Micro ring

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Mindy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 01:25

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Mindy »

Mulla oli just tolla taktiikalla laitettu  60cm täyspidennys, ja tulos oli loistava. sulautuu päähän kivasti. Täs jos haluu kattoo hölmöö kuvaakin http://photos-732.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v181/102/11/545409732/n545409732_274618_6193.jpg

Ja kyllä kestää vetämistäkin, kunhan huolehtii et ringit on tiukasti kiinni ja niihin ei mee hoitoainetta. Käytin ringejä missä oli silikonisisus (mitä saa esim www.dreamhair.fi. Pysyivät paremmin kiinni syväpuhistetussa tukassa.

Hyvin sai pestyy väleistä eikä ollu hikistä tunnetta kun taas pienosiopidennyksessä.

Siis Tykkäsin :)
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.
hanna7

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja hanna7 »

Kiitos tiedoista! Kyselen nyt vielä vähän sillä oon tosi kiinnostunut tietämään, oot ainoa jolla oon kuullu olleen tuolla tekniikalla tehty pidennys nimittäin.
Minkä verran hiusta sulle pistettiin, montako riviä, ja oliko kaikki rivit ainoastaan yksinkertasia vai oliko jotku esimerkiksi kaksinkerroin?
Kauan pidit niitä, vai ovatko edelleen? Osaatko sanoa kuinka kauan suunnilleen pysyisivät hyvinä?
Kerro jotain jos mieleen tulee, kaikki yksityiskohdatkin kiinnostaa  ;D
Mindy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 01:25

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Mindy »

hanna7 kirjoitti: Kiitos tiedoista! Kyselen nyt vielä vähän sillä oon tosi kiinnostunut tietämään, oot ainoa jolla oon kuullu olleen tuolla tekniikalla tehty pidennys nimittäin.
Joo se ei kai oo rantautunu suomeen vielä pidennykset tällä taktiikalla. Kaks kuukautta noin oli päässä, ja en ottanu pois sentakia että olis ollu huonon näköseks vaan mulla alko just  sillon sairaalahoitojakso ja päätin et on helpompi olla siellä omalla kuontalolla  ;D

Pysyy paremmin päässä jos saa ihan nihkeeks päänahan lähellä olevat hiukset. latvoihin laitoin jätettävää hoitoainetta et ne kulkee paremin ringin läpi (mulla on siis yli olkapään kerrostettu tukka)  250grammaa meni mun päähän nauhaa, mut tähän pitää sanoo et mul on ihan rasittavan paksu tukka et vähemmällä se näyttäis kaameelta. Et Kaksinkertaisia nauhoja laitettiin takaraivoon ja alas ohimolle ja yksinkertaisia ylös.
Mutta vähemmällä tukkamäärällähän ei varmaan kaksinkertaisia rivejä tarvii tehä :) Nii ja sit jos halus illanistujaisiin tukkajumalaks niin tähän pidennykseen on helppo väliin sujautella klipsillä olevia tukkasuikaleilta väliaikasesti päähän. ÖÖh mitähän muuta....  :o
Kysele jos vaan voi olla jotenkin avuks nii kerron mielellää=)
Nii Äitini siis pujotteli noi mun päähän toisella kerralla, että kampaajaa ei välttämättä ees tervii. ja musta tuntu et mamman laittamana niistä tuli paremmat=)


Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.
hanna7

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja hanna7 »

Hiukset onnistuivat täydellisesti - pidennyshius sulautuu omiin hiuksiin hyvin ja värit sopivat yhteen värjäämättä pidennyksiä tai omia hiuksiani. Laittaminen kesti melko kauan, onhan se hiusten pujottelu micro ringien läpi melko pikkutarkkaa puuhaa kerta. Suosittelisin ehdottomasti muillekin tätä tapaa laittaa pidennys (eli siis hiusnauhaa micro ringeillä kiinni).
Mindy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 01:25

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Mindy »

Kiva että onnistu =) kerro mulle käyttökokemuksia sitten kun tuntuu siltä ;) Kuvakin olis kiva.
Ajattelin itse just laittaa uuestaan ne päähäni.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Roksane »

Aion kiinnittää nyt sitten seuraavaksi hiusnauhan päähäni micro ringeillä. Osaisiko kukaan sanoa, kummin nauha kannattaa kiinnittää - ensin ompelee langalla microringit hiusnauhaan ja sitten päähän, vai niin, että kiinnittää nauhan vetämällä ringin läpi sekä tukun omaa että hiusnauhan hiusta (eli kiinnitysvaiheessa ringejä ei ole kiinnitetty mitenkään hiusnauhaan?

Tässä Youtube videossa microringit ovat erillään hiusnauhasta. Videossa omaa hiusta otetaan vaan hiusnauhan yläpuolelta, entä jos ottaisi tupon omaa hiusta sekä hiusnauhan ylä- että alapuolelta ja sitten vielä tosiaan tupon itse hiusnauhasta ja pujottaisi micro ringiin? Olisiko tukevampi näin?

Tässä videossa puolestaan ringit on jo valmiiksi hiusnauhassa kiinni. Mietityttää vaan, saako nuo ringit ommeltua hiunauhaan tarpeeksi tukevasti. Tässä etuna näyttäisi olevan se, että ringit jäävät aika hyvin hiusnauhan alle piiloon.

Bongasin videot hanna7:n viestistä edelliseltä sivulta!
Viimeksi muokannut Roksane, 15 Heinä 2008, 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »


www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
Ammi

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Ammi »

Olisi tarkoitus tässä ennen lokakuuta (kun valmistun) laittaa mikroringeillä pidennys ystävän avustuksella.

Löysin Nelliinan blogista kivan ohjeen ja muutaman kuvankin, eiköhän näillä onnistu  :)
http://nelliina.blogspot.com/2008/06/mi ... ennys.html

Edit. Tilasin eilen Hairtradelta karvat ja ringit... Mies lupasi opastuksella tyrkätä ne mun päähän  :D

Saas nähdä, mitä tulee  ;D
Viimeksi muokannut Ammi, 27 Syys 2008, 20:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
yeahyeahyeah

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja yeahyeahyeah »

Kaverin olisi tarkoitus ensi viikolla minulle laittaa pidennys tällä tekniikalla. Olen miettinyt tätä tapaa http://www.youtube.com/watch?v=fsyujdt-7v8, mutta vähän mietityttää pysyvyys. Minusta näyttää, että tuo hiusnauha on todella löysästi kiinni! Kuvittelenko vain, vai? Voisiko tuossa tehdä niin, että sen oman hiustupsun vetäisi tuon nauhan läpi ja sitten laittaisi vasta ringin? Siis vähän samaan tapaan kuin tuossa toisessa http://www.youtube.com/watch?v=Her0_xfQa1Y&NR=1 videossa. Vai olisiko siitä edes mitään hyötyä?
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Roksane »

^ Olen aika varma, että oman hiustupsun vetäminen hiusnauhan läpi on paljon parempi idea kuin tuo videon tapa. Olen nimittäin joitain ringejä laittanut tuolla videon tavalla ja mielestäni oli tosi vaikeaa saada sitä omaa hiusta laskeutumaan enää kauniisti siihen hiusnauhan päälle/väliin. Ne hiustupsut jäävät helposti törröttämään eikä se ringikään laskeudu suoraan. Tuolla kiinnitystavalla ne ringit jäävät pakostikin aika alas hiuksessa ja fiilis on se, että hiusnauha on kauhean löysällä. Jos nuo ringit kiristää liian ylös, niin ne tosiaan alkaa törröttämään.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja deko »

Tekisi pahasti mieli laittaa ringeillä jokunen väriraita tukkaan, mutta pari asiaa mietityttää:

- Tukkani on lasimainen ja littana eli näkyykö ringit pahasti? Jos laittaisi johonkin alakerrokseen kymmenkunta pinkkiä raitaa... saahan ne laitettua itse? Pihdit, koukku, tuplapeili ja lehmän hermot...

- Kuinka paljon microringit rasittaa tukkaa? Minä kasvattelen enkä halua ylimääräistä rasitusta ainakaan tyveen.
this too shall pass.
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ Voi olla ongelmana, että niitä ringejä ei ole samanväristä ku sun tukka tai ne raidat, jolloin voi kyllä pilkistää sieltä esiin välillä. Ehdottomasti kannattaa laittaa niitä silikoniringejä (siis silikonisisus), koska ne on jotain metallia ja mulla ainakin jonkin verran nirhasivat hiuksia. Mua se tosin ei haitannut, koska tukkaa on niin paksusti muutenkin.

Saa laitettua itsekin, mutta vaatii ainakin ekoilla kerroilla kärsivällisyyttä melko paljon ja homma on hidasta. Tekniikka on suht helppo kun siihen pääsee jyvälle.

Jos raitojen koolla ei ole kauhean suurta merkitystä, niin teipit ois varmaan kätevämmät ja hiusystävällisemmät.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
anna1

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja anna1 »

^^ Mä olen laitellu itse aina välillä noita ringejä omaan päähän. Ihan niillä tavallisilla metallisilla ringeillä on menty, ku ei ne raidat useinkaan muutamaa viikkoa pidempää päässä ole  :)

Homma on suht yksinkertanen, itse en ole tarvinnut peiliä muuhun kun oman hiusosion erottamiseen, että näkee suurinpiirtein mihin kohtiin raidat tulee. Yleensä olen vääntänyt näitä sohvalla istuessa, telkkarin katselun lomassa  :D
Ringit on jääny joskus hieman liian ylös, mutta tää ongelma oli lähinnä kesällä, kun tukka oli ylipitkä, ja piti laittaa tarkoitusta ylemmäs jotta raidat näky edes johonkin. Sillon tosin ringit saikin kätevästi piiloon esim. huivilla. Ainahan ne vähän rasittaa hiusta, joten jos huoli on suuri, niin sitten suosittelen minäkin jotain muuta tekniikkaa :)
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja deko »

Kiitti infosta. Pitänee etsiä joku tukkaa vähemmän kuluttava raidoitustapa, en halua pörhöiseksi katkeillutta tyveä edes alakerroksiin. (lähtee googlailemaan teippiraitatekniikasta infoa)
this too shall pass.
Liitura
Haiven
Haiven
Viestit: 48
Liittynyt: 15 Maalis 2009, 08:34

Vs: Micro ring

Viesti Kirjoittaja Liitura »

Mistähän saisi halvimmalla nuita silikonisia microringejä ??? Tarkoitus ei siis ole ostaa hiuksia, kun niitä löytyy kyllä, mutta onko aivan hullua tilata pelkkiä ringejä ulkomailta?
Vastaa Viestiin