Micro ring

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
vivitsu

Micro ring

Viesti Kirjoittaja vivitsu »

kertokaa te joilla kokemuksia, että toimiiko tämä tekniikka miten pidennyksissä?ja kauan kestää, miten pestään ymym...olisin kiitollinen vastauksistanne:)
Viimeksi muokannut vivitsu, 29 Tammi 2008, 08:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: micro ring??

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Koko hiuksen pidennystä en ole tehnyt, ainoastaan yksittäisiä raitaosioita. Pysyy hyvin, kuukaudessa ei osoittanut minkäänlaisia löystymisen merkkejä. Pesussa samat ohjeet kuin muissakin pidennyksissä, eli ei hoitoainetta kiinnityskohtaan ja mitän harvemmin pesee sen paremmin pysyy. Tämän tekniinkan ongelma on mielestäni micro ringin koko, eli se kyllä näkyy, voisi toimia alahiuksissa. Lisäksi rengasmöltit on aika isoja, että voisi kuvitella, että aika epämukavat esim. nukkuessa. Etuina helppo laittaminen ja poistaminen.
vivitsu

Vs: micro ring??

Viesti Kirjoittaja vivitsu »

kiitos vastauksestasi:)tuntuu hassulle, että miten se nyt voi hiuksissa pysyä, jos se vaa painetaan kiinni  ;D, mutta kai se sitten pysyy..voishan tota sitte kokeilla ensin vähän pienemmällä määrällä sinettejä, ja lisätä sitte jos tarve vaatii..ois ihmiset kiva nähdä kuvia!
Trinu

Vs: micro ring??

Viesti Kirjoittaja Trinu »

etin kans tietoja ko. menetelmästä ja löyty tämmönen linkki: http://www.hairium.com/index.php?id=307. päädyin nyt tällä kertaa tuttuihin ja turvallisiin liimasinetteihin, mut täytyy joskus koittaa totakin.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: micro ring??

Viesti Kirjoittaja Amilo »

vivitsu kirjoitti: kiitos vastauksestasi:)tuntuu hassulle, että miten se nyt voi hiuksissa pysyä, jos se vaa painetaan kiinni  ;D, mutta kai se sitten pysyy..
Kyllä hyvin pysyy kiinni, koska pihdeillä puristetaan. Ajattelisin, että nämä on tarkoitettu lyhyt aikaiseen pidentämiseen, koska niinkuin tuolla hairiumin kuvissakin näkee, nuo möltit on tosi isoja ja eivät mitenkään sulaudu hiuksiin, kuten esim. liimasinetti tai ommel. Mutta voihan sitä kokeilla, olisin minäkin kiinnostunut kuulemaan mitenkä tuo toimii koko päässä.
Trinu

Vs: micro ring??

Viesti Kirjoittaja Trinu »

niinpä.. päällimmäisiin hiuksiin noita mönttejä ei tietenkään voi laittaa.. mutta muuten vaikuttaa ihan kätevältä menetelmältä. osui silmään tolla hairiumin sivulla  samalla toi TapeHair -menetelmä.  (Se perustuu uudenlaiseen hiusnauhaan, jonka pohja on erittäin ohut ja huomaamaton, joten kiinnitys voidaan tehdä korkeammalle ja huomaamattomammin, kuin esimerkiksi liimasinettipidennyksessä).. eli se kuullostaisi raitoihin hyvältä vaihtoehdolta. olisko jollain kokemuksia?
vivitsu

Vs: micro ring??

Viesti Kirjoittaja vivitsu »

Olen tässä nyt ihan kahden vaiheilla, että otanko ompelupidennyksen vai kokeilenko tuota ringisysteemiä...ekaa kertaa oon pidennyksiä ottamassa, ja olis ihan kiva että sais mieluisat :)mulla on kyllä aika liukkaat hiukset että voipi olla ettei nuo rinkulat kauaa pysyis, eikä niitten oo tietenkää tarkotuskaan.täytyy nyt miettiä tarkkaan.Oottekos immeiset mistä tilailleet hiuksianne?Itse olen ajatellut ulkomailta tilata, onko kokemuksia?:)
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: micro ring??

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Teippipidennyksestä on oma ketju. Samoin hiusten tilaamisesta löytyy tietoa muista ketjuista :)
sici

Vs: micro ring??

Viesti Kirjoittaja sici »

hei taas  ;) oon tässä ajatellut kun mulla olis  vanhoja keratiinikynsi sinetti hiuksia jotka ovat olleet päässäni.. sitten kotona ois myös koukku ja ringejä eli voiko näitä ex-liima sinettihiuksia laittaa mikroringeillä päähän jos vähän pienetäisi sitä liima "klönttiä" joka on hiuksessa vai tippuvatko samantien pois?.  ??? toivottavasti edes joku sai selvää mitä mä koitan selittää tossa. :D
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: micro ring??

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Voit hyvinkin laittaa, microringeillähän laitetaan juuri niitä sinettihiuksia. Jos liimaa on vaan sen verran jäljellä, että saat sen hyvin puristettua renkunlan väliin, eikä hiukset ala irtoilla.
Pesukarhu

Vs: micro ring??

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Hei. Minulla on ollut koko pään micro ring pidennys, juurikin hairiumista tilatut ringit yms systeemit. En tilannut tarpeeksi hiuksia, niin laitoin myös entisestä pidennyksestäni hyvinä pysyneitä sinettiosioita päähäni :). Itse en kyllä ikimaailmassa laittaisi enää ringeillä pidennystä. Hiukset kärsi eniten tuosta! Ja minulla on sentään ollut ainakin 10 pidennystä. Ne metallirinkulat vaan pakkasivat raastamaan tukkaa poikki, poisottovaiheessakin. Eikä ole ollenkaan pysyvä, pidinköhän 2 kuukautta kyseistä pidennystä, kun tuppasivat valumaan pois ja kyllästyin tappelemaan niiden kanssa... Normaalia sinettipidennystä pidän yleensä puolisen vuotta, ja hyvältä näyttää vielä loppuvaiheessakin! Tuo micro ring oli myös hankalampi laittaa kuin sinettipidennys! Niin siis hankala jos laittaa itse, kuten minä, toiselle tietysti on hieman kätevämpi laittaa. Ei se sen näkyvämpi ole kuin sinettipidennyskään, vähän leveä se litistetty rinkula on mutta litteämpi kuin sinetti (ellei ole puolitetusta sinetistä kysymys).
Mindy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 01:25

Vs: micro ring??

Viesti Kirjoittaja Mindy »

Ostin itse Dreamhairista micro ringejä ja ovat vielä pinempiä kuin hairiumissa saatavat. Ovat todella näkymättömiä ja niiden sisällä on vielä silikonisisus etei raastaisi tukkaa niin paljon. Ei tunnu ollenkaan pahalta ja helppo oli laittaa. Ja on muuten paremman värisiäkin kuin Hairiumissa olevat ja halvempia. Laitan poisottokokemukset myöhemmin tänne=) ;D


Edit: Joo nyt on jo jonkunaikaaa ollu nää päässä ja sitä Paremmalta tuntuu. Yhtään ringiä ei ole lähtenyt edes valumaan. Hyvältä näyttää. Jos tää näin hyvin pysyy en kyllä lähimain vielä pois ota.
Viimeksi muokannut Mindy, 04 Helmi 2008, 06:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.
hanna7

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja hanna7 »

Tilasin Hairtradelta aitohiusnauhaa ja micro ringejä + micro ring-koukun.
Olisin kiinnostunut testaamaan hiusnauhan laittamista micro ringeillä, onko kenelläkään tästä minkäänlaista kokemusta? Micro ringit ovat kooltaan medium = 3mm x 2.5mm, se oli ainoa koko jota oli saatavilla hairtradelta.
Jos ette tiedä mistä on kyse, niin tässä youtubesta video josta näkee hyvin selkeästi miten hiusnauhaa laitetaan micro ringeillä kiinni: http://www.youtube.com/watch?v=fsyujdt-7v8

Muutenkin micro ringeistä saa kertoa edelleen kokemuksiaan ja mielipiteitä, mulla on aina ollu liima/sinettipidennykset ja edelleen oon kahden vaiheilla kiinnitänkö hiukset samoin kuin aina ennenkin, vai noilla micro ringeillä.

EDIT: Löytyi itse asiassa vieläkin selkeämpi ja parempi video hiusnauhan kiinnittämisestä micro ringeillä. Micro ringit ovat jo tuossa ko. hiusnauhassa kiinni, mutta eiköhän tavallinenkin hiusnauha ja omat micro ringit kelpaa mainiosti. http://www.youtube.com/watch?v=Her0_xfQa1Y&NR=1
Viimeksi muokannut hanna7, 31 Maalis 2008, 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Hmm tuossahan saattaisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto ompelupidennykselle. Hirvittää vaan kestääkö noin ohuet hiusosiot tuon nauhan painoa.
hanna7

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja hanna7 »

Katsoin itse samaa ja mietiskelin, että jos joku tulee vähänkään kiskaisemaan letistä, niin repeää varmaan irti omat hiukset.. joten en näe mitään syytä, miksei tuota omaa hiusta voisi laittaa hieman enemmän noihin osioihin.
Ts. sen verran mitä siitä micro ringin läpi mahtuu. Ja renkaitahan voi laittaa periaatteessa niin tiheään kuin itse haluaa.

Viikonloppuna koitan kaverini kanssa miltä vaikuttaisi tuo hiusnauhan kiinnittäminen micro ringeillä, jos ei hyvältä, niin täytyy katsoa sitten miten nuo hiukset kiinnitetään. Viikonloppuna kuitenkin, voin sitten ilmoitella miten kävi.
Vastaa Viestiin