Blax hair elastics

Leikkaukset sekä kampaukset
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Blax hair elastics

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Oon nähnyt jossain lehdessä näistä juttua näistä, ja jotkut täällä on vissiin tilannut niitä HQ-hairista, mutta en oo kuullut kenekään varsinaisa kokemuksia niistä. Eli onko ne oikeesti hyviä?
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Blax hair elastics

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mua kanssa kiinnostais! Esim. että venyykö kuinka paljon, onko jämäköitä yms.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Blax hair elastics

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mulla on kahta eri versiota eli:

http://www.hqhair.com/code/products.asp ... 1776&pID=1

- olen kokeillut vasta muutaman kerran. Pito on kohtuullisen hyvä ja nämä saa irti todella helposti. Ohuita.

http://www.hqhair.com/code/products.asp ... 6182&pID=1

- nämä ovat suosikkini. Muutaman käyttökerran jälkeen on venynyt, mutta pitää hyvin. On aika tukevaa materiaalia.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Blax hair elastics

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Mulla on yksi paketti tuollaisia. Ei ne mun mielestä mitään ällistyttäviä ole. Hyviä puolia on, että ne pysyvät hyvin ja ainakin nämä läpinäkyvät ovat varsin huomaamattomia. Lisäksi ne  ovat pitkäikäisiä, koska pitävät muotonsa erittäin hyvin, ainoastaan aavistuksen ovat venyneet käytössä. Huonoa on, että ne eivät liu'u niin hyvin kuin odotin ja syy lienee siinä, että ne kiertyy ikään kuin spiraalille koska ovat liuskamaisia. Näin ollen niitä on vähän vaikea ottaa hiuksista pois ja onnistunkin aina vetämään pari irtohiusta mukana :-\.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Blax hair elastics

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Tilasin vähän aikaa sitten paketin noita Snag free pony elasticseja (ekassa *mannan* postaamassa linkissä) värittöminä. Tykkään kyllä, pysyvät hyvin paikoillaan mikä ei ole ihme toisaalta sillä aika voimalla saa venyttää tuota lenksua jotta saa sen kahteen kertaan hiusten ympäri. Vaaleissa hiuksissa nämä värittömät on kivoja. Vaikka tuo lenksu onkin tiukasti ponnarissa kiinni niin saan sen liu'utettua hyvin pois hiuksista, kerran oli kai mennyt jotenkin kierteelle ja joku hius oli jäänyt väliin mutta muuten ei ole lähtenyt hiuksia mukana ollenkaan. Aion tilata toisenkin paketin kun tilaan seuraavan kerran HQHairista, ja aion tilata myös paketin tai pari noita *mannan* toisessa linkissä olleita metal free hair bandseja.

Nämä Snag free pony elasticsit on siitä jänniä, että muistin just yhtenä päivänä että mullahan on ollut tällaisia samanlaisia joskus viisi vuotta sitten, Hennesistä ostettuina. Ne eivät muistaakseni olleet ihan yhtä hyviä koska en silloin tykännyt niistä, olisikohan ollut että materiaali oli huonoa ja nuo venyivät nopeasti tjsp. Samalla kertaa ostin Hennesistä myös samanlaisia lenksuja kuin nuo Blax Bungee bandsit, niitä mulla on vieläkin muutama kappale.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
PJ
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 11:37

Vs: Blax hair elastics

Viesti Kirjoittaja PJ »

Hunajapupu kirjoitti:
Nämä Snag free pony elasticsit on siitä jänniä, että muistin just yhtenä päivänä että mullahan on ollut tällaisia samanlaisia joskus viisi vuotta sitten, Hennesistä ostettuina. Ne eivät muistaakseni olleet ihan yhtä hyviä koska en silloin tykännyt niistä, olisikohan ollut että materiaali oli huonoa ja nuo venyivät nopeasti tjsp. Samalla kertaa ostin Hennesistä myös samanlaisia lenksuja kuin nuo Blax Bungee bandsit, niitä mulla on vieläkin muutama kappale.
Mulla on ihan sama juttu, eli olen joskus aikoinaan ostanut Hennesistä noita Blax kopioita. Muistelisin etten tykännyt noista Hennesin versioista yhtään, koska ne takertuivat todella tiukasti hiuksiin ja niitä irrotettaessa lähti aina tukko hiuksia mukana. Lisäksi huonolaatauinen materiaali venyi jo yhden käyttökerran jälkeen. Blaxeista olen taas vastaavasti tykännyt. Ne liukuvat todella helposti pois hiuksista eivätkä ole ainakaan vielä pahasti venyneet, vaikka noita käytänkin lähes päivittäin.
Annie

Vs: Blax hair elastics

Viesti Kirjoittaja Annie »

Minullakin on läpinäkyviä pony elastics:eja. Ostin nämä tosin juurikasvun kautta :)
Vaikuttavat hyviltä mutta eivät nämä mitään aivan sensaatiomaisia ole. Parina päivänä olen pitänyt tukkaa ponnarilla ja hiukset ovat kyllä pysyneet hyvin kiinni ja samassa asennossa kuin missä ne alunperin olen laittanut. Tähän asti olen käyttänyt mahdollisimman pehmeitä ponnareita mutta ne ovat lähteneet liukumaan heti.

HQhairin sivulla noita kehutaan ammattihiustaitelijoiden käyttämiksi huomaamattomuutensa takia mutta en ole vielä kokeillut muussa kuin ponnarissa. Vähemmän täytettähän tuollaisesta tulee nutturaan kuin tavallisesta ponnarista, mutta varmasti ovat helpommat piilottaa.

Eivät ehkä aivan mainospuheiden lupaamalla tavalla liu'u hiuksista tuosta vaan mutta en siitä harmistu kun kumminkin pysyvät paikallaan niin kiitettävästi. Vaikuttavat kestäviltä,ensin venyttäminen kauhistutti mutta siihen tottuu ja lenksu palautuu aika hyvin. Pakkauksessa on 8kpl, joten luulisin että kertahinnaltaan aika hintava hankinta kuitenkin kannattaa. Eli saavat suositteluni!
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Blax hair elastics

Viesti Kirjoittaja calypso »

Minä löysin Oulun Kärkkäisiltä halpisversioita näistä Blaxeista, sen merkkisiä kun Zenner Metal Free. Pakkauksessa on 6 pompulaa ja hintaa noilla oli jotain 1,50e - 2e (en muista tarkalleen). En ole vielä muistanut ottaa noita käyttöön, mutta raportoin sitten myöhemmin millaisia ovat ja miten kestävät  :)  Vaikuttavat kuitenkin ihan ok laatuisilta.

muoks:
Nyt olen parin viikon ajan käyttänyt yhtä tuollaista ja voin kyllä suositella. Ei syö hiuksia ollenkaan, niin kuin metallikiinnikkeiset vastaavat ja tavalliset froteepompulat tekevät. Pysyy myös hiuksissa ja pitää ponnarin paljon paremmin kuin mikään muu pompula tähän mennessä.
Aika suuria nuo ovat, halkaisija n. 5cm arviolta, mutta toisaalta pienemmät olisivat hankalia käyttää paksussa tukassa. Noita oli muistaakseni pienempiä kuitenkin myynnissä myös  :)
Viimeksi muokannut calypso, 07 Huhti 2007, 04:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Säihke

Vs: Blax hair elastics

Viesti Kirjoittaja Säihke »

Mäki ostin näitä blaxeja. Tosi hyvin pysyy tukassa ja helppo poistaa vaikka on takkuuntuva ja ohut pörrötukka. Renksu ei kyllä ole pitänyt muotoaan kovin hyvin, mutta ei sentään ole vielä katkennut. Siirryn kyllä jatkossa kokonaan näihin.
Vastaa Viestiin