paksu tukka et vähemmällä se näyttäis kaameelta. Et Kaksinkertaisia nauhoja laitettiin takaraivoon ja alas ohimolle ja yksinkertaisia ylös.
Mutta vähemmällä tukkamäärällähän ei varmaan kaksinkertaisia rivejä tarvii tehä

Nii ja sit jos halus illanistujaisiin tukkajumalaks niin tähän pidennykseen on helppo väliin sujautella klipsillä olevia tukkasuikaleilta väliaikasesti päähän. ÖÖh mitähän muuta....

Kysele jos vaan voi olla jotenkin avuks nii kerron mielellää=)
Nii Äitini siis pujotteli noi mun päähän toisella kerralla, että kampaajaa ei välttämättä ees tervii. ja musta tuntu et mamman laittamana niistä tuli paremmat=)
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back, Hyväkuntoiset.